Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elder Scrolls IV: Oblivion Announced


Gryphonheart

Öne çıkan mesajlar

volfi zaten x-box'a değil x-box 2'ye çıkacak bu, ilki de öyle bir vakitte çıkmıştı ki kompüter 2 yıllık olduğundan tadına varamamıştım. hazır yenisini almışken fazla vakit geçirmeden çıkarsalar iyi olur.. :) benim okuduklarımdan edindiğim izlenim 2005 sonu gibi çıkacağı..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2005 sonu die açıklamışlar ama kimse 2005e yetişeceğine inanmıo
hatta "oyunu 2007den önce çıkartın lütfen" diyenler bile var :)
bende yeni bilgisayar aldım ama oyunun şu anki ekran kartlarıyla doğru düzgün çalışıcağından şüpheliyim, büyük ihtimalle bi ekran kartı upgrade'i yapmak zorunda kalıcaz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
sözüm firefox kullanıcılarına....

burdan açılan installer ile yükleyin

sonra firefox u baştan başlatın

http://www.oblivionportal.com/rss.php
bu adrese gidin
tabda adresin yazdığı yerin yanındaki boş sayfayı (ya da ikonunuzu) sağ altta oluşan mavi küreye süürkleyip bırakın

ayarlarından oblivion portala tek haber göster diyin, zaten az< haber konuyo, ama konduğu anda biliginiz olacak
site sürekli update tutuluyo, çıktığı anda koyan tipler, forum lurkerlar TES de bu herifler :)[signature][hline]Just think, if developers made realistic RPGs then female characters could go through a complete, yet random alignment change every 28 days
- Nerdboy from The Elder Scrolls Forums
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

doggy'nin verdiği röportaja baktım da gayet güzel gidiyor.. :) vücudun belli kısmına zarar verme olayına değişik bir formül düşünseler iyi olabilirdi ama bu sefer de fallout'taki gibi varsa yoksa göze nişan misali bozulurdu dengeler. öyle olacaksa hiç olmasın daha iyi..

off bugün çıksa şu oyun ne güzel olurdu. gene çıktığında makinem kafi gelmeyecek oynamaya.. makine dediğin de böyle oyunlar için gerek işte..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla ben falloutta kafaya nişan alıyodum daa çok. hit for 0 points of damage and couldn't bear the pain olup ölmesi adamın çok hoş oluyodu. ehuhu.

eöö... senin cdleri filan da yollıcam sana yakında. tabi.[signature][hline] Ne sen, Ne ben, Ne de hüsnünde toplanan bu mesa,
Ne de alam-fikre bir mersa, Olan bu mai deniz
Melali anlamayan nesle aşina değiliz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ehe hoş oluyordu olmasına da birkaç saate kadar bayıyordu, fatboy slim'in ilk albümünün kapağındaki elemanın giydiği tişörtte yazan gibi bir durum oluyordu: "i'm #1 so why bother?"

şalanj lazım efenim.. süpermen bile kriptonite yiyip yamuluyordu arasıra, işin tuzu biberi..

benim cd'lerin iadesi için son çare olarak public peace section 9'a başvurmayı düşünüyorum.. 8-)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada thieflikle ilgilenenlere oblivion forumlarinda soyle bir mesaj buldum, stealth'in nasil olup nasil olmayacagi konusunda bir fikir veren...

said:
Hello. I'm Emil Pagliarulo. You might remember me from such Thief missions as A Tale of Two Taffers, and When Blackjacks Collide.

Ba-dum-dum! But seriously, folks.

Emil here. For those of you who don't know me, nice to meet you. Those of you who do might recall that I was indeed a designer on the Thief series. I did work on Thief Gold, and was a designer of Thief 2, Thief 2 Gold (R.I.P. along with the rest of Looking Glass) and Thief: Deadly Shadows.

First of all, let me just say thanks for this thread. Seeing how passionate you are about stealth in Oblivion makes any improvments to the system that much more worth it. I was really surprised by how many of you are Thief fans, and how many of you are really invested in Oblivion's stealth experience. So I wanted to jump in here and respond to all your comments (and all my PMs!), and let you know that we are listening, and we do care.

Secondly, thanks for all the great suggestions and design ideas. Just about everyone who has posted in this thread (and others like it) has brought something new to the discussion. Whether it be an idea for a type of quest, or a method for improving the overall stealth/thieving/assassin experience. Please, keep them coming. On a personal note, it's this type of passion shown by the players that really motivates me to do the best work I possibly can. And I'm certainly not alone in that regard.

And last but not least... When having a discussion like this, I think it's really important to draw the distinction between the Thief games and stealth/thieving in the Elder Scrolls games. Thief: Deadly Shadows is a game about being a thief in a fantasy setting. It is about sneaking. And hiding in shadows. And lockpicking. And pickpocketing. And wall climbing. And disposing of bodies. It is all of those things...and NOTHING else. Thief: Deadly Shadows' 3+ years of development time was spent solely on developing those stealth systems, and believe me the team could have spent a lot more time if given the opportunity.

Now take a look at Oblivion, and you'll see that there's stealth/thieving, but sooooo much more. Oh boy, is there more. Spellcasting. Melee combat. Individualized NPCs. Dialogue. Joinable factions. Multiple questlines. A huge landmass. Large-scale battles between the Nazis and Americans. Okay, everything BUT that last one. :)

The point is, there's just no way ANY game that offers as much as Oblivion does could have a stealth/thieving system as robust as that seen in the Thief series. It's just impossible -- unless you want a development cycle of 6+ years. And really, nobody wants that. Take blackjacking, for example. That's one of THE core systems of the Thief series. Strictly designed, heavily tested, and really fundamental to the core gameplay. That's just not true for Oblivion, so the chances of something like that showing up are very unlikely. And rope arrows? If Thief: Deadly Shadows didn't even have time to get them right, you can be sure we're not even going to go near something like that.

Now for the good news. The Red Sox won the World Series! The Curse has ended! Southie rules!! Woohoo!!!!

Ohhhhh....you want good news about Oblivion... Okay, I have that too!

Leveraging our strengths as a next-gen RPG, there are so many things we CAN do to make Oblivion's stealth/thieving/assassin gameplay better than it's ever been in an Elder Scrolls title. Like designing quests that better take a stealth skillset into account. Building spaces that are more fun to break into, with multiple entrances. Improving NPC AI to respond better to a player using stealth, and give more appropriate audio feedback. Adjusting light levels to really have an impact on stealth and sneaking. Making lockpicking a more satisfying experience. And simply designing an RPG with a better fundamental understanding of what makes stealth gameplay fun. These are the things we're looking at and working on. These are the ways Oblivion's stealth/thieving system are really going to outshine any other RPG out there.

So in closing, let me just say thanks again, and keep those ideas coming. And remeber, Wazowski. I'm watching. Alwways waaatttcchhiiinnnggg....
[signature][hline]DON'T PANIC!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
öff ne diye hatırlattın gene, başka şey oynayası gelmiyor insanın bunları gördükçe.. :-p

bakalım makine kaldıracak mı yoksa morrowind'deki gibi petrol krizi öncesi amerikan arabası gibi mi yakacak.. :-)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
En sevdiğim oyun firmalar
1- Bethesda
2- Westwood (Vefat etti)
3- Blizzard

Ve tüm Elder Scoll oyunları hayatıma anlam kattı desem zerre abartmış olmam. Bu adamların grafikleri nedense bana tüm grafiklerden güzel geliyor. Hele o morrowindde yaşadıklarımı çok az oyuna değişirim.
Offf, dayanamıcam ya :/
WoW, KoTOR2 ve bunu görmeden başıma bişi gelirse deli olurum =)[signature][hline]UO - Penthesilea, Archer Mage of Metalon
SWG - Ealos Tsaark, Bounty Hunter of Bounty Hunter Association
WoW - Penthesilea, Night Elf Hunter of Anatolian Sunrise
Xaer_Aloneheart, 18 Ocak 2005 22:33 tarihinde demiş ki:
adam okulda yemek yerken Dela'ya nefretle bakıyo. madalyası var diye.. böyle bi adam işte..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

red alert rts türünü bugün olduğu noktaya getiren oyundur pes yani.. arkanumon'un barnak değdirdiği gibi en iyi action rpg'lerden biri olan nox da var mesela..

neyse konuyu sapıtmayalım, doggy'nin koyduğu ss'ler gösteriyor ki es4 çıkınca bütün iş güç rafa kalkacak bir aylığına gece gündüz.. 8-) (morrowind "dur bir nefesleneyim, ne yapıyordum" diyene kadar bir ay geçirtmişti başka oyunlara bir kere bile bakmadan, benzer etkiye sahip çok az oyun oldu :-p )[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aralarında 3 yıl var sevgili arkadaşım, blizzard daha diablo'yu çıkarmamışken deli gibi red alert oynuyordu herkes.. ve ayrıca starcraft dünkü ...tu, bugün koktu.. bu da bir halk deyişimizdir, gediği bulmuşken yerine oturtayım dedim.. :horace:[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SC nin kral olması mı dandik yapıyor westwood rtslerini ? bence yapmıyor.
SC kral ama bi red alert bi c&c bi dune da kral.
nox u var lands of lore u var var oğlu var yani sadece rts olarak algılamak da yanlış.süper düper adamlardı bunlar EA yutup silmeden önce.westwood studios diye film stüdyoları vardı mesela, oyunlarında deli gibi über kalite videolar olurdu.o video kalitesine hala başka firmalar ulaşamadı ki bu adamların neredeyse her oyununda vardı.battlenet e rakip olabilecek belki de tek oyun serverıydı westwood online.
böyle yazdım yazdım bi an niye tartışıosun ki dedi içimden bi ses.westwood un yaptığı işler kendi adına konuşuyor ben yazmasam da olur, evet evet yazmiyim.[signature][hline]FF
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
arcane, 23 Ocak 2005 00:40 tarihinde demiş ki:
.westwood studios diye film stüdyoları vardı mesela, oyunlarında deli gibi über kalite videolar olurdu.o video kalitesine hala başka firmalar ulaşamadı ki bu adamların neredeyse her oyununda vardı.



Offffffff........
direk holywood da rol almış adamlar bile vardıya.dehşetengiz kaliteliydi üstelik görüntüler.o oyunculara parayıda saglıyabildigine göre...[signature][hline]Deviant art gallery
my world my reality
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...