LordOfTheShadows Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Dünkü updateten sonra w/m ile farming yaptığımda smite skillerini kullandığımda monsterların kaçtığını farkettim.. sizde de böyle şeyler oldu mu?
Adiemus Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Evet artık 30 griffonu peşe takıp öldürmek yok. Ama kimse dert etmesin koreliler bulur yine farming yapacak bir yol :)
MonteDarkFloyd Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 http://www.guildwars.com/news/gameupdates.html said: Improved AI so that henchmen and monsters can now detect and flee from area-effect damage spells. Bu Farming e 1. darbeydi yetmedi =) ; said: Improved AI so that monsters will eventually stop chasing fleeing players. bu geldi peşinizede takamıyosunz artık yani. Şimdi yeni olay "ignite arrows" , ranger la ignite arrow attıgım drakeler mal gibi saga sola kaçışıyorlar , hatta bana bile duzgun hasar veremiyorlar 1 tane healing skilli kullanmadan 2 drake kestim.? Ama bence Monsterlara hatta Henchman lere aoe den kaçma olayını koymaları guzel oldu bazı missionlarda missionın sonunda meteor shower ın altında duruolar diye bütn mission yalan oluyordu... [Bu mesaj MonteDarkFloyd tarafından 12 Kasım 2005 12:15 tarihinde değiştirilmiştir]
LordOfTheShadows Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 artık kolay kolay para kasamıcaz desene :(
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 ya bıktım ya Ele/Me vardı bende farming yapamıyodum millet deli gibi farm manyağı oluyordu tam 2 hafta evvvel Elem/Me için Farm buildi buldular bi sevindim bi sevindim 2 hafta sonra fixliyorlar ya bukadar olur ya offf[signature][hline]Guild Wars Guild--> Dark Saga [www] Xenocide The Turk (E/Mo) Monk of Bodom (Mo/W) Elessar Kabraxis (R/N) Abuzer The Kadayif (PvP IWAY W/R)
Dowai Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 arkadaşlar en iyi farming... underworld ve fow dur tomb dışında farm yapılamaz bence .... yada sandık avı...[signature][hline]Kalicus Darkhope R/Mo fakat R/Me olucak... R/M idi şimdi gine Ranger/Monk DoA[Darkhope of Ascalon]
Silphatos Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 En güzeli sandıkçılık bence de. Mustafa Sıbık'a selamlar uhauahu.[signature][hline]Verecek ışığı olmayan, karanlığı sever... Guild Wars Türkiye
Dowai Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 ya ben bu lafi biyerden hatirliyom verecek işiği olmayan hmm ana lale savaşcilari degilmi bu ? konu dişi ama[signature][hline]Kalicus Darkhope R/Mo fakat R/Me olucak... R/M idi şimdi gine Ranger/Monk DoA[Darkhope of Ascalon]
Buzx Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Mustafa abime geçmiş olsun diyip selamlarımı göndermek istiyorum. Abi üzüldüm senin adına :D Banada farmingi o öğretmişti saolsun:p
MonteDarkFloyd Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Sandıklar ilk cıktıgında 20k lık Shiverpeak Key alıp hepsini kullanmıstım 1 tane duzgun item cıkmadı artık bir daha kullanmam. Underworld ude tek basına farm yapamadıktan sonra anlamı yok alacagın sey genelde çöp oluyo , Glit. dust veya Demonic Remains.. , eh son patch den sonra uw yi solo farm yapan zor çıkar artık. Son olarak sunu belirteyim Guild Wars ta farm diye birşey yoktur yani en azından Anet bunu kaldırmaya çalışıyor , bu oyun birlige ( co-operative ) dayalı bir oyun , birinin tutupta tek basına 4-5 grup yaratıgı oldurmesi cok mantıklı degil.Anet te bu yüzden bunu kaldırmaya çalışıyor. said: Hey, there. First of all, let's clear something up: Defensive? Moi? Nah. If I was defensive I would have spent today hiding under my desk. I'd rather head into LA and talk to the players. I know I saw some of you there; thanks for stopping by. It was a good chat, even if the window scrolled so quickly I couldn't keep up. (Sorry!) Yes, there were a number of upset people. I think a lot of us can remember the same sort of reaction in other titles with their "Patch Days."; But the difference is, we understand and we are listening. And we'll be the first to admit that in addition to changing the game in ways that you may not have expected, we changed the game in ways that we didn't expect either, with adding a few bugs. Can't remember all I said, but here in greater detail is what I'd like to say now: Guild Wars has had a bit of a disconnect between the two forms of gameplay: PvP and PvE. What works beautifully in PvP may not work well in PvE, and vice versa. In part, that is ok, but it has also been not ok, because there should be a form of seamlessness between the two gameplay choices, so that what you use in one is also useful in the other. Also, there were problems with the monster and henchman AI. So, in order to bring the game back to more of a shared-experience feeling, rather than a feeling of having two entirely separate and different games, we undertook the first of a few changes: We improved the monster and henchman AI. Henchmen are more intelligent and will do things that you need them to do to get the job done. In other words, they will be more like human players. Likewise, monsters will be given a swift kick in the behi... excuse me.. will be given an similar increase in intelligence, too. Where before they stood stupidly by as Fire Storm rained death and destruction upon them, now, they might actually make a defensive move and, you know, get out of the spell effect! For after all, monsters shouldn't be stupid. While they may never match a human player in intelligence, they should be clever and canny and crafty in figuring out how to win. If you've ever played with a kitten, you know that animals are not stupid. They assess their opponent -- even if it's just a catnip mouse. They weigh when to scratch or bite, when to pounce, and if you suddenly make ferocious noices that makes the kitten sense peril, the kitten even knows when to back away and reappraise the situation. Animals have a sense of self-preservation equal to or greater than that of humans. The improvement to the AI will help make the monsters more "realistic," I guess you could say. It will make them more worthy opponents. Some players don't like that. They prefer the "play with one hand, eat a pizza with the other, while watching TV and talking on the phone." Or they prefer being able to solo the Underworld without breaking a sweat. And come on, guys, no one should be soloing the Underworld! It makes no sense at all, and we know it and we accept full responsibility for the fact that it was possible when it never should have been. Things were imbalanced. We've made a move towards putting them back into balance and giving greater valuation to foes of all kinds: Undead, White Mantle, Charr, and all. As monsters improve in intelligence, it allows us to improve skills so that skills that were never used in PvP will be more viable against both players and monsters. It allows us to make skills that were once used exclusively in PvP more appropriate for PvE as well. A substantial number of people have been testing these changes for several weeks. But none of us really caught the fact that some of what we were doing wasn't quite right, and that some was, in fact, quite broken. Monster run-away was a selected, intentional mechanic. However, having them run away in a Dance Macabre, "like chickens with their heads cut off," wasn't on the To Do List. We made the change purposely because the feedback we got was that monsters were too stupid -- we knew that was true. But the change options were (1) have monsters run out of the AOE and stand on the edge in order to attack again, or (2) have them run away without the turn-and-fire, making them harder to track down and kill. We are trying for greater variety of reactions and certainly believe the animations were improveable over what we had last night. Guild Wars had a fe LordOfTheShadows Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 eğer ben alan büyülerimle toplu halde monsterları kesemeyeceksem(ya da zarar veremeyeceksem) alan büyülerinide koymanın pek bir anlamı yok gibi. ayrıca tek başıma farm yapamadıktan sonra da para biraz zor kasılır gibime geliyor... dolayısı ile bazı şeyleri almak biraz hayal oldu gibime geliyor.. bu arada konuyla alakası yok ama (ismini yanlış yazmış olabilirim) super rune vigor önceden 60K'ydı şimdi 70K yapmışlar. bunun nedeni ne olabilir. (çok az derecede ingilizcem olduğu için orjinal sitelerinde verilen yazıları maalesef ki anlayamıyorum :( ) [Bu mesaj LordOfTheShadows tarafından 14 Kasım 2005 17:49 tarihinde değiştirilmiştir] Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 alan büyülerinin mantıksızlaştığını bende düşündüm. Fire Magic zaten alan büyüsüyle PVM'de tercih edilirdi. Fow'a girerken Fire magic aranırdı. şimdi yaratık alandan kaçıcaksa ne anladım ben. hayır farm engellendi madem ozaman arkadaşım yaratığın gücüne göre item çıksın ya yani bi UW'ye giriyoruz 40 yılda bir glob of ecto düşüyor oda bazen aynı adama düşüyo sürekli delleniyo insan haliyle. FoW'da dev gibi Dragon var onu kesiyoruz 100 gold düşürüyo farmı engelliyolarsa bunuda halletsinler bari.[signature][hline]Guild Wars Guild--> Dark Saga [www] Xenocide The Turk (E/Mo) Monk of Bodom (Mo/W) Elessar Kabraxis (R/N) Abuzer The Kadayif (PvP IWAY W/R) MonteDarkFloyd Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Gaile Gray in yorumunu okudunuz sanırım? Hala yapıyoruz diyor kendisi... PvP de meteor showe atarsan bi bolgeye ne olur?Bir işe yaramaz degil mi?Neden? Cunku pvpde karsında insanlar vardır ve altından kacarak kurtulurlar... Onların yapmaya calıstıkları şey bu,yani aoe buyulerinden Gaile Gray in kendi degişiyle "yaratıkları kafasız tavuklar gibi kacmasını" onlarda istemiyorlar,onların yapmak istedikleri PvE deki taktigin = " Warrior yanına 7 tane stance al git mob ları topla etrafına bende echo ile dual meteor atıp hepsini asagı alayım!" olmasını engellemek veya UW deki taktigin = "Protective Bond at - Balth Spirit at - Essence Bond - Balth Aura at - Bonetti at - Symbol of Wrath at bekle yaratıklar ölsün.." olmasını engellemek. UW oyundaki en zor yerdir boyle bir yeri bir insan tek başına nasıl olurda temizler?? Kısaca yapmak istedikleri = "İnsan zekası > Yaratık zekası > Eski yaratık zekası" gibi bir eşitsizlik ile anlatılabilir. Insanlara erişemeyecek fakat normalden biraz daha zeki , insanların birlikte çalışarak yenebilecekleri yaratıklar yaratmaya çalışıyorlarki bunu daha başaran cok az oyun vardır.. UW deki droplar cok boktan katılırım hatta oyunun en zor yeri olarak gosterilen yere gore cok cok kotu dropları fakat unutmayınki bu dropların böyle olması UW yi solo yapan elemanların suçu birazda. Tekrar AoE ye dönersek ben şahsen bi yere fire storm attıgımda onun altında duran mallar( yaratıklar ) a karsı oynamaktan pek zevk almıyorum.Ancak bir AoE attıgımdada ilk darbeden sonra saga sola kaçışan yaratıklar istemiyorum. Ortasını yapabilirlerse ne mutlu bize. [Bu mesaj MonteDarkFloyd tarafından 14 Kasım 2005 19:18 tarihinde değiştirilmiştir] LordOfTheShadows Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 said: Ancak bir AoE attıgımdada ilk darbeden sonra saga sola kaçışan yaratıklar istemiyorum. Ortasını yapabilirlerse ne mutlu bize. buna katılıyorum... sadece şu anki halinin pekte iyi olmadığını düşünüyorum. çünkü alan büyüleri nerdeyse hiçbir işe yaramıyor. Fly Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Tamamen katılıyorum, artık fire stormu yaratıkları uzak tutmak için kulanıyorum, attığım bölgeye giren saniyesinde geri kaçıyor, e ben ne anladım ? Fire storm,lava font gibi skilleri düşman yaratıktan kaçmak için kullanır oldum. İnferno,phoenix falan kullanmaktan başka seçenek yok (bazen onları yaparken de kaçıyorlar, boşa gidiyor) Etrafımı 4 tane yaratık mı sardı ? Çözüm Lava font, 2. saniye dolmadan hepsi kaçıyor. Ya yaratıklar ayrı ayrı zekaya sahip olsun, ona göre tepki versin ya da 3-4 tane darbeden sonra kaçışsın. Çok saçma olmuş bu şekilde. Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 15, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2005 bu şekilde kalırsa Fire Magic'ide kaldırsınlar bari yük yapmasın oyuna ;)[signature][hline]Guild Wars Guild--> Dark Saga [www] Xenocide The Turk (E/Mo) Monk of Bodom (Mo/W) Elessar Kabraxis (R/N) Abuzer The Kadayif (PvP IWAY W/R) MonteDarkFloyd Mesaj tarihi: Kasım 16, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2005 Yeni yöntem şimdi : Glyph of Renewal Meteor Shower Arcane Echo Meteor Shower Glyph of Renewal Meteor Shower Meteor Shower şeklinde gidiyor Sorrows Furnace ta... Bunu 3 elementalist aynı anda yapınca 12 meteor shower ediyo toplam :/ . 1 tane Stance Tank bir tane monk ( veya 2 ) bide meteorcularla cok rahat sorrows furnace ı farmlıyorlar. Ayrıca bir tanede Mark of Rodgort + Flare kullanan ele gerekiyor bossları oldurmek icin... Buzx Mesaj tarihi: Kasım 16, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2005 Abi bence bu oyunda zaten farminge gerek yok,adamlar açık açık farming yapacak olanlar bu oyunda durmasın çünkü gerek yok diyolar,en azından dürüst davranıyolar.Aslında aylık ücreti olmayan bir oyun olduğu için,dürüstlükmü çakallıkmı orası tartışılır tabi. noregret Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 parayı ve itemi nerde kullancaksın cok merak ediorum neden farm yaparlar bu oyunda acaba... pvp itemlerde hepsi var cikanların sonucta[signature][hline]live free,die well.. MonteDarkFloyd Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 Pvp yapanların farm yaptıgını sanmıyorum genelde Rp kısmını oynayanlar farm yapıyor onlarda Fow armor,rare item vs.. almak için. Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 said: noregret, 17 Kasım 2005 18:50 tarihinde demiş ki: parayı ve itemi nerde kullancaksın cok merak ediorum neden farm yaparlar bu oyunda acaba... pvp itemlerde hepsi var cikanların sonucta anlatayum. eğer bigün fow armor almaya karar verirsen Armorun parçası başına öncelikle para olarak 15k ödemen gerek. fow armorun bir parçası 45 glob of ectoplasm, 45 obsidian shard, 150 kadar kumaş istemekte. glob of ectoplasm'ın tanesi 13k. Obsidian Shard'ın tanesi 3-4k. kumaş hadi neyse o ucuz olur onada 150 tanesine 2k desek. tek bir zırh parçası toplam 730-750k arası ediyor. toplam 5 zırh parçası var. 750*5=3.750.000 altın. topla bakalım nası toplucan? :)[signature][hline]Guild Wars Guild--> Dark Saga [www] Xenocide The Turk (E/Mo) Monk of Bodom (Mo/W) Elessar Kabraxis (R/N) Abuzer The Kadayif (PvP IWAY W/R) noregret Mesaj tarihi: Kasım 18, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 18, 2005 allahını seversen fow armorun + bi ozelliimi varda fow olmak icin kasiim kaldıki elimdeki sigilleri satsam karun kadar zengin olurum yahu gereksiz bisi para mevzuu oyunda bu oyun pvp oyunu para kasma diil[signature][hline]live free,die well.. Paylaş https://forum.paticik.com/topic/1506942-farming/ Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0
LordOfTheShadows Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 eğer ben alan büyülerimle toplu halde monsterları kesemeyeceksem(ya da zarar veremeyeceksem) alan büyülerinide koymanın pek bir anlamı yok gibi. ayrıca tek başıma farm yapamadıktan sonra da para biraz zor kasılır gibime geliyor... dolayısı ile bazı şeyleri almak biraz hayal oldu gibime geliyor.. bu arada konuyla alakası yok ama (ismini yanlış yazmış olabilirim) super rune vigor önceden 60K'ydı şimdi 70K yapmışlar. bunun nedeni ne olabilir. (çok az derecede ingilizcem olduğu için orjinal sitelerinde verilen yazıları maalesef ki anlayamıyorum :( ) [Bu mesaj LordOfTheShadows tarafından 14 Kasım 2005 17:49 tarihinde değiştirilmiştir]
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 alan büyülerinin mantıksızlaştığını bende düşündüm. Fire Magic zaten alan büyüsüyle PVM'de tercih edilirdi. Fow'a girerken Fire magic aranırdı. şimdi yaratık alandan kaçıcaksa ne anladım ben. hayır farm engellendi madem ozaman arkadaşım yaratığın gücüne göre item çıksın ya yani bi UW'ye giriyoruz 40 yılda bir glob of ecto düşüyor oda bazen aynı adama düşüyo sürekli delleniyo insan haliyle. FoW'da dev gibi Dragon var onu kesiyoruz 100 gold düşürüyo farmı engelliyolarsa bunuda halletsinler bari.[signature][hline]Guild Wars Guild--> Dark Saga [www] Xenocide The Turk (E/Mo) Monk of Bodom (Mo/W) Elessar Kabraxis (R/N) Abuzer The Kadayif (PvP IWAY W/R)
MonteDarkFloyd Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Gaile Gray in yorumunu okudunuz sanırım? Hala yapıyoruz diyor kendisi... PvP de meteor showe atarsan bi bolgeye ne olur?Bir işe yaramaz degil mi?Neden? Cunku pvpde karsında insanlar vardır ve altından kacarak kurtulurlar... Onların yapmaya calıstıkları şey bu,yani aoe buyulerinden Gaile Gray in kendi degişiyle "yaratıkları kafasız tavuklar gibi kacmasını" onlarda istemiyorlar,onların yapmak istedikleri PvE deki taktigin = " Warrior yanına 7 tane stance al git mob ları topla etrafına bende echo ile dual meteor atıp hepsini asagı alayım!" olmasını engellemek veya UW deki taktigin = "Protective Bond at - Balth Spirit at - Essence Bond - Balth Aura at - Bonetti at - Symbol of Wrath at bekle yaratıklar ölsün.." olmasını engellemek. UW oyundaki en zor yerdir boyle bir yeri bir insan tek başına nasıl olurda temizler?? Kısaca yapmak istedikleri = "İnsan zekası > Yaratık zekası > Eski yaratık zekası" gibi bir eşitsizlik ile anlatılabilir. Insanlara erişemeyecek fakat normalden biraz daha zeki , insanların birlikte çalışarak yenebilecekleri yaratıklar yaratmaya çalışıyorlarki bunu daha başaran cok az oyun vardır.. UW deki droplar cok boktan katılırım hatta oyunun en zor yeri olarak gosterilen yere gore cok cok kotu dropları fakat unutmayınki bu dropların böyle olması UW yi solo yapan elemanların suçu birazda. Tekrar AoE ye dönersek ben şahsen bi yere fire storm attıgımda onun altında duran mallar( yaratıklar ) a karsı oynamaktan pek zevk almıyorum.Ancak bir AoE attıgımdada ilk darbeden sonra saga sola kaçışan yaratıklar istemiyorum. Ortasını yapabilirlerse ne mutlu bize. [Bu mesaj MonteDarkFloyd tarafından 14 Kasım 2005 19:18 tarihinde değiştirilmiştir]
LordOfTheShadows Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 said: Ancak bir AoE attıgımdada ilk darbeden sonra saga sola kaçışan yaratıklar istemiyorum. Ortasını yapabilirlerse ne mutlu bize. buna katılıyorum... sadece şu anki halinin pekte iyi olmadığını düşünüyorum. çünkü alan büyüleri nerdeyse hiçbir işe yaramıyor.
Fly Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Tamamen katılıyorum, artık fire stormu yaratıkları uzak tutmak için kulanıyorum, attığım bölgeye giren saniyesinde geri kaçıyor, e ben ne anladım ? Fire storm,lava font gibi skilleri düşman yaratıktan kaçmak için kullanır oldum. İnferno,phoenix falan kullanmaktan başka seçenek yok (bazen onları yaparken de kaçıyorlar, boşa gidiyor) Etrafımı 4 tane yaratık mı sardı ? Çözüm Lava font, 2. saniye dolmadan hepsi kaçıyor. Ya yaratıklar ayrı ayrı zekaya sahip olsun, ona göre tepki versin ya da 3-4 tane darbeden sonra kaçışsın. Çok saçma olmuş bu şekilde.
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 15, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2005 bu şekilde kalırsa Fire Magic'ide kaldırsınlar bari yük yapmasın oyuna ;)[signature][hline]Guild Wars Guild--> Dark Saga [www] Xenocide The Turk (E/Mo) Monk of Bodom (Mo/W) Elessar Kabraxis (R/N) Abuzer The Kadayif (PvP IWAY W/R)
MonteDarkFloyd Mesaj tarihi: Kasım 16, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2005 Yeni yöntem şimdi : Glyph of Renewal Meteor Shower Arcane Echo Meteor Shower Glyph of Renewal Meteor Shower Meteor Shower şeklinde gidiyor Sorrows Furnace ta... Bunu 3 elementalist aynı anda yapınca 12 meteor shower ediyo toplam :/ . 1 tane Stance Tank bir tane monk ( veya 2 ) bide meteorcularla cok rahat sorrows furnace ı farmlıyorlar. Ayrıca bir tanede Mark of Rodgort + Flare kullanan ele gerekiyor bossları oldurmek icin...
Buzx Mesaj tarihi: Kasım 16, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2005 Abi bence bu oyunda zaten farminge gerek yok,adamlar açık açık farming yapacak olanlar bu oyunda durmasın çünkü gerek yok diyolar,en azından dürüst davranıyolar.Aslında aylık ücreti olmayan bir oyun olduğu için,dürüstlükmü çakallıkmı orası tartışılır tabi.
noregret Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 parayı ve itemi nerde kullancaksın cok merak ediorum neden farm yaparlar bu oyunda acaba... pvp itemlerde hepsi var cikanların sonucta[signature][hline]live free,die well..
MonteDarkFloyd Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 Pvp yapanların farm yaptıgını sanmıyorum genelde Rp kısmını oynayanlar farm yapıyor onlarda Fow armor,rare item vs.. almak için.
Xenocide Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 17, 2005 said: noregret, 17 Kasım 2005 18:50 tarihinde demiş ki: parayı ve itemi nerde kullancaksın cok merak ediorum neden farm yaparlar bu oyunda acaba... pvp itemlerde hepsi var cikanların sonucta anlatayum. eğer bigün fow armor almaya karar verirsen Armorun parçası başına öncelikle para olarak 15k ödemen gerek. fow armorun bir parçası 45 glob of ectoplasm, 45 obsidian shard, 150 kadar kumaş istemekte. glob of ectoplasm'ın tanesi 13k. Obsidian Shard'ın tanesi 3-4k. kumaş hadi neyse o ucuz olur onada 150 tanesine 2k desek. tek bir zırh parçası toplam 730-750k arası ediyor. toplam 5 zırh parçası var. 750*5=3.750.000 altın. topla bakalım nası toplucan? :)[signature][hline]Guild Wars Guild--> Dark Saga [www] Xenocide The Turk (E/Mo) Monk of Bodom (Mo/W) Elessar Kabraxis (R/N) Abuzer The Kadayif (PvP IWAY W/R)
noregret Mesaj tarihi: Kasım 18, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 18, 2005 allahını seversen fow armorun + bi ozelliimi varda fow olmak icin kasiim kaldıki elimdeki sigilleri satsam karun kadar zengin olurum yahu gereksiz bisi para mevzuu oyunda bu oyun pvp oyunu para kasma diil[signature][hline]live free,die well..
Öne çıkan mesajlar