Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Silahlar ve aldığı Hpler


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Silahların aldığı hp ler nasıl ayarlanacak ?

Yani tactics 100 ilede vursam aynı güç alıyor 20 ilede vursa aynı.Yardımcı olursanız sevinirim...Damage bonus diye bir script kullandım ama alakası yok hala aynı vuruyor
Mesaj tarihi:
Ornegin Kullanılan silahin verdigi damage = 100
Kullanan kisinin Tactics skillide = 100.0

Tactics Skillin %20 si bonus olarak damage e eklendigini dusunursek.(sanırım %20 veya %25 di )

Silahin verdigi Damage + Verilen Damage in %20 si = Toplam Damage

100 + 20 = 120 dmg verir

Default scriptlerde bu işlem yapılmıyor bildigim kadarıyla bu yuzden bonus script i yazıp eklemen gerekiyor.Bu da yazılıp playera eklenmis bir eventle kolaylıkla yapılabilir.[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj.
A tale that goes on. Become a part of it.
Mesaj tarihi:
Mantık olarak bunun farkındayım gel gelelim hazır script olsun yada kendi mantığımla yaptığım kodlar olsun bir işe yaramıyor. Bak...


On=@Damage
var.hasan=(*2)/100
if ( < 200 )
var.hasan=0
endif
src.damage {(6+var.hasan ) (18+var.hasan)}

Bu benim kullandığım bir mantık Hata nerede sence ??
Mesaj tarihi:
Anladigim kadarıyla sen bunu silahin altina veya type in altina ekliyeceksin.

Denemedim ama Var. kullanmasan daha iyi olur.Soyle bir dene

On=@Damage
topobj.tag.hasan=*2)>/100)> // silahi kullanan kisinin tactics den gelen bonusu hesaplıyoruz
if ( < 200 )
topobj.tag.hasan=0
endif
src.say Bonus // gelen bonusu kontrol satiri
src.damage
topobj.tag.hasan=[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj.
A tale that goes on. Become a part of it.


[Bu mesaj jonq tarafından 11 September 2003 14:52 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
var veya tag farketmez. hatta direk var kullanırsanız daha iyi böle durumlarda, çünkü tamamen gecici değişken.
yalnız ikisi de string tutar onların, o yüzden EVAL kullanmalısınız integera dönüştürmek icin..yukardakinde hiç eval yok mesela muhtemelen o yüzden calısmıodur zaten.

veya ihtiyacınıza göre HVAL vs falan..
Mesaj tarihi:
Arkadaşlar ben sorunu şu şekilde çözdüm

ON=@Equip
var.dam=(*10)/100
MORE1L=

ON=@UnEquip
More1L=-

Şuan tam istediğim şekilde bonus veriyor. Ama ileride sorun çıkartırmı bilmiyorum ne dersiniz ?
×
×
  • Yeni Oluştur...