Kortez Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2007 oncelikle bu tarz scriptlerin amacini belirteyim. insanlar basit gorunumde zannederler fakat asıl amacı serverlarda pek degerli olmayan bazı itemlere deger kazandırır. pek kasılmayan skilleri kasmak icin heves uyandırır. Magicarm: [spo][itemdef i_tunic_magic] defname=i_tunic_magic id=i_chainmail_tunic name=chainmail tunic armor=50 reqstr=94 weight=7 resources=50 i_ingot_valorite,10 i_gem_diamond skillmake=blacksmithing 99.9 category=Provisions - Armor - Magic subsection=krtz description=tunic On=@Click message a magical if (&attr_identified) message @0515 [defencive] endif return 1 ON=@Create MOREY=40.0 ATTR=attr_magic HITPOINTS=60 COLOR=0515 On=@Equip if ( < 90.0) src.sysmessage @0515 Bu armoru takabilecek guce sahip degilsin . unequip endif [itemdef i_leggings_magic] defname=i_leggings_magic id=i_chainmail_leggings name=chainmail legging armor=50 reqstr=94 weight=7 resources=50 i_ingot_valorite,10 i_gem_diamond skillmake=blacksmithing 99.9 category=Provisions - Armor - Magic subsection=krtz description=leggings On=@Click message a magical if (&attr_identified) message @0515 [defencive] endif return 1 ON=@Create MOREY=40.0 ATTR=attr_magic HITPOINTS=60 COLOR=0515 On=@Equip if ( < 90.0) src.sysmessage @0515 Bu armoru takabilecek guce sahip degilsin . unequip endif [itemdef i_coif_magic] defname=i_coif_magic id=i_chainmail_coif name=chainmail coif armor=50 reqstr=94 weight=7 resources=30 i_ingot_valorite,10 i_gem_diamond skillmake=blacksmithing 99.9 category=Provisions - Armor - Magic subsection=krtz description=coif On=@Click message a magical if (&attr_identified) message @0515 [defencive] endif return 1 ON=@Create MOREY=40.0 ATTR=attr_magic HITPOINTS=60 COLOR=0515 On=@Equip if ( < 90.0) src.sysmessage @0515 Bu armoru takabilecek guce sahip degilsin . unequip endif [itemdef i_gloves_magic] defname=i_gloves_magic id=i_ringmail_gloves name=chainmail gloves armor=50 reqstr=94 weight=7 resources=25 i_ingot_valorite,10 i_gem_diamond skillmake=blacksmithing 99.9 category=Provisions - Armor - Magic subsection=krtz description=gloves On=@Click message a magical if (&attr_identified) message @0515 [defencive] endif return 1 ON=@Create MOREY=40.0 ATTR=attr_magic HITPOINTS=60 COLOR=0515 On=@Equip if ( < 90.0) src.sysmessage @0515 Bu armoru takabilecek guce sahip degilsin . unequip endif [itemdef i_heater_magic] defname=i_heater_magic id=i_shield_heater name=heater resources=50 i_ingot_valorite,10 i_gem_diamond skillmake=blacksmithing 99.9 category=Provisions - Armor - Magic subsection=krtz description=Heater On=@Click message a magical if (&attr_identified) message @0515 [defensive] endif return 1 ON=@Create MOREY=40.0 ATTR=attr_magic HITPOINTS=60 COLOR=0515 On=@Equip if ( < 90.0) src.sysmessage @0515 Bu kalkani takabilecek guce sahip degilsin . unequip endif on=@spellefect if (==12) || (==42) message * Etkilenmez * return 1 endif[/spo]
Ractamainus Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2007 paylaşımın için teşekkürler tabii.. konuyla ilgili birisi değilim de dikkatimi çekti, kendimce belirtiyim dedim.. şimdi bunlar item'lara bir kaç atraksiyon ekleyen script'ler. temelde can alıcı noktaları bir kaç trigger ve if sorgusu. dolayısıyla.. ON=@Create //oluşturulduğunda.. MOREY=40.0 //hede höde özelliği ATTR=attr_magic //bu süfer bir şey! HITPOINTS=60 COLOR=0515 gibi örnekler yorum satırlarıyla güçlendirilse, ilgili insanlar da konu hakkında daha fazla fikir sahibi olup, önlerine konulan balığı yemek yerine kendi balıklarını tutabilirler ;)
babayigit Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2007 Ben bu bölümden hiç bişey anlamıyom.Evet sonunda söyledim...
Öne çıkan mesajlar