Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

(tstaff.scp,446)Undefined symbol '' sorunu


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
446 ıncı satırda hiç sorunlu bişey yokki anlamadım gitti tazın scp sini kullanıorum


[spo1=Taming Staff][ITEMDEF i_deed_animal]
DEFNAME=i_deed_animal
NAME=pet trading contract
ID=i_deed
WEIGHT=20.0
TYPE=t_script
VALUE=50

CATEGORY=Custom Items
SUBSECTION=Deeds
DESCRIPTION=Animal Trading Contract

On=@Create
color 09b3

On=@Click
if ()
message @0481 []
endif
message @0481
return 1

On=@DClick
if ( != )
src.sysmessage @0481 Bunu kullanabilmeniz icin cantanizda olmali.
elseif ()
if (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage @0481 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
return 1
endif
try src.newnpc
link
link.name
link.karma
link.fame
link.str
link.hits
link.dex
link.int
link.food
link.color
if ( == 0835)
link.color 0481
endif
link.oskin
link.memorydel
link.newitem i_memory
link.act.attr 04
link.act.more1 04
link.act.more2
link.act.morep
link.act.color memory_ipet
link.act.timer -1
link.act.link
link.act.cont
link.flags &statf_pet
link.update
link.anim 5
link.bark 3
remove
else
target @0481 Kucultulecek hayvani secin.
endif
return 1

On=@TargOn_Item
sysmessage @0481 Esyalari kucultemezsiniz?
target @0481 Kucultulecek hayvani secin.
return 1

On=@TargOn_Char
if !()
src.sysmessage @0481 Oyunculari kucultemezsiniz.
elseif !()
src.sysmessage @0481 Bu hayvan size ait degil.
elseif (&statf_stone) || (&statf_freeze)
src.sysmessage @0481 Hayvani su anki durumunda kucultemezsiniz.
elseif (( == c_man) || ( == c_woman))
src.sysmessage @0481 Sadece hayvanlari kucultebilirsiniz.
elseif (&statf_invul) || ( == 07fff)
src.sysmessage @0481 Bu hayvani kucultemezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage @0481 Hayvan su anda cok kizgin.
elseif ()
src.sysmessage @0481 Buyu ile yaratilmis hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif (( == c_llama_pack) || ( == c_horse_pack))
src.sysmessage @0481 Pack hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif ( < 6)
src.sysmessage @0481 Bu hayvan acikmis.
elseif ( < )
src.sysmessage @0481 Bu hayvan yaralanmis.
elseif ()
src.sysmessage @0481 Bu hayvan zehirlenmis.
elseif !()
src.sysmessage @0481 Hayvana ulasamiyorsunuz.
elseif ( > 3)
src.sysmessage @0481 Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ( == c_m_golem_tinker1)
src.newitem i_pet_golem1
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
elseif ( == c_m_golem_tinker2)
src.newitem i_pet_golem2
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
else
name filled pet trading contract
attr 00
more2 1
color
if ( == 0481)
color 0835
endif
tag.trade
tag.trade_id
tag.trade_name
tag.trade_str
tag.trade_dex
tag.trade_int
tag.trade_karma
tag.trade_fame
tag.trade_food
src.targ.bark 2
src.targ.remove
src.sysmessage @0481 : kontrat haline getirildi.
endif
return 1

[function memorydel] // memory silen loop
if (0)
if ( == )
findid.i_memory.remove
memorydel
endif
endif

[EVENTS e_taming_f]

ON=@Hittry
IF (rand(2) =1)
SYSMESSAGE @95,,1 Konsantrasyonunuzu kaybettiniz, ehlillestiremiyorsunuz.
//findlayer(2).skill fail
//findlayer(2).action - 1
EVENTS= -e_taming_f
findlayer(2).more2 0
findlayer(2).timer -1
findlayer(2).link -1
ENDIF

ON=@Death
findlayer(2).unequip
EVENTS= -e_taming_f

ON=@spelleffect
IF (rand(2) =1)
IF ( == 1) || ( == 3) || ( == 5) || ( == 8) || ( == 12) || ( == 18) || ( == 20) || ( == 27) || ( == 30) || ( == 31) || ( == 37) || ( == 38) || ( == 39) || ( == 42) || ( == 43) || ( == 46) || ( == 47) || ( == 49) || ( == 51) || ( == 53) || ( == 55) || ( == 57)
SYSMESSAGE @95,,1 Konsantrasyonunuzu kaybettiniz, ehlillestiremiyorsunuz.
//src.findlayer(2).skill fail
//src.findlayer(2).action - 1
EVENTS= -e_taming_f
src.findlayer(2).more2 0
src.findlayer(2).timer -1
src.findlayer(2).link -1
ENDIF
ENDIF

[itemdef i_dragon_wood]
type
×
×
  • Yeni Oluştur...