Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WrestStun yazmayi denedim Sizce hatam nerede?


Gumm

Öne çıkan mesajlar

[events e_wreststun]
On=@Hit
if ( >= 98.0)
else if(src.wrestling)>98.0 && (src.tactics)>98.0 TARG.HITS=(Targ.hits)-15
if (rand(125) <= / 40)>) && !()
src.damage 15
src.skill fail
var.act
src.newitem i_Wrests
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,0,0,0 * Wreststun Alir *
return 1
endif
endif

[events e_wrests]
On=@GetHit
findid.i_wrests.remove

On=@Death
findid.i_wrests.remove

[itemdef i_wrests]
name=wrests
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.flags |04
src.events -e_wrests
timer 2

On=@UnEquip
cont.events +e_wrests
if !(&statf_dead)
cont.flags &~04
endif

On=@Timer
attr attr_decay
remove
return 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Gumm, 01 January 2004 15:49 tarihinde demiş ki:
[events e_wreststun]
On=@Hit
if ( >= 98.0)
else if(src.wrestling)>98.0 && (src.tactics)>98.0 TARG.HITS=(Targ.hits)-15
if (rand(125) <= / 40)>) && !()
src.damage 15
src.skill fail
var.act
src.newitem i_Wrests
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,0,0,0 * Wreststun Alir *
return 1
endif
endif

[events e_wrests]
On=@GetHit
findid.i_wrests.remove

On=@Death
findid.i_wrests.remove

[itemdef i_wrests]
name=wrests
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.flags |04
src.events -e_wrests
timer 2

On=@UnEquip
cont.events +e_wrests
if !(&statf_dead)
cont.flags &~04
endif

On=@Timer
attr attr_decay
remove
return 1



if (( > 98.0)
else if ((src.wrestling> >98.0) && ( >98.0) TARG.HITS=(Targ.hits)-15
if (rand(125) <= / 40)>) && !()


Birde Bunu Dene.

[Bu mesaj NuLL tarafından 01 January 2004 16:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[events e_wreststun]
On=@Hit
if ( >= 98.0)
else if(>98.0) && (>98.0)
TARG.HITS=(Targ.hits)-15
if (rand(125) <= / 40)> && !(
src.damage 15
src.skill fail
var.act
src.newitem i_Wrests
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,0,0,0 * Wreststun Alir *
return 1
endif
endif

[events e_wrests]
On=@GetHit
findid.i_wrests.remove

On=@Death
findid.i_wrests.remove

[itemdef i_wrests]
name=wrests
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.flags |04
src.events -e_wrests
timer 2

On=@UnEquip
cont.events +e_wrests
if !(&statf_dead)
cont.flags &~04
endif

On=@Timer
attr attr_decay
remove
return 1

baş kısmını bu şekilde bi denesene
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


[itemdef i_mem_frozen]
name=frozen memory
id=i_memory
type=t_eq_script
layer=layer_special

on=@create
attr=attr_decay | attr_newbie

on=@equip
timer=3
SRC.FLAGS=|04

on=@timer
cont.flags=&~04
remove
return 1

[events e_stun]
ON=@HITTRY
if !( && )
IF (>85.0)
if (rand(110) <= / 40)>) && !()
if (=1)
tag.stun=0
events -e_stun
src.newitem=i_mem_frozen
SRC.ACT.TIMER=2
SRC.ACT.EQUIP
src.sayua 481 0 0 1 * stunned *
src.sysmessage stunned you.
//src.act.sysmessage You stunned .
endif
endif
endif
endif


alın hadi yılbası scriptleriniz benden olsun

daaaaaayt! smiley

[Bu mesaj TaZmAnYaK tarafından 01 January 2004 17:21 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paradarbe var

[events e_spear]
On=@Hit
if (&statf_stone) || () || ()
return 0
elseif ( == t_weapon_fence) && ( >= 98.0)
if (rand(125) <= / 40)>) && !()
src.damage {25 35}
src.skill fail
var.act
src.newitem i_parablow
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,0,0,0 * Paradarbe Alir *
return 1
endif
endif

[events e_parablow]
On=@GetHit
findid.i_parablow.remove

On=@Death
findid.i_parablow.remove

[itemdef i_parablow]
name=parablow
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.flags |04
src.events +e_parablow
timer 2

On=@UnEquip
cont.events -e_parablow
if !(&statf_dead)
cont.flags &~04
endif

On=@Timer
attr attr_decay
remove
return 1[hline]Europa UO Shard(Admin)
icq=222055888
[email protected]
Bütün Eleştrilere Açığız..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya millet şimdi farkettim benim bu yazdıgım stun scripti benim sisteme göre yazılmıs, yani ben bi menü yapmıstım ordan istenilen bonus seçiliyodu fln.. ben normal bi server icin nası olması gerekiosa o şekilde yazim:


[itemdef i_mem_frozen]
name=frozen memory
id=i_memory
type=t_eq_script
layer=layer_special

on=@create
attr=attr_decay | attr_newbie

on=@equip
timer=3
SRC.FLAGS=|04

on=@timer
cont.flags=&~04
remove
return 1

[function stun]
if ()
sysmessage Stun: Kapandi
events -e_stun
elseif (( > 84.9) && !())
sysmessage Stun: Acildi
events +e_stun
else
sysmessage Stun kullanabilmek icin 85.0 Wrestling skilline ihtiyaciniz var!
endif

[events e_stun]
ON=@HITTRY
if !( && )
IF (>85.0)
if (rand(110) <= / 40)>) && !()
//if (rand(5) == 1) EĞER STUN'IN INSCRIPTION SKILLİNE BAĞLI OLMASINI İSTEMİYORSANIZ, BUNU AÇIN BİR ÜST SATIRI KAPAYIN
src.newitem=i_mem_frozen
SRC.ACT.TIMER=2
SRC.ACT.EQUIP
src.sayua 481 0 0 1 * Afallar *
src.sysmessage stunned you.
//src.act.sysmessage You stunned .
endif
endif
endif

[PLEVEL 1]
stun


scriptin calısıp calısmadıgını söylersiniz, ben de script arşivine eklerim.

[Bu mesaj TaZmAnYaK tarafından 01 January 2004 19:07 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Gumm, 01 January 2004 15:49 tarihinde demiş ki:
[events e_wreststun]
On=@Hit
if ( >= 98.0)
else if(src.wrestling)>98.0 && (src.tactics)>98.0 TARG.HITS=(Targ.hits)-15
if (rand(125) <= / 40)>) && !()
src.damage 15
src.skill fail
var.act
src.newitem i_Wrests
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,0,0,0 * Wreststun Alir *
return 1
endif
endif

[events e_wrests]
On=@GetHit
findid.i_wrests.remove

On=@Death
findid.i_wrests.remove

[itemdef i_wrests]
name=wrests
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.flags |04
src.events -e_wrests
timer 2

On=@UnEquip
cont.events +e_wrests
if !(&statf_dead)
cont.flags &~04
endif

On=@Timer
attr attr_decay
remove
return 1


benmi yanlı$ gördüm yoksa ifli kısımda TARG.HITS tarzı bi$imi var ( malum alkolden dolayı hala kafa bi milyoncuk )[hline]What tha fuck you know?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...