HellHound Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 laf sokma cabam falan yok. Haste rating nerfunde 2 paragraf alakasiz pvp yorumu yapilmasina tepkiliyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Bu o kadar önemli bi değişiklik mi? Ppm hasteden etkilendiği için soc olsun moongoose olsun etkileniyor tamam da toplam dps üzerinde bu kadar büyük etkisi var mı? 2.07nin öncesinde böyleydi galiba, eski haline döndü işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Yok eski haline dönmedi, eski hali 21 ratingti, şimdi 15,7 oldu. eskiye göre buff aslındada. İşte klasik blizz salaklığı önce verirken ayarı kaçırıyor, sonra geri alınca olay oluyor. Aslında 21 den 18e düşürse , biraz denese sonra 15 yapsa herkes bayram ediyordu şimdi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Axedice, şöle etkisi oluyo , warrior için white dmg fury warriorlarda dmg'ın %60-70 cıvarını oluşturuyo sonucta, ve white dmg'ını arttırmanın en iyi yollarından biri haste rating kasmak, ayrıca white dmg demek rage demek dolayısıyla daha fazla yellow dmg demek. hanı cok hoş bi durum değil warriorlar için, paladinler içinde öle, dagger rogue'lar zaten haste kasmıyo, combatlarda rahat rahat düşük weapon speedlere ulaştığı için cok yüksek haste rating kasmaları namasız oluyo genelde speed cap yüzünden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 bide bilmiyorum ne kadar etkileniyo casterlar ama fireballa world cooldown'ın altına düşen oldumu? scorchla falan olmuşturda 3sn lik büyülerle merak ettim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marveloth Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Yanlız ben şuna inanmıyorum. said: melee - 1% haste için gereken haste rating 10.5den 15.7'ye çıkarıldı caster - 1% spell haste için gereken haste rating 21den 15.7ye düşürüldü. Gearını haste üzerine kuran bir meleenin dps kaybı 10-25% arasında. Uçurumun bukadar fazla olduğunu sanmıyorum. Şimdi bi hesaplama da yapamıyorum hiç melee class oynamadığım için. 70 lvl ortalama bi warriorun kaç haste rating i vardır ki mesela? [ Mesaj 20 Ağustos 2007, Pazartesi - 14:34 tarihinde, Marveloth tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 warrior işi farklı işte yukarda yazdığım gibi, öle "ee hastten %10 katbetmiş ohooo ne alakası var %20 ile" denilebilicek bi durum olmuyo pek. ben haste abanmadım hiç, ama %25 flurry mevzuu cidd canımı acıtmıştı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 spec dengesini oluşturamıyorlar bir türlü iyice bok ettiler.melee dps i tekrar tekrar nerfliyorlar.haste felan neyse wf nerfi tanklar dahil bütün melee yi etkiledi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Valla shaman Bloodlust'ı olmadan scorch için bile 1 saniyenin altına inmek imkansız. Şuan 1005 haste rating istiyor. Shaman buffı varken 300 ratingle 1 saniyeye iniyosunki oda pasif olarak mümkün değil. Ancak trinket falan açarak yapılabilir (scorch atıyorsan shamandan buff alınca bi zahmet trinket açmayı ver :D, yada trinket pasif olarak açıldıysa scorch atmayı bırak fireball at) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 cunki bende slam buildle dps yapıyım dedim cok güzel ağız burun kıran bi build ama işte, world cd cok zarar veriyo, e zaten bide her castingden sonra attack timer sıfırlanıyo falan garip yanı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Valla o slam olayı kadar geri zekalı bir uygulama olamaz. Daha oyuna dün eklenen paladin Hammer of Wrath'ı için bile world CD yi 0,5 saniyeye düşürdüler. 2,5 yıldır var olan slam için hala akıllarına gelmedi. Bunlar hep taaa zamanında slamlarla moblara 2k-2k crit videosu çeken, ismini şimdi hatırlamadığım mal yüzünden oluyor. [ Mesaj 20 Ağustos 2007, Pazartesi - 14:53 tarihinde, FreEmoon tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 andalamar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 indalamar ayrıca 2k2k slam çekmesi sadece eski bloodthirst ile ilgili Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Hala elimde var o indalamar vidyosu heh. Tam dallamar ya adam. Bloodthirst stacklenince %100 crit ve %150 damage haline geliyordu, vidyoda özellikle göstermiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 o değil "ADAM Bİ VURUYO RAGE FULLENIYOOOO" diyenler bi bakjsalardı adamın rage pot içtiğine, arada healt pot içtiğine onu bunu lunu herşeyi ictiğine ... ama işte hayrı adam orc kesiyo be bişi yaptığıda yok, indalamar dallaması yüzünden hala nerfleniyoruz =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 bir indalamar birde laintime laf yok :P nurfed ftw Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 laintime korelisi ne alaka adamın yaptığı tek şey trinket değiştirmek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeMiRMaSKe Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Abi o indalamar denen herif zaten blizz'in kendi içinde bile büyük yer ettide adamlar Naxx'a quest koydurlar "The Fate of Ramaladni" diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadATS2 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 world of castercraft. rogue dps de 4 5 ıncılıge oynar raıdde dps warrı oda aynı rogue un armorlusu ama oyuncakları yok. pala zaten dps olarak gormemek lazım. eh baskada melee yok say. pvp de bu fukaraları tum rangelerın arasında dusunsene, aman yarabbı. ıclerınde bı rogue var ıste kenarda kıyıda gozukmeden suprız ataklı. warrılerde rogue kesıyo ıste arada bır onunla avunuyo. kısacası melee acısından felaket bı oyun oldugunu dusunuyorum wow un. lol ben baydım yıne oyundan sanırım :) hey gıdı hey swg dekı meleeler nerede 20m den kd atardık be, lol, oradada meleeler cok ustundu. ama orada bıle kı salak soe bıle bı sure sona combat medıc ve rıflelara ekledıklerı ıle range ıle dps ı dengelemeyı basardıydı ama wow da cok uzak gozukuyor. neyse haste ratınge gelınce sword rogue ıcın hos olmamıs bence , assasınatıon set ten ıkı parca pvp de cok ıs goruyordu dıgerlerı ıle bırlıkte, sımdı agır kalıcak demektır. sanırım dagera donme zzamanı gelmıs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 @sadATS2 Üzgünüm ama işler pek öyle yürümüyor. Melee bu oyunda en delicesine bufflanabilien grup. Bu kadar bufflanabildiği içinde yanlış raid dağılımında eziliyorlar. Eğer mantıklı bir guildde isen ve mantıklı officerları varsa o guildin. işler şu şekilde yürüyor. Melee grup = 2 rogue, 1 ench shaman, 1 feral druid, 1 full mm hunter. Tüm melee'lere imp might, salvation, king atacak 3 paladin. Ve raidde 1 adet imp hunters markda almış full survival hunter ile rogueların dpsi resmen %100 artıyor. Ne mageler ne warlocklar bu derece bufflanmıyor. Onlar en fazla %15 scorch buffı yada %15 shadow priest buffı ve bide warth totem ile max %20 bufflıyabiliyorsunuz. Banane ben roguelara özel grup, meleelere özel raid ayarlıyamam diyorsanızda o zaman dps yapamayan roguelardan yakınır durusunuz. Bizim elinde 75-80dps dagger olan roguemuz bile warlocklarla başabaş gidiyor, magelerin hepsini eziyor. elinde 90dps silah olan roguemuz zaten uçup gidiyor 25 manlerde, tutabilene aşkolsun. Ama kalkıpta karazana girince bir anda dpsleri magelerin %80nine düşünce anlıyoruz raidlerde adamları ne kadar buffladığımızı. Özetle melee'yi bufflıyacaksınız yada hiç boşuna raidlere almayacaksınız. [ Mesaj 20 Ağustos 2007, Pazartesi - 18:15 tarihinde, FreEmoon tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 abi kungen ne diyor 4 rogue 4 pala :P bu arada BM hunterlarda grubunu bufflıyor sanırım [ Mesaj 20 Ağustos 2007, Pazartesi - 18:23 tarihinde, Lind3r0th tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marveloth Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 @ Freemoon Tebrikler. Fakat anlamadığın nokta, bu adamlara laf anlatamazsın. Hala kalkıp da WC de, DM de gördüğü kadarıyla biliyo classları. Buff nedir kimden alınır daha haberleri yok. 2 Spelldamage set giymiş caster görmüştür, damage meter da kendisini sollayınca nerf nerf diye ağlamaya başlar. Geçende Frost mage halimle Mana tombs a girdim. Kendimden utandım. Rogue, warr, shammy beni 2 ye katladı dmgmeter da. Adamlar dur durak bilmiyoki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 caster buffları fire :imp scorch %15 coe %10 misery %5 woa tow shadow:shadow weaving %15 gerisi aynı frost :%10 crit ve gerisi aynı. melee için sadece çok nadir raidlerde bulunan blood frenzy ile %4 damage ve 2250 armor reduce üstelik en çileli yine melee ler. boss whirlwind yapar boss knocback yapar boss aoe yapar boss earthquake yapar vs vs aggro alınca ölürsün ama ranged isen bi %20 şansın daha var [ Mesaj 20 Ağustos 2007, Pazartesi - 18:56 tarihinde, Sparkcaster tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marveloth Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Yani melee classların ölmesi rangedlardan daha kolaydır diosun öylemi? Eğer melee ölüyosa sorun healerdadır. Ranged ölüyosa suç blizzdedir. AZ hp verdiği için lol Bu arada zaten aggronun melee de kalması gerekmezmi? :P Aksi durumu ben pek görmedim de.. Hiç tanklık yapmadım yani frostmage halimle:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2007 malee class lara heal neden çekilsin ben şahsen tanklar harici malee classlara heal cekılmesıne karsıyım gidip bandaj kullansınlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar