ghaldszar Mesaj tarihi: Aralık 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 11, 2005 İşini bir türk gibi halletmeye çalışmışsin maalesef. Neden bir türk gibi diyorum. Yıllardır Türkiyede üretici ve satıcı firmalar tüketiciye haklarını vermemek için her tür bezdirme yluna basvurdular. Sivil toplum örgütlerinin olmayışı ya da yeterli güçte olmaması da bunu daha da pekiştirdi ki artık bozuk bir mal cıktıgında o bezginligimiz bizi mafediyor. Sen de bu bezginlikle davranmışsın. Artık Türkiyede bile Tüketici cok ciddi haklara sahip ve haklarını savunabiliyorlar ki bu Amerikada cok çok ciddi bir durum. Sen daha ilk arızada Amerikadaki Tüketici haklarını öğrenmen gerekiyordu. Eğer haklarını ihlal ediyorlarsa -ki fazlasıyla etmişler- hemen şikayet edecektin gerekli mercilere. Bence halen daha da hakkın var. Bu güne kadar geçirdiği tamiratlar ile ilgili aldığın tüm formların scan edilmiş kopyaları ve başından geçen olayları arızaları davranış şekillerini detaylı fakat düzgün bir formatta analtan bir mail yazıp USteki Tüketici hakları derneği muadili olan yere bir mail at. Haklarının yendiğini ve gerekirse mahkemeye vermek ve tazminat davası açmak istediğini uğradığın zararlarla beraber anlat. MEsela tamir yüzünden ödevlerin ve bağlantıda olduğun okul ve iş ile ilgili mail adreslerini kaybettiğin vs. yüzünden. Ordan gelecek mail ile hareket et. Türkiyede tamir edilmeyebilir ya da değiştirilmeyebilir fakat gerekirse posta ile gonderirsin ve sana posta ile yenisini gonderirler. Garanti bitsin ya da bitmesin bence halen daha hakkın var fakat bu olanları cok detaylı anlatman ve bunları tabii ki belgelemen çok öenmli. Geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kinetica Mesaj tarihi: Aralık 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 14, 2005 sen bu kadar güzel yazdıkan sonra 10 sayfa olsa da okunur. bir de "devamında nolcak" merakı sarıyor insanı. keşke alienware alsaydın:)[signature][hline][b]oasisoyun.net Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deejay17 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 14, 2005 oturup okudum... çok geçmiş olsun.. bende laptop kullanıyorum ufacık bişey olduğunda içim pırpır ediyo ödüm kopuyo acaba bişey mi oldu ya tamir olmazsa bilmemne diye.. teknik servislerden nefret ediyorum bi bozuldumu kaç gün bekletiyolar..onların keyfi yerinde tabi bende bütün gün avaba nooldu acaba düzelicek mi diye içim gidiyo.. biliyorum o duyguları.. umarım bu hikayenin guzel bi sonu olur.. insan bişeye çok heves edince böyle oluyor nedense..[signature][hline]Absolutely ABSOLUT. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aykan Mesaj tarihi: Aralık 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 15, 2005 yuh be maşalah valla acıların laptopu :([signature][hline]Promecium, 14 Aralık 2005 00:18 tarihinde demiş ki: yahu bu paralı siteler varya.acaba paralımı? bide nasıl satın alabiliyoz.Bide mesela netli açtım site yavaş oluyormu.Bilgisi olan varmı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
duman192 Mesaj tarihi: Aralık 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 15, 2005 kardeşim gerçekten geçmiş olsun... bende okudum yazını hp protesto ederek birşey almıyacam zatan almıyodum.)[signature][hline]bir gülsen ağlayacağım,bir gülsen kendimi bulacağım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar