Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

housing de sorun


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arkada$lar sphere 55r4 versiyon kullanıyorum şöle bi problem oldu şimdi evlerin kapısını kilitliyoruz sonra diğer player gelip kapıyı açamıyor ama evin camının penceresinin olduğu kısıma gidip açabiliyor housing.scp yiçok değiştirdim ama yine aynı sorun ne yapabilirim acaba bi yardımcı olursanız sevinirim
Mesaj tarihi:
şimdi hiç ev kodu incelemedim ama ev içinde komut çalıştırmak olduğuna göre kesin evin kendi region'u vardır. şöyleki kapıya bir typedef atıyorsun. onun içine @dclick altında "eğer evin dışındaysa return 1" diyorsun. sorun kalmıyor.
Mesaj tarihi:
yok region.scp ile alakalı değil.

hani evde "i ban thee" gibi komutlar var ya... orayı incele... orada "i ban thee" komutunu evde söyleyip/söylemediğini kontrol eden bir sistem vardır zaten. o sistemi senin @dclick trigerrının altına entegre edeceksin. sistemin özü bu.
Mesaj tarihi:
housing s.criptindeki tüm kapıların dclick triggerına aşağıdaki bölümü ekleyin.

if ( > 2)
return 1
else
src.checkdoor
endif

[ Mesaj 28 Şubat 2006, Salı - 15:59 tarihinde, ozzystalker tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
şahsen denedim on=@dclick triggerının altına yaptım fakat hiçbirşey farketmedi , adam çift tıklamayla açmıyor kapıyı , opendoor macrosu alıp açıyor.acaba bunun için ne yapılabilir :s


/// düzeltme

if ( >2)
hede höde
hede höde

idi check , distance'ın başındaki src'yi kaldırınca sorun halloldu :)

[ Mesaj 02 Mart 2006, Perşembe - 19:42 tarihinde, leyn tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
şu şekilde eklemiyormuyus??

[function checkdoor]
if ( == 0) // eger player house deilse salla
return 0
elseif () // publicse ac kapiyi
targ.type t_door
elseif () // anahtar var mi?
if (( == ) || ( == )) // evin anahatari mi?
if (( == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ))
if ( < 864800) // ev eskimi$se refresh et - refresh olayi
targ.link.timer 1036800
sysmessage @50 evinizi yenilediniz.
endif
endif
elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli?
if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b))
if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin?
targ.type t_door // ac kapilari
elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7))
if ( == 25)
targ.type t_door
endif
endif
elseif (( == 06ad) || ( == 067d))
if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7))
targ.type t_door
endif
endif
endif
elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli?
if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b))
if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin?
targ.type t_door // ac kapilari
elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7))
if ( == 25)
targ.type t_door
endif
endif
elseif (( == 06ad) || ( == 067d))
if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7))
targ.type t_door
endif
endif
endif

on=@dclick
if ( > 2)
return 1
else
src.checkdoor
endif
Mesaj tarihi:
function src ile çalışır mı yahu?
call "function" yapabilirsiniz ya da direkt "function"...

ya da tüm kapılara uygulamak istersen, tüm kapıların type'ı "t_door".

[typedef t_door]
if ( > 2)
return 1
endif

diye bir s.cript eklersen, tüm kapıları açmak için uzaklık kontrol eder.
Mesaj tarihi:
on=@dclick
if ( > 2)
return 1
else
src.checkdoor
endif

bu check oluyor ama bunu house s.criptindeki bütün [ kapı ile ilgili olan ] on=@dclick triggerlarına eklemen lazım.diğer bir yol arkadaşımızın dediği gibi t_door typedef'e eklersin bi check bütün kapılar için geçerli olur.

[ Mesaj 06 Mart 2006, Pazartesi - 15:57 tarihinde, leyn tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
beyler yaptım yine olmadı:(

[function checkdoor]
if ( == 0) // eger player house deilse salla
return 0
elseif () // publicse ac kapiyi
targ.type t_door
elseif () // anahtar var mi?
if (( == ) || ( == )) // evin anahatari mi?
if (( == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ) || (> == ))
if ( < 864800) // ev eskimi$se refresh et - refresh olayi
targ.link.timer 1036800
sysmessage @50 evinizi yenilediniz.
endif
endif
elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli?
if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b))
if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin?
targ.type t_door // ac kapilari
elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7))
if ( == 25)
targ.type t_door
endif
endif
elseif (( == 06ad) || ( == 067d))
if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7))
targ.type t_door
endif
endif
endif
elseif ( == t_door_locked) // kapi mi kitli?
if (( == i_door_wood) || ( == 06a7) || ( == 0675) || ( == 0677) || ( == 067b))
if (( == 3) || ( == 4) || ( == 5)) // icerde mi kaldin?
targ.type t_door // ac kapilari
elseif (( == 0) || ( == 1) || ( == 7))
if ( == 25)
targ.type t_door
endif
endif
elseif (( == 06ad) || ( == 067d))
if (( == 5) || ( == 6) || ( == 7))
targ.type t_door
endif
endif
endif

on@=dclick
if (< distance> > 2)
return 1
else
src.checkdoor
endif
Mesaj tarihi:
acaba başka bi scpden olmasın engelleyen bi scp felam ?
arkadaşın dediği gibi open door macrosu yapınca oluo öteki türlü olmuyor
×
×
  • Yeni Oluştur...