paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 selam, 1.8T için iyi bir rakam, abartı değil :) 217 hoş geliyor kulağa. saygılar.[signature][hline]paramecium www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Ama yan etkileri olabiliyor.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 selam, iyi de nasıl becerebildiniz hala anlamadım ??? alkışlıyorum. ben şimdiye kadar sadece turbo yaktım, onun da sorumlusu ben değilim. servis turbo yağlama borusunu değiştirmemiş ve olan bizim turboya olmuştu. tabi hemen genotoyu değiştirip kartalda özel servise döndüm. 250.000km'den fazla yaptım ahala maşallahı var motorun :) askerlik sonrası turbo değişimi, chip, komple egzoz değişimi düşünüyorum ben de. ama onca 1.8T mod okudum, ilk defa duyuyorum bunu :( büyük geçmiş olsun(ki geçeli baya olmuş zaten). Allah 1.8T motorlara zeval vermesin :P saygılar.[signature][hline]paramecium www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Sadece turbo basıncı değişikliği dahi çok büyük fark yaratıyor. Egsoz falan değiştirmeyi düşünmüyorum çünkü modifiyesi belli olmaması daha güzel geliyor bana.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 selam, audinin en güzel yanı şu :) 1. egzoz değişecek ama yine paslanmaz ve aynı çap kullanacağım. hatta bir tasarımım var, olursa siz audi sahiplerine de yaparım ;) 2. chip değişecek 3. turbo kkk03 olacak (mevcut kkk02 idi) 4. T ve quattro yazıları ısı ile sökülecek. normal bir 97 a4 1.8 olacak. sonra da ben hızlıyım diyen araçları şaşırtmak var :P görsel abartılar hiç güzel görünmüyor. 300.000km sonrası komple elden geçirilirken motoru falan boyarım belki fantazi yapıp ama okadar. saygılar.[signature][hline]paramecium www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Aboovvvv, aramızda iki tane Sleeper var arkadaşlar. Para ve Abso, çıkın ülen ortaya delikanlı gibi :)[signature][hline]Working for the weekend... Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
solo_ Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 2004 model corsa CDTI'la 190 i gordum ve ben napiyorum dedim! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 selam, sleeper nedir? 5 yaşındaki çocuğa anlatır gibi anlatın :) saygılar.[signature][hline]paramecium www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DifferentOne Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Arkadaşımın kullandığı suzuki racing ile otobanda lambalar yanmıyor iken 275km/h ibreyi arkadan kafamı on konsola uzatır uzatmaz gördüm. mütün heryerime kramplar girdi. titredim. korktum. denemeyin.[signature][hline]DifferentOne ® ÖpBeni (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Abso ya nezamandır aklımda turbo basıncı nasıl değişiyor? Turbo yu komple değiştirmekten farklı birşeymiş gibime geliyor bu şekilde okuyunca ama nasıl olduğuna aklım ermedi :)[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Sleeper = Aracının dışına hiç modifiye yaptırmayarak halim selim, kendi işinde görünen, ama aracı aslında içten içe modiflenmiş ve yarış hırsıyla dolu olan insan. Abso bu durumda sapına kadar sleeper, sen de o yolda tam gaz gidiyorsun paramecium, korktum sizden.[signature][hline]Working for the weekend... Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kuntz Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 80 yaptım kalamış caddesinde canım murat 124 ile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Ben de tam olarak bu sleeper dediğiniz şeydenim. Hastasıyım olayının hatta.[signature][hline][b]If you shake my hand you better count your fingers[b] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Vay be benim öylemi fantazim vardı meğer içten içe sleepermışızda haberimiz yokmuş :) En güzeli bence hatta TDI fln yazdırcaksın böyle =)[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 selam, yanlış bilmiyorsam turbonun devreye gireceği basınç yazılımın içersinden değiştiriliyor. dezavantajının da geç girme nedeniyle düşük devirlerde biraz cansızlaştığını sanıyorum. nette bakayım, naıl oluyormuş ;) benim için aracın 0-100km/h ile 80-120km/h değerleri önemli. son hızı 200-210km/h arası benim için kafi. çok hızlı gitmeye gerek yok. saygılar.[signature][hline]paramecium www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 İvme - Azami Hız arasında ivmeyi tek geçerim diyorsun yani? Bence Türkiye şartlarında da mantıklı olan karar o, zaten 200ün üzerinde fazla seyredilebilecek yol yok etrafta, olanlar da "bitiveriyor". Bu arada dellenip sanırım arabayı satıyorum, buluşma yaparsak IKARUS veya MERCEDES ile geleceğim bu gidişle. Gerçi mekana göre MAGIRUS, Ford Transit falan da olabilir :) Eveet pamuk eller cebe, cafein'e yardım fonunu görelim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Todesengel Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Galiba bende sleeperım arada piskopata bağlanıyorum[signature][hline]PetLine Veteriner Kliniği Smoke Kills Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Yetkili servisler yapmıyor genelde turbo basınç oynamasını artık. Benimki yapılalı baya oluyor yetkili servisini ustasını fabrika ile temas kurdurup ona göre yaptırmıştık. Biraz daha modifikasyon ile 240 beygir alınabiliyor Passattan ama 1.8 motor ciddi anlamda zorlamış olunuyor. Amaç sürekli hızlı gitmek değil zaten modifikasyonda. Ara hızlanmalardaki fark cidden keyifli oluyor hele de aynı model arabaların ışıkta yanınıza gelip pardon araba oynandımı dediklerinde gülüp "biraz" demek amelece de gelse çok keyifli bir iş. En keyiflisi SLK comp. ilekapıştığımda olmuştu. Eski 190 beygirlik olan bir tanesi Ankara İstanbul arası normal giderken yanımdan başka bir araba ile kapışarak geçmişti. Bende 150-160tan sıkıldığımdan birazda tempo artsın diye peşlerine takılmıştım hehe. Daha sonra Varan tesislerinde SLKdaki çocuklar benim arabanın yanına parkedip ben çıkana kadar beklemişlerdi nasıl geçer bu bizi diye sormak için.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Passanger Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 abso efsane kısılıksın.[signature][hline]Nietsche is dead... God!!! [Bu mesaj Passanger tarafından 11 Kasım 2005 13:35 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 selam, yaşasın 1.8T 20V :) saygılar.[signature][hline]paramecium www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Kuzende Volvo T4 var 204 beygirlik. Onunla henüz kapışma fırsatımız olmadı. Ama Volov 2.0 motor olduğundan dolayı pek geçebileceğimi sanmıyorum. Ama esas bombayı bacanağın kayınpederin Jaguar ile yapıcaz bir ara hehe 370 beygirin twin turbo keyfini çıkarcazda 250de cutoffluyor hehe. [Bu mesaj Absolut tarafından 11 Kasım 2005 15:41 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 selam, x-type mı yoksa s-type mı? ayrıca ingilizleri bu işe karıştırmayalım :) 2.7T motorlar da biturbodur audide. saygılar.[signature][hline]paramecium www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 X[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Abso, Volvo T4 genelde karşılaştığı arabaları yer, tecrübemle sabittir. Bugüne kadar bir RX-7 yiyemedim, herif hafif olduğu için ben fırlayana kadar farkı açıyordu, onun dışında çok BMW 3 kasacı ağlattığımı bilirim annem arabayı verdiği zamanlarda, maşallah zaten T4ü gören arkaya geçip selektör, öne geçip dörtlü yakmaca, köşeye sıkıştırmaca... Sigortalarımı attırıyorlar her seferinde. O bakımdan senin arabayı da yiyebilir, ne kadar modifiye yaptırdığını bilmiyorum ama Volvo kalkış anındaki silkinmeden kurtulduğu an tutmak mümkün değil "yalel yalel" giriyor olaya, uzuyor.[signature][hline]Working for the weekend... Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 bu arada uygun fıyatli 2000 model s40 satiyorum isteyen varsa daha 70 binde bile degil. Bunun disinda 3.30 a kadar butun 3 serilerini ham yapar s40 t4 de problemi cok fazla hizli kalktigi icin onu dagiliyor kontrol cok iyi degil. Ama virajda falan savruldugunu hic gormedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar