CapN Mesaj tarihi: Mart 5, 2006 Mesaj tarihi: Mart 5, 2006 oyuna bağlanırken şöyle bir problemle karşılaşıyorum. "you have used up your prepaid time for this account . please purchase more to continue playing" fakat kredi kartımda herhangi bir problem yok hatta sisteme tekrar girdim kredi kartı bılgılerımı. account status: active this account is active and can be used for playing. yanı dondurulmuş fılanda degıl napmam lazım bılen varsa yardımcı olursa sevınırım.
Gangren Mesaj tarihi: Mart 5, 2006 Mesaj tarihi: Mart 5, 2006 billing departmanına mail atarsan, sorun çözülür sanırım.
CapN Mesaj tarihi: Mart 5, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 5, 2006 7 saat oldu maili atalı hala bir cevap alamadım blizden :/ çok ilginç bişi daha önce başıma gelmemıstı hesap active ama kullanamıyorum.
CapN Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 20+ saattır tık yok kimse bılmıyormu napmam gerektıgını ?
_Rion_ Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 telefon en saglıklısı cidden direk ilgileniyorlar mecburen.
CapN Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 teşekkürler 2. mailide 2 saat önce yollamıştım telefon açmak içinde konuşucak birini bulmamlazım önce =)
DeMiRMaSKe Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 ya kredi kartında limitin filan dolu değil di mi? yani kartta sorun yoktur belki ama para çekememişlerseo nedenle de askıya alınmış olabilirsin.
rabe Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 bikere bendede ole oldu active ettiler ama 3 günsora tekrar frozene döndü sebep kartda isim uyusmazlıgı nedeniyle parayı cekenmemesiler hesabını kontrol et derimm..
CapN Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Kredi kartımda herhangi bir problem yok hatta biraz önce yemek yedim :P Herşeyi tekrar tekrar kontrol ediyorum bir problem yok. Zaten hesabım actif durumda parayıda çekmişler ayın 2 sinde...
Öne çıkan mesajlar