Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 ee? var işte sonuçta klasik vites? "öyle olmayan"ı anlamadım ben :P
matama Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 MR hand Ilandaki R8 otomatik vites, artik hic bir ust spor arabada vites topuzu kolu vs yok:) Direk direksiyon ustunde buton var bir dusla parka aliyorsun vs. Topuz tartismasi bitti yani :)
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Selam, Ferrari nedense bana soğuk gelen bir marka. Ama teknik üstünlüğü veya teknolojik yeniliği yok anlamına gelmez bu. Motor gerçekten çok iyi, vites olayında zaten aştı gitti. Ama bana hiç bir zaman bir Porsche tokluğunu veremiyor. Yeni o ünlü 'zevkler ve renkler' devreye giriyor :) Matama teklif için teşekkürler ama geçen Cuma günü söz yaptım ve artık 1/3 oranında bekarlıktan uzaklaşmış bir insanım. Bana sedan şart ;) Kaldı ki o aracın bakım ve yakıt masrafları bana ağır gelir :)) *kendini Porsche kullanırken hayal eder* R8 modelinde ben de ilk zamanlar onu düşündüm 'alan adam nasıl geri manevra yapacak?!?' ama sonunda buldum; kapıyı açıp dışarı bakarak :P Zamanında Lambo kullanan bir çok insanın yaptığı gibi :P Saygılar.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 @matama Carrera GT? Zondalar falan? Koenigseggler? Veyron? edit : asdasd o geri gitme muhabbeti Countach'da özellikle süper ya :D [ Mesaj 16 Temmuz 2007, Pazartesi - 12:52 tarihinde, Mr_Hand tarafından güncellenmiştir ]
Sintisyzer Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 AHAH, bebekteki bi anım geldi aklıma lamborghini diablosuyla kaldırma yaklasır bir kisi, kaldırmı kenarına park eder, yolcu kapısını acan bayan yolcu kaldırıma dizini koyarak kaldırıma tırmanır
matama Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 carrera gt eski teknoloji zondalarin yenilerindede benim bildigim yok. Vites eskidi beyler. Benim kisisel inancim 10 sene sonra tamamen gaz pedalini kullanis seklimizle vites atilacak. Arabalar vites aliskanliklarimizi ogrenicek vs.
Quel-Thul Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 siyah bi arabaya bu kadar yakışır
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Vites alışkanlığı öğrenen veya gaza göre hesaplayan sistemler zaten var. şimdilik görece ilkel de olsa. Bi de 10 seneye zaten şimdiki gibi sadece içten yanmalı motora sahip araba kalmaz. Ferrari bile Hibrit üzerine çalışmalar yapıyo. Yoksa yan basıcaklar :P Bi de aklıma geldi Audinin şu sürekli değişken ites muhabbeti çok ii yaw:) ama sanırım Audiye has bi teknoloji de değildi, Audi sadece seri üretim olarak sunan ilk firma oldu.
bLaQ Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 siyahı güzelmiş, fuarda metalik grisi vardı sıradandı [img=http://img265.imageshack.us/img265/8554/spa0161is5.th.jpg] gene de bi f430 la nası karşılaştırıyosunuz anlamıorum..
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Selam, Audi'nin kullandığı vites sistemi varyatör olarak biliniyor ve aslında oldukça eski bir sistem. Atelyemde yer alan 62 model Alman malı tornada bu sistem mevcut ve daha bakım yaptırmadı kendisine. Hala orjinal dişli ve diskleriyle çalışıyor :) Sistemin kademiz yapısı işi oldukça keyiflendiriyor. Ayrıca elektronik sistem sayesinde 8 veya 10 ileri vites tanımlama imkanınız var :) Kullandığım A4 TDI'da 7 ileri tanımlıydı yanılmıyorsam. Tüketim değerlerinin düşürülmesi ve ilerde kullanılması düşünülen aktif/pasif güvenlik sistemlerinin sağlıklı çalışması için otomatik vites şart. Misal otobanda bir aracın peşine takılıp, öndeki araca göre hızı sabitlemek falan. Bu tarz sistemler için hızı geniş bir aralıkta ayarlayabilmek için vitesin de otomatik olması şart. Ben ayrıca otomobillere neden motor freni veya rotarder falan konulmuyor onu merak ediyorum :) Saygılar.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 yem atiim dedim, o vites hakkında bişeyler duymak istedi canım. hemen kapmışsın yeni para :D eyw :P
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Selam, Ne diyebilirim, 4 halkalı bir sazanım :D Saygılar.
Fistan Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 manuel sürüşü seviyorum o yüzden ferrarime vites kolu opsiyonunu ekleticem. bide motor freni otobüslerde ki gibi olmasada vites düşürüp gaza basmayınca güzel motor freni oluyor :P bi süre ben frene basmadan gezdim sehirde balatalar bitmişti diskleri çiziyordu =P
Sintisyzer Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 yokus asa 2. vites pek severim
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Selam, Yüksek hızda vites düşürmek aracın stabilitesini bozabiliyor. Hatta bazı araçlarda anlık pik yüklenme yüzünden şanzuman ve diğer aktarma organları zarar görebiliyor. Bir yerde okumuştum, bu tarz kullanım tarzını sürekli dört tekerden çekişli araç sahiplerinin daha güvenli gerçekleştirebileceği yönündeydi. Ben de virajlara vites düşürerek girerim. Merak ettiğim direksiyondan vitesli araçlarda insanlar 1-3-5 geçişlerini veya düşüşlerini nasıl yapıyor :) tık-tıktık-tıktık-tıktıktık... bana biraz zorlar gibi geldi. Vitesi boşa aldığında tüm kademeler emrine amade şekilde seni bekliyor oluyor ve bu seçim anı çok hoşuma gidiyor. Sonuçta drag yapmadığım için manuel kullanım benim de hoşuma gidiyor (akşam eve dönüş ve köprü trafiği hariç). Saygılar.
prozzak Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 matama mini cooper larda vites sana gore ayarlaniyor. 10 yil ilerisine gitmene gerek yok.
matama Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 fistan zaten triptoniclerdede vites var, konusulan vites kolu, artik arabalarda yaris arabalarindaki gibi kulakciklarla hallediliyor.
matama Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Prozzak benim mini cooper testim buyuk bir hayal kirikligiydi. Vites degisimi bir gun suruyor. Gecen hafta X5 te bmw nin yeni joystick vitesini denedim, super olmus mesela.
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Gelin benim arabada bi vites ufaltarak motor freni yapmayı deneyin :) Dizelde o biraz hayal kafayı cama geçirtir vallahi hehe Birde Ferrari motorları her araba için ayrı kum kalıp hazırlanarak dökülüyor. Ama yinede bi Aston Martin gibi değil illaki fabrikasyon üretim olan kısımları var. Aston Martinler'in kaportası bile hala elle dövülerek şekillendiriliyor.
Diablo Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 joyistic vites 2008 modellerde olucakmı 3 kasada falan x5 temi olucak yoksa sadece
Redogski Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 said: paramecium üye § 16 Temmuz 2007, Pazartesi - 12:48 [ özel msj ] -------------------------------------------------------------------------------- R8 modelinde ben de ilk zamanlar onu düşündüm 'alan adam nasıl geri manevra yapacak?!?' ama sonunda buldum; kapıyı açıp dışarı bakarak :P Zamanında Lambo kullanan bir çok insanın yaptığı gibi :P arkaya bi kamera koymuşlardır heralde geri geri gitmek için fln?
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2007 said: Aston Martinler'in kaportası bile hala elle dövülerek şekillendiriliyor. V12 Vanquish'te son bulmadı mı bu ya... ööle olması lazım. Bi Vanquish öyle üretiliyo. DB9 falan ööle deil benim bildiim
prozzak Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2007 tüm aston martinler elle üretilir kaportasi dahil. Bu prensibi bozmuyorlar. jaguarda 1 tanesi elle uretiliyor diye biliyorum. matama vites remap yapiliyormus ve 4 5 gun devirli kullanirsan arabayi 6. gun 1. viteste 6k devir yapiyorsan otomatikman 6k devire cikiyormus diye duydum tabi test etmedim. Yani kisinin karakterine gore degisiyor. x5teki joystick kol eli viteste olan insanlar icin pek iyi degilmis zannedersem yanlislikla bos a atabiliyormussun. o kotu
Sintisyzer Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2007 benim peugeot 307de de var o adaptasyonlu şanzıman belli bi zaman içinde kullanım dinamigine alısıyo vites, yuksek devirde atıyo aynı şekil, okadar da kucumsemeyin pejoyu :) ayrıca evet pejoda da kaç kere tiprtonikte sanıp D den N ye atmışlığım vardır [ Mesaj 17 Temmuz 2007, Salı - 11:06 tarihinde, Sintisyzer tarafından güncellenmiştir ]
Öne çıkan mesajlar