cafemedo Mesaj tarihi: Kasım 7, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 7, 2005 [spo1=Taming Staff][ITEMDEF i_deed_animal] DEFNAME=i_deed_animal NAME=pet trading contract ID=i_deed WEIGHT=20.0 TYPE=t_script VALUE=50 CATEGORY=Custom Items SUBSECTION=Deeds DESCRIPTION=Animal Trading Contract On=@Create color 07a0 On=@Click if () message [] endif message return 1 On=@DClick if ( != ) src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin cantanizda olmali. elseif () if (&statf_hidden) || (&statf_invisible) src.sysmessage Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz. return 1 endif try src.newnpc link link.name link.karma link.fame link.str link.hits link.dex link.int link.food link.color if ( == 0835) link.color 0481 endif link.oskin link.memorydel link.newitem i_memory link.act.attr 04 link.act.more1 04 link.act.more2 link.act.morep link.act.color memory_ipet link.act.timer -1 link.act.link link.act.cont link.flags &statf_pet link.update link.anim 5 link.bark 3 remove else target Kucultulecek hayvani secin. endif return 1 On=@TargOn_Item sysmessage Esyalari kucultemezsiniz? target Kucultulecek hayvani secin. return 1 On=@TargOn_Char if !() src.sysmessage Oyunculari kucultemezsiniz. elseif !() src.sysmessage Bu hayvan size ait degil. elseif (&statf_stone) || (&statf_freeze) src.sysmessage Hayvani su anki durumunda kucultemezsiniz. elseif (( == c_man) || ( == c_woman)) src.sysmessage Sadece hayvanlari kucultebilirsiniz. elseif (&statf_invul) || ( == 07fff) src.sysmessage Bu hayvani kucultemezsiniz. elseif () src.sysmessage Hayvan su anda cok kizgin. elseif () src.sysmessage Buyu ile yaratilmis hayvanlari kucultemezsiniz. elseif (( == c_llama_pack) || ( == c_horse_pack)) src.sysmessage Pack hayvanlari kucultemezsiniz. elseif ( < 6) src.sysmessage Bu hayvan acikmis. elseif ( < ) src.sysmessage Bu hayvan yaralanmis. elseif () src.sysmessage Bu hayvan zehirlenmis. elseif !() src.sysmessage Hayvana ulasamiyorsunuz. elseif ( > 3) src.sysmessage Hayvana yeterince yakin degilsiniz. elseif ( == c_m_golem_tinker1) src.newitem i_pet_golem1 src.act.name src.act.bounce src.targ.remove remove elseif ( == c_m_golem_tinker2) src.newitem i_pet_golem2 src.act.name src.act.bounce src.targ.remove remove else name filled pet trading contract attr 00 more2 1 color if ( == 0481) color 0835 endif tag.trade tag.trade_id tag.trade_name tag.trade_str tag.trade_dex tag.trade_int tag.trade_karma tag.trade_fame tag.trade_food src.targ.bark 2 src.targ.remove src.sysmessage : kontrat haline getirildi. endif return 1 [function distcheck] if ( > ) if ( - 3> > ) sysmessage @021,,1 Hayvandan uzaklastiniz. tag.animalaway=1 return 1 endif else if ( + 3> < ) sysmessage @021,,1 Hayvandan uzaklastiniz. tag.animalaway=1 return 1 endif endif if ( > ) if ( - 3> > ) sysmessage @021,,1 Hayvandan uzaklastiniz. tag.animalaway=1 return 1 endif else if ( + 3> < ) sysmessage @021,,1 Hayvandan uzaklastiniz. tag.animalaway=1 return 1 endif endif [ITEMDEF i_staff_taming] // fikix ledik abeyy 30/07/2004 ID=i_staff_gnarled NAME=taming staff TYPE=t_weapon_mace_staff VALUE=290 TWOHANDS=Y LAYER=2 WEIGHT=10 DAM=5,10 On=@Create color 0549 more2 0 timer -1 hitpoints 5 On=@DClick src.memorydel if ( > 1) && !( >7) src.sysmessage Stafflarin kullanimina kapatilmistir unequip return 1 endif On=@UnEquip more2 0 timer -1 link -1 src.events -e_taming_f On=@Timer cont.tag.animalaway=0 cont.tag.hayvanx= cont.tag.hayvany= cont.distcheck if (0) cont.events -e_taming_f more2 0 src.sysmessage @1153 Hayvandan Cok Uzaktasin.. return 1 endif if (&statf_hidden) || (&statf_invisible) cont.sysmessage @56,,1 Gizlenmis durum
Akillis Mesaj tarihi: Kasım 8, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 8, 2005 [spo1=Taming Staff][ITEMDEF i_deed_animal] DEFNAME=i_deed_animal NAME=Animal Contract ID=i_deed WEIGHT=20.0 TYPE=t_script VALUE=50 CATEGORY=Custom Items SUBSECTION=Deeds DESCRIPTION=Animal Trading Contract On=@Create color 08ac On=@Click if () message @55,3,0 [ ] endif message @0790,,1 return 1 On=@DClick if ( != ) src.sysmessage @38,3,0 Bunu kullanabilmeniz icin cantanizda olmali. elseif () if (&statf_hidden) || (&statf_invisible) src.sysmessage @38,3,0 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz. return 1 endif try src.newnpc link link.name link.karma link.fame link.str link.hits link.dex link.int link.food link.color if ( == 0835) link.color 0481 endif link.oskin link.memorydel link.newitem i_memory link.act.attr 04 link.act.more1 04 link.act.more2 link.act.morep link.act.color memory_ipet link.act.timer -1 link.act.link link.act.cont link.flags &statf_pet link.update link.anim 5 link.bark 3 remove else target src.sysmessage @0790 Kucultulecek hayvani secin. endif return 1 On=@TargOn_Item src.sysmessage @38,3,0 Esyalari kucultemezsiniz. target @0790 Kucultulecek hayvani secin. return 1 On=@TargOn_Char if !() src.sysmessage @38,3,0 Oyunculari kucultemezsiniz. elseif !() src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan size ait degil. elseif (&statf_stone) || (&statf_freeze) src.sysmessage @38,3,0 Hayvani su anki durumunda kucultemezsiniz. elseif (( == c_man) || ( == c_woman)) src.sysmessage @38,3,0 Sadece hayvanlari kucultebilirsiniz. elseif (&statf_invul) || ( == 07fff) src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvani kucultemezsiniz. elseif () src.sysmessage @38,3,0 Hayvan su anda cok kizgin. elseif () src.sysmessage @38,3,0 Buyu ile yaratilmis hayvanlari kucultemezsiniz. elseif (( == c_llama_pack) || ( == c_horse_pack)) src.sysmessage @38,3,0 Pack hayvanlari kucultemezsiniz. elseif ( < 6) src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan acikmis. elseif ( < ) src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan yaralanmis. elseif () src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan zehirlenmis. elseif () src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan buyunun etkisi altindadir kucultumezsiniz. elseif () src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan buyunun etkisi altindadir kucultumezsiniz. elseif () src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan buyunun etkisi altindadir kucultumezsiniz. elseif () src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan buyunun etkisi altindadir kucultumezsiniz. elseif () src.sysmessage @38,3,0 Bu hayvan zehirlenmis. elseif !() src.sysmessage @38,3,0 Hayvana ulasamiyorsunuz. elseif ( > 3) src.sysmessage @38,3,0 Hayvana yeterince yakin degilsiniz. elseif ( == c_m_golem_tinker1) src.newitem i_pet_golem1 src.act.name src.act.bounce src.targ.remove remove elseif ( == c_m_golem_tinker2) src.newitem i_pet_golem2 src.act.name src.act.bounce src.targ.remove remove else name Animal Contract attr 00 more2 1 color if ( == 0481) color 0835 endif tag.trade tag.trade_id tag.trade_name tag.trade_str tag.trade_dex tag.trade_int tag.trade_karma tag.trade_fame tag.trade_food src.targ.bark 2 src.targ.remove src.sysmessage @55 : kontrat haline getirildi. endif return 1 [ITEMDEF i_staff_taming] ID=i_staff_gnarled NAME=taming staff TYPE=t_weapon_mace_staff VALUE=254 TWOHANDS=Y LAYER=2 WEIGHT=10 DAM=5,10 On=@Create color 08a4 more2 0 timer -1 hitpoints 5 On=@DClick if ( == id(skill_magery)) || ( == skill_magery) f_fizzle src.sysmessage @38,3,0 Buyu yaparken tame edemezsiniz elseif ( != ) src.sysmessage @38,3,0 Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali. elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible) src.sysmessage @38,3,0 Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz. elseif ( == a_townZoo) src.sysmessage @38,3,0 Bu bolgede tamin
cafemedo Mesaj tarihi: Kasım 8, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 8, 2005 akillis sagolasın ama fixli dedigin scp tame bile yapmıo hayvanın icinde olmama ragmen hayvandan cok uzaktasınız dio.. ayrıca distancelerini kontrol etmeme ragmen duzelmedi..
Kortez Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 onun yerine bi events ekle binekler paralyze fieldden ve paralyze dan etkilenmesin ON=@SPELLEFFECT If (==38) || (==47) sayua 049,6,0,enu * Etkilenmez * return 1 ENDIF gibi[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life
cafemedo Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Eger Tek Care Buysa Onu Yapabiliriz Ama taming Scp Den paralize Fielde Takılmısken Tame Yasagı Koyamazmıyız bunu Merak ediyorum.. Hatırladıgım Kadarıyla da Nebula Da Paralize Olan Hayvana Tame Vurunca Musait Degil Diyordu..
Akillis Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Cins bir olay bende cok guzel saglam calisiyor[signature][hline]Whoever wins... We lose...
Ractamainus Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 bineğin flag'lerine bak. paralyze gibi flag'ler varsa tame edeme... yalnız @targon da bakma... sonra adam tame'e başlar, bitmeden paralyze edebilir...[signature][hline]is all that we see or seem but a dream within a dream? Edgar Allan Poe
Öne çıkan mesajlar