arcane Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Harita cooperative yani sadece PvE var ve takım oyununa dayalı. Ne gibi özellikleri görmek isterdiniz? Yazılan fikirleri beğendiğim takdirde çalacağımı belirteyim eheh.
ShadowFury Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Hero survival den bahsediyosan; Hm, mesela X,+ tarzı filan 4 yönlü olmasın, korunması gereken bölgeye giden ve dallara ayrılan tek bi yön olsun. Maul tarzı td lerdeki gibi. Mesela 8 kişilik olucaksa, başta yol 2 ye ayrılsın, sonra onlar 2 ye ayrılsın, sonra 4 yol 8 e ayrılsın yaratıklar buralardan spawn olsun. Çünkü survival haritalarında en gıcık olduğum olay şu; millet oyundan çıkıyo, karakterler oyunu kaldırıcak kadar güçlenmiş olsalar bile 4 bir yandan gelen yaratıklara karşı base korumak imkansız oluyo. Eğer harita dediğim gibi olursa mesela 8 kişi başladık herkes en uçtaki yol ayrımına oturur, charını kasar. Ama mesela 2-3 kişi oyundan çıktı, geriye gidilir, yol birleşiminde savunma yapılır, daha da çıkanlar oldu, iyice geriye gider tek yolda savaşırsın yani bi leaver oldumu game over damgasını yemezsin. bunun dışında karakterlerin dengeli olması lazım. imba bi hero seçmiş birisi çıkıp bütün yaratıkların %60 ını katledip diğer playerların para kazanmasını engelleyince çok uyuz oluyorum. uzun soluklu bir oyun olursa da iyi olur. mesela süre geçtikçe yaratıklar zorlaşsa, sonra ne biliyim max. level sınırına ulaşmak uzun sürse, kaliteli itemler almak için bayağı kasmak gerekse filan güzel olurdu. şimdilik bu kadar, aklıma başka şeyler gelirse yazarım daha:D
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 tek yön olsun, adam gibi takım oyunu yapalım, herolarıda ayıralım 3'e 4'e tank dps support aoe falan gibi, sonlara doğru yaratıklar iki tokatta tank dışındakilerini dövücek gib olsunki adam gibi oyun cıksın, potion'lar cooldownlı olsun bide, ki arkadan gelicek heal'ın önemi artsın
Utterable Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Survival map arıyorsanız alın size kral bir map. http://www.notd-aftermath.com
arcane Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 22, 2007 Valla harita türüne hero survival diyorlar ama benimkinde herolar ölüyor, amaç kaleyi korumak. Oyuncu sayısıyla ilgili şöyle bir yöntem kullanacağım: Değişik spawnlar olacak bunlar oyundaki oyuncuya göre aktif olacak ve aynı şekilde oyuncular oyunu terk ettiğinde kapanacaklar. Haritadaki spawn mekaniği wave başına özel yaratık içermediği için uygulaması kolay ve efektif bir yöntem. Class role olayını uyguladım ama tek rolü heal olan hero yapmadım. Haritada belirli geometrik şekiller yerine doğal gibi tasarladım hatta önce terrain'i sonra üstündekileri tasarlıyorum.
Razu Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 24, 2007 spiral defense vardı mesela o guzeldi.bide ucan yaratıklara yerden vurabilelim sadece rangeler vurmasın yada ucan yaratık olmasın (=.güzel supporter herolar olsun.
arcane Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 Tek koridora geçtim. Önceki konsept fun map için fazla karmaşıktı, hatta neredeyse RPG olacaktı. Heroları baya bir adam ettim, itemlar üstünde çalışıyorum. Krepleri de bitirince beta versiyonunu koyarım.
Quel-Thul Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 beta testerlık yaptım vaktinde, lazım olursa haber et. buarada bikaç öneri. -enfo falan gibi attack move verip sonra seyret olmasın mesela. X hero siegedeki gibi eventlar olsun, böylece oyun sıkmaz. -oyuncuyu motive edecek olaylar(x hero siegedeki gibi ilk 100 killde özel boss falan olabilir neblem) -takımoyununu destekleyici skiller(sinerji ftw) şimdilik bu kadar, kolaygelsin
Werewolf Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 Arcane res bugını düzelttin mi agacım?
arcane Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 O başka harita :) Tester daima lazım, özellikle hero balance için. Attack ground yapıp bırakılan bir harita değil, waveler 4-5 creepten oluşuyor böylece crowd control efektif oluyor, buna ilave olarak zorluğun da etkisi var. Eventleri boss event şeklinde düşünüyorum çünkü harita tek bir koridordan ibaret. Belki ilerde mini oyun koyarım. said: -oyuncuyu motive edecek olaylar(x hero siegedeki gibi ilk 100 killde özel boss falan olabilir neblem) Bu güzel bir fikir, oyuncu performansıyla tetiklenen olaylar koyabilirim. Takım oyunu konusunda iddialıyım, öyle bir map. :) Orjinallik limitli çünkü JASS script yazmayı bilmediğimden herşeyi map editor menülerinden halletmeye çalışıyorum. Buna rağmen harita custom abilitylerden nasibini aldı.
Lancelion Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 1, 2007 JASS scriptlerle millet neler yapiyor valla sufer seyler. ama map forumlarindaki hazir abilityleri falan da kullanirsan yine yeterli olur zaten. onemli olan oynanis, detaylar degil. beta testerin olalim, plx.
Öne çıkan mesajlar