PZero Mesaj tarihi: Ekim 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2005 kurallar - Havada askıda kalan bir kimse bu durumun farkına varıncaya kadar asılı kalmaya devam eder. Hareket halindeki bir kimse yoluna birdenbire katı bir madde çıkıncaya kadar hareketine devam eder. Katı bir maddenin içinden geçen bir kimse arkasında vücudunun kesit ölçülerine uygun bir gedik bırakır. Bir cismin 20. kattan düşmesi için gereken zaman, onu iten veya düşüren kimsenin onu kırılmadan yakalamak için 20 katı koşarak inmesi için geçen zamandan büyük ya da ona eşittir. Tabii ki böyle bir cisim hem değersiz hem de onu yakalama girişimi başarısızdır. Korku anında bütün çekim kanunları etkisiz hale gelir. Hız arttıkça nesneler aynı anda birden fazla yerde bulunabilir. Tünel girişine benzeyecek şekilde boyanmış katı duvarlardan bazı kahramanlar geçebilirken diğerleri geçemez. Kedisel maddenin hiç bir şiddetli biçim değişikliği sürekli değildir. Yaani: Bir kedi içinde bulunduğu kabın şeklini alır. Her şey bir örsten daha hızlı düşer. Ispanak sadece bedensel kuvveti değil, zekayı da artırır. Ayrıca etkisini göstermek için hazmedilmesi gerekmez, derhal gösterir. inşallah açılmamıştı aradım bulamadım bişey ama açıldıysa affola alıntıdır[signature][hline]2pac erkek adam renkli takım tutmaz . . . [b]KaVGaYSa KaVGa DeDiK !! ÖLüMSe öLüM DeDiK !! BeŞiKTaŞıN uĞRuNa Ne CaNLaR FeDa EttiK !! BeŞiKTaŞLı DoğDuK Biz.. BeŞiKTaŞLı öLeCeĞiZ !! ÖmrüMüzün SoNuNa DeK !! HeP SeNi SeVeCeĞiZ !! BEŞİKTAŞ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2005 Zıplama konusu hariç animelerle ortak noktası yok bu yaşımda seviniyorum bu duruma ama eskiden bu saydığın tüm maddeleri bayıla bayıla seyrederdim. :D[signature][hline]The one side moon is always dark. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ekim 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2005 Evet evet animelerde yok neyseki... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Ekim 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2005 [spo1=Anime Kuralları (www.anime.gen.tr)]#1 – Metafiziksel Düzensizliği Yasası Normal fizik kanunları geçerli değildir. #2 – Yerçekimini Azaltma Yasası Her ne zaman biri ya da bir şey zıplasa veya atılırsa yerçekimi o şey için 4 kat azaltılır. # 3 – Ses Yükseltme Yasası, Anime Akustik Asal Yasası Uzayda güçlü sesler (mesela patlamalar) çok daha fazla kuvvetlenir, çünkü uzayda patlama sesini azaltabilecek hava bulunmaz. # 4 – Değişmez Saldırı Yasası, Anime Hareket Asal Yasası Saldırı hıza denktir. Bir dövüş sahnesi olduğundan çok daha hızlıymış gibi gösterilir. # 5 – Mekanik Hareketlilik Yasası,Anime Hareket İkinci Yasası En büyük mekanik alet en hızlı hareket edendir. #6 – Zaman Değişim Yasası Zaman her zaman sabit hızla sürmez. Kahraman her soğukkanlı ve/veya etkileyici bir şey yaptığında zaman durur, sevgililer ve arkadaşlar ölürken yavaşlar ve bir dövüş başladığında hızlanır. #7 – Maddi ölüm Asal Yasası İyi karakterin yada kötü karakterin ölmesi savaşın bitmesinin tek yoludur.Ya kötü karakter anlayamayacağı kadar hızlı ölür ya da çok uzun süren bir kavga konuyu oluşturur. Bu durumda iki taraf da birbirlerinin çalışma sistemini kavramak için zaman kazanmaya çalışacaktır. #8 - İkinci Maddi Ölüm Yasası As kötü karakterin ölümü hemen olmaz, zaman alır(kullandığı yada emrinde ki derecesi düşük kötü karakterler için bu kural daha hafif şekli ile geçerlidir) fiziksel yaralar ne olursa olsun ölümün onlara ulaşamayacağına inanmaları onların doğal niteliği halindedir ve bu yüzden ölürken kendi ölümlerinin şoku ile bunu anlayamamış olarak ölürler. #9 – Heyecanı Vurgulama Yasası Hareketin yoğun olduğu heyecanlı anlarda ekran bu sahnedeki karakterleri ayrı ayrı gösterecek şekilde parçalara bölünür. Aradaki ayrım çizgileri siyah üzerine parlak renkler kullanılarak betimlenir. #10 – Heyecanı Çoğaltma Yasası İyi karakter, kötü karakteri yaraladığında ya da yenilgiye uğrattığında, bu olay en az 3 kez 3 farklı açıdan gösterilir. #11 – Doğal Yanıcılık Yasası Her şey patlar.Her şey. İlk Kanıtlama: Herhangi bir şey patlamak üzereyse şişer. Patlamak üzereyken şişmeyen şeyler de... İkinci Kanıtlama:Büyük şehirler insani biliminin kabul ettiği en yüksek derecede patlayıcı materyaldir. Tokyo bu şehirler için en çabuk alev alan şehirdir. #12 – Işık Yasası Hemen hemen her şey enerji yüklü ışık yayar. İyi karakterli biri ya da şeyse iyi, kötü karakterli ise de kötü.. #13 – Enerji Yayma Yasası Enerji mekanik yada uzay aracı silahlarıyla ateş etmeden önce enerji biriktirir. (Çoğunlukla “enerji şişkinliği” olarak adlandırılır). Silahların patlama özellikleri yüzünden, bunun Doğal Yanıcılık Yasası ile bağlantılı olduğu sanılır. #14 – Ters Öldürücü Büyüklük Yasası Silahın yıkıcı potansiyeli, büyüklüğü ile ters orantılıdır. İyi karakterin sahip olduğu küçük bir silah, kötü karakterin sahip olduğu kocaman bir silahı yener. #15 – Tükenmezlik Yasası Kimse köşeye sıkıştırılmadıkça ve bilinçsiz değilse, asla varlığını, silahlarını tamamen harcamaz ve kimsenin mermisi bitmez. #16 – Ters Doğruluk Yasası İyi karakterin görevi doğru olarak bildiği ve uygulamaya çalıştığı kural her ne kadar zor bir durumda olursa olsun elindeki güçle mümkün olabildiğince çok şeyi savunmak ve kurtarmak ve bunu yaparken kendini sakınmamaktır. Kötü karakterinki ise ne olursa olsun elindeki gücü sadece kendi çıkarları için ve iyi olan herşeyi yok etmek için kullanmaktır. (Bu Stormtrooper etkisi olarak da bilinir) Örnek:Bir iyi karakter darbeler yüzünden sersem bir halde olsa da karışıklığı kontrol altına alır ve aynı anda çarpmak üzere olan bir aracı kurtarır. İyi karakter tüm bunları orta yerde açık hedef halindeyken yaptığı halde ona ateş eden bir tabur kötü karakter ise iyi karakteri vuramaz, ıskalar. İlk sonuç:Sahnede ne kadar çok kötü karakter varsa, birilerini vurma ya da yaralama olasılıkları o derece azdır. İkinci sonuç:Her ne zaman iyi karakter başa çıkılmaz bir olayla karşı karşıya gelse genellikle olasılıklar şöyle sıralanır: kötü karakterler derlitoplu bir düzene girer, herşey kahramanın tek atışta hepsini yenip kurtulmasını sağlayacak şekilde gelişir. Üçüncü sonuç:Her ne zaman iyi karakter gerçekten kötü tarafından vurulsa, bu yaralanma onun için bir kayıp değil tam tersine savaşma azmi olur ve yaranın ağırlığına rağmen kalkar ve eskisinden daha güçlü savaşır ve... yener. Ayrıca bu yara genelde omuz gibi fazla önemli olmayan yerlerde olur ve bu onun savaşmasını engellemez. #17 – Geçici romantik Güvenilmezlik Yasası Kötü karakter ya iyi karaktere aşık olur ki bu onun için iyi bir son olmayabilir her zaman (kendini iyi için feda etmesi olasıdır)ya da iyi karakteri kendine aşık edecek bir yol bulur ki bunu kullanması da zararınadır aslında ya sonuç ters döner ve ilk olasılığa döner ya da planı ortaya çıkar ve her zaman olduğu gibi yenili Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tanoren Mesaj tarihi: Ekim 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 24, 2005 Birinci maddeye ek oalrak: aşağıya bakmadığı sürece, bir karakter yürümeye boşlukta bile devam edebilir[signature][hline]Türkiye'nin en büyük arşivi değil belki ama.. Anime listem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar