Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

elit robe


cafemedo

Öne çıkan mesajlar

[spo1=Elit Robe]///itemler/////
[ITEMDEF i_elititem1]
id=i_crystal_green_big
name=Crystal Of Elit
weight=3
value 150

ON=@CREATE
Color=07a1
attr 00

ON=@DCLICK
Src.sysmessage @1153 Bu esya Elit Robe yapiminda kullanilir!!!
return 1

ON=@CLICK
message Crystal Of Elit
Return 1

/////////////////////////////////////

[ITEMDEF i_elititem2]
id=i_blanket
Name=Cloth Of Elit
weight=3
value 150

ON=@CREATE
Color=07a1
attr 0

ON=@DCLICK
Src.sysmessage @1153 Bu esya Elit Robe yapiminda kullanilir!!!
return 1

ON=@CLICK
message @1153 Cloth Of Elit
Return 1


[ITEMDEF i_elit_robe]
DEFNAME=i_elit_robe
NAME=Elit robe
ID=i_deathshroud
ARMOR=80
TYPE=t_clothing
SKILLMAKE=TAILORING 98.1, MAGERY 98.1, t_sewing_kit
RESOURCES=100 i_cloth , i_elititem1 , i_elititem2
ON=@Create
HITPOINTS={125 145}
color=07a1
MOREY=00
attr=02

On=@Click
message [ % > Yeni ]
message @1153 Elit Robe
return 1

ON=@Equip
src.events +e_1
src.events +e_2
src.events +e_3
src.events +e_4
src.events +e_5
src.events +e_6
src.events +e_7
src.events +e_8

if ( <=99.9 )
Src.sysmessage @1153 Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz.
Src.sysmessage @1153 100 Magery Gerekli
unequip
return 1
endif

if ( <=99.9 )
Src.sysmessage @1153 Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz.
Src.sysmessage @1153 100 evaluatingintel Gerekli
unequip
return 1
endif

if ( <=99.9 )
Src.sysmessage @1153 Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz.
Src.sysmessage @1153 100 meditation Gerekli
unequip
return 1
endif

if (>=0.1)
Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali.
unequip
return 1
endif

if (>=0.1)
Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali.
unequip
return 1
endif

if (>=0.1)
Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali.
unequip
return 1
endif

if (>=0.1)
Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali.
unequip
return 1
endif

if (>=0.1)
Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali.
unequip
return 1
endif


ON=@UnEquip
src.events -e_1
src.events -e_2
src.events -e_3
src.events -e_4
src.events -e_5
src.events -e_6
src.events -e_7
src.events -e_8


[EVENTS e_1]
ON=@SPELLEFFECT
If (==1)
sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez *
return 1
endif


[EVENTS e_2]
ON=@SPELLEFFECT
If (==2)
sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez *
return 1
endif

[EVENTS e_3]
ON=@SPELLEFFECT
If (==3)
sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez *
return 1
endif


[EVENTS e_4]
ON=@SPELLEFFECT
If (==4)
sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez *
return 1
endif


[EVENTS e_5]
ON=@SPELLEFFECT
If (==5)
sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez *
return 1
endif


[EVENTS e_6]
ON=@SPELLEFFECT
If (==6)
sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez *
return 1
endif


[EVENTS e_7]
ON=@SPELLEFFECT
If (==7)
sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez *
return 1
endif


[EVENTS e_8]
ON=@SPELLEFFECT
If (==8)
sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez *
return 1
endif

ON=@Gethit
IF (
src.findid.i_rune_clumsy.remove
endif

IF (
src.findid.i_rune_create_food.remove
endif

IF (
src.findid.i_rune_feeble_mind.remove
endif

IF (
src.findid.i_rune_heal.remove
endif

IF (
src.findid.i_rune_magic_arrow.remove
endif

IF (
src.findid.i_rune_night_sight.remove
endif

IF (
src.findid.i_rune_reactive_armor.remove
endif

IF (
src.findid.i_rune_weaken.remove
endif

[EOF][/spo]

Selam Arkadaslar Boyle Bir Robe Scp Var ama Soyle Bir Sorunum Var Ben Gm Charla Bunu Giyince Eventleri Aliyorum Buyuleri Yemiyorum CIkartınca da Eventleri Bırakıyorum.. Yani Buraya Kadar Sorun Yok Fakat Robeyi Player Charla Giyince Eventleri Vermiyor Buyuleri Yiyor Player Char...

Ayrıca Serverde Player e .xevents +e_1 Yapıyorum O eventi Veremiyorum Acaba Bu Sorun Nedendir? Ve Nasıl Duzeltebilirim?

Bir Sorunda Sudur ;
On=@Click
message [ % > Yeni ] // Burda Bir Sorunmu Var? Hep 100 Den yukarı Cıkıyor rakam Yani %136 Yeni Diyor..
message @1153 Elit Robe
return 1

Simdiden Tesekkur Ederim..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

event ile ilgili soruna cevap veremeyeceğim maalesef.

[ % > Yeni ]
burada "%" işaretini string olarak alıyor.

Cübbeye "HITPOINTS={125 145}" vermişsin. Mesela cübbeyi yarattığında hp'si 136 ise, "% 136 Yeni" yazar. Tek argüman 136 orda yani...[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HITPOINTS={125 145}
burayı 150 yap mesela

100ü 150 ise
? HP
--------------
böle bağıntı kurarsan
(100xhp)=150x?
2hp=3x

yani hpyi 3'e böldürüp 2 ile çarptırıcan doğru yüzdeyi bulmak icin
ama dikkat et baştan tanımladıgın HITPOINTS={125 145} değil 150 olacak. eğer başka bir sayı olsun diyosan hesabı tekrar yap.
150'ye göre: [%/3)*2> yeni]
bu şekilde
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence bunun yerine hits'i 100 yapmak daha mantıklı :)

edit: sonuçta taz'ın dediği mantığı da kavramak lazım. sırf % hesabına uydurmak için her item'ın hp'si de 100 olucak diye bir şey yok pek tabii... ben bu item için hits'i 100 yapmak iyi olur diye düşünmüştüm.

[Bu mesaj Ractamainus tarafından 11 Kasım 2005 02:07 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyi işte ben mantığı da anlattım hits kaç olursa olsun yapabilirsiniz.
mesela benim yazdığım bi sistem var onu ekleyim:

said:
if ()
if (( == t_weapon_sword) || ( == t_weapon_fence) || ( == t_weapon_mace_staff) || ( == t_weapon_mace_smith) || ( == t_weapon_mace_pick) || ( == t_weapon_bow) || ( == t_weapon_xbow))
var.kullanimyuzde * 100) / )>
if (=100)
act.message @0 [kullanilmamis]
elseif ( < 100) && ( >= 90)
act.message @0 [saglam]
elseif ( < 90) && ( >= 80)
act.message @0 [az kullanilmis]
elseif ( < 80) && ( >= 70)
act.message @0 [kullanilmis]
elseif ( < 70) && ( >= 60)
act.message @0 [cok kullanilmis]
elseif ( < 60) && ( >= 50)
act.message @0 [hasarli]
elseif ( < 50) && ( >= 40)
act.message @0 [kotu durumda]
elseif ( < 40) && ( >= 30)
act.message @0 [cok kotu durumda]
elseif ( < 30) && ( >= 20)
act.message @0 [berbat]
elseif ( < 20) && ( >= 10)
act.message @0 [parcalanmak uzere]
elseif ( < 10)
act.message @0 [parcalanmis]
endif
endif
endif
işinize yarar umarım.
edit: smileyler bozdu :p

[Bu mesaj taz tarafından 11 Kasım 2005 13:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...