sonique Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 hımm ayrıca 118 de çağrı yogunlaşınca biz 118 e geçiyoruz sakat bişi
fastreloader Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 @sonique guncelle tusuyla mesajına ekleme yapabilirsin 38 tane üst üste mesaj atmana gerek yok hoş gözükmüyor
sonique Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 ya pardon neyse şu arkadaşa özel mesaj nasıl atabilirim aynı işi yapıyoruz şehirler farklı olsada
Estel_Anorien Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 ekip eve gelir: -bilader senin splinterın bozulmuş (ki mevzu splitterdir) -kababungaaa!
sonique Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 baba davayı anlayamadım aylardır girmiyoz paticik e bi girewk dedik esprilerde değişmiş
elvyn Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 artık liberal demokrat kesime hitab ediyor paticik uzgunuz.
Estel_Anorien Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 abi kaypak diyemiyosunuz da liberal demokrat diyosunuz di mi :P
sonique Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2006 babacan bizde ilri fikirliyizde bi anlam çıkaramadım yazdıgından
sonique Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 o da güzel neyse arkadaş öğlen yazdıgına göre gececi yarın gmrüşürüz artk onla herkese iyi geceler
Bleda Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 ravenloft ii güzelde bende 3 ay önceki bi diyalogumu yazıym. -İyi günler. İyi günler. -Nasıl yardımcı olucam, çabuk olsanızda measi bitio. -0_o. burada bir elektirik kesintisi oldu modemimdeki link ışıgı gitti internete baglanamiorum kontrol edermisiniz. -Link ışıgı nedir bilmiorum bi kaç dakka bekleyin sizi başak birini yönlendiriym. yani owner nasil cahil müşteri, bilgili müşteri varsa, bilgili operetör bilgisiz opetetörde var.
Smthrill Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 beyler iyi tamam kardeşimiz haklı o konularda fakat bazen tam tersi olaylarda oluyor.o kdr senedir bilgisayarla uğraşıyoruz az çok biliyoruz bişeyler.hala link ışığında kalıyor bazı danışmanlar.mesela şirketin adslinde sorun vardı ben bir değişiklik yapmadığım halde aradığımda 5-10 kere link ışığı soruldu sonra 5-10 kere sorunun bizde olduğu iddia edildi sonra söylücek bişey kalmayınca genel arıza olduğu söylenip yüzümüze telefon kapatıldı.şirketteki bütün işler bir gün iptal.tek istediğim bilinçli işlerden anlıyan sadece link ışığını ezberlemiyen danışmanlar.
sonique Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 şimdi sende haklısın ama bizimde sormamız gereken sorular var bunları sormadan yönlendirme yapamıyoruz napalım
fastreloader Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 pbxte seçme olsa normal düzey kullanıcı, ileri düezy kullanıcı diye ona göre davranırsınız sizde
sonique Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2006 santtraller işini yapsa, Eğitimli adamlar olsa problem doğmaz doğal olarakta aramazsınız Bizde saçma sapan sorular sorup Kiseyi incitmemiş oluruz. Diğer ülkelerde müş hatları bu lkadar yoğun değilmiş Çünkü herkez işini yapıyo [ Mesaj 07 Şubat 2006, Salı - 13:31 tarihinde, sonique tarafından güncellenmiştir]
xueshen Mesaj tarihi: Şubat 13, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2006 net neden yavaş gerçek nedenini bilmek istiyoruz. ajan soniq :)
sonique Mesaj tarihi: Şubat 13, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2006 ya valla kablo kopmuş deniz altındaki falan diyolar doğru olabilir ama bizi arasan türkiye genel alt yapı çalışması
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 13, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2006 ya sonique benim bi arkadaş kotasına bakamıyomuş. sözleşmedeki kullanıcı adını yazıyomuş ama şifresini bilmiyormus alan kodlu alan kodsuz her türlü denemiş telefon numarasını şifre olarak ama olmuyomuş işte.ne yapıcaz? :)
_AvengeR_ Mesaj tarihi: Şubat 13, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2006 tarife bilgilerini 444 0 375 i aramadan ogrenebilcegimiz bi yer varmi? kota sayfasında da gösterilmiyor..
ooze Mesaj tarihi: Şubat 14, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2006 peki simdi abicim taam kabul ediyoz bin turlu herif ariyor sizi deli ediyo kabul. peki allah askina yahu 1.5 senedir adsl abonesiyim 1.5 senedir hatay bahcelievlerde ki calisma bitmedi yahu!!!!! allah askina baska yalan bulun yeter gayri.hep bizde bi sorun gozukmuyo degerleriniz normal.nesi normal be!! ulan dial up ta daha cok keyif aliyoduk en azindan ne yapabilecegi belliydi hep onu yapiyodu. hayir windowsun icine ettim herhalde problem bende diye eve gidip gene format atcaz.bintane sey kurduk deistirdik. artik zaten ariza kaydi birakmiyom sakince aciyom soleniyom kapatiyom.ariza kaydi biraksak ne olcak 1 gun sonra ariyosunuz bizde bi sorun gozukmuyo diyosunuz .dogru esas sorun bende aslinda batti rahat gidip almadik kablo net ne olcak 5 - 10 kb daha az speed olsun aklim yerinde olsun. hayir 2. makineyi alacaz simdi eve ne gibi heyecanlar bekliyo beni meraklar icerisindeyim...
geffen Mesaj tarihi: Şubat 17, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 17, 2006 hesap ver ravenloft. ne bu bağlantınmın hali?
ad3m Mesaj tarihi: Şubat 17, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 17, 2006 üzerine alınma arkadaşım ama olay şöyle bazen bilgileri test etmek için öylesine adsl hattını arıyorum. adsl : iyi günler nasıl yardımcı olabilirim? ben : ankara'dan arıyorum internet inanılmaz yavaş neyden kaynaklanıyor aceba. adsl : 1 sn sizi teknik servise bağlıyorum. 3 4 sn bekler adsl : iyi günler nasıl yardımcı olabilirim? ben : ankara'dan arıyorum internet inanılmaz yavaş neyden kaynaklanıyor aceba. adsl : öncelikle isminizi öğrenebilirmiyim. ben : adem , adem x adsl : adem bey x yerindeki kablolarda bir problem var ve bu yüzden internetiniz yawaş. ben : peki ne zaman düzelir? adsl : bu konu hakkında henüz bilgilendirilmedik. ben : peki tşk ederim.iyi günler. adsl : ben tşk ederim sizede... yani sadece müşteri değil destekçilerimizinde maşallahı var. bu arada oraya hangi criterlere göre alınıyor teknik servis elemanları?
Öne çıkan mesajlar