elesso Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 This is an automatic notification. Dear Customer, Your Character (***) on your account (***) has been locked due to a chargeback on a payment for a character transfer you have requested for your Account, Please contact [email protected] as soon as possible providing your Account name so they can investigate the chargeback and provide you assistance in this matter. With best (***) olan yerlerde acc name ve karakter name var bi haftadır falan suspended durumda accountum ve mail anca gelebildide nedenini öğrenebildik. bu şeyin türkçe meali nedir neydi benim günahım? napmak lazım ne temalı bi mail yazmak lazaım. bir buçuk senedir konu açmadığımı farkettim bu arada. [ Mesaj 11 Eylül 2007, Salı - 18:04 tarihinde, elesso tarafından güncellenmiştir ]
axedice Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Karakter transferi için ödediğin parayı geri çekmişsin, o yüzden askıya almışlar hesabını. Verdikleri ödeme destek mailına bana böyle böyle bi mail geldi, accum şudur diye bi mail at araştırsınlar. Bide ne zaman transfer talebinde bulunduysan o günkü işlemlerini kontrol et bak bakalım geri gelmiş mi para.
arcane Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 bankan karakter transfer ücretini ödememiş
Darksun Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Evet karakter transfer için ödenen para geri çekilmiş =)
elesso Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 durup dururken nasıl bu tarz bişey olabilirki? benim bi talimatım olmadan aylar önce yapılmış bi ödeme nasıl iptal edilebilir?
Darksun Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Bankalar yapıyor bunu, türk firmalarına yapılan ödemeleri bile geri çekebiliyorlar. Bankaya danış bence. Daha önce bu tarz bir işte çalıştığımdan bu tür sorunlarla çok karşılaştık.
geffen Mesaj tarihi: Eylül 12, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2007 hangi banka soyle de bilelim. ben hsbc ile bildiğin rahat 6-7 migrate yapmışımdır. kendime 1 kere yaptım arkadaşlarıma yaptım genel de. bir kere bile böyle problem olmadı.
elesso Mesaj tarihi: Eylül 15, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 15, 2007 Due to the lack of, or incorrect, information we require the following details: - A fax, scan or digital image of nationally recognized photo ID, such as passport or drivers license (please do not include public transport cards, library cards etc, as these are unsuitable for our needs). and - The last 4 numbers of the credit card you are using on this account or a picture of the game card used, if you use those. Please would you include with this, your full Name, Address, Account Name and E-mail Address and send it via one of the following methods: E-Mail: [email protected] Fax: 00 33 130 679 012 (With a Header Sheet marked for the attention of the Account Administration Team) Post: Blizzard Entertainment SAS TSA 60 001 Service Administration des Comptes 78143 Vélizy Villacoublay Cedex France As soon as we have this information we will be able to progress the resolution of this matter for you. If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ Regards, Dandaroth Account Administration Team Blizzard Entertainment Europe http://www.wow-europe.com/en/
Öne çıkan mesajlar