Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bu da bizim düldül


_Carmella_

Öne çıkan mesajlar

Selamlar

4. vites o devir göstergesi ortaya kadar dayanior :) 210 km hizi goruor max :) 5. vites ise harika 245 e kadar cıktım 3 devir daha gideri var ama 5. vitesin hizlanma orani yüksek 0-100 7.9 8.0 saniye fabrika verisinden 1.8 saniye aşa cekmeyi başardim
Angel eys ve nos alıyorum şimdi onlar hal olsun yeni resimler koycam ardından 2. renk siyah secip kaput tavan ve bagaj siyah olup alti beyaz olacak :) cok tatlı duruor ardından lambo style door gelicek :D

Saygilar[signature][hline]

[Bu mesaj _Carmella_ tarafından 30 Ekim 2005 12:42 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selamlar

Motor da cok parca var :)

Eagle rod lar forged pistonlar orjinalınden 0.50 cap daha buyuk bu cap buyuklugu 20 beygir demektir en azi venom benzin enjektorleri bosch platin bujiler vs vs motor 0 landı zaten 5 milyar gibi bi fiyata mal oldu bi krank degişmedi ondada krank milleri degişti aracta ayriyetten sk marka chip var :) bloklar haric herşey 0 motorda :) dişi kotu hali ordaki şimdi sıra onda temizlicez biraz boya falan şu bu aracta ap racing helezonlarda mevcut ayrica m technic bi bmw ben 0-100 e abanmadım pek 100-200 e abandım 7.5 saniye 200 den sonra ise olcum yapacak yol bulamadım :) maalesf nos sistemini oturtup dyno sistemine sokacam zaten araci

Saygilar[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ne bu ben anlamadım ya? ibre 180 e gelmiş o kadar? bide o devir göstergesi ne öyle?
üst taraftan soldan sağa dogrumu dönüyor ibre yoksa altta 10-20-30 sayılarına göre ucu aşşaya bakar şekilde soldan sağamı dönüyor?
eğer öyleyse o alttaki ufak gösterge neyi gosteriyor?


@Redogski; nos taktırmak neden akıl karı değil?[signature][hline]Satılık bir kaç donanım parçası (ucuz)

[Bu mesaj Jedi tarafından 30 Ekim 2005 16:19 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hem gereksiz masraf
hemde draglara katıldıında motor gücün 0.bilmemkaç la çarplıo.öle olunca motor gücü 1.8 se 2.0 ların katagorisine fln gidiosun nos.dielim 1kere veya 3 kere kullandın.sonsuz deilya elbet bitecek.2. turda fln takılıosun direk motor gücünden bitio işin.[signature][hline]Nasıl geldik birgün,öyle gideceğiz.
Beşiktaşlı doğduk,Beşiktaşlı öleceğiz.

ReDDoG a.k.a Redogski
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu devir ibresi arizali olmasin ? max 7500 rpm cevirebilen chip var deniliyor ama masallah 10 bin devir gibi gozukuyo burdan ?

ayrica 4.vites ile 7500 devir cevirdiginde bu arabanin daha yuksek bir hizda olmasi gerekmiyormu? vites oranlari neki bu arabanin? detayli olarak yazsana bi[signature][hline]Who can explain?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selamlar

O devir göstergesi arada ole gaz cakmama gelmiş anlaşılan yani gaza yuklenip debriyajdan cekme seramik kaplı debriyaj balatalarında ani hizlanma yapmaktadir bunun nedeni seramik kaplı debriyajin sistemi tamamen race sistemlerine dayanir bunun sonucunda arac ani hizlanma yapmaktadir ayriyetten motorla vites arasindaki debriyaj kullanılarak hizlanma elde edilir deneye bilirsiniz bunu normal araclarda ama seramikteki gibi iyi olmaz ve balatanin ömrü kısalır :) 210 max yapmakta 4. vites arac vites orani orjinal ama chip sk oldugu icin yani devir yansitmada saat te 1 kademe fazla göstermekte :) bunun nedeni aracin motor devrinin 050 capta forged piston a yansıtmasından dolayidir ufak bi ayar olayi herneyse :) yani devir 3.20 ye gore ayarli chip te ama motor 300 cc artior bu da devir e biraz abuk yansıor 10 bin devirmiş gibi chip i alidigimda arac orjinal pistondu bu sebeb te sorun yoktu ama 050 cap piston kullanıldıgında 20 beygir rahatlıkla artior ayriyetten eagle rod yani eagle marka piston kolu kullandıgınızda devir saatinde saşma olabilmekte araştirdim sordum chipin devir yansıtmasi tekrar ayarlanmasi gerekiyor yada harici bi devir saati koydugunuzda bu direk size dogru yansıtılabilir ama sagi solu deldirtmek istemedim :) ama motorda devirsizlik gibi bi olay söz konusu degildir hata yoktur yansitmada hata mevcuttur Bu arada nos olayina gelince 2 saniyelik kullanım yapılmaktadir profosyonel draglarda ole yani filmlerdeki gibi 10 sn basili tutma degildir eger cift tüp varsa yada litresi buyukse 2 sn x2 gidir yani 3. ve 4. vites te 3bin ila 4 bin arasi devirde acip kapama yapmada fayda vardir kesici kitlenmesi geldiginde nos motor u ucurabilir :) kesici ye sokmadan nos kapatilmalidir Antalya opet yarışlarinda cift motorlu crx in arka motor ucmustu :)
Benden bu kadar merak edenler icin Nosun tehlikesi yoktur motor omrunu azaltmaz orjinal pistonlu araclara gore wet dry sistemleri vardir wet sistem tercihtir eger pistonlarınıza guven varsa wet i 50 hp lik yani 1.6 motorlara uyumludur ancak nos bir nevi azotsuz oksijeni motor a vermektir yani ateşlemeyi artirmaktir başka olayi yoktur turbo motorlarda pek etkisi yoktur anlasılacak kadar wet sizi koltuga yapistirir dry ise yapiştirmaz onun sistemini bilmiorum ama farklı 1.6 motorlara 50 hp 1.8 2.0 arasi 75 hp 2.500 motorlara 100 yada 125 hp 3.0
motorlara 150 hp lik nos takviyesi yapilabilir ama piston ve kollari nos a dayanikli forged olmalidir saglıklı olabilmesi icin ha arac 0 aldınız 25 bin km de falansa hic sorun yaşayacagınızı sanmam nos u ole gaza gelip filmlerdeki gibi degil 2 ser saniyelik kullanın zaten o sizi 3bin devir rahat yukseltir deviri ve hizida yukseltir dogal olarak


Saygilar[signature][hline]

[Bu mesaj _Carmella_ tarafından 30 Ekim 2005 22:29 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selamlar

Gülü seven dikenine katlanır
ama pahali cidden ama zevk zevk para ile alinabilir bu devirde maalesf keske herkes istedigi arabaya ve istedigi bütceye ve istedigi saglıga kavusabilsin yarrabim en buyuk istegim bu benim kadir gecesinde

Saygilar[signature][hline]

[Bu mesaj _Carmella_ tarafından 31 Ekim 2005 00:06 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...