extreme Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Silahların aldığı hp ler nasıl ayarlanacak ? Yani tactics 100 ilede vursam aynı güç alıyor 20 ilede vursa aynı.Yardımcı olursanız sevinirim...Damage bonus diye bir script kullandım ama alakası yok hala aynı vuruyor
jonq Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Ornegin Kullanılan silahin verdigi damage = 100 Kullanan kisinin Tactics skillide = 100.0 Tactics Skillin %20 si bonus olarak damage e eklendigini dusunursek.(sanırım %20 veya %25 di ) Silahin verdigi Damage + Verilen Damage in %20 si = Toplam Damage 100 + 20 = 120 dmg verir Default scriptlerde bu işlem yapılmıyor bildigim kadarıyla bu yuzden bonus script i yazıp eklemen gerekiyor.Bu da yazılıp playera eklenmis bir eventle kolaylıkla yapılabilir.[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it.
taz Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 oha defaultta 20 ile de 100 ile de damage aynı mı ?!?!?
extreme Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Mantık olarak bunun farkındayım gel gelelim hazır script olsun yada kendi mantığımla yaptığım kodlar olsun bir işe yaramıyor. Bak... On=@Damage var.hasan=(*2)/100 if ( < 200 ) var.hasan=0 endif src.damage {(6+var.hasan ) (18+var.hasan)} Bu benim kullandığım bir mantık Hata nerede sence ??
jonq Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Anladigim kadarıyla sen bunu silahin altina veya type in altina ekliyeceksin. Denemedim ama Var. kullanmasan daha iyi olur.Soyle bir dene On=@Damage topobj.tag.hasan=*2)>/100)> // silahi kullanan kisinin tactics den gelen bonusu hesaplıyoruz if ( < 200 ) topobj.tag.hasan=0 endif src.say Bonus // gelen bonusu kontrol satiri src.damage topobj.tag.hasan=[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. [Bu mesaj jonq tarafından 11 September 2003 14:52 tarihinde değiştirilmiştir]
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 var veya tag farketmez. hatta direk var kullanırsanız daha iyi böle durumlarda, çünkü tamamen gecici değişken. yalnız ikisi de string tutar onların, o yüzden EVAL kullanmalısınız integera dönüştürmek icin..yukardakinde hiç eval yok mesela muhtemelen o yüzden calısmıodur zaten. veya ihtiyacınıza göre HVAL vs falan..
extreme Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 Arkadaşlar ben sorunu şu şekilde çözdüm ON=@Equip var.dam=(*10)/100 MORE1L= ON=@UnEquip More1L=- Şuan tam istediğim şekilde bonus veriyor. Ama ileride sorun çıkartırmı bilmiyorum ne dersiniz ?
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 cok alakasız bi script, ne yapmaya calısıyorsun ki?
Öne çıkan mesajlar