Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Lou Bega'nın bir şarkısı?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
EEWK EWET YES JA O BE OHH BEEE saol be[hline]Neyleyim sensiz dünyayı?
İlk defa aşık olmuşum birine böyle
Laleler bile bilmez kimsenin böyle aşık olduğunu
×
×
  • Yeni Oluştur...