Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
bu amcamız biraz yıkıntı=fallout mantığı ile gidiyor sanki
diğer herifin çizdiği bardan falloutu gayet iyi bildiği anlaşılıyordu ama işte bedesta naparsın

[ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 00:34 tarihinde, Ardeth tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
malesef teknik olarak zayıftı o arkadaşta.craige oranlarsak

craig , neblim direk pazarlama stratejisi gibi . cokta doyduk adama birsürü projede calıştı. 4506 tane adamda tarzını taklit eetmeye kalkınca
bazen craig diye baktıgım adamlar başkası cıkıyor.

başka bi oyun olsa eyvallah ne güzel olmuş derdim işler,craig yapcakta hayırmı dicez :)
oda geldi 40 yaşına ne paragöz adammış..ama bilmiyor işte fallout efsanesini atlamış işe direk.
Mesaj tarihi:
e teknik zayıf

ikincisi kotarmışta ilkinde zayıf.

tabı sen takniğin zayıf olduğunu görmüyosan relativ olarak görsel işlerden anlıyan bir fallout fanı olarak demekki creig'ın tekniğinin iyi olmasının hiç bi manası yokmulş
Mesaj tarihi:
ya kullandığınız terimi anlamıyorum ki ben d: bana da resimde garip gelen birşeyler var yani craig'inki daha bir concept art gibi duruyor hakkaten artık bu nasıl bir his ise, diğeri daha bir fan art gibi duruyor. Ama ikinci verdiğim adamın resimleri bana falloutu daha çok çağrıştırıyor, bu da oldukça önemli tabi
Mesaj tarihi:
Abi bi de bedesta değil mi heriflerde bok gibi vardır eşşek herifler ikisini birden tutsunlar bu adam ne çizeceğini anlatsın craigde çizsin falan beraber öyle oturup çizseler olmaz mı d:
Mesaj tarihi:
Sonucta kac tane grafiker fallout ile ilgileniyor ki? Craig adi bence cok sacma bir reklam yontemi olmus.

Azeri olan adamin yaptigi resimler concept art degil elbette ama gorunce insanin nefesini kesiyor.
Hadi onu gectim yine 1 post once saydigim 3 adam insanin nefesini kesen bir suru concept art yapmis oysa ben bunu craig'de goremiyorum. Biraz fazla abartilmis bir adam gibi
Mesaj tarihi:
şimdi oturup adama yorum yapmak dogru degil buradan ardeth , yakışık almaz.. bir craig bir bu adam gelse craigi alırım bende işe..ama justin sweet de naber derse kanka gel derim craige bi kahve ısmarlar şutlarım.
uzun lafın kısası onlarca ustaya göre işleri zayıf (hoş bi tek bunları gördüm,bunlarıda göreli baya oldu digitalart.org da karşıma cıkmıştı sanırım)
Mesaj tarihi:
craigi cok kullandılar bu pazarlama tekniginde..oyunlar piyasada olmaz craig basarlar önden millet deli olur. senelerdir ID solfwareden ne cıktıysa onun elinden.
Mesaj tarihi:
Ben kötğ çiziyor demedim ki adama zaten falloutı andırmıyor bana çizimleri dedim bu yorumu yapmak için profesyonel sanatçı olmaya gerek yok d: Adam zaten kendi de ucunda belli etmiş anlamadığını :D Bedestanın bu tavrı korkutucu açıkçası çünkü bugün çok bilindik bir çizer diye craigi alan şirket, yarın oyuncuların çocuğu hacknslash istiyor diye rpgden yoksun bir fps fallout yaratabilir değil mi? İşin ruhu çok önemli ve bedesta buna gereken önemi verecek mi bilmiyorum açıkçası (vereceği yönünde sinyaller göndermişti zamanında ama bilemiyorum).

[ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 00:54 tarihinde, Ardeth tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
dağlar taşlar fark var arada.
bi de dediğim gibi herif konsept çiziyo, visualization da denebilir, ve bu işi en iyi yapacaklardan biri. yani birincil sebep sizin bakıp beğenmeniz değil.

craig üstadı taklit eden çok kişi var gerçekten, normalde ben görür görmez bunlara craig diyecekken, başkası da olabilir diye düşündüm.

sanmıyorum ki pinup tadındaki çalışmaların hiçbirinde craig üstadımızın işleri görünsün.
Mesaj tarihi:
Justin Sweet, Vance Kovacs bu kadar basit bi formülü var işte aslında
ama bu adamlar nerede ne yapıyor bilmiyorum şu anda. başka firmalardar üst mevkilerdeyse adamlar kabul etmemiş olabilirler dogal olarak, hiç sorulmamışta olabilir tabi
Mesaj tarihi:
horace iyi degindin pinup falan..
şimdi 2 secenek var ya klasik tatlardada birine bişeyler yaptıracaklar
yada hiç yaptırmayacaklar concepte bogacaklar bizi.

egerli başka bir elemanda işe girer yaparsa 2 farklı tarz cıkar ortaya. ki craig cok baskın bir adam ee clasik falloutunda kendine has bi tadı var onuda koy köşeye bi kopukluk olacak.
herkez öle düşünmeyebilirde 1 iş üzerinde 2 farklı kalem olayını hiç sevmedim şimdiye kadar.
Mesaj tarihi:
bende visulization işi için craig'ın yanlış secim olduğunu düşünüyorum zaten o yüzden öle sölüyüyorum.

yanı demiyorumki dan gelsin baştan zırh cizsin silah cizsin, zaten fallout'un oturmuş bir görsel kütüphanesi var, calışanlara ilk iki oyunu oynatırsın sonra yaaprlar ne yapıcaklarsa cok zor değil, ama craig gibi hem artık yaşlanmış, ehmde bu tur konularal pek haşır neşir olammış biri cıkıpta oyuan gereken post apocaliptik havayı veremez primative future muhabbetine giremez, punkculuk yapamaz ben bunu sölüyorum.
Mesaj tarihi:
bende visulization işi için craig'ın yanlış secim olduğunu düşünüyorum zaten o yüzden öle sölüyüyorum.

yanı demiyorumki dan gelsin baştan zırh cizsin silah cizsin, zaten fallout'un oturmuş bir görsel kütüphanesi var, calışanlara ilk iki oyunu oynatırsın sonra yaaprlar ne yapıcaklarsa cok zor değil, ama craig gibi hem artık yaşlanmış, ehmde bu tur konularal pek haşır neşir olammış biri cıkıpta oyuan gereken post apocaliptik havayı veremez primative future muhabbetine giremez, punkculuk yapamaz ben bunu sölüyorum.
Mesaj tarihi:
Bu arada daesu sanirim sen bu isle ilgileniyorsun. Sen olsan concept art icin freelance artist mi tutardin yoksa sirket icinde calisan maasli eleman mi?

Mesela cogu zaman soyle denir, eger freelance artist tutar ya da sirketin disinda baska bir sirkete cizim, 3d tasarim vs. gibi isleri yuklersen o adamlara verdigin para kadar kaliteli is yaparlar yani az para verdigin zaman az alirsin, oysa maasli calisan eleman sirkete bagliligi nedeniyle elinden gelenin en iyisini yapacaktir. Bence bethesda'nin ikinci hatasi freelance artist tutmakti her ne kadar adi duyulmus olsa da.

Film felan yapmiyorlar burada oyun yaptiklari icin kendi iclerinde concept art cizebilecek daha iyi bir adam olabilirdi ama iste olmamis =P offf gece gece iyi sacmaladim

[ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 01:11 tarihinde, Sylian tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
tek adamandan concept cıkmaz böle bi gercek var bikez bedestha nınmı craig'ınmı hatasıdır orasını bilemem ben.

bence concept artı freelancer adamda şirketteki adamda yapmalıdır,

biri ceşit için ikincisi bütünlük ve gelicek işlerin tekrar uyarlanması kullnılabilir hale getirilmesi için.


concept art, millete eye candy olsun diye yapılan bişi değildir,

ortaya cıkan işi yapan ısanlara anlatmak fikir üretmek ceşitlilik kazandırmak için yapılan bişidir.

ben daesu değilim

bishop olabilirim belki ama daesu değilim üstelik dilim de var

[ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 01:12 tarihinde, Cuce tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
cuce tek adamdan concept cıkmaz derken görsel olarakmı yoksa yazılı metin kurgu olarakmı ?

hayır freelance almam..oyun işi cok ciddiye bindi son 7-8 senede. ayrıca birde grup calışması olarak görün bunu oyunun "görsel sanat" kısmıyla ilgilenen bir ton adamla sürekli dialog halinde olmak cok daha iyidir..yapan adamda daha cok zevk alır.sonuçta bu firmalar bizim ülkemizdeki grafik büroları gibi degil..
×
×
  • Yeni Oluştur...