paramecium Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 selam, son bir kes daha bu konuya birşey ekliyeyim :) kalın kar tabakasında ilerlemek zordur. çünkü lastiklerin dişlerinin arasını doldur ve birkaç turdan sonra sıkışarak lastiğin yeri kavramasını enleller. ilk deneme sonrasında alman amca -ki montundaki geckoya bayıldım- kar kalınlığını eliyle 'aha bukadardı' diyerek gösteriyor. eğer audi opsiyonlarına bakarsanız, size kış için uygun genişlikte jant önerir. buna çivili kar lastiğinizi alır takarsınız. çivilerle sadece kar tabakasını kazması sağlandı. pirelli pzero lastikleri ile istanbulda 2 kış boyunca yollarda dolanabilen kaç araç var :P göztepe-dudullu arasında gidip geldim bu arada :) saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 said: SunBird, 01 Aralık 2005 13:32 tarihinde demiş ki: Bence hala daha çok büyük olay değil. Çıkmak istese oraya VW bile tutar bi aracını çıkartır. O lastikleri , o halatı bizim renault torosa tak. Reno halatsız bile çıkar orayı. lol bölümler karıştı sanırım kişisel bölümüne atılacak bir mesaja benziyor ;) alınmayın canım bu kadar, yiğidi öldürüp hakkını vermek de bir irfan sayılabilir :D[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Çok güzel valla tebrikler audiyi bu arada Sunbird ün koydugu fotolara epey güldüm, sanki çok zor olan birşeyi saptamış gibi halatları kırmızı kutu içine almak :) Halatla arabayı çekecek olsalar zaten böyle bir video çekmezler, kaç yıllık kaliteyi ve saygıyı bir video ile ayaklar altına almak pek ucuz bir olay olmaz mı?[signature][hline]* Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Şimdi şöyle bişey var. Arabanın ürettiği KW cinsinden güç arabanın ağırlığını kaldırabilecek güçte olan her araç orayı tırmanabilir. Geriye kalan şey aracın yerle tutunmasındaki sürtünmedir.Bu da lastiklere bakar. Tek çeker bi araba yeterli gücü üretiyorsa yeterli sürtünme sağlandığı anda 89 derecelik duvarı bile tırmanabilir. Yani lastikler 89 derecelik duvardan kaymayacak şekilde sürtünmeye direnç gösterebilirse geriye kalan motor gücü ve arabanın ağırlığı arasındaki orantıdır. Her marka otomobil firması oraya her türlü aracını çıkarabilir.Ama bunu yapmaz.Çünkü audi yapmış, yaparlarsa taklit,çekememezlik vs. gibi prestij kaybı yaratır.[signature][hline]FİLTHY PLAY when it rains the ground gets wet! The Paticik Cup =o= II [Bu mesaj Fistan tarafından 01 Aralık 2005 15:56 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 selam, keramet o halatda, söylüyorum. belime bağlasam örümcek adam halt etmiş :) hala bagajda ve panjurda yazan "quattro" yazısında keramet aramayın. hatta size sorabilirler; - abi videodaki araç audi mi? - hayır canım. kedidir, kedi. saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 selam, soru1: 25° açı yapan bir yokuş ile karşı karşıyayız. yokuş 25mm kalınlığında cam gibi şeffaf buz ile kaplı. lastiklerimiz kış lastiği(standart jant ile, dar taban değil) fakat çivili değil. yokuşun dibine geliyoruz ve yukarı çıkmak istiyoruz. aracımız 1.8 ton ağırlığa sahip. sizce aracımız bu yokuşa çıkabilir mi? çıkarsa nasıl çıkar? cevaplar lütfen. ip ucu, lastik ile buz arasındaki statik ve dinamik sürtünme katsayılarını düşünün. saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SunBird Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Bu kadarda audici olunmaz sizde bunu kavrayın bence. Çok büyük bi iş başarmış gibi bahsetmeyin yani. Oraya istese her marka istediği bi aracını çıkartır. Bu kadar audi taraftarı olarak taraflı şekilde yorum yapmayın yani.[signature][hline]İmam : Parayı bulan bu yüce lidyalı kardeşimizi nasıl bilirdiniz. Cemaat : İYİ bilirdik!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 selam, soru hakkındaki düşüncen nedir sunbird? saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 said: paramecium, 01 Aralık 2005 16:04 tarihinde demiş ki: selam, soru1: 25° açı yapan bir yokuş ile karşı karşıyayız. yokuş 25mm kalınlığında cam gibi şeffaf buz ile kaplı. lastiklerimiz kış lastiği(standart jant ile, dar taban değil) fakat çivili değil. yokuşun dibine geliyoruz ve yukarı çıkmak istiyoruz. aracımız 1.8 ton ağırlığa sahip. sizce aracımız bu yokuşa çıkabilir mi? çıkarsa nasıl çıkar? cevaplar lütfen. ip ucu, lastik ile buz arasındaki statik ve dinamik sürtünme katsayılarını düşünün. saygılar. F(motorun tekere ilettiği güç) > G.sin25(ağırlığın yatay bileşeni) + Fs (tekerler-zemin sürtünme) Bunu sağlayan her araç oraya tırmanabilir.Her binek otomobilde bunu sağlar görüşündeyim.ha sürtünmeyi üstüne ağırlık koyar bişi yapar artırır ama sağlar.[signature][hline]FİLTHY PLAY when it rains the ground gets wet! The Paticik Cup =o= II Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 selam, normal bir araç 50cm çıkar ve geri kayar. hızlansa da birşey değişmez. TCS (traction control system) bu sebeple geliştirildi. tekerin yere ilettiği torku kısarak kavramaya yetecek kadar olana izin veriyor ve teker patinaja kalmadan hoppadanak çıkı veriyor. bunu elektronik olarak yapıyolar şuanda. görmeden inanmam diyenler discovery_channel'ı arayıp 1-1,5 hafta önceki programı istekle tekrarlatabilir. tırmanan araç jaguar s-type idi. quattro ise bunu hidrolik olarak ve daha bu sistem geliştirilmeden yapmıştı. şuan quattro ya yaklaştırmaya çalışıyor bosch bu teknolojiyi. yapay çekiş kontrolü anlayacağınız. her ak sakallı dedemiz olmayacağı gibi, her 4 tekeri dönen araç da quattro değildir. @fistan: o formülün sonucu şu oluyor; F>>g.sin 25 çünkü sürtünme değeri çok düşük olduğu için gözardı edilebilir seviyededir. ozaman çıkması gerekir diye düşünenler olabilir ama patinajdan dolayı kıpırdayamaz bile :) belki sürtünme kuvvetini artıracaksın ama bu sefer de o ağırlığı hareket ettirecek motor gücünü sağlayabilmen gerekecek yine. bir kısır döngüye gireceksin. güç herşey demek değil bazen. gücün kontrolü de sanattır. saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik [Bu mesaj paramecium tarafından 01 Aralık 2005 16:42 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Onu biz IVECO midibüs servisimizde, kar yağdığında Üsküdar yokuşlarını çıkmak için yapıyorduk. Kar lastiği veya zincir yok, servisçi çekişe ve yol tutuşa ihtiyacı olduğunda "arkayaaa" diye bağırır, biz aracın içindeki 18 kişi bir koşu arka tarafa doluşur, geyiğine zıplamaya başlardık. O aletin de kaydırarak da olsa 25 derece ve muhtemelen üstündeki yokuşları kar buz çıktığını bilirim, sadece bir kere geri geri kayıp yolda kalmıştık. Sonuçta çekiş ve sürtünme çok önemli tepe çıkıp karda tutunmak için. Ha Quattro teknolojisi gerçekten çok yardımcı olur çünkü önden çeker bir araç kıçına hakim olamayacağı için böyle bir zorlamada kıçı sağa sola atıp spin attırabilir, keza arkadan itişlide de burunda kontrol olmadığı için arabanın daireler çizmesi önden çekere göre çok daha kolay olacaktır. Dörtten çekişli quattronun tazı gibi olacağını ben de kabul ederim ama o rampaya impreza da çıkar, mitsibushi evo da çıkar, saab da çıkar. Sadece düzgün ayar yapılması lazım ve sağa sola savurmayı engelleyecek kablo olduktan sonra onlar da yapabilir.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester: "I eat babies for breakfast and crash cars for fun!" Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 "Tekeri döndürecek kadar torku olan, çivili kar lastiği kullanan" her araç o eğime çıkar diyen arkadaşlar; Eğer araç sahibiyseniz ve Eskişehir de iseniz aracınızı alıp gelin, buluşalım bi haftasonu. Ben size bir rampa göstereceğim. Hemde öyle atlama pisti eğiminde felam değil. Siz o rampayı traktör yada tank harici bir araçla çıkın, sonra gelip burada "Audi'nin yaptığı hiç bişi değilmiş, her araç çıkar oraya" muhabbetine bende katılcam. O eğimde bir yokuşu sadece torkla ve çivili lastikle çıkamazsınız. 3. saniyede o torku tekere veren şaftı elinize almayacağınız, 5. saniyede 1. vites dişlisinin o torka dayanamayıp sıyırmayacağı, 10. saniyede çeker tekerlerden birisinin boşa düşüp diğer 3 tekerle aynı hızda dönmekten vazgeçmeyeceği bir araç lazım size. Audi de "Ben yaptım, alın kullanın" demiş. Gün gelir Fiatta yapar, reno da, citroende. Siz de o zaman istediğinizi kullanırsınız.[signature][hline] Türk Oğuz Beğleri budun eşidin! Üze tenri basmasar, asra yir telinmeser, Türk budun, ilinin torunun kem atatı? IllidanStormrage, bi zamanlar demiş ki: Dinciler nefes alıyo ooo ozaman biz almamalıyız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Ha bide Allah aşkına impreza derken eğer turbo, 4 çeker versiyonunu kastediyorsanız, tekrar düşünün. O yokuşta ne ara 3500 devir çevirecekte, turbo açacak impreza. Turbo açılmadan Evo yu Fiat punto geçiyor. turbo açmadan 280 ps lik impreza nın beygir gücü 140 ps civarında, torkuda 190 Nm civarında dır.[signature][hline] Türk Oğuz Beğleri budun eşidin! Üze tenri basmasar, asra yir telinmeser, Türk budun, ilinin torunun kem atatı? IllidanStormrage, bi zamanlar demiş ki: Dinciler nefes alıyo ooo ozaman biz almamalıyız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Bir kere daha izledim de kullanan adam bile tepeye cikardiktan sonra dumur oluyor baya :) Bu arada quattro nedir bilmeyenler icin eksisozlukten alinti: audi quattro® çekiş sistemi; motor gücünü, ön ve arka aks arasında ihtiyaca göre oranlayarak paylaştırır, diğer çekiş sistemlerindeki gibi sabit olarak aktaran 4x4 sistemlerinden farkı da budur. böylelikle tekerlek başına yola aktarılan toplam güç azalır ve otomobil her türlü yol koşulunda yolda tutunmayı sağlar. sürüş esnasındaki fiziki koşullar şöyle kısaca gözden geçirildiğinde, neden böyle olduğu ortada: her bir tekerlek üzerine iki önemli kuvvet etki eder. ivmelenme ya da frenleme sırasında oluşan boylamasına kuvvet ile virajlarda ya da yanal rüzgârlarda ortaya çıkan yanal kuvvet. sonuç itibariyle bu iki kuvvetin toplamı her bir tekerlek üzerinde etkilidir. o anki güvenliğin durumunu belirleyen de bu güçtür. toplam güç, tekerlekler aracılığıyla zemine aktarılan azami gücü aştığında, sürücü için sorunlar başlar. böyle bir durumda lastikler zeminle ilişkisini kaybeder; araç, “sınır bölgesi” denilen alanda gezinmeye başlar. aracın yol tutuşuyla birlikte sürücü de kontrolünü yitirir. ancak buradaki çok basit denkleme göre; tekerleklerden en az biri çekiş sağladığı sürece, sürekli dört çeker quattro her durumda ve her zeminde işlevini korur. çünkü bir tekerlek tek başına ne kadar az güç aktarmak zorunda kalırsa, patinaj çekme olasılığı o derece azalır. kritik eşik genişledi ideal durumda, yani gücün ön ve arka aksa yüzde 50:50 gibi bir dağılımında, her tekerlek alışılagelen tek akslı çekiştekinden yalnızca yarısı kadar gücü yola aktarmak zorundadır. bununla birlikte daha büyük yanal gücü kaldırabilen potansiyel oluşur ve aracın kritik eşiği genişler. bu da daha iyi düz yol tutuşu, daha yüksek viraj dengesi, yanal rüzgarlara karşı daha düşük hassasiyet olarak sürüş özelliklerine yansır. örneğin yeni audi rs4 gibi çok büyük bir güç üreten yüksek performanslı otomobillere, audi’nin optimize ettiği ve torkun asimetrik-dinamik dağılımını yaparak daha çevik ve hakim bir kullanım sağlayan quattro çekişi gerekir. quattro çekişi aniden beliren kritik durumlarda da, genellikle sürücü henüz farkına bile varmadan devreye girip destek olur. örneğin buzlanma yüzünden ön tekerler patinaj yapacak gibi olduklarında, “quattro” sistemi aksların güç dağılımını o anda değiştirir. olağanüstü durumlarda itici gücün büyük bölümü daha ağır dönen tekerleklere, bu durumda arka aksa yönelir ve böylece güvenli çekiş sağlanır. ayrıca iki akstaki elektronik diferansiyel kilidi (edl) gerektiğinde tekerleklerin patinajını aks bazında önler. birden fazla tekerlekte hız farklılıkları olması durumunda böylece güç tek bir tekerlekte yoğunlaşır. bu çekiş prensibinin hayata geçebilmesi, müthiş bir teknolojiye bağlıdır. bu teknolojinin adı, torsen diferansiyali. ingilizce torque (tork) ve sensing (hissetme) sözcüklerinden türetilmiş. torsen-diferansiyali, elektronik yardım olmaksızın kendini kitleyebilen salyangoz çarklı bir şanzıman. sekiz adet hareketli salyangoz çark sürtünmeye tepki vererek, torsen-diferansiyelini bir tür mekanik bilgisayara dönüştürür. fazla yer kaplamayacak şekilde, ön ve arka aks arasında şanzımanın içinde konumlanır ve audi’nin boyuna yerleştirilen motorlarında, ön ve arka aks arasında değişebilen güç dağılımını ayarlar. torsen diferansiyeli tekerleklerin patinaj yapacağını hisseder ve çekici gücü saliseler içinde diğer aksa yönlendirir. ayrıca ön ve arka aks arasında gerilmeyi önlemek amacıyla, devir farklılıklarını dengeler. bu farklılıklar örneğin virajlarda oluşur, çünkü daha büyük bir daire çapını katetmek zorunda olan ön tekerlekler daha hızlı dönmektedir. Bunu okuduktan sonra bir kere daha izleyin.[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil. [Bu mesaj _Mordrac_ tarafından 01 Aralık 2005 17:16 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj _Mordrac_ tarafından 01 Aralık 2005 17:17 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Unutmadan şunu da ekleyeyim. Benzinli araçlar max torkunu 3500-4000 aralığında verir. 1. vitesde bu devirdeki bir araç (silindir hacmine bağlı olarak) yaklaşık 30km hıza ulaşır. 30 km hızla, değil çıkmak o eğimde aracı sağa sola vurmaktan başka bişi yapamazsınız. O hızda aracı dengede tutacak çekiş kontrol sisteminin baya bi gelişmiş olması gerekir. Hızı azaltmak için deviri düşürdüğünüz zaman torkunuzda düşecektir ve eğim için yeterli gücü tekerlere aktaramayacaksınız. Torku düşük devirde almanız gerekli, bunun diğer adı da dizel oluyor. Aynen oraya tırmanan Audi 4.2 dizel gibi. Hele hele turbo bir aracı mevzubahis dahi etmeyin. Impreza, Evo yada herhangi diğer turbo benzinli bir araç en düşük 3000 rpm civarı turbo açarki, ancak gerekn torku sağlayabilsin. Yukarıda anlattığım sebepten dolayıda bu devir o eğimde mümkün görünmediğine göre, çıkar dediğiniz modeller arasından benzinli turbo araçları çıkarırsanız yada "X benzinli turbo model araç 1200 rpm de turbo açıyor, üstelik bu devirde turboyu dolduracak havayıda basacak kapasitesi var" derseniz daha mantıklı olacaktır.[signature][hline] Türk Oğuz Beğleri budun eşidin! Üze tenri basmasar, asra yir telinmeser, Türk budun, ilinin torunun kem atatı? IllidanStormrage, bi zamanlar demiş ki: Dinciler nefes alıyo ooo ozaman biz almamalıyız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Çıkaaaaar (kablo bağladık ya alla allaaa)[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester: "I eat babies for breakfast and crash cars for fun!" Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arc Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 quattrolar tavanda bile gidiyormuş doğru mu? yani gerekli lastikler takılınca tabi.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Gidiyo ama daha once renault yaptigi icin kopyalamis gibi olmayalim diye uygulamiyorlar.[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil. [Bu mesaj _Mordrac_ tarafından 01 Aralık 2005 17:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 selam, ya hiç güleceğim yoktu :) Mordrac sen çok yaşa he mi. cafein halat getiricem pazar günü sana, bağlıycaz volvona :) sonra da tırmanmaya başlayacağız. ps: audinin bir reklamı vardı; birçok 4x4 var ama sadece bir tane quattro var. saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JsH Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Arkadaşar audi quattro iyi güzelde herkesin dediği gibi bende diyorum, arabasını oraya çıkarmak isteyen çıkarır, hatta zorlasa TOFAŞ bile çıkarır:P Ama bir kere Audi çıkarmış taklide gerek yok. AYrıca quattro diye çok övünenlere şunu söyleyeyim; elimdeki 5/11 temmuz sayılı autoshow dergisindeki AudiA43.2FSI quatro-BMW3.30i, Mercedes C350 karşılaştırmasından bir cümle yazıyorum. 'Test ekibimiz dairesel pistte gerçekten büyük bir sürprizle karşılaştı: C350, BMW ve Audi den 1 saniye daha iyiydi.' Neredeyse aynı motorlu biri arkadan diğeri 4*4 olan iki aracın dairesel pist yarışında arkadan itiş olan 1sn bile olsa iyi çıkarsa ben quattro adına biraz üzülürüm:) Baştan söyleyeyim 2 aracında 0-100 leri aynı, 4.ve 6.viteslerdeki ara hızlanmalarda neredeyse aynı.[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu Her Zaman Arkanda... ---ASSASSIN--- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 selam, lastikleri ve plotajı görmeden birşey diyemem. ha bir de ıslak pisti denesinler :D saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Audi'nin Quattro ile daha hizli viraj alinacak diye bir iddiasi yok ki zaten (RS4 RS6 R8 gibi optimize edilmis quattrolar haric). Maksat arabanin kaymamasi bunun icin de gucten kisilmasi. Mesela TCS olan bir arac viraji kaymadan gayet guzel alir mesela Mercedes SLR, TCS olmayan bir arac mesela Porsche Carrera GT kayarak daha hizli alir bunun videosu vardi TopGear'da.[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JsH Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 valla Paramecium pilotajı benden iyi olmasında gene iyi pilotlardır herhalde:) Buyrun ıslak zemin hakkında bilgiler... Kuru zeminde torsen diferansiyelli (mekanin dengeleyici akslar arasındaki devir farklarını algılayıp gücü ön ve arka aks arasında dağıtıyor) sistem, herhangi bir avantaj sağlamıyor. Hatta tam tersine hızlı kullanımda otomobil virajlarda güçlü bir önden kayma eğilimi gösteriyor ve bunun sonucunda BMW ve Mercedes'e göre daha zor bir kullanım sunuyor. Gaz komutu değişimleriyse otomobilde kendi kendini yönlendirme etkisi yaratıyor ve arka kısmı savrulmaya yatkınlaşıyor. Bunun dışında quattro sistemi ıslak zeminde de raikplerinden daha fazla sürüş dinamizmi sağlayamıyor. Bu şekilde yazmış adamlar. Bİlgilerinize.[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu Her Zaman Arkanda... ---ASSASSIN--- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aramis Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 ya arkadaslar kendinize gelin ya. tofas cikarir toros cikar felan ne demektir ya? bu adamlar quattro olsun awd felan olsun milyon dolarlar yatirarak buluyorlar. isin kolayina kacip tofas cikarir demeyin. bizim burdaki doganlar yolda gidemiyo nereye tirmaniyo ya ? audi yi pek sevmesemde boyle bir teknolojiye laf ettirmem.edilmesi icin gelip bunun kolpa oldugunu kanitlamaniz lazim.o arabayi cikaran insan farkindaysaniz o halatta guvenlik icin konulmus.ne olur mantikli seyler yazin surayaki herkez birbirinden fikir edinebilsin.[signature][hline]Who can explain? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 audi'nin teknolojise laf attıgımız yok.herkeste var teknoloji bi audi'de yok. audi tek değil yani bu konuda.onu demek istiyorum ben.çok daha üstün arabalar var.nitekim testlerde 2 çeker araçlara ezilmiş.bmw,mercedes gibi... daha cok çalışması lazım.[signature][hline]FİLTHY PLAY when it rains the ground gets wet! The Paticik Cup =o= II Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar