Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Audi R8 Türkiyede! paramecium sen bunu nasıl kaçırdın?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
@Mr_Hand, bebe yaptın ya bizi sağol.

Tır gerçekti tabikide. Servisteydim gördüğümde muhtemelen Anadolu Otoyolu veya Tem yolu üzerinde yol kenarında biyerde duruyordu. Tam emin değilim perdelerin çoğu kapalı olduğu için konumu tanımlayamıyordum. Toplam 4 araba vardı üzerinde A5 de metalik maviydi.
Mesaj tarihi:
şehir içi araba motor hacim ortalaması ve 0-100 ortalamasına göre 1.8T veya 2.0T kesinlikle yeterlidir bence, sonuçta sollamaya kalkıcagın veya onune gecicegin arac cok buyuk ihtimallde 1.6 veya altı olucak, 0-100ü de 11-12 saniyedir, e haliyle 1.8t bi araba da 150bg semalarında ve 0-100u 9sn altındadır
makas/sollama ve bilimum işler için kafi
Mesaj tarihi:
Turbolu herhangi bir araba sollamada problem yaşatmaz. Yani 100 beygir turbolu olsun gayet hızlı sorunsuz yaşayıp gideriz hepimiz. Ağustos başı arkadaşımın S6ı geliyor inceler basar durur arka koltuğuna yatar yorumlarımı yazarım :) 435 beygir bu borumu hehe
Mesaj tarihi:
s6 biraz mantıksız bi araba yuav, madem konfor istiyosun, e s4 al, neyine yetmez, rs4 al daha da yetmiyosa
yani a6 sonucta makam arabası pozunda bişi, arka koltukta oturmak için alınan bi araba, e 450 bgi soforun kullansın diye almıyosun herahlde, o zaman 4 al yani neden 6
Mesaj tarihi:
said:
s6 biraz mantıksız bi araba yuav, madem konfor istiyosun, e s4 al, neyine yetmez, rs4 al daha da yetmiyosa


bana da bu mantıksız geldi şimdi :/ ne alaka yaw? s4 s6dan konforlu mu yani? yooo :)
Mesaj tarihi:
s6 mantıksızsa.s8 ne oluyor?
ayrıca s6 ile m5 aynı katagoride.ozaman m5te mantıksz :D

[ Mesaj 18 Temmuz 2007, Çarşamba - 12:26 tarihinde, Redogski tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
o diil de, az önce yine haber araştırırken siteye yazmalık, ne gördüm?

Phaeton'un coupe-cabriolet test aracını yakalamışlar. oha derim. heralde bentley kullanacak ama gizlemek amacıyla phaeton parçaları takmışlar :D

[ Mesaj 18 Temmuz 2007, Çarşamba - 12:52 tarihinde, Mr_Hand tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
e s6 ya mantıksız diyosam s8 über mantıksız tabiki
allahtan m7 yok :)

yani tabi sonuçta audinin eline mi yapışır her modele s rs çıkarsa, yapışmaz

ben satın almak için saçma diyorum.
ayrıca mesela s4 e konfor olarak 100 uzerinden 75 versek s6 85 s8 90, peugeot 106 da 30 desek :P, yani 75 ve 85 arası farkı çok da buyuk bi mesafe degil bence

[ Mesaj 18 Temmuz 2007, Çarşamba - 13:11 tarihinde, Sintisyzer tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
işte sintizayzır, :P bu noktada o araçların hedef pazarına dahil olmadığın anlaşılıyo :D alakası yok o araçların sunduklarıyla senin beklentilerinin :)

[ Mesaj 18 Temmuz 2007, Çarşamba - 13:17 tarihinde, Mr_Hand tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Selam,

İlk önce düzeltelim;
M5 denktir RS6 :)

Ayrıca bensiz Audi modelleri neden telafuz ediliyor :P

A6 veya A8 mis gibi şöförsüz de kullanılır. İlla ki şöför ile kullanacaksınız diye bir kural yok.

Bir proje duydum; RS8 diye ama S8'in mi abartısı yoksa R8'in mi onu anlayamadım.

Saygılar.

[ Mesaj 18 Temmuz 2007, Çarşamba - 13:30 tarihinde, paramecium tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
tabi bu arada şu da var, eğer şöföre bırakılacak araba olsaydı bunlar, süspansiyonları tamamen pamuk gibi olurdu. araç ipek gibi giderdi. ama yol tutuş ve çeviklik berbat olurdu. bkz. eski bentleyler... hatta iddia ediyorum Maybach, Phantom falan da o kadar dinamik değil (Phantom bi yere kadar iyi olabilir gerçi)

edit ahaha para :D bu model genişletmede isimlendirmeyi hiç bi firma beceremiyo sanırım mercedesten başka :)

[ Mesaj 18 Temmuz 2007, Çarşamba - 13:47 tarihinde, Mr_Hand tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
e işte ben burayı anlamıyorum, madem kendin kullanıcaksın, tabiki hakkın 458345HP, ama ozaman ön koltuk konfor farkı daha da azalıyo, 4 6 8 kasalar arasında, üstüne bide kilo ve boyut açısından dezavantaj ekleniyo, sonucta 4 te de arkaya cocuk koyarsın, rahat rahat, 6da da 8de de.
arkada oturmicaksan s8 sacmalık bence, oturucaksan da, denildigi gibi hızlı gidince suspansyonlar yuzunden bekledigin konforu sunamicaksa, git a8 al, yavas(!) ama konforlu git

bu arada rs8 , R8 in spor modeliymiş :P meğersem
Mesaj tarihi:
Matama'nın bahsediği launch control olayı nedir bu arada bilen var mı ? Bilen varsa da USA'da niye yasak onu bilen var mı? Çünkü isim öyle negatif bir etki yaratacak bir teknoloji havası vermiyor, sanki stabilizasyon ile ilgili gibi.
Mesaj tarihi:
Launch Control
araç kalkış yaparken motoru daha iyi ivmelenme sağlamak amacıyla en optimal duzeyde calıstırıyo, öyle ki patinaj olmayacak ama patinajdan 1 milim altında kuvvetle dönere kalkacak araç.

misal gaza %60 basınca patinaj yapıyosa araç, launch control otomatikman %59 basılmasını saglıyo kalkısta, hız aldıktan hemen sonra kapanıyo

şimdi biraz daha okudum;
misal bmw de 3500rpm vw de 3200rpm de sabit kalmasını saglıyo motorun sen gaza sonuna akdar bassan da, frenden ayagını cekince 3200-3500 devirle fırlıyo, yolu max tutarak, patinajda olucak ivmelenme ve hız kaybını yok ederek

[ Mesaj 18 Temmuz 2007, Çarşamba - 15:27 tarihinde, Sintisyzer tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
said:
rs4 alan birini "ıyyy s8 alamamıııaaaşşş" diye aşalicak bi toplum varmı ya :D


toplum değil dediğim yaw müşterinin kendisinin ait olduğunu düşündüğü statü... ki bu genelde sadece lükse, büyüklüğe veya sıradışılığa dayanır.

[ Mesaj 18 Temmuz 2007, Çarşamba - 16:10 tarihinde, Mr_Hand tarafından güncellenmiştir ]
×
×
  • Yeni Oluştur...