Jump to content
ReBeL

soldat buglari

Öne çıkan mesajlar

§ 05 Eki 2005, 12:15
son versiyon soldatta , paticikte ve diger butun online serverlarda daha once karsilasmadigim seyler gormeye basladim.
mesela bazi oyuncularin kasitli olarak grafiklerin icinden gecip ( asagi dogru zeminin icinden gecip , normal gecemeyecekleri baska yerlere girme ) oyuna devam etme bunlardan bi tanesi.
digeride bazi oyuncular xxx has joined the game , xxx has quit the game halinde oyuna devamli olarak girip cikiyorlar. spawn noktalarindan devamli olarak olarak cikip 3-5 saniye ates ettikten sonra aniden yok oluyorlar ve baska spawn yerinde cikip bu işi devamli surduruyorlar.

acaba benim soldatta mi sorun war yoksa sizde mi ayni sorunlari yasiyorsunuz. bi sorayim dedim.

tsk[signature][hline]A METAL HEART IS HARD TO TEAR APART

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Eki 2005, 13:22
Grafik sorunu daha önceki versiyonlardan kalma bir şey, yeni versiyona özel bir durum değil. Bir çok haritanın böyle bugları var ve harita dışına çıkılabiliniyor.

Oyuna durmadan girme olayını ise genelde ctf de görüyorum, nedenide ölünce ortaya çıkan 11 sn yi beklememek için hemen takım değiştirme, ama herkesin gözü puanda olduğu için sık gördüğüm bir şey değil malum puanlar sıfırlanıyor her girişte.

Bu aralar bir de crack sorunu yaşıyor insanlar. Crack leri patladığı için oyundan durmadan düşüp tekrar giriyorlar. Belki böyle bir durumlada karşılaşmış olabilirsin.[signature][hline]Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes. - Edsger W. Dijkstra

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Eki 2005, 15:24
onu bilmemde bugün konsol da..
rebel has joined the game..
rebel is spamming the server..
rebel is spamming the server..
rebel is spamming the server..
rebel(1) has joined the game..
diye bi mesaj görmüstüm belki alakalıdır.. (c/p yapmadım bleki mesajı ynalış hatırlıyorumdur aynısı olmayabilir)[signature][hline]Bıktım..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Eki 2005, 18:21
bide şöle bi m79 bugı var, çift silah m79 alınca 2.de ateş edince mermisi gözükmüyo. e haliyle kaçmak zor oluyo biraz :)[signature][hline]:0)
?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2005, 09:19
aslinda ben tam olarak maplere ozel grafik hatalarindan bahsetmiyordum. ornegin arena2 de flame god power upinin bulundugu yerden alt kisma grafigin icinden cart diye gecip assagiya giriyorlar. y. her mapte her platformun altina cart diye giren sahislar mevcut.

lethenin dedigi spam ne yapinca oluyor cok merak ettim. soldatim da mi war sorun baglantimda mi . bi soylerseniz ona gore bi cozum bulayim. bazen oyundan sıkılıp cıkmama neden oluyor bunnar

ha bi de zaten full olan oyunun neyini kırek liyorlar anlamis degilim. oyunda jetpack renginden baska bişi degismiyorki. her servera girebiliyoruz daha ne yani? neyin kıreki ?[signature][hline]A METAL HEART IS HARD TO TEAR APART

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2005, 10:17
isminin yanında yıldız çıkıyo ya o bile yeter. ben eskiden kandırıyodum milleti, çok iyi oynadığım için verdiler o yıldızı diyodum millette inanıyodu :)[signature][hline]:0)
?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2005, 15:37
said:
Krusty, 06 Ekim 2005 13:17 tarihinde demiş ki:
kandırıyodum milleti, çok iyi oynadığım için verdiler o yıldızı


Hmmm...[signature][hline]Ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyorum
Geceler hiç bitmiyor ben hiç uyumuyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Eki 2005, 18:50
mesela tole hep inanırdı buna[signature][hline]:0)
?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...