newdonis Mesaj tarihi: Haziran 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2007 valla deamon yazını okumadan kendim cevap yazdim bu kadar içimden geçenleri yazmışssın yazmama bile gerek yokmuş helal :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
malik Mesaj tarihi: Haziran 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 24, 2007 iade etmemeleri çok normal bana göre de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LathspeLL Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Deamon, 100 YTL'lik t-shirt ile 20 ytl'lik t-shirt arasında fark tabiki vardır ama çok değildir. Ama benim kabullenmediğim şey senin o 100 YTL'lik T-shirt'ün aynısı ABD'de 30-40$. İşte ben orda olsam o parayı veririm ama orda o fiyattayken burda milleti kazıklıyorlarsa almam. O yüzden o t-shirt 100 YTL etmiyor. Aynı şey gibi, Canon EOS400D alacaktım ben, burda fiyatı 1.800 YTL. Şöyle bir ABD fiyatına bakayım dedim: 700-720$. Yani şimdi gelde delirme. MacBook Pro bakıyorum: Burda: 3.5 milyar ABD'de: 2000$ gelde yine delirme. Neyse konudan saptım yine. Özet şudur: Her ürünü iade edebilirsiniz, değiştirebilirsiniz. Bu sizin hakkınız, tüketicinin hakkı. "Ayakkabı almasını bilicen arkadaş" gibi bir mantıkla olmaz bu işler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
newdonis Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 latshpell ordaki t shirtlerde 30 euro da var 50 euroda.buda bildigin gibi nerdeyse 100 milyon ediyor.tr nin vergileri böyle,playsation da burda 1.250 ytl ona bakarsan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
newdonis Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 buarda bu işler klasik türk kafasıylada olmaz.her işin bir hukuku vardir.eger hukukda kullanılan mal,eger incelenip bir hata bulunamamışsa degiştirelemezse degiştirilemez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 said: newdonis üye [şikayet et] § 25 Haziran 2007, Pazartesi - 01:42 [ özel msj ] dasaa bence sen giyim kuşam konusunda hiçbirşey bilmiyorsun bildiklerinin hepside yanlış. Evet ya, hatta çıplak geziyomuş dasaaa, öyle duyumlar aldık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
newdonis Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 @asteroth insanlar birşey bilmedende giyinme zekasına sahipler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Yazma zekasına da sahiplermiş, onu da gördük... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
newdonis Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 ben bildigimi söylüyorum bana basit söz numaralari yapma eger bilmedigim bişi yada yanlış bildigim birşey varsa onu söyle böyle ayar verme ugraşlarına hiç girme küçük duruma düşüyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Prawler Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Şişt! Kavga etmeyin bakayım. Bu arada o tommy den ayakkabıyı bir aile bireyi için aldık. Hoşuna gitti, aldı. Beğensem birşey ben de alırdım bu olay olmadan önce. Ha mesela ben bugün L.C Waikiki'ye gittim. Bugün 1 tane kot, 1 tane kapri, 1 tane kapri kot, bir tane de normal pantolon aldım. Hepsi 170 küsür milyon tuttu. Ve bunların hepsini 35 dakikada hallettim. Yaşasın kısa alışveriş ve tek mağaza! Yaşasın marka takıntısı olmayan insan modeli! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 tommy ile iade sorunu babam da yasamıstı. bi pantolon almıştı sanırım. kullandı tabi ama sorunluydu pantolon. tam olarak ne oldugunu hatırlamıyorum da kesinlikle değiştirmeye hakkımız olacak bir problem oldugundan eminim. neyse über markamız tommy değiştirmedi tabi malı, bildiğin çingenelik yaptılar yani. ama benim peder öyle kolay kolay bırakmaz böyle işlerin peşini, kan kusturdu adamlara gömleklerini aldı. bir daha da ugramadık rezil yere. hakikaten müşteri anlayışı konusunda inanılmaz rezildir tommy. lacoste dan aldıgımız ürünü 1 yıl sonra bile değiştirme imkanımız olmuştu bizim. adamlar ne olursa olsun müşterisini memnun edebilmek için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar. kalite farkı da burda cıkıyor ortaya herelde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 said: newdonis üye [şikayet et] § 25 Haziran 2007, Pazartesi - 01:42 [ özel msj ] dasaa bence sen giyim kuşam konusunda hiçbirşey bilmiyorsun bildiklerinin hepside yanlış. Şimdi ilk olarak, şu yukarıda verdiğin son derece "salakça" bir tepki. Saçma falan değil yani, direkt "salakça". "Sen hiçbirşey bilmiyorsun, bildiklerinin hepsi de yanlış" gibi bir söz öbeği mantıken hatalı olduğu gibi, "Sen haksızsın ve sana laflar hazırladım"dan ileri gidemiyor maalesef. said: said: "Ancak "ben marka kullanıyorum ve markaya laf edilmiş" deyip savunucam diye saçmalamayalım.. Basit bi fiyat analizi yapmış Zopik sadece.. " baştan sona saçmalamış olan sensin.ne kadar marka degeri var üstünde beyazkırmızı logosu var diye üstüne kar katıyorsa genede o ürünün kalitesi de bellidir.belki 50 milyon olucakken 100 milyon olmuştur fiyati .Bence bilmedigin konular hakkında fazla yorum yapma. "Marka" tabir edilen ürünlerin birkaçının fabrikasında bulundum. Elbette ki pazardan aldığın herhangi bir malla bariz bir kalite farkı var, buna kimse birşey demiyor. Ancak sen de o fabrikalarda bulunsaydın, üretim fazlası gibi nedenlerle elde kalan ve mağazalarda satışa sunulan ürünlerden tek farkı üzerinde logosu olmaması olan bir ürün 15-20 milyona satılırken, mağazaya gönderilen ürüne tek bir logo eklenmesiyle fiyatının 80-100 milyona çıkabildiğini görürdün. Zaten marka ederi denilen kavram da bunu açıklıyor. Sırf isminin para etmesi hadisesi yani. Neyse, niye kasıp anlattığımı da bilmiyorum ya, kalkıp "Saçmalamışsın!!11 Bildiğin tek şey, hiçbir şey bilmediğin" tarzı bir çıkış yapacaksın yine, yalan olacak o kadar yazdığım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
newdonis Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 said: Şimdi ilk olarak, şu yukarıda verdiğin son derece "salakça" bir tepki. Saçma falan değil yani, direkt "salakça". "Sen hiçbirşey bilmiyorsun, bildiklerinin hepsi de yanlış" gibi bir söz öbeği mantıken hatalı olduğu gibi, "Sen haksızsın ve sana laflar hazırladım"dan ileri gidemiyor maalesef. çevir kazı yanmasından öteye gidememiş."Sen hiçbirşey bilmiyorsun bildiklerinin hepsi yanlış" cümlesi yazan arkadaşın "gömlek dediğimiz şey iki kolu olan ve önden bağlanan bi zımbırtıdır, türleri öyle inanılmaz farklar yaratmaz.. Yaratmaz-da üretim maliyeti 10ytl olan (olmayan) bir ürüne 100lerce ytl fiyat biçilir.. "" lafı yüzünden yazdım.yeterlidir bu senin için.ayrica sirf markanin para etmesi gibi bir komlo teorisini sadece kediler cigere der heralde.hiçbir kaliteli marka kalitesini düşürecek ürün satarak kendi kuyusunu kazmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 kk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Bence değiştirmeleri gerekirdi, kullanıcı haksız dahi olsa değiştirmeleri gerekirdi hem de. Müşteri memnuniyeti her zaman firmaya kar olarak yansır. Şöyleki eğer prawler aldığı ayakkabıyı değiştirebilseydi belki de buraya tommyden ayakkabı aldık annemin ayağı su toplayınca gittik hemen değiştirdiler, mükemmeller müşteri memnuniyeti had safhada vs. diyecekti. Ama şu an demiyor. Ben dahil onlarca kişi bu yazıyı gördük ve pek sevmediğim bir marka gözümden iyice düştü başkaları gibi. Kenar mahalledeki kunduracı amca bile ayağa vuran ayakkabıyı günler sonra değiştirirken ayda milyon dolar kazanan bir "marka"nın max. 20 ytl maliyetli bir ayakkabıyı değiştirmemesi çok saçma ve terbiyesizce bir olaydır bana kalırsa. Bir de bilmem biliyor musunuz, çoğu tekstil ürünü türkiyede konfeksiyonlara fason diktirilir, daha sonra üzerlerine yurtdışından gelen markalar basılır. Bizim bu markalara para verme nedenimiz ise "mallarının arkasında" olduklarını bilmemiz, senelerce severek kullanabileceğimize güvenmemizdir. Ben bu konuda LCW'yi takdir ederim mesela, hem çalışanları güler yüzlü hem iade konusunda problem yaşamıyorsunuz hem de aldığınız ürünü uzun süre kullanabiliyorsunuz bir problem yaşamadan. (Pazardan aldığınız ürünlerle, markalı ürünlerin kumaşları ve dikim şekilleri arasında çok büyük farklar vardır genelde; işporta ürünlerde hava geçirmeyen ucuz malzemeler kullanılır ve bu malzemeler alerjik bir çok rahatsızlığa, kansere deri hastalıklarına vs. yol açabilirler. Ama markalı ürünlerin çoğu, sıkı denetimden geçer ve isimleri zedelenmesin diye sağlıklı ürünler ortaya koyarlar. Ha markasız bir çok ürün var belki sağlıklı olan ama şansa kalıyor işler bu durumda.) (Ben de bir kota 600 milyon, şekilsiz ayakkabılara milyarlar verilmesi taraftarı bir insan değilim, bazı markalar Türkiye fiyatlarını "kuru kazık" seviyesinde tutuyorlar. ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar