Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dark & Light


tunch

Öne çıkan mesajlar

Bard
Frp ile ilgilenen herkes bir bard ın ne olduğunu aşşağı yukarı bilirler, ortalıkta dolaşıp ona buna şarkı yazan, milleti eğlendirerek para kazanan lakin maça sıkınca iyi dövüşen tiplerdir. Bir mmo oyununda ise bard neredeyse tam bir buffer dır. Tamam yine ortalıkta dolaşır elinde çalgısıyla yalnız bu sefer siz istersiniz sizede uğramasını.
DnL de bard lar Hunter sınıfının üyeleri. Oyunda bir çok çalgı olacak ve grafiksel olarak bire bir gözükecek çalanın elinde, çaldığı şarkılar kendi tarafındakiler için buff, düşman için debuff ya da dmg tabanlı olacak, örneğin karşı tarafın manasını çekmek gibi.[signature][hline]The one side moon is always dark.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cleric
Aslında hakkında çok söze gerek olmayan meslekleren biri ama biraz derinine inmek istiyorum DnL açısından.
İzleyebileceğiniz yola göre buffer, healer ya da tam bir savaşçı olabiliyorsunuz. Önceliği undead ler olsada çıkardığı iş herzaman tatmin edici oluyor. Ağır zırh giyebildikleri için pek korkmalarına gerek yok mob lardan, bunu birde heal büyüleri ve tanrılara daha yakın olmaları eklenince seçilebilir bir meslek oluyor. Herşey tam belli olmasada item ların üzerindeki curse leri kaldırabilecekleri gibi güzel ve gerçekçi özellikleri olacağı kesin.[signature][hline]The one side moon is always dark.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hehe sanirim oyunda cok buyuk bir sorun kesfettim.


saglam bir ikilem hayir uclem hatta 5lemde kalacaz gibi duruyor.
her class birbirinden cekici her irk birbirinden karizma

ustunde 1 haftadir kafa patlatsamda hangi classi sececegim konusunda hala bir fikrim yok heh.[signature][hline]
With each kill I grow wiser... with every added wisdom I grow stronger -Artemis Entreri
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rogue süper , bu arada sokulan laflar için teşekkürler türkiye :D

Dre gel biz guild için ad bulalım seni major officer yapıcam :D 1 yıllık tecrübemle seni rogue veya sorcerer konusunda aydınlatabilirim :O :D

[signature][hline]Eğer yahudi Marksizm ile bir zafer kazanırsa başına giyeceği taç insanlığın cenaze tacı olacaktır.İşte o zaman dünya, milyonlarca yıl önce olduğu gibi boşlukta üzerinde bir tek insan kalmadan dönecektir.

[Bu mesaj KahnX tarafından 24 Eylül 2005 11:21 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Thief olmadan önce 10. levelda seçilen temel class var bahsedilmeyen, yani betada.Orda rogue oluyosun.Rogue un alt classı olmalı thief.[signature][hline]Eğer yahudi Marksizm ile bir zafer kazanırsa başına giyeceği taç insanlığın cenaze tacı olacaktır.İşte o zaman dünya, milyonlarca yıl önce olduğu gibi boşlukta üzerinde bir tek insan kalmadan dönecektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dark Knight
Fallen Paladin veya Blackguard olarakda bildiğimiz bu abimiz necro ile warrior mesleklerinin bir karışımıdır. Undead pet leri olma ihtimali olduğu gibi kendilerinide undead e dönüştürme ihtimalleri vardır lakin DnL Dev leri açıklama yapmadı henüz bu konu ile ilgili. Ama her alanda bir yenilikleri olduğu gibi burda da var, şöyleki; necro ya da dark knight lar undead lerin olduğu mekranlardan geçerken diğer mesleklere göre daha rahat edecekeler.[signature][hline]The one side moon is always dark.

[Bu mesaj dreagloth tarafından 24 Eylül 2005 15:56 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben düşündüm bile. Bard olacam kesinlikle hele bir gelsin :D[signature][hline]Stay like this for now, and there will come a time you will understand

Ezik kardeşler uğraşmayın bana bulaşmaya. Eğlenceğim kadar eğlenip sonrasında kaale almam sinir olur kalırsınız. Bırakın akıl sağlınız yerinde kalsın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Forza stress test :D arkadaşlar çok mutuluyum katıldım stress teste bir arkadaşımız saolsun ve bu bile zevkliydi. Kanat kullandım, ışınlandım, karda kaydım, kalkan kılıç kullandım, büyü attım yedim oh güzeldi. Test olduğu için mecburen half-elf bayan oynatmak zorunda kaldım.
[spo1=Birkaç resim]


[/spo][signature][hline]The one side moon is always dark.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bişey değil tabiki ortak,
bu teleport gerçekten güzel, 3 km uzaktaki dağın zirvesine nişan alıp yolluyosun büyüyü yuvarlaklar yaparak gidiyo ve çat. Zirvedesin ve altına board alıp kayıyosun aşa.[signature][hline]Eğer yahudi Marksizm ile bir zafer kazanırsa başına giyeceği taç insanlığın cenaze tacı olacaktır.İşte o zaman dünya, milyonlarca yıl önce olduğu gibi boşlukta üzerinde bir tek insan kalmadan dönecektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Beyler ayrıca beta forumlarından biraz Q/A (questions & answers) yazayım bilgi kaynağı zevkle okuyun :)

How will crowd control spells be implemented in PvP fights?
Crowd control spells are much less efficient in a PvP context, as opposed to PvM. Indeed, nothing brings more frustration to people than losing control over one's character, or being stunned for several minutes as the battle rages on.
Moreover, there are resistance systems against damage types such as fire, cold, poison and diseases. Magic resistance will determine the ability to protect oneself against psychic attacks such as stun attacks.
There are other defense means at your disposal: for instance, passive defences, which become more efficient as more skill points are invested in them.

How did you design the PvP system?
This system is close to a predator/prey relationship. Thus, some classes will be natural preys for other classes.
For instance, a mage will be stronger when fighting a warrior, a warrior when fighting an archer, and an archer when fighting a mage. Obviously, the context matters as well: if a warrior manages to reach a mage, the warrior will be much stronger then. Of course, no fight has a pre-determined outcome: player skills and group strategies are key elements here.

How will the fighting system work?
The fighting system is a dynamic one, and characters can perform several actions.
The first thing to consider is your character position towards your target, if you want to attack from behind, from a side...
Then, there are special moves that require mana points. It will be very important to use one's abilities at the right time, in order to get the best result out of them.
There will be several skills to engage another person in face-to-face melee combat, thus it will be harder to stop a fight against a warrior than against a mage.

Here is an example: Your character rushes towards a mage, who stands behind a line of fighters. One of these fighters starts attacking you. He uses his own skill to keep you fighting him, thus indirectly protecting his mage fellow.

How often will you perform server maintenances?
For now, this is not set yet. The dev team is working on a way to apply patches without having to restart the server.


Will betatesters be able to test all the game systems?
Yes, betatesters will test everything thoroughly before the commercial release, for instance: skills, classes and crafting. For now, we cannot communicate a schedule concerning the dates of implementation for these features.

Will the patch download interface be enhanced?
The dev team is working on a system overhaul in order to create a stable and efficient interface.

Will beta characters be deleted upon commercial release?
Yes, they will be.

Did you set a cap for character stats?
For now, the cap is 300, however this may be changed in the future.

Will the combat system be changed?
Yes, it is currently being redone and will gain some enhancements.

Will the 3D engine be optimized in order to reach better performances?
This is one of our many tasks. The dev team constantly works on engine performance optimization.

Do you have any comments concerning the departure of several designers/developers from Vworld?
Since its development started, Dark and Light has used the Mafate engine. An official statement will be made in order to clarify these things later.

Will there be a penalty system applied for character death, making him/her lose FXP?
This system is currently being changed, in order to avoid too many restrictions. However, we are sticking to the idea of an experience loss system.

Will you integrate a system that prevents low level characters from using very powerful weapons?
Absolutely, this system is already partialliy integrated. You need to reach a given level in order to use certain items.

How does the spell interruption system work for magicians?
A mage will have problems casting a spell while he is under attack. Warriors and other fighter classes that use melee weapons will play an essential role in disrupting the enemy mages while they try to cast their spells.
By the way, this system is already used in the beta: in melee fights, it is really hard to cast a spell, since the spellcaster is often interrupted.[signature][hline]Eğer yahudi Marksizm ile bir zafer kazanırsa başına giyeceği taç insanlığın cenaze tacı olacaktır.İşte o zaman dünya, milyonlarca yıl önce olduğu gibi boşlukta üzerinde bir tek insan kalmadan dönecektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Druid
Doğanın koruyucuları ve bana göre sömürücüleridir. :D Oyunda da bu sömürü aynen devam etmekte. Asıl büyülerini doğadan alan bu arkadaşlarımız yakın dövüşte de gayet başarılı olabilirler. Hava durumunu değiştirebildiklerini düşünürsek bence çiftçi olmaları en isabetli karar olur :P Gelişebilecekleri üç yol şöyledir;
-iksir yaratımı,
-weather mastery(türkçesi komik oluyo yazmıcam :D )
-nature mastery (aynen)[signature][hline]The one side moon is always dark.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...