Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Taming Staff Sorunu


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
[spo1=Taming Staff][ITEMDEF i_deed_animal]
DEFNAME=i_deed_animal
NAME=pet trading contract
ID=i_deed
WEIGHT=20.0
TYPE=t_script
VALUE=50

CATEGORY=Custom Items
SUBSECTION=Deeds
DESCRIPTION=Animal Trading Contract

On=@Create
color 07a0

On=@Click
if ()
message []
endif
message
return 1

On=@DClick
if ( != )
src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin cantanizda olmali.
elseif ()
if (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
return 1
endif
try src.newnpc
link
link.name
link.karma
link.fame
link.str
link.hits
link.dex
link.int
link.food
link.color
if ( == 0835)
link.color 0481
endif
link.oskin
link.memorydel
link.newitem i_memory
link.act.attr 04
link.act.more1 04
link.act.more2
link.act.morep
link.act.color memory_ipet
link.act.timer -1
link.act.link
link.act.cont
link.flags &statf_pet
link.update
link.anim 5
link.bark 3
remove
else
target Kucultulecek hayvani secin.
endif
return 1

On=@TargOn_Item
sysmessage Esyalari kucultemezsiniz?
target Kucultulecek hayvani secin.
return 1

On=@TargOn_Char
if !()
src.sysmessage Oyunculari kucultemezsiniz.
elseif !()
src.sysmessage Bu hayvan size ait degil.
elseif (&statf_stone) || (&statf_freeze)
src.sysmessage Hayvani su anki durumunda kucultemezsiniz.
elseif (( == c_man) || ( == c_woman))
src.sysmessage Sadece hayvanlari kucultebilirsiniz.
elseif (&statf_invul) || ( == 07fff)
src.sysmessage Bu hayvani kucultemezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage Hayvan su anda cok kizgin.
elseif ()
src.sysmessage Buyu ile yaratilmis hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif (( == c_llama_pack) || ( == c_horse_pack))
src.sysmessage Pack hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif ( < 6)
src.sysmessage Bu hayvan acikmis.
elseif ( < )
src.sysmessage Bu hayvan yaralanmis.
elseif ()
src.sysmessage Bu hayvan zehirlenmis.
elseif !()
src.sysmessage Hayvana ulasamiyorsunuz.
elseif ( > 3)
src.sysmessage Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ( == c_m_golem_tinker1)
src.newitem i_pet_golem1
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
elseif ( == c_m_golem_tinker2)
src.newitem i_pet_golem2
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
else
name filled pet trading contract
attr 00
more2 1
color
if ( == 0481)
color 0835
endif
tag.trade
tag.trade_id
tag.trade_name
tag.trade_str
tag.trade_dex
tag.trade_int
tag.trade_karma
tag.trade_fame
tag.trade_food
src.targ.bark 2
src.targ.remove
src.sysmessage : kontrat haline getirildi.
endif
return 1


[function distcheck]
if ( > )
if ( - 3> > )
sysmessage @021,,1 Hayvandan uzaklastiniz.
tag.animalaway=1
return 1
endif
else
if ( + 3> < )
sysmessage @021,,1 Hayvandan uzaklastiniz.
tag.animalaway=1
return 1
endif
endif
if ( > )
if ( - 3> > )
sysmessage @021,,1 Hayvandan uzaklastiniz.
tag.animalaway=1
return 1
endif
else
if ( + 3> < )
sysmessage @021,,1 Hayvandan uzaklastiniz.
tag.animalaway=1
return 1
endif
endif

[ITEMDEF i_staff_taming] // fikix ledik abeyy 30/07/2004
ID=i_staff_gnarled
NAME=taming staff
TYPE=t_weapon_mace_staff
VALUE=290
TWOHANDS=Y
LAYER=2
WEIGHT=10
DAM=5,10

On=@Create
color 0549
more2 0
timer -1
hitpoints 5


On=@DClick
src.memorydel
if ( > 1) && !( >7)
src.sysmessage Stafflarin kullanimina kapatilmistir
unequip
return 1
endif



On=@UnEquip
more2 0
timer -1
link -1
src.events -e_taming_f

On=@Timer
cont.tag.animalaway=0
cont.tag.hayvanx=
cont.tag.hayvany=
cont.distcheck
if (0)
cont.events -e_taming_f
more2 0
src.sysmessage @1153 Hayvandan Cok Uzaktasin..
return 1
endif


if (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
cont.sysmessage @56,,1 Gizlenmis durum
Mesaj tarihi:
[spo1=Taming Staff][ITEMDEF i_deed_animal]
DEFNAME=i_deed_animal
NAME=Animal Contract
ID=i_deed
WEIGHT=20.0
TYPE=t_script
VALUE=50

CATEGORY=Custom Items
SUBSECTION=Deeds
DESCRIPTION=Animal Trading Contract

On=@Create
color 08ac

On=@Click
if ()
message @55,3,0 [ ]
endif
message @0790,,1
return 1

On=@DClick
if ( != )
src.sysmessage @38,3,0 Bunu kullanabilmeniz icin cantanizda olmali.
elseif ()
if (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage @38,3,0 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
return 1
endif
try src.newnpc
link
link.name
link.karma
link.fame
link.str
link.hits
link.dex
link.int
link.food
link.color
if ( == 0835)
link.color 0481
endif
link.oskin
link.memorydel
link.newitem i_memory
link.act.attr 04
link.act.more1 04
link.act.more2
link.act.morep
link.act.color memory_ipet
link.act.timer -1
link.act.link
link.act.cont
link.flags &statf_pet
link.update
link.anim 5
link.bark 3
remove
else
target
src.sysmessage @0790 Kucultulecek hayvani secin.
endif
return 1

On=@TargOn_Item
src.sysmessage @38,3,0 Esyalari kucultemezsiniz.
target @0790 Kucultulecek hayvani secin.
return 1

On=@TargOn_Char
if !()
src.sysmessage @38,3,0 Oyunculari kucultemezsiniz.
elseif !()
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan size ait degil.
elseif (&statf_stone) || (&statf_freeze)
src.sysmessage @38,3,0 Hayvani su anki durumunda kucultemezsiniz.
elseif (( == c_man) || ( == c_woman))
src.sysmessage @38,3,0 Sadece hayvanlari kucultebilirsiniz.
elseif (&statf_invul) || ( == 07fff)
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvani kucultemezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage @38,3,0 Hayvan su anda cok kizgin.
elseif ()
src.sysmessage @38,3,0 Buyu ile yaratilmis hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif (( == c_llama_pack) || ( == c_horse_pack))
src.sysmessage @38,3,0 Pack hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif ( < 6)
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan acikmis.
elseif ( < )
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan yaralanmis.
elseif ()
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan zehirlenmis.
elseif ()
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan buyunun etkisi altindadir kucultumezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan buyunun etkisi altindadir kucultumezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan buyunun etkisi altindadir kucultumezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan buyunun etkisi altindadir kucultumezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan zehirlenmis.
elseif !()
src.sysmessage @38,3,0 Hayvana ulasamiyorsunuz.
elseif ( > 3)
src.sysmessage @38,3,0 Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ( == c_m_golem_tinker1)
src.newitem i_pet_golem1
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
elseif ( == c_m_golem_tinker2)
src.newitem i_pet_golem2
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
else
name Animal Contract
attr 00
more2 1
color
if ( == 0481)
color 0835
endif
tag.trade
tag.trade_id
tag.trade_name
tag.trade_str
tag.trade_dex
tag.trade_int
tag.trade_karma
tag.trade_fame
tag.trade_food
src.targ.bark 2
src.targ.remove
src.sysmessage @55 : kontrat haline getirildi.
endif
return 1

[ITEMDEF i_staff_taming]
ID=i_staff_gnarled
NAME=taming staff
TYPE=t_weapon_mace_staff
VALUE=254
TWOHANDS=Y
LAYER=2
WEIGHT=10
DAM=5,10

On=@Create
color 08a4
more2 0
timer -1
hitpoints 5

On=@DClick
if ( == id(skill_magery)) || ( == skill_magery)
f_fizzle
src.sysmessage @38,3,0 Buyu yaparken tame edemezsiniz
elseif ( != )
src.sysmessage @38,3,0 Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali.
elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage @38,3,0 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
elseif ( == a_townZoo)
src.sysmessage @38,3,0 Bu bolgede tamin
Mesaj tarihi:
akillis sagolasın ama fixli dedigin scp tame bile yapmıo hayvanın icinde olmama ragmen hayvandan cok uzaktasınız dio.. ayrıca distancelerini kontrol etmeme ragmen duzelmedi..
Mesaj tarihi:
onun yerine bi events ekle binekler paralyze fieldden ve paralyze dan etkilenmesin
ON=@SPELLEFFECT
If (==38) || (==47)
sayua 049,6,0,enu * Etkilenmez *
return 1
ENDIF

gibi[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life
Mesaj tarihi:
Eger Tek Care Buysa Onu Yapabiliriz Ama taming Scp Den paralize Fielde Takılmısken Tame Yasagı Koyamazmıyız bunu Merak ediyorum.. Hatırladıgım Kadarıyla da Nebula Da Paralize Olan Hayvana Tame Vurunca Musait Degil Diyordu..
Mesaj tarihi:
bineğin flag'lerine bak. paralyze gibi flag'ler varsa tame edeme...
yalnız @targon da bakma... sonra adam tame'e başlar, bitmeden paralyze edebilir...[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe
×
×
  • Yeni Oluştur...