Kojiroh Mesaj tarihi: Nisan 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2007 Ayıptır ya, harbi ayıptır. O rift generator ne öyle ya, tek atışta gidiyo her şey. Öyle şey mi olur ya. Ben niye ordu yapayım ki o zaman, veririm 2 tripod parasını, yaparım rift generator, bitiririm oyunu. Çok saçma olmuş bu superweapon. Ion cannon ve nuke bu kadar diil. [ Mesaj 22 Nisan 2007, Pazar - 14:25 tarihinde, Kojiroh tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 22, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2007 bi farkı yok rift'in nuke'den yada ıon'dan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 bu arada bakıyorumda keşke atmosferi tiberiun sun akdar iyi olabilseydi.... oyunda o tiberium wasteler ironstormlar falan hiç kalmamış bi ghost stalkerIn bi ordaki ara vidyoların guzelliği yok, artık dunyanın sonu gelmiş hissiyatı yok, tiberium'un ehryeri mahfettiği hissiyatı yok hiç yok bunlar olabilirdi halbuki ama olamamış becerememişler. ha bu arada firestorm'lu tiberiun sunda cok zevklidir aslında boşuna harcadılar o oyunu c&c nerd leri cok kral oyundu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 nod a multi de ziyan diyenleri kınıyorum arkadaslar , scrin in gelişmesine en kolay engel olup yok eden rk nod yaw yapmayın allasen =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 da biraz microyla scrin infantryleri züppürtüyo nod'u ben züpürtüyom mesela. yok yok böle iri bi balance patch gelicek oyuna zaten gelincede vaaay be diyicez gelmezse ayıp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Valla ben dört gözle bekliyorum öyle bi patchi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 uzun zamandir 6 kisi falan surekli farkli irklarla oynuyoruz, her seferinde "oha bole guc olur mu" dedigimiz irk deyisiyo. basta mammoth'lara oha diyoduk, sora scrin'i kesfettik, super falan, simdi de nod'u ogrendi millet. tamamen nasi oynandigina bagli. bi nodu gdi gibi oynamayi denerseniz, veya bi gdi'i scrin gibi oynamayi denerseniz hic olmaz tabi. irklardaki avantaj olayi genelde haritadan olusuyo bence. kucuk karitalarda nod avantajliyken buyuk haritalarda genelde scrin avantajli oluyo bence. bence denge kotu degil, ozellikle de takimli maclarda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 said: oyunda o tiberium wasteler ironstormlar falan hiç kalmamış bi ghost stalkerIn bi ordaki ara vidyoların guzelliği yok, artık dunyanın sonu gelmiş hissiyatı yok, tiberium'un ehryeri mahfettiği hissiyatı yok hiç yok bunlar olabilirdi halbuki ama olamamış becerememişler. evet ya benim ztn en çok merak ettiğim o atmosferin yakalanmasıydı, olmamış dediğin gibi kırmızı bölge haritalarında çok azda olsa yakalanmış ama tiberian sun'daki arada heryeri vurup radarını kapatan firestromlar yok nedense en basitinden. Videolar çok sade ztn 2-3 tane göz boyama karakter almışar aynı yerde kouşuyolar sadece. En basitinden ts'da kane'in bi karizması vardı askerlere konuşur gaza getirirdi, komutanları vardı, vega'yı hala hatırlıyom piramitte intahar etmişti göze böyle bitane intahar edici bişe şırınga edip. Ara vidyolarda daha bi sade, e&a güzel yapmış oyunu fakat genede westwood efsaneydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zegna Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 nod la oynuyorum, early gamede rush filan ile scrin hic zorlamiyor, gdi cok daha zorluyor apc + rocket atan infantrylerle. haa tabi uzun oyunlardada gdi yalan oluyor, mamoth ve tripodlara karsi, avatarlar gucsuz kaliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 emperor : battle for dune daki videolardan sonra EA video işini sallamaya başladı zira videoları çok bomba bi oyunken oyun boktu ve gelir getirmedi , o gün bu gündür EA westwood kökenli oyun videoları sallıyor hep kücük studyolarda çekim modunda.. http://www.youtube.com/watch?v=a3K-jRXij-w http://www.youtube.com/watch?v=cniY9QDW4yI http://www.youtube.com/watch?v=gGsowywyc3E http://www.youtube.com/watch?v=3muj8nA6b-E http://www.youtube.com/watch?v=RGpo6_oSf0s [ Mesaj 23 Nisan 2007, Pazartesi - 15:38 tarihinde, scorch tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 çünkü battle 4 dune vidyolarını westwood yaptıda ondan:, tabi ea satın almıştı ama daha yeni yeni belli oluyodu değişiklikler generals'ta koptu tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 dune cok kral oyundu ben.... super oyundu dur yukliyim oynıyım bi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Valla bence de Emperor kral bi oyundu. Hatta sonra generals çıktı, "la bu aynı emperor?" dedik. Tiberium Wars'ta da kullanılan Generals motorunun çıktığı ilk oyun Emperor diye biliorum. Devrim yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mad_Wolf Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 ya beyler ben nod fanatigi bir insanim :D skirmish i medium acip karsima gdi alinca yalan oluyor oyun uzun suruyor fakat ben hep yeniliyorum oyun mu zor yoksa bende mi bir terslik var birkac taktik alabilir miyim reca etsem nodlarla oynarken Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sage Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Ya bir de ben daha güzel değişik üniteler beklerdim C&C3'te açıkçası. Tiberian Sunda mis gibi firewall vardı, hasar veren bir dalga atan bir tank vardı(distrupter dı galiba) ne bileyim yani daha güzeldi ilgi çekiciydi. GDI ya bakıyorsun.. Normal tank hepsi. Firestorm ve Ionstormlar daha çok olmalıydı bir de. Multi denemedim en kısa sürede artık :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2007 wall sistemini kaldırmışlar tamamen bu oyunda. firewall süperdi yaw hakketen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 şey de yok tiberium ustunde kalan infantryler sadece ölüyo yaratık olmuyo haritayla savasırdık resmen tiberiun sunda burda öle bişi yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Ben de aynı şeylerden rahatsız oldum gerek atmosfer gerekse 3 de olmayan eski güzel üniteler, eski özellikler waste den roketti firestormdu duvardı içim rahat edemedi bir türlü. Şimdi odaklanıp düşününce görüyorum ki eski oyun motorundaki haritalar daha fazla stratejik olanak sunuyordu çünkü alandaki girinti çıkıntılar daha fazlaydı. Yine aynı sebepten duvar göremedik kaç senedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zegna Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 EA resmen bizi sinirlamis, taktikleri sinirlamis, cok monotonlasicak oynadikca. ne biliyim bi ra2 de bissuru ulke vardi, libya olurdun radyoaktif kamyon rushi vardi, kore olurdun ucaklarin gucluydu vs vs yok fransa defansi gucluydu her ulkenin kendine has taktigi vardi filan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sage Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Nerdesin Westwood :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Tiberian sun'daki o müziklerde yok artık. http://www.cnccz.com/ts/music.shtml Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 bencede tiberium un büütün dünyaya cok daha fazla yayilmasi gerekiyordu senelerdir aynı havuz modunda yayılmış tiberium war keşke 2 tür tiberium olsa 1 işlenebilir 1 işlenemez eklinde ve ekranın coguna yayılmış olsaydı yok olmanın esigindeki dünya havasını daha iyi verirdi aslında oyun cok güzel ama pek çok noktada da EA kolay a kaçmış ucuzculuk yapmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 bu arada rush zamanlamalarınız kaç? bakanınız warmı bilmiyorumda benim nod ile max 4d:12s yaptım galibiyet süresini daha hızlı olabilirmi acep multi için? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
behran Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 oyunun 2 taraflada bitirmek üzereyim ama konu hakkında hiçbişi yok.kane nası neden geldi ? zuzaylılar nedir falan hiç bişi işlememiş adamlar.kane geldi! sadece gelio o kadar. evet o firestormlar falan olması gerekiodu.sözde ACT V red zone da geçio ama nerde o mutatnlar nerde red zone nden red zone gösterilmio. ayrıca mapların çoğunun aşırı yeşilliğinden tiksindim! karlı mekan yok oyunda mzüikleri HİÇSEVMİYORUM.... arada http://www.frankklepacki.com/ te bakıyorumda nostalji yapıyoum ne müzik yapmış adam.... exp. çıkar buna kesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Rush hiç denememiştim, en alttaki 8 kişilik haritada oynayaraktan bi deniyim dedim. İlk başta nodla oynadım 8.5 dakika sürdü (fdsfd böle rush mı olur). Sonra GDI ile oynadım, apc+missile squad kombosuyla 7 dakikaya düşürdüm. Bu 7 dakikanın 2-3 dakikası sırf base dağıtmakla geçti. GDI ile 2. oynayışımda da apc+zone trooper denedim. Yanlış taktik yüzünden geç geliştim, base dağıtmak 1 dakika bile sürmedi ama toplam 8 dakikada anca bitirdim. Ama taktik oturtma aşamasındayım şu sıralar. Arkadaş ilk başta crane basıp hızlı gelişmeyi gösterdi, çok işe yarayan bi taktik. 2 outpost basıp sağ ve soldaki tiberiumlara gönderiyorum, 3 engineer'ı da aşadaki tiberium çıkaran binalara. Ama sadece gönderiyorum yani, adamları orda unutuyorum. 2-3 dakika sonra hatırlyıoruım orda olduklarını. Sonra outpostların kurulmasını bekle, vs. Büyük ihtimalle GDI oynarım bundan sonra; şimdilik öyle gözüküyo yani. Diğerlerinden daha iyi biliyorum çünkü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar