DeJaVu Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 arkada$lar sphere 55r4 versiyon kullanıyorum şöle bi problem oldu şimdi evlerin kapısını kilitliyoruz sonra diğer player gelip kapıyı açamıyor ama evin camının penceresinin olduğu kısıma gidip açabiliyor housing.scp yiçok değiştirdim ama yine aynı sorun ne yapabilirim acaba bi yardımcı olursanız sevinirim
Ractamainus Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 şimdi hiç ev kodu incelemedim ama ev içinde komut çalıştırmak olduğuna göre kesin evin kendi region'u vardır. şöyleki kapıya bir typedef atıyorsun. onun içine @dclick altında "eğer evin dışındaysa return 1" diyorsun. sorun kalmıyor.
DeJaVu Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 hangi scp dedir o ? region.scp dede yok öle bişi :(
Ractamainus Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 yok region.scp ile alakalı değil. hani evde "i ban thee" gibi komutlar var ya... orayı incele... orada "i ban thee" komutunu evde söyleyip/söylemediğini kontrol eden bir sistem vardır zaten. o sistemi senin @dclick trigerrının altına entegre edeceksin. sistemin özü bu.
ozzystalker Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 housing s.criptindeki tüm kapıların dclick triggerına aşağıdaki bölümü ekleyin. if ( > 2) return 1 else src.checkdoor endif [ Mesaj 28 Şubat 2006, Salı - 15:59 tarihinde, ozzystalker tarafından güncellenmiştir ]
leyn Mesaj tarihi: Mart 2, 2006 Mesaj tarihi: Mart 2, 2006 şahsen denedim on=@dclick triggerının altına yaptım fakat hiçbirşey farketmedi , adam çift tıklamayla açmıyor kapıyı , opendoor macrosu alıp açıyor.acaba bunun için ne yapılabilir :s /// düzeltme if ( >2) hede höde hede höde idi check , distance'ın başındaki src'yi kaldırınca sorun halloldu :) [ Mesaj 02 Mart 2006, Perşembe - 19:42 tarihinde, leyn tarafından güncellenmiştir ]
DeJaVu Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 if ( > 2) return 1 else src.checkdoor endif na$ıl yane ? birasdaha açıklarmısın dstm bende ekledim sorum devam ediyor hala :(
DeJaVu Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 şu şekilde eklemiyormuyus?? [function checkdoor] if ( == 0) // eger player house deilse salla return 0 elseif () // publicse ac kapiyi targ.type t_door elseif () // anahtar var mi? if (( == ) || ( == )) // evin anahatari mi? if (( == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == )) if ( < 864800) // ev eskimi$se refresh et - refresh olayi targ.link.timer 1036800 sysmessage @50 evinizi yenilediniz. endif endif elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli? if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b)) if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin? targ.type t_door // ac kapilari elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7)) if ( == 25) targ.type t_door endif endif elseif (( == 06ad) || ( == 067d)) if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7)) targ.type t_door endif endif endif elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli? if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b)) if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin? targ.type t_door // ac kapilari elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7)) if ( == 25) targ.type t_door endif endif elseif (( == 06ad) || ( == 067d)) if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7)) targ.type t_door endif endif endif on=@dclick if ( > 2) return 1 else src.checkdoor endif
Ractamainus Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 function src ile çalışır mı yahu? call "function" yapabilirsiniz ya da direkt "function"... ya da tüm kapılara uygulamak istersen, tüm kapıların type'ı "t_door". [typedef t_door] if ( > 2) return 1 endif diye bir s.cript eklersen, tüm kapıları açmak için uzaklık kontrol eder.
leyn Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 Mesaj tarihi: Mart 6, 2006 on=@dclick if ( > 2) return 1 else src.checkdoor endif bu check oluyor ama bunu house s.criptindeki bütün [ kapı ile ilgili olan ] on=@dclick triggerlarına eklemen lazım.diğer bir yol arkadaşımızın dediği gibi t_door typedef'e eklersin bi check bütün kapılar için geçerli olur. [ Mesaj 06 Mart 2006, Pazartesi - 15:57 tarihinde, leyn tarafından güncellenmiştir ]
DeJaVu Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 beyler yaptım yine olmadı:( [function checkdoor] if ( == 0) // eger player house deilse salla return 0 elseif () // publicse ac kapiyi targ.type t_door elseif () // anahtar var mi? if (( == ) || ( == )) // evin anahatari mi? if (( == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == )) if ( < 864800) // ev eskimi$se refresh et - refresh olayi targ.link.timer 1036800 sysmessage @50 evinizi yenilediniz. endif endif elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli? if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b)) if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin? targ.type t_door // ac kapilari elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7)) if ( == 25) targ.type t_door endif endif elseif (( == 06ad) || ( == 067d)) if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7)) targ.type t_door endif endif endif elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli? if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b)) if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin? targ.type t_door // ac kapilari elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7)) if ( == 25) targ.type t_door endif endif elseif (( == 06ad) || ( == 067d)) if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7)) targ.type t_door endif endif endif on@=dclick if (< distance> > 2) return 1 else src.checkdoor endif
DeJaVu Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 7, 2006 acaba başka bi scpden olmasın engelleyen bi scp felam ? arkadaşın dediği gibi open door macrosu yapınca oluo öteki türlü olmuyor
Öne çıkan mesajlar