cafemedo Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 [spo1=Elit Robe]///itemler///// [ITEMDEF i_elititem1] id=i_crystal_green_big name=Crystal Of Elit weight=3 value 150 ON=@CREATE Color=07a1 attr 00 ON=@DCLICK Src.sysmessage @1153 Bu esya Elit Robe yapiminda kullanilir!!! return 1 ON=@CLICK message Crystal Of Elit Return 1 ///////////////////////////////////// [ITEMDEF i_elititem2] id=i_blanket Name=Cloth Of Elit weight=3 value 150 ON=@CREATE Color=07a1 attr 0 ON=@DCLICK Src.sysmessage @1153 Bu esya Elit Robe yapiminda kullanilir!!! return 1 ON=@CLICK message @1153 Cloth Of Elit Return 1 [ITEMDEF i_elit_robe] DEFNAME=i_elit_robe NAME=Elit robe ID=i_deathshroud ARMOR=80 TYPE=t_clothing SKILLMAKE=TAILORING 98.1, MAGERY 98.1, t_sewing_kit RESOURCES=100 i_cloth , i_elititem1 , i_elititem2 ON=@Create HITPOINTS={125 145} color=07a1 MOREY=00 attr=02 On=@Click message [ % > Yeni ] message @1153 Elit Robe return 1 ON=@Equip src.events +e_1 src.events +e_2 src.events +e_3 src.events +e_4 src.events +e_5 src.events +e_6 src.events +e_7 src.events +e_8 if ( <=99.9 ) Src.sysmessage @1153 Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz. Src.sysmessage @1153 100 Magery Gerekli unequip return 1 endif if ( <=99.9 ) Src.sysmessage @1153 Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz. Src.sysmessage @1153 100 evaluatingintel Gerekli unequip return 1 endif if ( <=99.9 ) Src.sysmessage @1153 Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz. Src.sysmessage @1153 100 meditation Gerekli unequip return 1 endif if (>=0.1) Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali. unequip return 1 endif if (>=0.1) Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali. unequip return 1 endif if (>=0.1) Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali. unequip return 1 endif if (>=0.1) Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali. unequip return 1 endif if (>=0.1) Src.sysmessage @1153 Bunu giyebilmek icin savas skilliniz olmamali. unequip return 1 endif ON=@UnEquip src.events -e_1 src.events -e_2 src.events -e_3 src.events -e_4 src.events -e_5 src.events -e_6 src.events -e_7 src.events -e_8 [EVENTS e_1] ON=@SPELLEFFECT If (==1) sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez * return 1 endif [EVENTS e_2] ON=@SPELLEFFECT If (==2) sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez * return 1 endif [EVENTS e_3] ON=@SPELLEFFECT If (==3) sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez * return 1 endif [EVENTS e_4] ON=@SPELLEFFECT If (==4) sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez * return 1 endif [EVENTS e_5] ON=@SPELLEFFECT If (==5) sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez * return 1 endif [EVENTS e_6] ON=@SPELLEFFECT If (==6) sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez * return 1 endif [EVENTS e_7] ON=@SPELLEFFECT If (==7) sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez * return 1 endif [EVENTS e_8] ON=@SPELLEFFECT If (==8) sayua 0835,6,0,enu * Buyuden Etkilenmez * return 1 endif ON=@Gethit IF ( src.findid.i_rune_clumsy.remove endif IF ( src.findid.i_rune_create_food.remove endif IF ( src.findid.i_rune_feeble_mind.remove endif IF ( src.findid.i_rune_heal.remove endif IF ( src.findid.i_rune_magic_arrow.remove endif IF ( src.findid.i_rune_night_sight.remove endif IF ( src.findid.i_rune_reactive_armor.remove endif IF ( src.findid.i_rune_weaken.remove endif [EOF][/spo] Selam Arkadaslar Boyle Bir Robe Scp Var ama Soyle Bir Sorunum Var Ben Gm Charla Bunu Giyince Eventleri Aliyorum Buyuleri Yemiyorum CIkartınca da Eventleri Bırakıyorum.. Yani Buraya Kadar Sorun Yok Fakat Robeyi Player Charla Giyince Eventleri Vermiyor Buyuleri Yiyor Player Char... Ayrıca Serverde Player e .xevents +e_1 Yapıyorum O eventi Veremiyorum Acaba Bu Sorun Nedendir? Ve Nasıl Duzeltebilirim? Bir Sorunda Sudur ; On=@Click message [ % > Yeni ] // Burda Bir Sorunmu Var? Hep 100 Den yukarı Cıkıyor rakam Yani %136 Yeni Diyor.. message @1153 Elit Robe return 1 Simdiden Tesekkur Ederim.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ractamainus Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 event ile ilgili soruna cevap veremeyeceğim maalesef. [ % > Yeni ] burada "%" işaretini string olarak alıyor. Cübbeye "HITPOINTS={125 145}" vermişsin. Mesela cübbeyi yarattığında hp'si 136 ise, "% 136 Yeni" yazar. Tek argüman 136 orda yani...[signature][hline]is all that we see or seem but a dream within a dream? Edgar Allan Poe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2005 HITPOINTS={125 145} burayı 150 yap mesela 100ü 150 ise ? HP -------------- böle bağıntı kurarsan (100xhp)=150x? 2hp=3x yani hpyi 3'e böldürüp 2 ile çarptırıcan doğru yüzdeyi bulmak icin ama dikkat et baştan tanımladıgın HITPOINTS={125 145} değil 150 olacak. eğer başka bir sayı olsun diyosan hesabı tekrar yap. 150'ye göre: [%/3)*2> yeni] bu şekilde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ractamainus Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 bence bunun yerine hits'i 100 yapmak daha mantıklı :) edit: sonuçta taz'ın dediği mantığı da kavramak lazım. sırf % hesabına uydurmak için her item'ın hp'si de 100 olucak diye bir şey yok pek tabii... ben bu item için hits'i 100 yapmak iyi olur diye düşünmüştüm. [Bu mesaj Ractamainus tarafından 11 Kasım 2005 02:07 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2005 iyi işte ben mantığı da anlattım hits kaç olursa olsun yapabilirsiniz. mesela benim yazdığım bi sistem var onu ekleyim: said: if () if (( == t_weapon_sword) || ( == t_weapon_fence) || ( == t_weapon_mace_staff) || ( == t_weapon_mace_smith) || ( == t_weapon_mace_pick) || ( == t_weapon_bow) || ( == t_weapon_xbow)) var.kullanimyuzde * 100) / )> if (=100) act.message @0 [kullanilmamis] elseif ( < 100) && ( >= 90) act.message @0 [saglam] elseif ( < 90) && ( >= 80) act.message @0 [az kullanilmis] elseif ( < 80) && ( >= 70) act.message @0 [kullanilmis] elseif ( < 70) && ( >= 60) act.message @0 [cok kullanilmis] elseif ( < 60) && ( >= 50) act.message @0 [hasarli] elseif ( < 50) && ( >= 40) act.message @0 [kotu durumda] elseif ( < 40) && ( >= 30) act.message @0 [cok kotu durumda] elseif ( < 30) && ( >= 20) act.message @0 [berbat] elseif ( < 20) && ( >= 10) act.message @0 [parcalanmak uzere] elseif ( < 10) act.message @0 [parcalanmis] endif endif endifişinize yarar umarım. edit: smileyler bozdu :p [Bu mesaj taz tarafından 11 Kasım 2005 13:00 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar