Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Quattro farkı


_Mordrac_

Öne çıkan mesajlar

  • Genel Yönetici
said:
paramecium, 30 Kasım 2005 12:09 tarihinde demiş ki:
selam,

saab oraya çıkamaz. ama nedense saabları seviyorum. keşke alman olsaydı :P

ben ozaman s4 veya rs4 alayım bir tane fabrikasyon quattro olarak.

saygılar.


saab'ta çıkabilir bende son zamanlarda saabları sevmeye başladım. gerek uçak gibi arabalar üretmesi, gerekse biraz klasik tasarıma sahip olmasından..[signature][hline]| ===> orc_lord <=== | leverne vistas!|
|Buddy/Old|Buddy Webpage|Pati Pet|KTB için..|
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

söyledik ya araba durduğunda geri kayarsa diye güvenlik önlemi o halat.

Audi niye gösterir bu filmi sence reklamın kamera arkasını? Üçkağıt yaptık ahanda görün diye mi.[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil.

[Bu mesaj _Mordrac_ tarafından 30 Kasım 2005 21:32 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben Volvoyla da çıkarım burayı..... (mesela yani, gerçi bağladım mı halatı ooooh)

Pekala, geçin bunları da tırmanma rekorunu kırabildi mi Audi? Doğru biliyorsam o rekor hala Peugeot'un elinde, 405den bozma özel araçla (şu paris-dakar seferi yapanlar gibi) gergin bir abi tepeye tırmanıyor diye hatırlıyorum, videosunu da arkadaşta gördüm, sanırım onun rekorunu daha kıramamışlar.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester: "I eat babies for breakfast and crash cars for fun!"
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
özel araçla (şu paris-dakar seferi yapanlar gibi) gergin bir abi tepeye tırmanıyor diye hatırlıyorum, videosunu da arkadaşta gördüm, sanırım onun rekorunu daha kıramamışlar.


ama bu audi stock car. Özel yapım diil ;)[signature][hline]Muhacirler kayıp edilmiş toprakların kutsal hatıralarıdır.
Mustafa Kemal ATATÜRK

[Bu mesaj mitin tarafından 30 Kasım 2005 23:47 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu audi stok değil, şanzımanı ve biryeri daha güçlendirilmiş bir audi.
Ayrıca sanmıyorumki amacı bu tepeyi tırmanmak olan bir firma kendi arabasına burayı tırmandıramasın. Audi ye özel değildir yani.
Bir de halatı çektimiydik ohhhhhh;)
Bilginize.[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu
Her Zaman Arkanda...
---ASSASSIN---
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu Audi'nin "olm bak öyle Quattro yaparız ki dibiniz düşer" özel aracı, öyle stok ayağı yapmayın bana bakayım.

Ben Anadolla da çıkarım burayı (hafif ya kabloyla daha rahat çekeriz) :D[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester: "I eat babies for breakfast and crash cars for fun!"
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

evet halatla çekildi hatta RTL'i de iyi kafaladılar vallahi. ir de utanmadan altın direksiyonmudur nedir o ödülü vermişler audiye. ben dedim ama. herkes çıkar oraya, uçurup çift salto attırıp yere indirin ve finali de spin ile süsleyin dedim ama dinletemedim. bir yerde babamınoğlu değil ki kulağından çekeyim.

saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com
Vorsprung durch Technik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla ben hala inanmıyorum öyle dik bir yeri sadece çivili kar lastiği ile öyle bir arabanın çıkması imkansız gibi bişey en azından sağa sola kayma eğilimi gösterir. Öyle dümdüz nası çıkabilio biraz kafa karıştırıcı bir durum.

Ama tabi bu arada yaptıkları o kadar önemli bi olaysa. Aynısını BMW , Mercedes ve Volvo'da yapabilir bunda çok tuhaf bir durum yok yani.[signature][hline]İmam : Parayı bulan bu yüce lidyalı kardeşimizi nasıl bilirdiniz.
Cemaat : İYİ bilirdik!!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Allah aşkına mercedes bmw de yapar diyosunuz da quattrosu mu var bu markaların bu sınıfta? varsa niye her gün yollarda görmüyorum ben de audi görüyorum tonla

o yapar bu yapamaz değil ki burda konu, istese hepsi yapar da acaba kime kaça satar diye düşünmek lazım

ayrıca bu özel üretim araç, stok değil diyenlere de tam tersini söyleyeceğim ne yazık ki, dün yine okudum o yazıyı, bu araç alelade bir stok aracı, özel üretim falan değil

kablo da bu konuda da defalarca söylendiği gibi inişi kontrol altında tutmak ve çıkıştaki ilk bir iki denemede (başarısız olan lastiklerle) aracın rampada sağa sola çarpmasını engellemek ve çizgisinden çıkmamasını sağlamak için konulmuş bir güvenlik tertibatı[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
SunBird, 01 Aralık 2005 11:08 tarihinde demiş ki:
Valla ben hala inanmıyorum öyle dik bir yeri sadece çivili kar lastiği ile öyle bir arabanın çıkması imkansız gibi bişey en azından sağa sola kayma eğilimi gösterir. Öyle dümdüz nası çıkabilio biraz kafa karıştırıcı bir durum....


işte o dediğin 4x4lerde olabilecek bir durum belki, quattroda bunun olmasını engelleyen bir sistem var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

aşağıda alıntı mevcuttur :) isteyen okuyabilir.

[spo1=ingilizce gereklidir]October 26, 2005

Historic Ski Jump Commercial to Celebrate 25 Year of quattro
Source: Audi of America

AUBURN HILLS, Mich.; Audi accomplished the unimaginable in 1986 when rally race car driver Harald Demuth drove an Audi 100 CS quattro up to the top of the Pitkavouri ski jump in Kaipola, Finland. This amazing feat was filmed for what became a legendary commercial for the Audi brand throughout Europe. To mark the 25 years of quattro; anniversary in 2005, Audi has done it again. Audi engineer Uwe Bleck piloted an A6 4.2 quattro up the same ski jump some 19 years after the original version.

This current day interpretation of the classic commercial will start to air in the U.S. the week of November 7th, and will cap the dynamic 25 years of quattro advertising campaign that started in September. A print version of the ski jump commercial will parallel the television ad nationwide.

The A6 was driven up the snowy ski jump with an angle of 37.5 degrees, or about an 80 percent gradient. The entire drivetrain of the A6 was completely unmodified. As if that is not impressive enough, the only change to the A6 was the use of studded tires. Just to prove that this wasn't a one-time event, Uwe Bleck drove the A6 up the ramp eleven times with an average speed of 37 miles per hour. Obviously, the A6 had no problem tackling the ramp.

The Pitkavouri ski jump, located about 185 miles north of Helsinki, had not been used since 1994. Since the remake of the 1986 commercial was to be a modern rendition, Audi thought it was imperative to use the same jump. It took three weeks to repair the Pitkavouri ski jump before the new commercial could be filmed. "Safety first" was the underlying principle for the entire project. The ski jump had to be rendered safe before the commercial could be shot.

"Safety first" also applied to the A6 itself. A roll-back safety device was installed underneath the A6 to prevent it from sliding down the ramp. A steel base plate was installed to the underbody of the A6. This base plate was attached to a cable mechanism at the top of the ramp. If the car started to move backwards, the cable would be locked, preventing the car from sliding uncontrollably down the ramp. This cable only served to prevent the car from sliding back, and was not able to pull the car up the ramp.

Three new television commercials have been developed for "25 years of quattro". The "Ski Jump" commercial; "Moments", which shows parts of Audi's rich racing history as well as snippets from the original 1986 ski jump commercial; and "Electric Game", which speaks to the benefits of quattro all-wheel drive while cornering under any type of road conditions.

Regional print ads now include a timeline of the past 25 years, highlighting Audi's leadership in all-wheel drive technology over that time period.

Finally, a micro-site has been developed for "25 years of quattro";. The site http://www.audiusa.com/shared/25quattro_ms/ is dedicated to celebrating Audi's "25 years of quattro", and also features the S4 25quattro, a limited edition S4 that was developed to commemorate the anniversary[/spo]

saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com
Vorsprung durch Technik

[Bu mesaj paramecium tarafından 01 Aralık 2005 13:27 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

yukardaki halat mekanizması ters harekette frenleme özelliğine sahip tambur üzerindedir. yukarı çıktıkça otomatik sarar ama ters yöne çekerseniz kaydırmaz. biz audide bu kavrama "safety first" diyormuşuz, okuyanlar görebilir.

nice tırmanan x(bmw), 4matic (mercedes), x-type (jaguar) görebilmek dilegiyle. pilotaj şart değil, sağlam sinirlere sahip her şöför yapabilir ;)

saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com
Vorsprung durch Technik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence hala daha çok büyük olay değil. Çıkmak istese oraya VW bile tutar bi aracını çıkartır. O lastikleri , o halatı bizim renault torosa tak. Reno halatsız bile çıkar orayı.[signature][hline]İmam : Parayı bulan bu yüce lidyalı kardeşimizi nasıl bilirdiniz.
Cemaat : İYİ bilirdik!!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

haklısın çıkar. daha önce de dediğim gibi; yaw bırakın eşşek çıkartalım oraya, dedim. ama yok. dediler illa ki otomobil çıkartacağız ve halat takıcaz altına. neden dedim? kerameti halatta arasınlar diye, dediler. dedim lastikleri de unutmayın sakın. sağolsunlar onu da göstere göstere yapmışlar. RTL kanalında nasıl da milyonları keklediler ama :)

saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com
Vorsprung durch Technik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyi çıkmış hoş çıkmış da, şimdi doğruya doğru, birinci denemede çıkaramayıp kar küremeleri, ikincide de lastik değiştirmeleri biraz da olsa karizmayı yerle yeksan etti bence :).

herhalde 7mm'lik çivileri olan lastikle de çıkaramasalar arabaya palet takacaklardı :)
ha audiye lafımız yok o ayrı[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...