leyn Mesaj tarihi: Mart 17, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2006 Merhabalar. Evet arkadaşlar sorum şu ; Bi item'in crafted olup olmadığını nasıl check ettirebiliriz? Saygılarımla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chernobel Mesaj tarihi: Mart 17, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 17, 2006 @SkillMakeitem triggerı ile yapabilirsin ama bu triggerın r4'temi 56b'demi eklendiğini tam olarak bilmiyorum.. ama sanıyorum 56b... Bu triggerınla itema tag verirsin.. "tag.craft 1" gibi, if (>==1) koduylada check edersin... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thelegbra Mesaj tarihi: Mart 18, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2006 sphere crafted itemlar için ekstra birşey yapmayıp sadece ismini değiştirdiği için pratik mantık ismini kontrol ettirmek olacaktır. denemedim ama şöyle bir function yazmak itemlar için isim kontrolü yapacaktır, default isimden farklı mı diye. said: [function iscrafted] if () if !(strmatch (,)) return 1 endif endif return 0 [ Mesaj 18 Mart 2006, Cumartesi - 02:03 tarihinde, thelegbra tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Mart 18, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2006 name ini değiştirmiyo ki bildiğim kadarıyla crafted by yazısı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thelegbra Mesaj tarihi: Mart 18, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 18, 2006 değiştiriyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Mart 19, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2006 Evet. İsim kontrol ettirmek mantıklı olabilir ancak yorarmı bilmem... En iyisi triggerdan yararlanmak... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thelegbra Mesaj tarihi: Mart 19, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2006 ismini string match yapan bir function mı sunucuya ağırlık yapar yoksa craft edilen eşyaların büyük bir çoğunluğuna eklenmiş save'de her itemın altındaki "tag.crafted=01" satırı mı? yorum sizin :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ozzystalker Mesaj tarihi: Mart 20, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2006 yapılan item'in crafted olup olmayacağı da belli değil. crafted tag'ı vermek anlamsız zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thelegbra Mesaj tarihi: Mart 20, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2006 skillmakeitem triggerında var galiba crafted successiyle ilgili bir argn değeri, bilmiyorum spherewikide yazar, şimdi bakmaya üşeniyorum :P ama yinede tagleri kaydettirmek save'lerde aşırı yer kaplıcaktır. onun yerine çok azıcık bir cpu gücü harcamak çok ama çok daha mantıklı bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Faust Mesaj tarihi: Mart 20, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2006 legbranın dediği gibi name kontrolu yapmak yeterli sanırım. çünkü crafted item'lara name tag'ı ekleniyor. - Örnekler Crafted olan: [WORLDITEM i_VERITE_PLATEMAIL] SERIAL=040004163 NAME=verite platemail crafted by Faust COLOR=07d1 DISPID=i_platemail_chest ATTR=04008 MORE1=03b003b CONT=040005ffe P=52,67 QUALITY=178 Yaratılmış olan: [WORLDITEM i_VERITE_PLATEMAIL] SERIAL=040001275 COLOR=07d1 DISPID=i_platemail_chest MORE1=0410041 CONT=040005ffe P=142,102 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 22, 2006 sanki makineleriniz %100 cok kral makineler, bağlantılar herkesin çok sağlam, her şey süper, 0.00000000....1 sn sürecek bi olayın muhabbetini yapıyonuz. hiç kasmayın nası denk geliyosa yapın öyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar