Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

undefined symbol ve can't resolve sorunlari


Maki

Öne çıkan mesajlar

Merhaba arkadaslar 56b yi kullaniyorum bir turlu su iki sorunu cozemedim
1-healing scp nin sorunu ve olay bandaji kendime yada baskasina bastigimda ve canim yada bastigim kisinin cani full ise consolede undefined symbol '' hatasini vermesi
meselya size heal scpsini gosteriyim

VERSION=0.55

[ITEMDEF 0ee9]
DUPEITEM=0e21

[ITEMDEF 0e22]
DUPEITEM=0e20

[ITEMDEF 0e21]
DEFNAME=i_bandage
RESOURCES=i_cloth
TYPE=T_BANDAGE
WEIGHT=0.2
DUPELIST=0ee9
CATEGORY=Items by Professions
SUBSECTION=Healer
DESCRIPTION=clean bandages

On=@DClick
if !( == )
src.sysmessage @037 Bandajlar cantanizda olmali.
return 1
elseif ( < 0)
src.findid.i_mem_healing.remove
return 0
elseif ()
src.sysmessage @037 Bandajlari su an kullanamazsiniz.
return 1
else
return 0
endif

On=@Targon_Char
src.skill fail
if !()
src.sysmessage @037 Bandajiniz yok.
return 1
elseif ( > 3)
src.sysmessage @037 Hedefe ulasamiyorsunuz.
return 1
elseif ( == 10) || ( == 11) || ( == 12) || ( == 13)
src.sysmessage @037 Bunu iyilestiremezsiniz.
return 1
elseif () && !()
src.sysmessage @037 Olu yaratiklari tedavi edemezisiniz...
return 1
elseif !( == )
src.sysmessage @037 Suanda bu kisiye tedavi uyguliyamazsiniz
return 1
elseif ( == 1)
if ( == c_m_golem_tinker1) || ( == c_m_golem_tinker2) || ( == c_m_golem)
src.sysmessage @037 Golem'leri bandajla iyilestiremezsiniz.
elseif !(( < ) || ())
src.sysmessage @037 tedaviye ihtiyac duymuyor.
return 1
elseif ()
if (( < 60.0) || ( < 60.0))
src.sysmessage @037 Hayvan uzerindeki zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
return 1
endif
else
var.nx1 ( / {20 50})
var.nx2 ( / 50)
var.nx3 + + {3 10})>
endif
src.sd 1
src.anim 17
src.newitem i_mem_healing
src.act.morey >
src.act.morex 3
src.act.link
src.act.equip
src.face
return 1
elseif (&statf_dead)
if (( < 80.0) || ( < 80.0))
src.sysmessage Henuz oluleri diriltecek kudrete sahip degilsiniz.
elseif !()
src.sysmessage @037 Diriltme islemi icin 5 bandaja ihtiyaciniz var.
else
if ( > 5)
src.criminal 1
src.sayua 048,6,6,0 * isimli katili diriltir *
elseif (&statf_criminal)
src.criminal 1
src.sayua 048,6,6,0 * isimli sucluyu diriltir *
elseif () && () && ( != )
src.criminal 1
elseif () && () && ( != )
src.criminal 1
endif
src.sd 2
src.face
src.anim 17
src.consume 5 i_bandage
src.targ.spelleffect s_resurrection 1000
src.targ.sayua 048,6,6,0 * sayesinde hayata doner *
src.checkhealing 2
src.checkanatomy 2
endif
return 1
elseif () && !()
src.sysmessage @037 Faction uyelerini iyilestiremezsiniz.
return 1
elseif ( > 0) && !()
src.sysmessage @037 Order/Chaos uyelerini iyilestiremezsiniz.
return 1
elseif !(( < ) || ())
if !( == )
src.sysmessage @037 tedaviye ihtiyac duymuyor.
else
src.sysmessage @037 Tedaviye ihtiyaciniz yok.
endif
return 1
elseif ()
if (( < 60.0) || ( < 60.0))
src.sysmessage @037 Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
return 1
endif
elseif () ///Bleeding
if (( < 70.0) || ( < 70.0))
src.sysmessage @037 Yarayi tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
return 1
endif
else
var.nx1 ( / {20 50})
var.nx2 ( / 50)
var.nx3 + + {3 10})>
endif

src.sd 2
src.anim 17
src.newitem i_mem_healing
src.act.morey >
if !( == ) // heal other
src.act.morex 1
src.act.link
src.face
endif
src.act.equip
return 1

[itemdef i_mem_healing]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=healing mem

On=@Create
attr attr_decay|attr_newbie

On=@Equip
src.events +e_healing
timer 4

On=@UnEquip
cont.events -e_healing

On=@Timer
if ()
if ( == 3) // veterinary
if !( < ) && !() && !()
cont.sysmessage @027 tedaviye ihtiyac duymuyor.
remove
return 1
elseif ()
if ( < 60.0) || ( < 60.0)
cont.sysmessage @037 Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
remove
return 1
endif
elseif () ///////Hayvanlarda bleeding
if ( < 70.0) || ( < 70.0)
cont.sysmessage @037 Yarayi tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
remove
return 1
endif
elseif !()
cont.sysmessage @037 Bandajiniz yok.
remove
return 1
endif
cont.consume 1 i_bandage
if () // cure animal
if !(rand(5) == 1)
link.findid.i_rune_poison.remove
link.effect 3,0376a,2,10,1
link.sayu * iyilestirilir *
else
cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki zehiri iyilestiremez *
endif
elseif () //hayvanlarda yara iyilestirme poff :D
if !(rand(4) == 1)
link.findid.i_bleeding.remove
link.effect 3,0376a,2,10,1
link.sayu * yarasi iyilestirilir *
else
cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki yarayi iyilestiremez *
endif
else // heal animal
link.hits + )>
link.effect 3,0376a,2,10,1
if ( > )
link.hits
endif
link.sayu * tedavi gorur *
link.update
endif
cont.checkveterinary
cont.checkanimallore
if ( < 35)
timer 6
else
timer 4
endif
elseif () // others
if !( < ) && !()
cont.sysmessage @037 tedaviye ihtiyac duymuyor.
remove
return 1
elseif ( < 1)
cont.sysmessage @037 tedavi esnasinda hayatini kaybetti.
remove
return 1
elseif ()
if ( < 60.0) || ( < 60.0)
cont.sysmessage @037 Zehiri tedavi edecek kadar yetenekli degilsiniz.
remove
return 1
endif
elseif !()
cont.sysmessage @037 Bandajiniz yok.
remove
return 1
endif
cont.consume 1 i_bandage
if () // cure other
if !(rand(5) == 1)
link.findid.i_rune_poison.remove
link.effect 3,0376a,2,10,1
if ( > 5)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * isimli katili iyilestirir *
elseif (&statf_criminal)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * isimli sucluyu iyilestirir *
else
link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan iyilestirilir *
if () && () && ( != )
cont.criminal 1
elseif () && () && ( != )
cont.criminal 1
endif
endif
else
cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki zehiri iyilestiremez *
endif
elseif ()///////////////////////////Bleeding
if !(rand(4) == 1)
link.findid.i_bleeding.remove
link.effect 3,0376a,2,10,1
if ( > 5)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * yarasini iyilestirir.*
elseif (&statf_criminal)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * isimli suclunun yarasini iyilestirir. *
else
link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan yarasi iyilestirilir. *
if () && () && ( != )
cont.criminal 1
elseif () && () && ( != )
cont.criminal 1
endif
endif
else
cont.sayua 020,6,6,0 * uzerindeki yarayi tedavi edemez *
endif ////////////////////////////////////////////////////////////
else // heal other
link.hits ( + )
link.effect 3,0376a,2,10,1
if ( > )
link.hits
endif
if ( > 5)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * isimli katili tedavi eder *
elseif (&statf_criminal)
cont.criminal 1
cont.sayua 048,6,6,0 * isimli sucluyu tedavi eder *
else
link.sayua 048,6,6,0 * tarafindan tedavi edilir *
if () && () && ( != )
cont.criminal 1
elseif () && () && (
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2-nci sorunum ise Consolede Housing.scp ile ilgili sorun aliyorum can't resolve
diyor

[dialog d_house_public]
100,50
resizepic 90 65 5120 420 400
resizepic 100 75 3000 400 380

page 0
gumppic 230 65 100
croppedtext 250 105 105 20 46 14

htmlgump 215 172 80 20 0 0 0 // genel bilgi
button 180 169 4006 4007 0 1
htmlgump 345 172 80 20 2 0 0 // secenekler
button 310 169 4006 4007 0 2
htmlgump 145 423 200 20 11 0 0 // yeni isim
button 110 420 4006 4007 1 0 1

page 1
htmlgump 110 210 75 20 3 0 0 // sahip
htmlgump 325 210 200 20 4 0 0 // sahip bu
htmlgump 110 275 200 20 5 0 0 // sabit
htmlgump 325 275 100 20 6 0 0 // sabit#
//htmlgump 110 255 200 20 34 0 0 // max sabit
//htmlgump 415 255 50 20 35 0 0 // max sabit#
htmlgump 110 255 200 20 7 0 0 // sekьr
htmlgump 325 255 100 20 8 0 0 // sekьr#
//htmlgump 110 295 250 20 36 0 0 // max sekьr
//htmlgump 415 275 50 20 37 0 0 // max sekьr#
htmlgump 110 295 250 20 36 0 0 // max kulucka
htmlgump 325 295 250 20 37 0 0 // max Kulucka sayisi
htmlgump 110 325 500 20 12 0 0 // duzgun insaat
htmlgump 110 345 200 20 13 0 0 // modern/classic
htmlgump 110 375 200 20 40 0 0 // evin koordinati
htmlgump 325 375 150 20 41 0 0 // koordinat
//htmlgump 110 375 220 20 9 0 0 // ziyaretci
//htmlgump 415 375 50 20 10 0 0 // ziyaretci#
htmlgump 395 423 200 20 38 0 0 // cikis
button 360 420 4018 4019 1 0 0

page 2
htmlgump 150 210 150 20 15 0 0 // liste ortak
button 125 210 2714 2715 1 0 2
htmlgump 335 210 150 20 16 0 0 // liste dost
button 310 210 2714 2715 1 0 3

htmlgump 150 230 150 20 17 0 0 // ortak ekle
button 125 230 2714 2715 1 0 4
htmlgump 335 230 150 20 18 0 0 // dost ekle
button 310 230 2714 2715 1 0 5

htmlgump 150 250 150 20 19 0 0 // ortak sil
button 125 250 2714 2715 1 0 6
htmlgump 335 250 150 20 20 0 0 // dost sil
button 310 250 2714 2715 1 0 7

htmlgump 150 270 150 20 33 0 0 // ortak sil hepsini
button 125 270 2714 2715 1 0 8
htmlgump 335 270 150 20 21 0 0 // dost sil hepsini
button 310 270 2714 2715 1 0 9

htmlgump 150 300 150 20 22 0 0 // banla
button 125 300 2714 2715 1 0 10
htmlgump 150 320 150 20 23 0 0 // siktiret
button 125 320 2714 2715 1 0 11
htmlgump 150 340 150 20 24 0 0 // ban listesi
button 125 340 2714 2715 1 0 12
htmlgump 150 360 150 20 25 0 0 // ban kaldir
button 125 360 2714 2715 1 0 13

htmlgump 335 300 275 20 26 0 0 // transfer
button 310 300 2714 2715 1 0 14
htmlgump 335 320 275 20 27 0 0 // redeed
button 310 320 2714 2715 1 0 15
htmlgump 335 340 275 20 30 0 0 // ozelle$tir
button 310 340 2714 2715 1 0 16
htmlgump 335 360 275 20 28 0 0 // tabela
button 310 360 2714 2715 0 3
htmlgump 395 423 200 20 38 0 0 // cikis
button 360 420 4018 4019 1 0 0

page 3 // tukkan tabelalari
radio 140 203 210 211 0 0
tilepic 149 195 2980
radio 140 238 210 211 0 1
tilepic 149 230 2982
radio 140 273 210 211 0 2
tilepic 149 265 2984
radio 140 308 210 211 0 3
tilepic 149 300 2986
radio 195 203 210 211 0 4
tilepic 204 195 2988
radio 195 238 210 211 0 5
tilepic 204 230 2990
radio 195 273 210 211 0 6
tilepic 204 265 2992
radio 195 308 210 211 0 7
tilepic 204 300 2994
radio 250 203 210 211 0 8
tilepic 259 195 2996
radio 250 238 210 211 0 9
tilepic 259 230 2998
radio 250 273 210 211 0 10
tilepic 259 265 3000
radio 250 308 210 211 0 11
tilepic 259 300 3002
radio 305 203 210 211 0 12
tilepic 314 195 3004
radio 305 238 210 211 0 13
tilepic 314 230 3006
radio 305 273 210 211 0 14
tilepic 314 265 3008
radio 305 308 210 211 0 15
tilepic 314 300 3010
radio 360 203 210 211 0 16
tilepic 369 195 3012
radio 360 238 210 211 0 17
tilepic 369 230 3014
radio 360 273 210 211 0 18
tilepic 369 265 3016
radio 360 308 210 211 0 19
tilepic 369 300 3018
radio 415 203 210 211 0 20
tilepic 424 195 3020
radio 415 238 210 211 0 21
tilepic 424 230 3022
radio 415 273 210 211 0 22
tilepic 424 265 3024
radio 415 308 210 211 0 23
tilepic 424 300 3026
htmlgump 305 373 120 20 31 0 0 // loncalara bak
button 425 370 252 253 0 4
htmlgump 395 423 200 20 39 0 0 // cikis
button 360 420 4006 4007 1 0 17

page 4 // lonca tabelalari
radio 140 203 210 211 0 24
tilepic 149 195 3028
radio 140 238 210 211 0 25
tilepic 149 230 3030
radio 140 273 210 211 0 26
tilepic 149 265 3032
radio 140 308 210 211 0 27
tilepic 149 300 3034
radio 140 343 210 211 0 28
tilepic 149 335 3036
radio 195 203 210 211 0 29
tilepic 204 195 3038
radio 195 238 210 211 0 30
tilepic 204 230 3040
radio 195 273 210 211 0 31
tilepic 204 265 3042
radio 195 308 210 211 0 32
tilepic 204 300 3044
radio 195 343 210 211 0 33
tilepic 204 335 3046
radio 250 203 210 211 0 34
tilepic 259 195 3048
radio 250 238 210 211 0 35
tilepic 259 230 3050
radio 250 273 210 211 0 36
tilepic 259 265 3052
radio 250 308 210 211 0 37
tilepic 259 300 3054
radio 250 343 210 211 0 38
tilepic 259 335 3056
radio 305 203 210 211 0 39
tilepic 314 195 3058
radio 305 238 210 211 0 40
tilepic 314 230 3060
radio 305 273 210 211 0 41
tilepic 314 265 3062
radio 305 308 210 211 0 42
tilepic 314 300 3064
radio 305 343 210 211 0 43
tilepic 314 335 3066
radio 360 203 210 211 0 44
tilepic 369 195 3068
radio 360 238 210 211 0 45
tilepic 369 230 3070
radio 360 273 210 211 0 46
tilepic 369 265 3072
radio 360 308 210 211 0 47
tilepic 369 300 3074
radio 360 343 210 211 0 48
tilepic 369 335 3076
radio 415 203 210 211 0 49
tilepic 424 195 3078
radio 415 238 210 211 0 50
tilepic 424 230 3080
radio 415 273 210 211 0 51
tilepic 424 265 3082
radio 415 308 210 211 0 52
tilepic 424 300 3084
htmlgump 305 373 120 20 32 0 0 // tukkan tabelalarina bak
button 425 370 250 251 0 3
htmlgump 395 423 200 20 39 0 0 // cikis
button 360 420 4006 4007 1 0 17

[dialog d_house_public text]
GENEL BILGI // 0
DOSTLAR
SECENEKLER
Ev sahibi:
.name>
Sabitlenmis esya adedi: // 5
> /
Kilitli kasa adedi:
> /
Eve gelen ziyaretci adedi:
--bo$-- // > // 10
Evin ismi
Bu ev insa edilmis.
Bu ev modern bir dizayn.

Ortaklarin listesi // 15
Dostlarin listesi
Ortak ekle
Dost ekle
Ortak sil
Dost sil // 20
Tum dostlari sil
Evden yasakla
Evden disari at
Yasakli listesi
Yasak kaldir // 25
Evi transfer et
Evi kaldir (re-deed)
Tabelayi degistir
Banka hesabimi goster
Evi ozel duruma getir // 30
Lonca tabelalari
Dukkan tabelalari
Tum ortaklari sil
Maksimum sabitlenebilecek:
// 35
Kurulu Kulucka sayisi:
> / 3
Cikis
Tamam
Evin pusula koordinatlari:


[dialog d_house_public button]
On=0

On=1
if ( == )
dialog d_house_rename
else
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evin ismini degistirebilir.
opendialog
endif

On=2
dialog d_house_colist

On=3
dialog d_house_flist

On=4
if ( == )
morex 8
target
else
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortak ekleyebilir.
opendialog
endif

On=5
if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ))
morex 9
target
else
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dost ekleyebilir.
opendialog
endif

On=6
if ( == )
dialog d_house_removec
else
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortaklari silebilir.
opendialog
endif

On=7
if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ))
dialog d_house_rfriend
else
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dostlari silebilir.
dialog d_house_flist
endif

On=8
if ( == )
dialog d_house_rcoowner_all
else
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, ortaklari silebilir.
opendialog
endif

On=9
if (( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ))
dialog d_house_rfriend_all
else
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, dostlari silebilir.
opendialog
endif

On=10 // ban
morex 5
target

On=11 // eject
morex 6
target

On=12
dialog d_house_elist

On=13
dialog d_house_liftban

On=14
if !( == )
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evi baska birine devrebilir.
opendialog
elseif ( == )
src.sysmessage @0481,1,1 Evi devredebilmek icin, evin disina cikmalisiniz.
opendialog
else
morex 7
target Evi devretmek istediginiz kisiyi seciniz.
endif

On=15
if ( == )
dialog d_house_redeed
else
src.sysmessage @0481,1,1 Bu secenegi sadece evin sahibi kullanabilir.
opendialog
endif

On=16
if ( == )
if (() || () || ())
src.sysmessage @0481,1,1 Evinizde calisan vendorlar oldugu surece ozel duruma getiremezsiniz.
else
region.events +r_house_private
region.events -r_house_public
link.morey 0
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bd2
link.p
link.name
updatex
src.sysmessage @0481,1,1 Eviniz ozel duruma getirildi.
opendialog
endif
else
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi, evin durumunu degistirebilir.
endif

On=17
if !(( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ) || ( == ))
src.sysmessage @0481,1,1 Sadece evin sahibi ve ortaklari, ev tabelasini degistirebilir.
return 1
endif
if (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0ba4
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0ba6
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0ba8
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0baa
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bac
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bae
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bb0
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bb2
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bb4
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bb6
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bb8
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bba
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bbc
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bbe
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bc0
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bc2
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bc4
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bc6
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bc8
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bca
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bcc
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bce
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bd0
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bd2
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bd4
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bd6
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bd8
link.p
link.name
updatex
elseif (> == 1)
var.houseposition
var.housename
link.dispid 0bda
link.p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorunun hangi satırda yada hangi işlemi yaparken verdigini belirtebilirsen daha iyi olur.

Bunun dışında 55i ye ait bir scp yi 56b de kullanmaya çalışıyorsun sanırım.Gözüme çarpan bir çok yerde variable kullanmıssın (ör: var.housename ) Variable lar global degisken oldugundan aynı anda aynı işlemi yapan bir kaç kişi olursa düşükte olsa ihtimali çakışma sorununa neden olabilirler. Bunun yerine 56b de gelen "local" yada "ref" i kullanırsan, bunlarda var. tag. gibi aynı işi goruyorlar ama işleri bittikten sonra direk silindiklerinden ve işleme özel çalıştıklarından herhangi bir sorun cıkarmazlar.( İlerisi için Dipnot: Ayrıca Ctag. gibi bir olayda bulunmakta. Ctag , tag dan farkı player kişi logout oldugundan direk silinmesi boylece savelerde gereksiz tagların bulunmamasını saglamıs oluyoruz )

ör:
local.houseposition
local.housename
link.dispid 0bc8
link.p
link.name

gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

checkdoor da hata var sanırım
şöyle yap bütün kapı scriptlerinde büyük ihtimalle
on=@dclick
src.checkdoor vardır sorun şurdaki sphere da bu triggeri vendorlarda aktif edebilio bilinildiği gibi vendorlar kapı açabilio arada bu yüzden bu hatayı yok etmek için
on=@dclick
if !
src.checkdoor
else
return 1

die dene böylece vendorlar için checkdoor function geçerli olmaz hatada vermez
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi sorun checkdor functionunda
if (0 == 0) // eger player house deilse salla satirinda

[spo][function checkdoor]
if (0 == 0) // eger player house deilse salla
return 0
elseif () // publicse ac kapiyi
targ.type t_door
elseif () // anahtar var mi?
if (( == ) || ( == )) // evin anahatari mi?
if (( == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ))

sysmessage @0481,1,1 Evinizi yenilemeyi unutmayin.
endif
endif
elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli?
if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b))
if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin?
targ.type t_door // ac kapilari
elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7))
if ( == 25)
targ.type t_door
endif
endif
elseif (( == 06ad) || ( == 067d))
if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7))
targ.type t_door
endif
endif
endif
elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli?
if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b))
if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin?
targ.type t_door // ac kapilari
elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7))
if ( == 25)
targ.type t_door
endif
endif
elseif (( == 06ad) || ( == 067d))
if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7))
targ.type t_door
endif
endif
endif
[/spo]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...