extreme Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Silahların aldığı hp ler nasıl ayarlanacak ? Yani tactics 100 ilede vursam aynı güç alıyor 20 ilede vursa aynı.Yardımcı olursanız sevinirim...Damage bonus diye bir script kullandım ama alakası yok hala aynı vuruyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Ornegin Kullanılan silahin verdigi damage = 100 Kullanan kisinin Tactics skillide = 100.0 Tactics Skillin %20 si bonus olarak damage e eklendigini dusunursek.(sanırım %20 veya %25 di ) Silahin verdigi Damage + Verilen Damage in %20 si = Toplam Damage 100 + 20 = 120 dmg verir Default scriptlerde bu işlem yapılmıyor bildigim kadarıyla bu yuzden bonus script i yazıp eklemen gerekiyor.Bu da yazılıp playera eklenmis bir eventle kolaylıkla yapılabilir.[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 oha defaultta 20 ile de 100 ile de damage aynı mı ?!?!? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
extreme Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Mantık olarak bunun farkındayım gel gelelim hazır script olsun yada kendi mantığımla yaptığım kodlar olsun bir işe yaramıyor. Bak... On=@Damage var.hasan=(*2)/100 if ( < 200 ) var.hasan=0 endif src.damage {(6+var.hasan ) (18+var.hasan)} Bu benim kullandığım bir mantık Hata nerede sence ?? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Anladigim kadarıyla sen bunu silahin altina veya type in altina ekliyeceksin. Denemedim ama Var. kullanmasan daha iyi olur.Soyle bir dene On=@Damage topobj.tag.hasan=*2)>/100)> // silahi kullanan kisinin tactics den gelen bonusu hesaplıyoruz if ( < 200 ) topobj.tag.hasan=0 endif src.say Bonus // gelen bonusu kontrol satiri src.damage topobj.tag.hasan=[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. [Bu mesaj jonq tarafından 11 September 2003 14:52 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 var veya tag farketmez. hatta direk var kullanırsanız daha iyi böle durumlarda, çünkü tamamen gecici değişken. yalnız ikisi de string tutar onların, o yüzden EVAL kullanmalısınız integera dönüştürmek icin..yukardakinde hiç eval yok mesela muhtemelen o yüzden calısmıodur zaten. veya ihtiyacınıza göre HVAL vs falan.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
extreme Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 Arkadaşlar ben sorunu şu şekilde çözdüm ON=@Equip var.dam=(*10)/100 MORE1L= ON=@UnEquip More1L=- Şuan tam istediğim şekilde bonus veriyor. Ama ileride sorun çıkartırmı bilmiyorum ne dersiniz ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 cok alakasız bi script, ne yapmaya calısıyorsun ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar