Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Quattro farkı


_Mordrac_

Öne çıkan mesajlar

Sağa sola kaymasın die takılan o kabloyu bizim ufaklığın 3 teker bisikletinede taksak oda çıkar. Tamam güvenlik için diosunuz arkaya kaymasın die takıldı diosunuz. Ee o zaman neden gergin bu halat kardeşim. Arkaya doğru kayarsa gerilsin halat.

Benim demek istediğim şeyi kimse anlamamış. O ayarları o lastikleri o halatı gidip arkadan çekişli clio V6'ya takarsak oda çıkar. Yani çok büyük bi olay değil audinin yaptığı. Tak lastiği , halata bağla sağa sola kaymasın die sonra bas gaza çıksın. İyi bide quattro olup çıkamasaydı orayı. Zaten mühendisler mühendis olsa en başta öküz kadar kalın lastiği takmazlardı akıl mantık var o kadar kalın lastiğin kar toplayacağını hesap edememişler mi? Sonuçta 3 denemede çıkabildi ama.[signature][hline]İmam : Parayı bulan bu yüce lidyalı kardeşimizi nasıl bilirdiniz.
Cemaat : İYİ bilirdik!!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
navyamphs, 01 Aralık 2005 17:03 tarihinde demiş ki:
Ha bide Allah aşkına impreza derken eğer turbo, 4 çeker versiyonunu kastediyorsanız, tekrar düşünün. O yokuşta ne ara 3500 devir çevirecekte, turbo açacak impreza. Turbo açılmadan Evo yu Fiat punto geçiyor. turbo açmadan 280 ps lik impreza nın beygir gücü 140 ps civarında, torkuda 190 Nm civarında dır.

uygun viteste çıkmaya çalışırsan nie çıkmasın turbo açmak 5-10 dakka sürmüyo 1-2 saniye
ewt top gear da karşılaştırmıştı o evo olayını.2 arabada son vitesde ilk bilmemkaç 100 metrede punto koymuştu[signature][hline]Bu alemde 2 büyük var.
Beşiktaş ve 70lik rakı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya hayır o halattan falan güvensizlik yaşamıyorum ben koskoca audi böyle bir şebeklik yapacak değildir, orda yardımsız çıktı diyorsa yardımsız çıkmıştır.

amma velakin yine de "o kadar" da aşmış bulmuyorum ben, sadece audi'nin yapabileceği bir şey değil bence. benzer klasmanlarda benzer otomobil üreticileri de bunu gerçekleştirebilirler dilerlerse.

neticede burda audi kendi kendisiyle yarışmış, daha önce koyduğu çıtayı terkar atlamış gibi bir şey.

saçma sapan bir şeyi tartışıyoruz ya neyse.

bu arada paramecium sen audi hissedarı falan mısın eheheh.[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O öküz Audi mühendisleri ki Lamborghini, Bugatti, Bentley'in de mühendisleri olur o öküzler normal lastikle de şanslarını denemek istemişlerdir bence niye kızıyorsun ki normal lastikle de çıkabildiğini düşünsenene sansasyon olurdu. Bir dahaki sefer AUDI AG'ye söyleriz yapmazlar.

Bu arada Audi en iyi arabadır diye benim bir iddiam yok sadece yol tutuş üstüne başka marka tanımam ben.[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Fistan, 01 Aralık 2005 20:33 tarihinde demiş ki:
audi'nin teknolojise laf attıgımız yok.herkeste var teknoloji bi audi'de yok. audi tek değil yani bu konuda.onu demek istiyorum ben.çok daha üstün arabalar var.nitekim testlerde 2 çeker araçlara ezilmiş.bmw,mercedes gibi... daha cok çalışması lazım.


ezilen audimiydi?video veya url varmi bu konuda merak ettim nasil bir testte 2 ceker 4 ceker arabayi ezmis.[signature][hline]Who can explain?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
SunBird, 01 Aralık 2005 20:34 tarihinde demiş ki:
Sağa sola kaymasın die takılan o kabloyu bizim ufaklığın 3 teker bisikletinede taksak oda çıkar. Tamam güvenlik için diosunuz arkaya kaymasın die takıldı diosunuz. Ee o zaman neden gergin bu halat kardeşim. Arkaya doğru kayarsa gerilsin halat.

Benim demek istediğim şeyi kimse anlamamış. O ayarları o lastikleri o halatı gidip arkadan çekişli clio V6'ya takarsak oda çıkar. Yani çok büyük bi olay değil audinin yaptığı. Tak lastiği , halata bağla sağa sola kaymasın die sonra bas gaza çıksın. İyi bide quattro olup çıkamasaydı orayı. Zaten mühendisler mühendis olsa en başta öküz kadar kalın lastiği takmazlardı akıl mantık var o kadar kalın lastiğin kar toplayacağını hesap edememişler mi? Sonuçta 3 denemede çıkabildi ama.


abisi video yu nasil izliyorsun sen ben cozemedim, bir tek seni cozemedim su topicde ya abi bak simdi o halat gergin degil yani sag sola kaymasi icinde degil.o ani bir durumda arka kacmasin diye takilmis bir halat.bunu anlamicaksaniz nie izliyorsunuz bi cozebilsem.yani halat pasif durumda yani halat aktif degil yani halat sus niyetli takilmis yani halat yok.[signature][hline]Who can explain?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
SunBird, 01 Aralık 2005 20:34 tarihinde demiş ki:
Sağa sola kaymasın die takılan o kabloyu bizim ufaklığın 3 teker bisikletinede taksak oda çıkar. Tamam güvenlik için diosunuz arkaya kaymasın die takıldı diosunuz. Ee o zaman neden gergin bu halat kardeşim. Arkaya doğru kayarsa gerilsin halat.

Benim demek istediğim şeyi kimse anlamamış. O ayarları o lastikleri o halatı gidip arkadan çekişli clio V6'ya takarsak oda çıkar. Yani çok büyük bi olay değil audinin yaptığı. Tak lastiği , halata bağla sağa sola kaymasın die sonra bas gaza çıksın. İyi bide quattro olup çıkamasaydı orayı. Zaten mühendisler mühendis olsa en başta öküz kadar kalın lastiği takmazlardı akıl mantık var o kadar kalın lastiğin kar toplayacağını hesap edememişler mi? Sonuçta 3 denemede çıkabildi ama.


eheh bravo valla
bunu audiye yollayacam ben email ile

bakın kabloyu germişsiniz, hepimiz yuttu ama bu arkadaş yutmadı diye, belki ödül verirler :D

taraflı olmak nedir ki bu arada? takım mı tutuyoruz, mahkeme mi burası? tabi ki taraflıyım, beğeniyorum ve takdir ediyorum çünkü, sen üzülme diye bildiğimi saklayacak değilim kusura bakma, o halatı da bu kadar takma kafana, kedidir belki... ;)[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

hissedarı değilim ama "helal olsun adam yapmış" dememek için aranılan bahaneleri görünce hırs yapıyor olabilirim ;) audi ag de artık %1 falan verir bize değil mi :P

volvo pasif güvenlik konusunda kendini geliştiriyor. takdir ediyorum. çünkü şuan standart olan birçok teknolojinin geliştiricisi.
bmw -şuan için- en verimli motorlardan bir seriye sahip. takdir ediyorum.
mercedes merkezi sürücü paneli yaptı ve beceremedi ama geliştirdi ve şuanki hali oldukça güzel. birçok marka buna dönüyor. takdir ediyorum.
mitsubishi kim ne derse senin mitsubishi markası altında kendi enjeksiyon ve motor işletim sistemine sahip bir firma. dünyada kaç firma böyle bir teknolojiye sahip? takdir ediyorum.
honda/toyota hibrid motorlar üzerinde çalışıyorlar ve geleceğe yönelik büyük işler başarıyorlar. takdir ediyorum.
ferrari ürettiği atmosferik motorlar ile HP/lt'de mucizeler yaratıyor ve takdir ediyorum.
hala bir amerikanda çalışan weber'in sesini duyduğumda hayran olabiliyorsam, o motoru geliştirenleri takdir ederim.
audi çıkıyor en iyi çekiş sistemini yapıyor. torsen diye birşey geliştirip patentini alıyor. takdir ediyorum.

herkes yapabilir ise neden yapmıyor? onun yaptığını tekrarlamamak için deniliyor. otomotiv sektörü buna dikkat etmez. aynalardaki sinyal ilk hangi marka ile başladı ve şuan hangi markalarda var? neden dünyadaki ilk özel ve seri üretim turbo beslemeli direkt enjeksiyon motoru audi yaptı? neden ilk dört çeker sistem audinin? neden dünyanın en iyi aracı olarak audi gösteriliyor? subaru diyeceklere belirteyim, ikinci sırada bulunan araç lancia integradır ve üçüncü ise renault'un geliştirdiği özel ralli aracıdır.

30 yıldır şampiyonlar liginde devamlı kupa kaldıran bir takım var mı? demek ki dönem dönem en iyiler değişebilir. bir takım o sene kazanamasa da en iyi kaleciye veya en iyi defansa sahip olduğu gerçeğini değiştirebilir mi? peki ben, takımım o sene şampiyon olmasa ona hayran olmayı ve taraftarı olmayı bırakabilir miyim? size göre fanatizm olabilir ama ben buna marka sevgisi diyorum. eğer evdeki hdd'imde 1300den fazla fotoğraf, onlarca teknik makale biriktirip, kkk turbonun fotoğrafını bile saklıyorsam; bu aşktır. size benzememem beni anormal yapmaz, hayatın içinde var olan renklerden biri yapar sadece.

@sunbird; ben de diyorum şu emniyet kemerlerini bol bırakın. fren yaptığımızda gerilecek nasıl olsa ama yok diyorlar.

saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com
Vorsprung durch Technik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar şimdi konuyu onu kim buldu bunu kim bulduya getirmeyelim, ABS'yi Mercedes buldu, ESP yi Bosch buldu, 4çekeri Audi buldu vs.
Buradaki çoğu arkadaşında söylediği ortak fikir Audi nin o yokuşu çıkmasının imkansızken gerçekleştirilmiş birşey olmamasıdır. Sonuçta azimle şedene duvar dayanmaz:)
Ayrıca bir arkadaş sormuş nasıl 2 çeker 4 çekeri geçmiş diye, size derigdeki test tarihini yazıyorum:
SAYI2005/27 5-11 TEMMUZ---> AUTOSHOW.(sf32-37) (2.5YTL:P) Karşılaştırılan arabalar: BMW3.30i-Audi A4 3.2FSI quattro-Mercedes C350[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu
Her Zaman Arkanda...
---ASSASSIN---
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

haha sacmalama ya baslamıssınız harbıden ha
bende dahıl bı kusku var ınsanın aklınada o kablo ıle ılgılı ama sevgılı black rose sankı o an ordaymıs gıbı ve sahıt olmuscasına o kablo kaymasın dıye koyulmus dıyor ınatla

bu kadar ıddıacı olmayın beyler olabılırde olmayabıldekı ılk yazdıgımda da kafalardakı kusku demıstım ben ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

orada olmama gerek yok ki ne alakası var bunun? bu nasıl bir savunmadır lol

adamlar yazmış ben de ingilizce bildiğim için "okudum" tavsiye ederim siz de okuyun, kablonun ne için olduğunu yazmışlar, bunu buraya yazmak için orda olmaya gerek yok

siz Atatürk 1881'de Selanik'te doğdu derken Atatürk'ün ebesi olduğunuzu mu iddia etmiş olursunuz? insaf

üçüncü sayfa, paramecium'un spoilerdaki mesajı;

"Safety first" also applied to the A6 itself. A roll-back safety device was installed underneath the A6 to prevent it from sliding down the ramp. A steel base plate was installed to the underbody of the A6. This base plate was attached to a cable mechanism at the top of the ramp. If the car started to move backwards, the cable would be locked, preventing the car from sliding uncontrollably down the ramp. This cable only served to prevent the car from sliding back, and was not able to pull the car up the ramp.

sadece geriye kaymaması için diyor ama dikkat ederseniz ilk iki denemede yerinde saymaya başladığı anda ön sağa sola kayınca kablonun etkisi hissediliyor[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche


[Bu mesaj BlackRose tarafından 01 Aralık 2005 22:44 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bak surda bı anlasalım
bu bır reklam !!! sonucda adamlar o aracı oraya cıkartıyorlar ve gunumuz reklamlarında urunu sattırmak adına akıllarına gelebılıcek gelmıycek hersey yapılıyor

ve gene surda anlasalım (en azından benım fıkrım ) ordakı kablo ıllakı o aracı yukarı cekıyor demıyorum ( bı arkadas bu konuda ısrarcı ) olabılırde olmaya bılırde

reklam bu sonucda adam urunu satmak ıcın reklamı cekıyor ha audı ha lastık farketmez ısrarcı olmamak dusuncesındeyım yazılar yazılsada cızılsede

bırde su LOL kelımesı forumda gorev yapan bır sahısa yakısmayan bı kelıme kullanmak yakısmıyor sana
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Aramis, 01 Aralık 2005 21:02 tarihinde demiş ki:
said:
Fistan, 01 Aralık 2005 20:33 tarihinde demiş ki:
audi'nin teknolojise laf attıgımız yok.herkeste var teknoloji bi audi'de yok. audi tek değil yani bu konuda.onu demek istiyorum ben.çok daha üstün arabalar var.nitekim testlerde 2 çeker araçlara ezilmiş.bmw,mercedes gibi... daha cok çalışması lazım.


ezilen audimiydi?video veya url varmi bu konuda merak ettim nasil bir testte 2 ceker 4 ceker arabayi ezmis.

5/11 temmuz sayılı autoshow dergisindeki AudiA43.2FSI quatro-BMW3.30i, Mercedes C350 karşılaştırması, dairesel pist yarışmasıymış...[signature][hline]FİLTHY PLAY
when it rains the ground gets wet!

The Paticik Cup =o= II

[Bu mesaj Fistan tarafından 01 Aralık 2005 22:49 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
dieevil, 01 Aralık 2005 22:43 tarihinde demiş ki:
bak surda bı anlasalım
bu bır reklam !!! ...
bırde su LOL kelımesı forumda gorev yapan bır sahısa yakısmayan bı kelıme kullanmak yakısmıyor sana
,

haydaa
bunun reklam olduğuna itirazımız yok, neden bu kadar ünlemi bir arada kullanacak kadar celallendin ki? heyecana gerek yok tamam haklısınız diyip kurtulayım madem

eğer defalarca okuduğum, gözümle de görüp izlediğim bir şeye inanmışsam ısrarcı da olurum fanatik de bunda ne var? siz karşı çıkarken ısrar edebiliyosunuz da ben neden etmeyeyim?

ayrıca tartışmada kullanabilecek malzemeniz kalmayınca "lol deme yakışmıyor" falan gibi ucuz yollara da başvurmayın lütfen, LOL demenin nesi yakışmayacak bana? lol yazarken de anlamındaki gibi kahkahalarla gülüyorum burda, bunu en kolay ifade etmemin yolu da ya lol ya da :D

forumda görev yapmak için KPSS'e girmiyoruz onun için ne lol dememe gibi bir ayrıcalığım var kimseden, ne de başka birşey

fesuphanallah[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche


[Bu mesaj BlackRose tarafından 01 Aralık 2005 23:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim reklamdı değildi yok adamların amacı sadece ne büyük olduklarını ispatlamaktı gibi bir savım yok

dikkat ederseniz halat mevzusu ortaya atıldıktan sonra attım mesajlarımın büyük kısmını, çünkü o kadar ters bir iddia gibi geldi ki, fikrimi belirtmek istedim ki zaten bir sürü insan da bunu yapmış

yoksa banane adamların halatı beni bağlamıyo audiyi bağlıyo gördüğünüz gibi LOL[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Halatıydı bilmem nesiydi oda bizi bağlamıo ama. Sizin burda audiyi öyle bi poh pohlamanız varki görende sanki düz duvara çıktı sancak. Aracın yaptığı şey o kadar mühim ve o kadar imkansız bir olaymış gibi anlatmayın. Kuatronun özelliği diosunuz hem sağa sola kayma eğilimi göstermemesinin sebebi hemde halatı sağa sola ve arkaya kaymasın die güvenlik amacıyla koyulduğunu belirtiyorsunuz.

Benim demek istediğim şey siz audiye hayran olabilirsiniz ama çok büyükte bir iş yapmış gibi olayı büyütmenizin bir manası yok. Sonucta bunu istesede renoda yapar wv'da yapar volvoda yapar mercedeste. Çok zor bi olay değil yani. Bi güvenlik halatı bide eşşek kadar çivili kar lastiğini Renault Clio V6 Sport'da taksak o da köpekler gibi çıkar hatta ve hatta 3. denemede değil 1. denemede çıkar gider. Olayı fazla büyütüpte audinin propagandasını yapmanın bi alemi yok.[signature][hline]İmam : Parayı bulan bu yüce lidyalı kardeşimizi nasıl bilirdiniz.
Cemaat : İYİ bilirdik!!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
BlackRose, 01 Aralık 2005 22:57 tarihinde demiş ki:
said:
dieevil, 01 Aralık 2005 22:43 tarihinde demiş ki:
bak surda bı anlasalım
bu bır reklam !!! ...
bırde su LOL kelımesı forumda gorev yapan bır sahısa yakısmayan bı kelıme kullanmak yakısmıyor sana
,

haydaa
bunun reklam olduğuna itirazımız yok, neden bu kadar ünlemi bir arada kullanacak kadar celallendin ki? heyecana gerek yok tamam haklısınız diyip kurtulayım madem



heyecan , Cellalenmek !!! nerde hanı benım msj larımdamı olemı algıladın Garıp
karsılıklı atısamaya gırdı bu olay da
dıger arkadas gıbı asırı ıddıalı ve 'hayır o kablo kesınlıkle cekmek ıcın koyulmus oraya' desem belkıde yazılmıycak kelımem kalmıycaktı dogru dıyorsun ama benım hala kelımelerım var burdan yola cıkarsanda post un altına ılıstırdıgım Lol kelımesı yakısmıyor cumlesı kelımeler kalmadıgından dolayı degıldı bak burdada yanlıs anlamıssın... :) bence bunu yap budaha guzel ( yoksa genemı kelımem kalmadı ne )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet sen LOL'den ne gibi bir ayıplama yorumu yaptıysan ben de senin peşpeşe ünlemlerinden (3 tane) celallendiğini çıkardım işte aynı mantıkla :)

neyse LOL'ü nerede kullanacağıma da ben karar vereyim müsade edersen, tartışacak başka bir şey kalmadı da LOL demek mi yakışmadı yani[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

:)
ya sole bısı bu tabı ınsanlara gore degısır
LOL kelımesı onlıne oyun oynuyorsan bılıyorsundurkı bır kısının yapmıs oldugu salaklık yanı oyuna ters bı hatada karsı tarafın dalga gecmesı onu aptal durumuna sokması gıbı bırseye gelıyor ( tekrar edım kısıye gore degısıor) onlıne oyun oynayan bı kısı olarak bu LOL kelımesı bana cok ıtıcı gelmıstır hep yonetıcı olarak kullanmanda garıp geldı bana . Olay budur yanı baska bısı degıl


O kablo neden orda acaba !!! :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
dieevil, 01 Aralık 2005 23:18 tarihinde demiş ki:
...LOL kelımesı onlıne oyun oynuyorsan bılıyorsundurkı bır kısının yapmıs oldugu salaklık yanı oyuna ters bı hatada karsı tarafın dalga gecmesı onu aptal durumuna sokması gıbı bırseye gelıyor ...


kişiye göre falan değişmiyor
lol=laughing out loud demek, bunda dalga geçmek alay etmek gibi bir anlam da yok, ya da ben öyle bir anlamda kullanmadım

o senin dediğin belki lamer olabilir ama lol değil

evet olay lastiklerde ve halatta!!!11!!11[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...