Maki Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2007 Merhaba arkadaslar 56b yi kullaniyorum bir turlu su iki sorunu cozemedim 1-healing scp nin sorunu ve olay bandaji kendime yada baskasina bastigimda ve canim yada bastigim kisinin cani full ise consolede undefined symbol '' hatasini vermesi meselya size heal scpsini gosteriyim VERSION=0.55 [ITEMDEF 0ee9] DUPEITEM=0e21 [ITEMDEF 0e22] DUPEITEM=0e20 [ITEMDEF 0e21] DEFNAME=i_bandage RESOURCES=i_cloth TYPE=T_BANDAGE WEIGHT=0.2 DUPELIST=0ee9 CATEGORY=Items by Professions SUBSECTION=Healer DESCRIPTION=clean bandages On=@DClick if !( == ) src.sysmessage @037 Bandajlar cantanizda olmali. return 1 elseif ( < 0) src.findid.i_mem_healing.remove return 0 elseif () src.sysmessage @037 Bandajlari su an kullanamazsiniz. return 1 else return 0 endif On=@Targon_Char src.skill fail if !() src.sysmessage @037 Bandajiniz yok. return 1 elseif ( > 3) src.sysmessage @037 Hedefe ulasamiyorsunuz. return 1 elseif ( == 10) || ( == 11) || ( == 12) || ( == 13) src.sysmessage @037 Bunu iyilestiremezsiniz. return 1 elseif () && !() src.sysmessage @037 Olu yaratiklari tedavi edemezisiniz... return 1 elseif !( == ) src.sysmessage @037 Suanda bu kisiye tedavi uyguliyamazsiniz return 1 elseif ( == 1) if ( == c_m_golem_tinker1) || ( == c_m_golem_tinker2) || ( == c_m_golem) src.sysmessage @037 Golem'leri bandajla iyilestiremezsiniz. elseif !(( < ) || ()) src.sysmessage @037 tedaviye ihtiyac duymuyor. return 1 elseif () if (( < 60.0) || ( < 60.0)) src.sysmessage @037 Hayvan uzerindeki zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. return 1 endif else var.nx1 ( / {20 50}) var.nx2 ( / 50) var.nx3 + + {3 10})> endif src.sd 1 src.anim 17 src.newitem i_mem_healing src.act.morey > src.act.morex 3 src.act.link src.act.equip src.face return 1 elseif (&statf_dead) if (( < 80.0) || ( < 80.0)) src.sysmessage Henuz oluleri diriltecek kudrete sahip degilsiniz. elseif !() src.sysmessage @037 Diriltme islemi icin 5 bandaja ihtiyaciniz var. else if ( > 5) src.criminal 1 src.sayua 048,6,6,0 * isimli katili diriltir * elseif (&statf_criminal) src.criminal 1 src.sayua 048,6,6,0 * isimli sucluyu diriltir * elseif () && () && ( != ) src.criminal 1 elseif () && () && ( != ) src.criminal 1 endif src.sd 2 src.face src.anim 17 src.consume 5 i_bandage src.targ.spelleffect s_resurrection 1000 src.targ.sayua 048,6,6,0 * sayesinde hayata doner * src.checkhealing 2 src.checkanatomy 2 endif return 1 elseif () && !() src.sysmessage @037 Faction uyelerini iyilestiremezsiniz. return 1 elseif ( > 0) && !() src.sysmessage @037 Order/Chaos uyelerini iyilestiremezsiniz. return 1 elseif !(( < ) || ()) if !( == ) src.sysmessage @037 tedaviye ihtiyac duymuyor. else src.sysmessage @037 Tedaviye ihtiyaciniz yok. endif return 1 elseif () if (( < 60.0) || ( < 60.0)) src.sysmessage @037 Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. return 1 endif elseif () ///Bleeding if (( < 70.0) || ( < 70.0)) src.sysmessage @037 Yarayi tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. return 1 endif else var.nx1 ( / {20 50}) var.nx2 ( / 50) var.nx3 + + {3 10})> endif src.sd 2 src.anim 17 src.newitem i_mem_healing src.act.morey > if !( == ) // heal other src.act.morex 1 src.act.link src.face endif src.act.equip return 1 [itemdef i_mem_healing] ID=i_memory TYPE=t_eq_script NAME=healing mem On=@Create attr attr_decay|attr_newbie On=@Equip src.events +e_healing timer 4 On=@UnEquip cont.events -e_healing On=@Timer if () if ( == 3) // veterinary if !( < ) && !() && !() cont.sysmessage @027 tedaviye ihtiyac duymuyor. remove return 1 elseif () if ( < 60.0) || ( < 60.0) cont.sysmessage @037 Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. remove return 1 endif elseif () ///////Hayvanlarda bleeding if ( < 70.0) || ( < 70.0) cont.sysmessage @037 Yarayi tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. remove return 1 endif elseif !() cont.sysmessage @037 Bandajiniz yok. remove return 1 endif cont.consume 1 i_bandage if () // cure animal if !(rand(5) == 1) link.findid.i_rune_poison.remove link.effect 3,0376a,2,10,1 link.sayu * iyilestirilir * else cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki zehiri iyilestiremez * endif elseif () //hayvanlarda yara iyilestirme poff :D if !(rand(4) == 1) link.findid.i_bleeding.remove link.effect 3,0376a,2,10,1 link.sayu * yarasi iyilestirilir * else cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki yarayi iyilestiremez * endif else // heal animal link.hits + )> link.effect 3,0376a,2,10,1 if ( > ) link.hits endif link.sayu * tedavi gorur * link.update endif cont.checkveterinary cont.checkanimallore if ( < 35) timer 6 else timer 4 endif elseif () // others if !( < ) && !() cont.sysmessage @037 tedaviye ihtiyac duymuyor. remove return 1 elseif ( < 1) cont.sysmessage @037 tedavi esnasinda hayatini kaybetti. remove return 1 elseif () if ( < 60.0) || ( < 60.0) cont.sysmessage @037 Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz. remove return 1 endif elseif !() cont.sysmessage @037 Bandajiniz yok. remove return 1 endif cont.consume 1 i_bandage if () // cure other if !(rand(5) == 1) link.findid.i_rune_poison.remove link.effect 3,0376a,2,10,1 if ( > 5) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * isimli katili iyilestirir * elseif (&statf_criminal) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * isimli sucluyu iyilestirir * else link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan iyilestirilir * if () && () && ( != ) cont.criminal 1 elseif () && () && ( != ) cont.criminal 1 endif endif else cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki zehiri iyilestiremez * endif elseif ()///////////////////////////Bleeding if !(rand(4) == 1) link.findid.i_bleeding.remove link.effect 3,0376a,2,10,1 if ( > 5) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * yarasini iyilestirir.* elseif (&statf_criminal) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * isimli suclunun yarasini iyilestirir. * else link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan yarasi iyilestirilir. * if () && () && ( != ) cont.criminal 1 elseif () && () && ( != ) cont.criminal 1 endif endif else cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki yarayi tedavi edemez * endif //////////////////////////////////////////////////////////// else // heal other link.hits ( + ) link.effect 3,0376a,2,10,1 if ( > ) link.hits endif if ( > 5) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * isimli katili tedavi eder * elseif (&statf_criminal) cont.criminal 1 cont.sayua 048,6,6,0 * isimli sucluyu tedavi eder * else link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan tedavi edilir * if () && () && ( != ) cont.criminal 1 elseif () && () && ( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Maki Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2007 2-nci sorunum ise Consolede Housing.scp ile ilgili sorun aliyorum can't resolve diyor [dialog d_house_public] 100,50 resizepic 90 65 5120 420 400 resizepic 100 75 3000 400 380 page 0 gumppic 230 65 100 croppedtext 250 105 105 20 46 14 htmlgump 215 172 80 20 0 0 0 // genel bilgi button 180 169 4006 4007 0 1 htmlgump 345 172 80 20 2 0 0 // secenekler button 310 169 4006 4007 0 2 htmlgump 145 423 200 20 11 0 0 // yeni isim button 110 420 4006 4007 1 0 1 page 1 htmlgump 110 210 75 20 3 0 0 // sahip htmlgump 325 210 200 20 4 0 0 // sahip bu htmlgump 110 275 200 20 5 0 0 // sabit htmlgump 325 275 100 20 6 0 0 // sabit# //htmlgump 110 255 200 20 34 0 0 // max sabit //htmlgump 415 255 50 20 35 0 0 // max sabit# htmlgump 110 255 200 20 7 0 0 // sekьr htmlgump 325 255 100 20 8 0 0 // sekьr# //htmlgump 110 295 250 20 36 0 0 // max sekьr //htmlgump 415 275 50 20 37 0 0 // max sekьr# htmlgump 110 295 250 20 36 0 0 // max kulucka htmlgump 325 295 250 20 37 0 0 // max Kulucka sayisi htmlgump 110 325 500 20 12 0 0 // duzgun insaat htmlgump 110 345 200 20 13 0 0 // modern/classic htmlgump 110 375 200 20 40 0 0 // evin koordinati htmlgump 325 375 150 20 41 0 0 // koordinat //htmlgump 110 375 220 20 9 0 0 // ziyaretci //htmlgump 415 375 50 20 10 0 0 // ziyaretci# htmlgump 395 423 200 20 38 0 0 // cikis button 360 420 4018 4019 1 0 0 page 2 htmlgump 150 210 150 20 15 0 0 // liste ortak button 125 210 2714 2715 1 0 2 htmlgump 335 210 150 20 16 0 0 // liste dost button 310 210 2714 2715 1 0 3 htmlgump 150 230 150 20 17 0 0 // ortak ekle button 125 230 2714 2715 1 0 4 htmlgump 335 230 150 20 18 0 0 // dost ekle button 310 230 2714 2715 1 0 5 htmlgump 150 250 150 20 19 0 0 // ortak sil button 125 250 2714 2715 1 0 6 htmlgump 335 250 150 20 20 0 0 // dost sil button 310 250 2714 2715 1 0 7 htmlgump 150 270 150 20 33 0 0 // ortak sil hepsini button 125 270 2714 2715 1 0 8 htmlgump 335 270 150 20 21 0 0 // dost sil hepsini button 310 270 2714 2715 1 0 9 htmlgump 150 300 150 20 22 0 0 // banla button 125 300 2714 2715 1 0 10 htmlgump 150 320 150 20 23 0 0 // siktiret button 125 320 2714 2715 1 0 11 htmlgump 150 340 150 20 24 0 0 // ban listesi button 125 340 2714 2715 1 0 12 htmlgump 150 360 150 20 25 0 0 // ban kaldir button 125 360 2714 2715 1 0 13 htmlgump 335 300 275 20 26 0 0 // transfer button 310 300 2714 2715 1 0 14 htmlgump 335 320 275 20 27 0 0 // redeed button 310 320 2714 2715 1 0 15 htmlgump 335 340 275 20 30 0 0 // ozelle$tir button 310 340 2714 2715 1 0 16 htmlgump 335 360 275 20 28 0 0 // tabela button 310 360 2714 2715 0 3 htmlgump 395 423 200 20 38 0 0 // cikis button 360 420 4018 4019 1 0 0 page 3 // tukkan tabelalari radio 140 203 210 211 0 0 tilepic 149 195 2980 radio 140 238 210 211 0 1 tilepic 149 230 2982 radio 140 273 210 211 0 2 tilepic 149 265 2984 radio 140 308 210 211 0 3 tilepic 149 300 2986 radio 195 203 210 211 0 4 tilepic 204 195 2988 radio 195 238 210 211 0 5 tilepic 204 230 2990 radio 195 273 210 211 0 6 tilepic 204 265 2992 radio 195 308 210 211 0 7 tilepic 204 300 2994 radio 250 203 210 211 0 8 tilepic 259 195 2996 radio 250 238 210 211 0 9 tilepic 259 230 2998 radio 250 273 210 211 0 10 tilepic 259 265 3000 radio 250 308 210 211 0 11 tilepic 259 300 3002 radio 305 203 210 211 0 12 tilepic 314 195 3004 radio 305 238 210 211 0 13 tilepic 314 230 3006 radio 305 273 210 211 0 14 tilepic 314 265 3008 radio 305 308 210 211 0 15 tilepic 314 300 3010 radio 360 203 210 211 0 16 tilepic 369 195 3012 radio 360 238 210 211 0 17 tilepic 369 230 3014 radio 360 273 210 211 0 18 tilepic 369 265 3016 radio 360 308 210 211 0 19 tilepic 369 300 3018 radio 415 203 210 211 0 20 tilepic 424 195 3020 radio 415 238 210 211 0 21 tilepic 424 230 3022 radio 415 273 210 211 0 22 tilepic 424 265 3024 radio 415 308 210 211 0 23 tilepic 424 300 3026 htmlgump 305 373 120 20 31 0 0 // loncalara bak button 425 370 252 253 0 4 htmlgump 395 423 200 20 39 0 0 // cikis button 360 420 4006 4007 1 0 17 page 4 // lonca tabelalari radio 140 203 210 211 0 24 tilepic 149 195 3028 radio 140 238 210 211 0 25 tilepic 149 230 3030 radio 140 273 210 211 0 26 tilepic 149 265 3032 radio 140 308 210 211 0 27 tilepic 149 300 3034 radio 140 343 210 211 0 28 tilepic 149 335 3036 radio 195 203 210 211 0 29 tilepic 204 195 3038 radio 195 238 210 211 0 30 tilepic 204 230 3040 radio 195 273 210 211 0 31 tilepic 204 265 3042 radio 195 308 210 211 0 32 tilepic 204 300 3044 radio 195 343 210 211 0 33 tilepic 204 335 3046 radio 250 203 210 211 0 34 tilepic 259 195 3048 radio 250 238 210 211 0 35 tilepic 259 230 3050 radio 250 273 210 211 0 36 tilepic 259 265 3052 radio 250 308 210 211 0 37 tilepic 259 300 3054 radio 250 343 210 211 0 38 tilepic 259 335 3056 radio 305 203 210 211 0 39 tilepic 314 195 3058 radio 305 238 210 211 0 40 tilepic 314 230 3060 radio 305 273 210 211 0 41 tilepic 314 265 3062 radio 305 308 210 211 0 42 tilepic 314 300 3064 radio 305 343 210 211 0 43 tilepic 314 335 3066 radio 360 203 210 211 0 44 tilepic 369 195 3068 radio 360 238 210 211 0 45 tilepic 369 230 3070 radio 360 273 210 211 0 46 tilepic 369 265 3072 radio 360 308 210 211 0 47 tilepic 369 300 3074 radio 360 343 210 211 0 48 tilepic 369 335 3076 radio 415 203 210 211 0 49 tilepic 424 195 3078 radio 415 238 210 211 0 50 tilepic 424 230 3080 radio 415 273 210 211 0 51 tilepic 424 265 3082 radio 415 308 210 211 0 52 tilepic 424 300 3084 htmlgump 305 373 120 20 32 0 0 // tukkan tabelalarina bak button 425 370 250 251 0 3 htmlgump 395 423 200 20 39 0 0 // cikis button 360 420 4006 4007 1 0 17 [dialog d_house_public text] GENEL BILGI // 0 DOSTLAR SECENEKLER Ev sahibi: .name> Sabitlenmis esya adedi: // 5 > / Kilitli kasa adedi: > / Eve gelen ziyaretci adedi: --bo$-- // > // 10 Evin ismi Bu ev insa edilmis. Bu ev modern bir dizayn. Ortaklarin listesi // 15 Dostlarin listesi Ortak ekle Dost ekle Ortak sil Dost sil // 20 Tum dostlari sil Evden yasakla Evden disari at Yasakli listesi Yasak kaldir // 25 Evi transfer et Evi kaldir (re-deed) Tabelayi degistir Banka hesabimi goster Evi ozel duruma getir // 30 Lonca tabelalari Dukkan tabelalari Tum ortaklari sil Maksimum sabitlenebilecek: // 35 Kurulu Kulucka sayisi: > / 3 Cikis Tamam Evin pusula koordinatlari: [dialog d_house_public button] On=0 On=1 if ( == ) dialog d_house_rename else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evin ismini degistirebilir. opendialog endif On=2 dialog d_house_colist On=3 dialog d_house_flist On=4 if ( == ) morex 8 target else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortak ekleyebilir. opendialog endif On=5 if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == )) morex 9 target else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dost ekleyebilir. opendialog endif On=6 if ( == ) dialog d_house_removec else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortaklari silebilir. opendialog endif On=7 if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == )) dialog d_house_rfriend else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dostlari silebilir. dialog d_house_flist endif On=8 if ( == ) dialog d_house_rcoowner_all else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortaklari silebilir. opendialog endif On=9 if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == )) dialog d_house_rfriend_all else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dostlari silebilir. opendialog endif On=10 // ban morex 5 target On=11 // eject morex 6 target On=12 dialog d_house_elist On=13 dialog d_house_liftban On=14 if !( == ) src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evi baska birine devrebilir. opendialog elseif ( == ) src.sysmessage @0481,1,1 Evi devredebilmek icin, evin disina cikmalisiniz. opendialog else morex 7 target Evi devretmek istediginiz kisiyi seciniz. endif On=15 if ( == ) dialog d_house_redeed else src.sysmessage @0481,1,1 Bu secenegi sadece evin sahibi kullanabilir. opendialog endif On=16 if ( == ) if (() || () || ()) src.sysmessage @0481,1,1 Evinizde calisan vendorlar oldugu surece ozel duruma getiremezsiniz. else region.events +r_house_private region.events -r_house_public link.morey 0 var.houseposition var.housename link.dispid 0bd2 link.p link.name updatex src.sysmessage @0481,1,1 Eviniz ozel duruma getirildi. opendialog endif else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evin durumunu degistirebilir. endif On=17 if !(( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == )) src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, ev tabelasini degistirebilir. return 1 endif if (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0ba4 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0ba6 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0ba8 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0baa link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bac link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bae link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb0 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb2 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb4 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb6 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb8 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bba link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bbc link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bbe link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc0 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc2 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc4 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc6 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc8 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bca link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bcc link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bce link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bd0 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bd2 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bd4 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bd6 link.p link.name updatex elseif (> == 1)
Maki Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2007 2-nci sorunum ise Consolede Housing.scp ile ilgili sorun aliyorum can't resolve diyor [dialog d_house_public] 100,50 resizepic 90 65 5120 420 400 resizepic 100 75 3000 400 380 page 0 gumppic 230 65 100 croppedtext 250 105 105 20 46 14 htmlgump 215 172 80 20 0 0 0 // genel bilgi button 180 169 4006 4007 0 1 htmlgump 345 172 80 20 2 0 0 // secenekler button 310 169 4006 4007 0 2 htmlgump 145 423 200 20 11 0 0 // yeni isim button 110 420 4006 4007 1 0 1 page 1 htmlgump 110 210 75 20 3 0 0 // sahip htmlgump 325 210 200 20 4 0 0 // sahip bu htmlgump 110 275 200 20 5 0 0 // sabit htmlgump 325 275 100 20 6 0 0 // sabit# //htmlgump 110 255 200 20 34 0 0 // max sabit //htmlgump 415 255 50 20 35 0 0 // max sabit# htmlgump 110 255 200 20 7 0 0 // sekьr htmlgump 325 255 100 20 8 0 0 // sekьr# //htmlgump 110 295 250 20 36 0 0 // max sekьr //htmlgump 415 275 50 20 37 0 0 // max sekьr# htmlgump 110 295 250 20 36 0 0 // max kulucka htmlgump 325 295 250 20 37 0 0 // max Kulucka sayisi htmlgump 110 325 500 20 12 0 0 // duzgun insaat htmlgump 110 345 200 20 13 0 0 // modern/classic htmlgump 110 375 200 20 40 0 0 // evin koordinati htmlgump 325 375 150 20 41 0 0 // koordinat //htmlgump 110 375 220 20 9 0 0 // ziyaretci //htmlgump 415 375 50 20 10 0 0 // ziyaretci# htmlgump 395 423 200 20 38 0 0 // cikis button 360 420 4018 4019 1 0 0 page 2 htmlgump 150 210 150 20 15 0 0 // liste ortak button 125 210 2714 2715 1 0 2 htmlgump 335 210 150 20 16 0 0 // liste dost button 310 210 2714 2715 1 0 3 htmlgump 150 230 150 20 17 0 0 // ortak ekle button 125 230 2714 2715 1 0 4 htmlgump 335 230 150 20 18 0 0 // dost ekle button 310 230 2714 2715 1 0 5 htmlgump 150 250 150 20 19 0 0 // ortak sil button 125 250 2714 2715 1 0 6 htmlgump 335 250 150 20 20 0 0 // dost sil button 310 250 2714 2715 1 0 7 htmlgump 150 270 150 20 33 0 0 // ortak sil hepsini button 125 270 2714 2715 1 0 8 htmlgump 335 270 150 20 21 0 0 // dost sil hepsini button 310 270 2714 2715 1 0 9 htmlgump 150 300 150 20 22 0 0 // banla button 125 300 2714 2715 1 0 10 htmlgump 150 320 150 20 23 0 0 // siktiret button 125 320 2714 2715 1 0 11 htmlgump 150 340 150 20 24 0 0 // ban listesi button 125 340 2714 2715 1 0 12 htmlgump 150 360 150 20 25 0 0 // ban kaldir button 125 360 2714 2715 1 0 13 htmlgump 335 300 275 20 26 0 0 // transfer button 310 300 2714 2715 1 0 14 htmlgump 335 320 275 20 27 0 0 // redeed button 310 320 2714 2715 1 0 15 htmlgump 335 340 275 20 30 0 0 // ozelle$tir button 310 340 2714 2715 1 0 16 htmlgump 335 360 275 20 28 0 0 // tabela button 310 360 2714 2715 0 3 htmlgump 395 423 200 20 38 0 0 // cikis button 360 420 4018 4019 1 0 0 page 3 // tukkan tabelalari radio 140 203 210 211 0 0 tilepic 149 195 2980 radio 140 238 210 211 0 1 tilepic 149 230 2982 radio 140 273 210 211 0 2 tilepic 149 265 2984 radio 140 308 210 211 0 3 tilepic 149 300 2986 radio 195 203 210 211 0 4 tilepic 204 195 2988 radio 195 238 210 211 0 5 tilepic 204 230 2990 radio 195 273 210 211 0 6 tilepic 204 265 2992 radio 195 308 210 211 0 7 tilepic 204 300 2994 radio 250 203 210 211 0 8 tilepic 259 195 2996 radio 250 238 210 211 0 9 tilepic 259 230 2998 radio 250 273 210 211 0 10 tilepic 259 265 3000 radio 250 308 210 211 0 11 tilepic 259 300 3002 radio 305 203 210 211 0 12 tilepic 314 195 3004 radio 305 238 210 211 0 13 tilepic 314 230 3006 radio 305 273 210 211 0 14 tilepic 314 265 3008 radio 305 308 210 211 0 15 tilepic 314 300 3010 radio 360 203 210 211 0 16 tilepic 369 195 3012 radio 360 238 210 211 0 17 tilepic 369 230 3014 radio 360 273 210 211 0 18 tilepic 369 265 3016 radio 360 308 210 211 0 19 tilepic 369 300 3018 radio 415 203 210 211 0 20 tilepic 424 195 3020 radio 415 238 210 211 0 21 tilepic 424 230 3022 radio 415 273 210 211 0 22 tilepic 424 265 3024 radio 415 308 210 211 0 23 tilepic 424 300 3026 htmlgump 305 373 120 20 31 0 0 // loncalara bak button 425 370 252 253 0 4 htmlgump 395 423 200 20 39 0 0 // cikis button 360 420 4006 4007 1 0 17 page 4 // lonca tabelalari radio 140 203 210 211 0 24 tilepic 149 195 3028 radio 140 238 210 211 0 25 tilepic 149 230 3030 radio 140 273 210 211 0 26 tilepic 149 265 3032 radio 140 308 210 211 0 27 tilepic 149 300 3034 radio 140 343 210 211 0 28 tilepic 149 335 3036 radio 195 203 210 211 0 29 tilepic 204 195 3038 radio 195 238 210 211 0 30 tilepic 204 230 3040 radio 195 273 210 211 0 31 tilepic 204 265 3042 radio 195 308 210 211 0 32 tilepic 204 300 3044 radio 195 343 210 211 0 33 tilepic 204 335 3046 radio 250 203 210 211 0 34 tilepic 259 195 3048 radio 250 238 210 211 0 35 tilepic 259 230 3050 radio 250 273 210 211 0 36 tilepic 259 265 3052 radio 250 308 210 211 0 37 tilepic 259 300 3054 radio 250 343 210 211 0 38 tilepic 259 335 3056 radio 305 203 210 211 0 39 tilepic 314 195 3058 radio 305 238 210 211 0 40 tilepic 314 230 3060 radio 305 273 210 211 0 41 tilepic 314 265 3062 radio 305 308 210 211 0 42 tilepic 314 300 3064 radio 305 343 210 211 0 43 tilepic 314 335 3066 radio 360 203 210 211 0 44 tilepic 369 195 3068 radio 360 238 210 211 0 45 tilepic 369 230 3070 radio 360 273 210 211 0 46 tilepic 369 265 3072 radio 360 308 210 211 0 47 tilepic 369 300 3074 radio 360 343 210 211 0 48 tilepic 369 335 3076 radio 415 203 210 211 0 49 tilepic 424 195 3078 radio 415 238 210 211 0 50 tilepic 424 230 3080 radio 415 273 210 211 0 51 tilepic 424 265 3082 radio 415 308 210 211 0 52 tilepic 424 300 3084 htmlgump 305 373 120 20 32 0 0 // tukkan tabelalarina bak button 425 370 250 251 0 3 htmlgump 395 423 200 20 39 0 0 // cikis button 360 420 4006 4007 1 0 17 [dialog d_house_public text] GENEL BILGI // 0 DOSTLAR SECENEKLER Ev sahibi: .name> Sabitlenmis esya adedi: // 5 > / Kilitli kasa adedi: > / Eve gelen ziyaretci adedi: --bo$-- // > // 10 Evin ismi Bu ev insa edilmis. Bu ev modern bir dizayn. Ortaklarin listesi // 15 Dostlarin listesi Ortak ekle Dost ekle Ortak sil Dost sil // 20 Tum dostlari sil Evden yasakla Evden disari at Yasakli listesi Yasak kaldir // 25 Evi transfer et Evi kaldir (re-deed) Tabelayi degistir Banka hesabimi goster Evi ozel duruma getir // 30 Lonca tabelalari Dukkan tabelalari Tum ortaklari sil Maksimum sabitlenebilecek: // 35 Kurulu Kulucka sayisi: > / 3 Cikis Tamam Evin pusula koordinatlari: [dialog d_house_public button] On=0 On=1 if ( == ) dialog d_house_rename else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evin ismini degistirebilir. opendialog endif On=2 dialog d_house_colist On=3 dialog d_house_flist On=4 if ( == ) morex 8 target else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortak ekleyebilir. opendialog endif On=5 if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == )) morex 9 target else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dost ekleyebilir. opendialog endif On=6 if ( == ) dialog d_house_removec else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortaklari silebilir. opendialog endif On=7 if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == )) dialog d_house_rfriend else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dostlari silebilir. dialog d_house_flist endif On=8 if ( == ) dialog d_house_rcoowner_all else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortaklari silebilir. opendialog endif On=9 if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == )) dialog d_house_rfriend_all else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dostlari silebilir. opendialog endif On=10 // ban morex 5 target On=11 // eject morex 6 target On=12 dialog d_house_elist On=13 dialog d_house_liftban On=14 if !( == ) src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evi baska birine devrebilir. opendialog elseif ( == ) src.sysmessage @0481,1,1 Evi devredebilmek icin, evin disina cikmalisiniz. opendialog else morex 7 target Evi devretmek istediginiz kisiyi seciniz. endif On=15 if ( == ) dialog d_house_redeed else src.sysmessage @0481,1,1 Bu secenegi sadece evin sahibi kullanabilir. opendialog endif On=16 if ( == ) if (() || () || ()) src.sysmessage @0481,1,1 Evinizde calisan vendorlar oldugu surece ozel duruma getiremezsiniz. else region.events +r_house_private region.events -r_house_public link.morey 0 var.houseposition var.housename link.dispid 0bd2 link.p link.name updatex src.sysmessage @0481,1,1 Eviniz ozel duruma getirildi. opendialog endif else src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evin durumunu degistirebilir. endif On=17 if !(( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == )) src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, ev tabelasini degistirebilir. return 1 endif if (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0ba4 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0ba6 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0ba8 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0baa link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bac link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bae link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb0 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb2 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb4 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb6 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bb8 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bba link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bbc link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bbe link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc0 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc2 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc4 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc6 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bc8 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bca link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bcc link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bce link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bd0 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bd2 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bd4 link.p link.name updatex elseif (> == 1) var.houseposition var.housename link.dispid 0bd6 link.p link.name updatex elseif (> == 1)
Öne çıkan mesajlar