h1v Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Arkadaşlar soru başlıktaki gibi.Fazla araştırmadım galiba ama, aradığım bu dragsterler falan değil seri üretim, Bugatti Eb veyron 2,5 snde çıkıyomuş.Daha hızlısı varmı?
Fistan Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 şu topicdeki çoğu araba 3sn nin altında gidiyodur 0-100 ü super spor otomobiller
h1v Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Problem şu aslında ben evvel zaman içinde "2snde 100e çıkıyorlar" demiştim bir arkadaşıma.Anca 2,5 snde çıkan bir araba bulabildim.Dragsterler falan snde 160km'yi geçiyomuş ama arkadaşım onların araba olduğunu kabul etmiyo :) kesin bi bilgiye ihtiyacım var şu araba 2 snde çıkar diye.Hala 2snde çıkan bir araba mutlaka var bulucam diyorumda yoksada biliyim :) [ Mesaj 21 Mart 2006, Salı - 19:45 tarihinde, h1v tarafından güncellenmiştir ]
JsH Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Suzuki Hayabusa yı araba diye yutturmaya çalış:P Ben araba değil araç demiştim motor da bir araçtır de çamur yap.
h1v Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 =)))) Deniyim ben bi eueuhehu
Mephisto_ Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 Mesaj tarihi: Mart 21, 2006 saniyede 0'dan 160'a cikan bir araba fln olamaz, oyle bir sanziman, motor, teker, araba uretilemedi seri uretim arabalardan ferrari enzo 0-100'u 3.65 sn'de(bazi yerlerde 3.2 diyor ama ben ferrari sitesinden aldigimi gecerli sayiyorum) yapar mesela, ki en guclu motora sahip seri uretimlerden biridir. Bugatti Veyron'un bir sitede 2.9sn'de ciktigini okudum daha hizlida bir seri uretim araba bilmiyorum onun disinda Williams/BMW 2000, 0-100'u 1.2 sn'de yapmis ama tabii formula 1 arabasi, seri uretim diil
Cafein Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 2 saniye deneyen draglar mevcut ama ben de daha 2 saniyeye ulaşanı veya altına ineni görmedim. Genelde o motor gücünü kaldırıp arabayı dağıtmadan yürütecek yürür aksam ve lastiklerin yarattığı sürtünmeyi aşamıyorlar, sonuçta ne kadar zorlarsanız zorlayın bu araba, yerde gidip sürtünüyor :) Geçen bir tosbağa vardı forumda zıplaya zıplaya gidiyordu belki o yapmıştır :)
matama Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 canlarim cigerlerim olay sadece arabada degil arabayi kullanandada essek gibi bir G yuklenir uzerinize bir sekilde onuda ozel giysi giymeden savusturacak bir araba duzenegi yapmak lazim. Yoksa motor sanziman vs yaparlar
h1v Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 Discoveryde izlediğim bir belgeselde dragsterlerin Snde 160 km'yi geçebildiklerini söylüyodu.
Jedi Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 2.3sn lik bi araba gösterdi tv geçen haftamıydı neydi otomobil fuarında.ama ismini duyamadım ağzımı açmaktan =(
paramecium Mesaj tarihi: Mart 25, 2006 Mesaj tarihi: Mart 25, 2006 Selam, Artık aşmış olan 'Super Spor Otomobilller' kategorisinde 0-100km/h hızlanmasından çok 0-200km/h hızlanmasına bakılıyor. Saygılar.
Absolut Mesaj tarihi: Mart 27, 2006 Mesaj tarihi: Mart 27, 2006 O motorları bana taksalar 1 saniyede 100e çıkarım ama duramam o ayrı :)
matama Mesaj tarihi: Mart 27, 2006 Mesaj tarihi: Mart 27, 2006 absolut abi naber seni bu bolumde daha cok gormek isteriz:) bizi engin turbo modifiye bilgilerinle aydinlatman. Ozellikle step by step nasil o turboya modifiye yaptigini anlatan bir yazi yazsan zevkten oluruz
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Mart 27, 2006 Mesaj tarihi: Mart 27, 2006 Bu paragraf herşeyi açıklıyorThe Veyron is the quickest production car to reach 100 km/h (62 mph) with an estimated time of 2.5 seconds. It also reaches 200 and 300 km/h (124 and 186 mph) in 7.3 and 16.7 seconds respectively. It should also be noted that the Veyron's 0-200mph time is quicker than the McLaren F1's 120-200mph time. This makes the Veyron the quickest-accelerating production vehicle in history. It also consumes more fuel than any other production car, using 40.4 L/100 km (5.82 mpg) in city driving and 24.1 L/100 km (10 mpg) in combined cycle. At full-throttle, it uses more than 180 L/100 km (2.1 mpg)—at full throttle, the Veyron would empty its 100 L fuel tank in just 12.5 minutes. The car's everyday top speed is listed at 234 m.p.h. When the car reaches 137 mph, hydraulics lower the car until it has a ground clearance of about 3 1/2 inches. At the same time, the wing and spoiler deploy. This is the "handling" mode, in which the wing helps provide 770 pounds of downforce, holding the car to the road. The driver must, using the key, toggle the lock to the left of his seat in order to use the maximum speed of 253 miles per hour. The key functions only when the vehicle is at a stop when a checklist then establishes whether the car—and its driver—are ready to enable 'top speed' mode. If all systems are go, the rear spoiler retracts, the front air diffusers close and the ground clearance, normally 4.9 inches, drops to 2.6 inches.
paramecium Mesaj tarihi: Mart 27, 2006 Mesaj tarihi: Mart 27, 2006 Selam, Evet, ben tatmin oldum. Gözüm doydu, nutkum da tutuldu :P Saygılar.
frenquit Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 hic duydunuz mu bilmiyorum ama dodge tomahawk olabilir 0-100u en hizli araç, (8.3 litrelik motor) http://www.dodge.com/tomahawk/flash.html
Arkansis Mesaj tarihi: Nisan 3, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2006 said: he Veyron is the quickest production car to reach 100 km/h (62 mph) with an estimated time of 2.5 seconds. It also reaches 200 and 300 km/h (124 and 186 mph) in 7.3 and 16.7 seconds respectively. It should also be noted that the Veyron's 0-200mph time is quicker than the McLaren F1's 120-200mph time. This makes the Veyron the quickest-accelerating production vehicle in history değerlerde bir hata yokmu ? başka bir yerdede f1 ile kıyaslamasını şu şekilde okumuştum. Acceleration : It is hard to believe that inspite of having a smaller engine , less cylinders and with no turbos the formula 1 car had outperformed the veyron in acceleration . The veyron accelerates from 0 - 100 km/hr in 2.8 secs compared to formula 1 car's 2.2 secs. Veyron goes 0-200 km/hr in around 6.7 secs whereas formula1 car takes around 4.7 secs.Veyron takes 14.0 secs to reach 300 km/hr from rest while Formula 1 car takes around 9.2 secs. http://www.ultimatecarpage.com/forum/showthread.php?t=17869
MeSh Mesaj tarihi: Nisan 3, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2006 sadece anahtari bi renault clio parasidir herhalde :)
Kendercik Mesaj tarihi: Nisan 3, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2006 Pek anahtarlık görmedim ben ama yeni Focus'un anahtarlığından pek farklı durmuyor. Amblem farkı var tabi. Konuyu dağıttık sanki ama konu da amacına ulaştığına göre sorun görmüyorum.
Catscratch Mesaj tarihi: Nisan 6, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2006 Veyron'u 300 kg hafifleştir bak nasıl 2 sn altına inior.
frenquit Mesaj tarihi: Nisan 6, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2006 demek ki olmuyor, veya bugattinin muhendisleri bu konuda senden daha bilgisiz
Cafein Mesaj tarihi: Nisan 6, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2006 Doğum hemşiresi adına!!!! Çüş.... Ne zevki kaldı lan depoyu 15 dakkada yiyor, bir İzmit-İStanbul yapamaz mı yani? Gerçi 300 km/h / 4 = 75 .... yolda kaldım, ilk benzinci 82. kmde :)
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 6, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 6, 2006 100km'de 40lt bence böyle! bi araba ii bi rakam, ztn bugatti alan adam 100oktanla dişini fırçalıyodur.
Öne çıkan mesajlar