Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Ya şimdi kızmayında surayı bi anlayamadım şimdi ******************************* ******************************* [FUNCTION f_levelup] TAG.LEVEL=> +1 EFFECT=3,i_fx_heal_effect,15,15,1 SOUND=SND_SPELL_LIGHTNING SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Level Atladi! SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Simdi Level > ******************************* ******************************* Burda nası diyalog ekliyecem?? yardım ederseniz sevinirim lütfen bi yapamadım fitil mod on dayım hep[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 allclients dialog mu istiyosun? nereye istiyon anlamadım. eger öle istiyosan herkese timerı 1 olan bi item yaratıp verceksin. equip ettircen. timer 0 olunca silceksin itemı, unequipe de dialog açtırcaksın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 hayır anlamadın Function ın neresine dialog komutu koyiyimki? adam level atladiği zaman ciksin o diyalog?[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Belli ki level sistemin level atlandiginda bu komutu calistiriyor, o zaman herhangi biryerine dialog d_hebe yaz iste o komutun, level atladiginda acilsin dialogun.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 çalışmıyor baggio denedim src.dialog d_hebe denedim olmuyor dialog d_hebe dewnedim olmuyor neden? sizce[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Erutan direk functionun altına eklesen yeterli olur. dialog level gibi... başka bir yer aramana gerek yok.. Adam level atladıgında dşalog açılır.[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 abi acılmıyor isterseniz yollayam scripti deneyin[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Resync et :-)[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 [FUNCTION f_levelup] dialog d_stat1 TAG.LEVEL=> +1 EFFECT=3,i_fx_heal_effect,15,15,1 SOUND=SND_SPELL_LIGHTNING SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Level Atladi! SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Simdi Level > Olmuyor böyle lol! baggio kopardın beni =)[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 yada dialog sisteminde level atlandıgını kotrol eden bie event vardır mutlaka. O eventsde if exp su olduysa src.f_levelup gibi bir satır vardır onun altina src.dialog d_level gibi eleyebilirsin[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Level atladiginda o mesajlar falan cikiyor da dialog acilmiyorsa yazdigin dialogda hata vardir, belki baska bir dosyaya yazdin da load ettirmeyi unuttun onu mesela?[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 baggio normalde .dialog d_stat1 yazınca cıkıyor hepsi tıkır tıkır işliyor ama bunda olmuyor =)[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 dozer dediğinde olmuyor pehh =)[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 yapana ciklet vercem hadi lütfen =) cok lazım yaf[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 benim dedigim gibi yap newitem i_xdasa act.equip sonra itemı yaz 1 saniyelik, @timer remove et. @unequip dialog d_xasda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 if exp su olduysa heddeee doohoodod falanfila src.f_levelup dialog d_stat1 return 1 else[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 olmadı[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 dialog ve su exp kısmını bir gonder baska turlu cozemiycez.[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 dozer dialogu vermeye calısırsam 3 4 sayfa tutar skilller kısmı [hline] [EVENTS e_exp] ON=@CLICK VAR.X= /100> IF !(0) VAR.X=1 ENDIF MESSAGE=(Level: >) ON=@DEATH VAR.OLD_ACT= VAR.X1= /2> + /3> VAR.X= }> SRC.ACT.f_experience ACT= VAR.X1= //**NEXT PART** //-Find a way so every player has to use this stone [ITEMDEF i_stone_level] DEFNAME=i_stone_level ID=0ed5 TYPE=t_normal NAME=Level Stone ON=@CLICK SRC.TAG.LEVEL=1 SRC.TAG.EXP=1 SRC.TAG.EXPNEEDED=30 SRC.EVENTS +e_level //SRC.GO=???,??? RETURN 1 ON=@DCLICK SRC.TAG.LEVEL=1 SRC.TAG.EXP=1 SRC.TAG.EXPNEEDED=30 SRC.EVENTS +e_level //SRC.GO=???.??? RETURN 1 [EVENTS e_level] ON=@CLICK MESSAGE=(Level: >) [FUNCTION f_check] IF (> > >) dialog d_stat1 IF (> > 50) TAG.EXPNEEDED=> +50000 f_levelup ELSEIF (> > 40) TAG.EXPNEEDED=> +40000 f_levelup ELSEIF (> > 30) TAG.EXPNEEDED=> +30000 f_levelup ELSEIF (> > 25) TAG.EXPNEEDED=> +26000 f_levelup ELSEIF (> > 20) TAG.EXPNEEDED=> +19000 f_levelup ELSEIF (> > 18) TAG.EXPNEEDED=> +17000 f_levelup ELSEIF (> > 16) TAG.EXPNEEDED=> +15000 f_levelup ELSEIF (> > 14) TAG.EXPNEEDED=> +13500 f_levelup ELSEIF (> > 12) TAG.EXPNEEDED=> +11750 f_levelup ELSEIF (> >= 10) TAG.EXPNEEDED=> +9950 f_levelup ELSEIF (>==9) TAG.EXPNEEDED=> +7750 f_levelup ELSEIF (>==8) TAG.EXPNEEDED=> +6500 f_levelup ELSEIF (>==7) TAG.EXPNEEDED=> +5000 f_levelup ELSEIF (>==6) TAG.EXPNEEDED=> +2750 f_levelup ELSEIF (>==5) TAG.EXPNEEDED=> +1750 f_levelup ELSEIF (>==4) TAG.EXPNEEDED=> +1000 f_levelup ELSEIF (>==3) TAG.EXPNEEDED=> +600 f_levelup ELSEIF (>==2) TAG.EXPNEEDED=> +350 f_levelup ELSEIF (>==1) TAG.EXPNEEDED=> +150 f_levelup ENDIF ENDIF [FUNCTION f_levelup] TAG.LEVEL=> +1 EFFECT=3,i_fx_heal_effect,15,15,1 newitem= i_levelup act.equip SOUND=SND_SPELL_LIGHTNING SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Level Atladi! SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Simdi Level > ENDIF IF (> > >) f_check ENDIF [FUNCTION f_experience] IF !() && () SRC.MEMORYFINDTYPE.(00008).REMOVE f_experience RETURN 1 ENDIF IF !() && () SRC.MEMORYFINDTYPE.(00010).REMOVE f_experience RETURN 1 ENDIF IF !() && () SRC.MEMORYFINDTYPE.(00020).REMOVE f_experience RETURN 1 ENDIF IF !() && () SRC.MEMORYFINDTYPE.(00080).REMOVE f_experience RETURN 1 ENDIF IF !() && () SRC.MEMORYFINDTYPE.(02000).REMOVE f_experience RETURN 1 ENDIF IF () IF () SRC.MEMORYFINDTYPE.(00008).REMOVE f_experience RETURN 1 ENDIF SRC.NEWITEM=i_experience_level SRC.ACT.TAG.EXP=> SRC.ACT.CONT= SRC.ACT.TIMER=0 SRC.MEMORYFINDTYPE.(00008).REMOVE f_experience RETURN 1 ENDIF IF () IF () SRC.MEMORYFINDTYPE.(00010).REMOVE f_experience RETURN 1 ENDIF SRC.NEWITEM=i_experience_level SRC.ACT.TAG.EXP=> SRC.ACT.CONT= Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 bu arada dialog un ismi d_stat1[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 ehehe dozer i bile kestimya ölürsem gam yemem =P[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Dozer Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 [FUNCTION f_levelneed] IF (> > 50) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +50000 return 1 ELSEIF (> > 40) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +40000 return 1 ELSEIF (> > 30) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +30000 return 1 ELSEIF (> > 25) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +26000 return 1 ELSEIF (> > 20) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +19000 return 1 ELSEIF (> > 18) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +17000 return 1 ELSEIF (> > 16) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +15000 return 1 ELSEIF (> > 14) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +13500 return 1 ELSEIF (> > 12) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +11750 return 1 ELSEIF (> >= 10) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +9950 return 1 ELSEIF (>==9) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +7750 return 1 ELSEIF (>==8) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +6500 return 1 ELSEIF (>==7) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +5000 return 1 ELSEIF (>==6) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +2750 return 1 ELSEIF (>==5) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +1750 return 1 ELSEIF (>==4) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +1000 return 1 ELSEIF (>==3) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +600 return 1 ELSEIF (>==2) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +350 return 1 ELSEIF (>==1) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +150 return 1 ENDIF [FUNCTION f_levelup] SRC.TAG.LEVEL=> +1 EFFECT=3,i_fx_heal_effect,15,15,1 newitem= i_levelup act.equip SOUND=SND_SPELL_LIGHTNING SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Level Atladi! SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Simdi Level > [FUNCTION f_check] IF (> > >) f_levelneed f_levelup dialog d_stat1 return 0 endif[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 işallah olur ne diyem[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 ııh dozer olmadı[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Dozer Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 bu değişklikleri yukledikten sonra restart atıyorsun değilmi.. Resync yetmez. Birde server adresin ne.. [hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy [Bu mesaj Dozer tarafından 02 January 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 Sonraki 1.sayfa (Toplam 2 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 bu arada dialog un ismi d_stat1[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 ehehe dozer i bile kestimya ölürsem gam yemem =P[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 [FUNCTION f_levelneed] IF (> > 50) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +50000 return 1 ELSEIF (> > 40) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +40000 return 1 ELSEIF (> > 30) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +30000 return 1 ELSEIF (> > 25) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +26000 return 1 ELSEIF (> > 20) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +19000 return 1 ELSEIF (> > 18) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +17000 return 1 ELSEIF (> > 16) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +15000 return 1 ELSEIF (> > 14) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +13500 return 1 ELSEIF (> > 12) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +11750 return 1 ELSEIF (> >= 10) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +9950 return 1 ELSEIF (>==9) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +7750 return 1 ELSEIF (>==8) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +6500 return 1 ELSEIF (>==7) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +5000 return 1 ELSEIF (>==6) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +2750 return 1 ELSEIF (>==5) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +1750 return 1 ELSEIF (>==4) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +1000 return 1 ELSEIF (>==3) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +600 return 1 ELSEIF (>==2) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +350 return 1 ELSEIF (>==1) SRC.TAG.EXPNEEDED=> +150 return 1 ENDIF [FUNCTION f_levelup] SRC.TAG.LEVEL=> +1 EFFECT=3,i_fx_heal_effect,15,15,1 newitem= i_levelup act.equip SOUND=SND_SPELL_LIGHTNING SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Level Atladi! SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Simdi Level > [FUNCTION f_check] IF (> > >) f_levelneed f_levelup dialog d_stat1 return 0 endif[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 işallah olur ne diyem[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 ııh dozer olmadı[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2004 bu değişklikleri yukledikten sonra restart atıyorsun değilmi.. Resync yetmez. Birde server adresin ne.. [hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy [Bu mesaj Dozer tarafından 02 January 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar