Black_Lupin Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 hayatımda ilk defa soru soruyorum paticikte bu bir ilk olarak umarım güzel bir ilk olur :). herneyse . şimdi sorun şu arkadaşlar; . elimdeki client verdata.mul u okuyor ancak sonradan karşılaştığım bir olay var . sonradan cıkarılan ultima online 2d (aos destekli) verdataya ihtiyac duymuyor ve elimdeki client verdatanın dışında aynı zamanda gumpart ve gumpidx i okuyor şimdi kaldırsana evladım neden kasıyosun gir hexle editle diyeceksiniz ancak elimdeki çizimler aynı zamanda se aos ve rönesans çizimlerinin bulunduğu karma bir verdata ve çalışması için gumpartla gumpidx i okumak zorunda . başıma gelen en büyük sorunlardan biriyse clienti açtığımda accname ve pass ın yazıldığı yerdeki kale çiziminin benim verdatamda olmasa bile gumpart yüzünden gözükmesi.takıldığım noktaysa bu kaleyi kaldırmak . kısaca gumpart 'ı acıcak bir program ... michelangelo gump açarken temel olan 12 farklı sectionu acıyor o yuzden de gump art ı açmayı beceremiyor . gumpeditor sadece verdata destekli bir program onuda egale etmek durumunda kaldım ... daha bir sürü program var ama dediğim gibi hepsi second age destekli eski programlar.. bu konuda biraz fikir yürütelim elinde kaynağı daha once bu sorunu yaşamış arkadaşlar varsa biraz beyin fırtınası yapalım istiyorum . saygılar ... [ Mesaj 21 Şubat 2006, Salı - 13:41 tarihinde, Black_Lupin tarafından güncellenmiştir ]
Ractamainus Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 bildiğim kadarıyla mevcut uo grafik editorlerinin hepsi çok eski. yeni grafik dosyalarını görmüyorlar dediğin gibi. lakin orbsydia'dan çıkacak olan "uo studio" var. tüm uo dosyalarını tek program içinde editleyebileceğimizi iddia ediyor. sorun şu ki daha çıkmadı :d bilgi için: http://www.orbsydia.ca/forum/showthread.php?p=2205 bunun dışında da bir çözüm geliştiremedim.
Black_Lupin Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 sorunu verdatayı bölerek halletim . ancak sabah sorduğum soruya net bir cevap halen bulamadım . yani elimizdeki kaynak programlar yenilenmediği surece yeni gelicek olan versiyonlara direk mudahale şansımız yok . umarım yakın bir zamanda yeni bir arşiv oluşurda bizde kulağımızı tutmak için bacak aramızdan geçirmeyiz kolumuzu ... :/ . herneyse sorunu şu şekilde halletim verdata içindeki se ve aos çizimlerini gumpart ve gumpidx olarak yeniden yarattım ve böldüm böylece clienti bi nevi kandırmış oldum ;) .
Ractamainus Mesaj tarihi: Şubat 22, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2006 "böldüm" derken ne dediğini anlayamadım ben? :) verdata'dan aos ve se grafiklerini mi çıkarttın?
Black_Lupin Mesaj tarihi: Şubat 22, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 22, 2006 evet doğru anlamışsın aynen öyle yaptım ..:)
Öne çıkan mesajlar