Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 2 Vault City bilmediklerimiz duymadıklarımız

arcane

Öne çıkan mesajlar

Kaynak NMA

"Ever wanted to be Captain of the Guard in Vault City? Well, it's simpler than it sounds. Ideally, Lynette is set up so that if you kiss her butt completely, your ability to give her ass a swirl is rewarded by making you Captain of the Guard.

If you're willing to buckle up and walk the dialogue minefield, you'll need the following things:

· Speech >= 75% AND a CHR > 7.
· Be able to speak to Lynette, the First Citizen of Vault City, without killing her. No small task.
· Choose every response that addresses her as "First Citizen," including "Bye" responses.
· Stop the raiders, show Lynette the account book you got from the raiders AND Bishop's holodisk detailing his affairs with NCR (located in Bishop's personal safe in New Reno), and then deliver the disk to Westin in NCR.
· When you get back, mission accomplished, if her respect for you is high enough, she awards you Captain of the Guard status.
· You will notice most of the Vault City citizen dialogues will change, especially Sergeant Stark, who will be none too pleased with your promotion. Take Cassidy with you to Stark for more hi-jinks and a little more XP if you confront Stark on busting up Cassidy's bar.

The best way to insure Lynette's RESPECT COUNTER for you is high enough is to find a loop in the dialogue where you can continually address her as First Citizen - after becoming a Citizen, the best way to do it is to keep asking her about Vault 13 (if you haven't found it), choosing the response of: "First Citizen, it’s very important to me that I find the location of my ancestor’s Vault. If I may check the archives, I would be grateful." Loop it ten to fifteen times to be sure (you need at least a level 10 - I do it fifteen times to be sure), then just be sure not to anger her after that.

One final word, if you want to become Captain of the Guard, do NOT keep stopping by to talk to her if you are not a Citizen. This... irritates Lynette. Every instance of this should lower her respect for you by 1."

kısaca diyorki Vault City deki guardların başı olmak için speech skillinin 74 olması ve karizmanın(charisma) 7 olması lazım ve First Citizen Lynette denen kadına (kıl olurum bu kadına) bayaa bi yağ çekmek lazımmış devamlı First Citizen diye hitap etmek ve onu kızdırmamak lazımmış ayrıca Vault City vatandaşı olmanız tavsiye olunurmuş..[hline]*Sam critically misses and hits herself for 365 damage.*
*Sam no longer thinks that using a vindicator is so funny anymore*
biliyorum yanlış..
Sosyal ağlarda paylaş

aynı fikirdeyim
kadın çok zekiymiş gibi konuşuyo
birde üstüne köleliği yasal bişe yaparak ne kadar iyi bişe yaptıklarını anlatıyor
fmj223 ü direk kafasına dayayasım geliyor[hline]*Sam critically misses and hits herself for 365 damage.*
*Sam no longer thinks that using a vindicator is so funny anymore*
biliyorum yanlış..
Sosyal ağlarda paylaş

lol acaba o kadını seven bi fallout oyuncusu varmıdır ?
master'dan bile daha az nefret ettim
sonuçta amacının zalimcede olsa mantıklı bi nedeni vardı ve ukala değildi
ama bu kadın.. arggghhh !
*! tabancasını ateşler*[hline]
To all these meaningless feelings
I can't deal with in my life
To all these greedy people
Trying to feed on what is mine
Sosyal ağlarda paylaş

Beni üye yapmadığı için şehirdeki herkesi (ilkönce onu) kesip vaulta öyle girmiştim. Tabi sonra reputationu toparlamak bayaa bi zaman aldı. Sinir kadın hele portresi dahada iğrenç.[hline]''He who fights with monsters should look to he himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you.'' -Friedrich Nietzsche
OLY 1 RULLAZ!
Sosyal ağlarda paylaş

oyunu bitirdkten sora eger hala ablayı öldürmediyseniz.. vault city de ana bilgisayarın oldugu katta sol taraftaki odalarda en üst sag kösedeki bilgisayara yanlıs hatırlamıyosam her 3 tıklamada ortalama 1 level atlatıyo..karakteri 99 yapıp kafasına yumruk koyup öldürmek baya zevkli oluyo parcalanıyo felan:)
Sosyal ağlarda paylaş

Orda bi sürü makine var stat arttıran skill veren felam ama onlar tabi bi kere yapıyo ben hiç level atlatanı görmemiştim.[hline]''He who fights with monsters should look to he himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you.'' -Friedrich Nietzsche
OLY 1 RULLAZ!
Sosyal ağlarda paylaş

said:
arcane, 18 Mayıs 2002 21:23 tarihinde demiş ki:
çocuk öldürmediğin sürece oradaki reputation ın başka yerleri etkilemez
vault city e ölüüüüüm !! :)[hline]

Ben genel reputationı diyodum. Yani en azından ben orda çıkınca doom of the bilmemne olmuştum girmeden savior of the damneddim[hline]''He who fights with monsters should look to he himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you.'' -Friedrich Nietzsche
OLY 1 RULLAZ!
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Disappear, 18 Mayıs 2002 19:08 tarihinde demiş ki:
keşke şu fallout u sevebilsem..[hline]I stand alone
You let your skin down inside me
I'm not dying for it
I stand alone
Everything that I believe is fading

Eğer seriyi oynamaya Fallout I'den başlamadıysan ondan başlamanı tavsiye ederim. Benim en sevdiğim oydu[hline]''He who fights with monsters should look to he himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you.'' -Friedrich Nietzsche
OLY 1 RULLAZ!
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Ardeth, 19 Mayıs 2002 18:56 tarihinde demiş ki:
said:
arcane, 18 Mayıs 2002 21:23 tarihinde demiş ki:
çocuk öldürmediğin sürece oradaki reputation ın başka yerleri etkilemez
vault city e ölüüüüüm !! :)[hline]

Ben genel reputationı diyodum. Yani en azından ben orda çıkınca doom of the bilmemne olmuştum girmeden savior of the damneddim[hline]''He who fights with monsters should look to he himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you.'' -Friedrich Nietzsche
OLY 1 RULLAZ!

genel reputation sux hoca ünvan kasmıosan salla direk :)[hline]
Sosyal ağlarda paylaş

evet fallout 1 cok guzeldi!!!zaten 2 yi aldıran o oyundu..
aslında bilgisayar tam olarak level atlatmıyo yüklü miktarda xp veriyo bi kac kez yapınca level atlıyosun stat skill i felan tab kendin ayarlıyosun zaten oyunu bitirdikten sora yaptıgın icin bayaı kasmıs oluyosun hile sayılmaz zaten oyun sonunda vault city bilgisayarından aldıgın yazının sonunda adamlar kendi yazmıs bunu ama yüksel levellı fallout bi süre sora bayıyo hic ugrasmıyosun cunku
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Massacre, 19 Mayıs 2002 22:51 tarihinde demiş ki:
evet fallout 1 cok guzeldi!!!zaten 2 yi aldıran o oyundu..
ben öyle düşünmüyorum
bence 2 , 1 e basar[hline]
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Disappear, 19 Mayıs 2002 22:48 tarihinde demiş ki:
başladım 1 den ... ama ne biliyim hoşlanmadım baba gibi karıncalar felam[hline]I stand alone
You let your skin down inside me
I'm not dying for it
I stand alone
Everything that I believe is fading
hoca trait olarak steal small guns speech al başlarken[hline]
Sosyal ağlarda paylaş

• 9 ay sonra ...
said:
arcane, 17 Mayıs 2002 21:50 tarihinde demiş ki:
lol acaba o kadını seven bi fallout oyuncusu varmıdır ?
lol hala yoktur bence.imkanı yok abi.[hline]Night! So I play.
Give me a sign this is day.
Give me some guidance, so I pray.
It's time to die. Is that what I want?
Korn - B.B.K.

Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...