Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hunterlara Nerf Geldi :((


Akairis

Öne çıkan mesajlar

Steathdeyken multi shot yemekle arc exp yemek arasında bir fark göremiyorum ben. Her şekilde haksız bir nerf olduğunu düşünüyorum. Bundan önce iyi oyuncalırı chain trape alamıoduk sadece şimdi herkes üstünde gezincek trapların. DMG ayarlaması eski patchlere bakınca mantılklıda trapın hala çok gereksiz bir nerf olduğunu düşünüyorum. Sabit bir alanın görünür olması halinde de o trape girecek insanlar içinde şimdiden macro yazmaya başlıyım ben en iyisi.

edit: kaldı mı öyle oyuncu bu oyunda ^^

[ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 17:48 tarihinde, Akairis tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Deady, allah aşkına sen gördüğün ve ufacık bir alanda işe yarayan bir trapın içine nasıl girebilirsin? Ha olur, scatter+fd+trap ama bana manasız geldi nedense ^^. Burda olay reaksiyon zamanın çooooook çooooook uzun sürmezse trape girmen imkansız. Sonuçta bi warlockdan buff alırsın olmadı pot içersin görürsün. Göremezsende ben bi macroyu bitiriyim spamlarım trape giren adama işi gücü bırakıp :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Deady nin rogue ile hunter stealth bazında karşılaştırmış ya daha bişe demiyorum nerf pala asdasdas

napim abi blizzart Ne lere bu özelligi saklanmak kaçmak için vermiş salıdırı amaçıyla kullananlar sadece hunterlar onuda nerflerdiler bayram edin sevinin havalara uçun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Deady, shadowmeld kaçmak için değil saklanmak için yapılmış bir skill. Şimdi düşün, bir huntersın, rakibine saldırcaksın. Bunun açık açık yapmak mı gerçeğe uyar yoksa gizlenerek yapmak mı. Sm+Aimed combosunun mantıksız olduğunu idda edenler lütfen biraz oyunun gerçek olaylarla ilgisini düşünün. Bu saatten sonra +5 gun ı bırakıp insanlar niye NE hunter açar oda ayrı bir konudur tabi. Tek kelimeyle yazık oldu comboya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet ciddi anlamda gg blizzard diyorum ben. balance adına birşeyler yapılması sevindirdi beni :) melee için attack speed normalization gelirken ranged için geleceği de belliydi neden şaşırdınız ki bu kadar ? ayrıca shadowmeld + aimed shot ile rogueların ambushu karşılaştırmak komik olur biraz. zira biz ambush için bazen bir tarafımızı yırtıyoruz sizin aksinize :)

trapler de oyundan kalkmış gibi konuşmuşsun sanki. stealth mesafesinden görülebilcek artık. eğer çok istiyosanız normalization için ağlayın bizim zamanında yaptığımız gibi, yakında alışırsınız :P

[ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 18:14 tarihinde, Phlox tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sonuçta bi warlockdan buff alırsın olmadı pot içersin görürsün

warlock buffı stealth değil, invisibleları görmeyi sağlıyor.

ayrıca neyi tartışıyorsunuz ki, stealth+ambush ile shadowmeld+aimed shot karşılaştırmak.. yapmayın ya;p davası olmaz artık zaten, geldi bilem patch.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hayır anlamadıgım alaycı bir tavırla rogue la hunter ı karşılaştırıyosun maça yenik başlıyosun arkadaş :) SM+aimedshot şu oyunun en adaletsiz olayı bunun aksini iddaa etmek sadece NE hunter ların işi sanırım sende NE hunter sın neyse fazla söze gerek yok sen rogue la karşılaştırdına göre bunun son mesaj olması gerekiyor :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...