Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SRC.EFFECT ile Koordinatlar arasındaki ilişki


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Selmlar,
Ben SRC.EFFECT e koordinat verebilirmiyiz acaba diye meark ettim. Yani bir korrdinatta mesela 4445,3332,23 koodinatiında flame strike efeckti olsun istiyorum nasıl verebilirm.
Mesaj tarihi:
SPELL_FLAG_XYZ gibi bir sey buldum bununla bir alakası olabilirmi yani koordinatları FLAG= bla bla şeklinde versem kabul edermi?? Yoksa ayrı bir event olarak mı yazmam gerekli.
Mesaj tarihi:
Hazır konusu açılmışken bende buna benzer bir durumdan söz etmek istiyorum.
mesela GM'ler .tele çektikleri zaman kendilerinin altında çıkan flame strike efectinin 3x3 olmasını nasıl ayarlıyabilirim acaba?
Mesaj tarihi:
Effect i belirledğiniz kordinat üzerinde yapamazsınız ama effect i oluşturan itemi yaratıp özelliklerini ayarlayıp belirlediğiniz pozisyona gönderebilirsiniz 3x3 kalvasa geldimi sana bi komut script yazdım (test etmedim)
Kullanmak için oyunda .tl yaz eheh onuda biliosundur sanırım

[FUNCTION tl]
findid.i_tl.remove
newitem i_tl
act.equip

[ITEMDEF i_tl]
Name=Tele
Id=i_memory
Type=T_eq_script

ON=@Equip
Targetg Select Place !
return 1

ON=@Targon_item
If !
src.bomba
src.p
src.bomba
src.anim 17
src.sayu Rel Por
src.fix
else
src.sysmessage O bir cantanin icinde !
endif
return 1

ON=@Targon_Char
src.bomba
src.p
src.bomba
src.fix
src.anim 17
src.sayu Rel Por
return 1

ON=@Targon_ground
src.bomba
src.p
src.bomba
src.fix
src.anim 17
src.sayua 0481,0,0,0 Rel Por
return 1


[FUNCTION bomba]
src.newitem 03709
src.sound 0207
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move n 1
src.newitem 03709
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move s 1
src.newitem 03709
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move e 1
src.newitem 03709
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move w 1
src.newitem 03709
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move near 1
src.newitem 03709
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move sw 1
src.newitem 03709
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move nw 1
src.newitem 03709
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move se 1[hline]Çöp Olayına Bende Karşıyım ...

MailMee


[Bu mesaj Arthur_HellsFire tarafından 01 October 2003 18:25 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Yani sadece belirtiğiniz bir bolge yada hedefe bunları belirtebiliyorsunuz. Peki 3x3 yerine 10x10 isteselerdi ne olacaktı. Yani yine satndart 3x3 mu cıkacaktı?

Bu 3x3 solemi

x x x
x x x
x x x

Eğer böle ise şu şekilde ayarlanbilirmi?

x x x x x
x x
x x x
x x
x x x x x

şeklinde bir efekt yaratılabilirmi?
Mesaj tarihi:
Ve
src.newitem 03709
src.sound 0207
src.act.p=
src.act.timer 2
src.act.attr=attr_decay
src.act.move n 1

de belirttiğimiz src.act.move n 1 sanırım kuzeye 1 koordinatında veriyor. Bu move komutunun onune n 1 yerine koordinat versek olurmu? Aslında denemek istiyorum ama yanlış yaptığında sisitem kilitlenebiliyor :) Bir bilene sormak her zaman için daha emin :D
×
×
  • Yeni Oluştur...