Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Flashla Oyun Yazmak

Ceday

Öne çıkan mesajlar

Draven'ın icq dan linklediği şöyle:
http://www.gmaxskateboarding.com/game.asp
bir oyun var
bunun havadayken hareket yapma imkanı sunan bir versiyonu hoş olurdu mesela.[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

Ugh! vardır onu yap süperdir :)[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

said:
arcane, 31 August 2003 14:06 tarihinde demiş ki:
Ugh! vardır onu yap süperdir :)[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."

oha o bayaa kasar 6-7 oyun diyo yani...[hline]ö?
Sosyal ağlarda paylaş

ugh! un neyi kasacak ?
grafik kalitesi normal bir flash oyunu olan bir ugh versiyonu hiç kasmaz[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

çok eski bi disket oyunu
taş devrinde geçiyor
adamın sevgilisi var
bundan elmas falan istio bi sürü şey istio
bu da ceplere bakıo bomboş
kız bunu terk ediyor
bu da diyo para kazanmalıyım
naapıyor
hemen bi taş devri helikopyeri yapıyor dev yapraklardan falan
başlıyor mağralardan mağralara insan taşımaya, bir nevi taksi
tekrardan oluşan bir oyun, arcade oynanışa sahip hatta sadece yön tuşları kullanılıyor (4 temel yön tuşu hani şu üstlerinde ok bulunanlar)
2 kişi de oynanıyordu hot seat şeklinde ama onu yapmana gerek yok tabii flash oyununa[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Rahan, 31 August 2003 13:18 tarihinde demiş ki:
valla ne kadar zaman alır falan bilmem ama river raid diye bi oyun vardır eskiden comodore 64 te (tv ye baglanan siyah atarilerin ilk oyunu) onun bi benzeri pek bi güzel olur

1.commodore 64 atari değildir.atari dediğin şey,aya giden ilk uzay mekiğini kontrollerini yapıyodu.

2.commodore 64 siyah değildir.

3. river raid commodore 64 'un ilk oyunu değildir.[hline]And Ra'd glorifies and praises Him,
and so do the angels because of His Awe.
Sosyal ağlarda paylaş

forza platform oyunu!
ugh, space lander tarzı oyunlara kılım.

prehistoric 2, super frog, jazz jackrabbit gibi oyun yap süper olur.

ha tabii çok uzun sürer. Ama flash'i az buçuk biliyorsan bence kasmaz.[hline]Sessizliğimde az ama öz konuşurum.
Gevezeliğimde çok boş konuşurum.
Demek ki neymiş: "Bonecrusher SUS!"
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...