suicide Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Türkçeleştiren ve biraz açıklayan olursa çok makbule geçer :D On 56B we have some other fields like MOVERATE,RESLEVEL,RESDISPDNID and RESDISPDNHUE. They sound some difficult and strange thing but they aren't. Here's the explanation for them: MOVERATE: This setting (that can only be writed at the npc chardef) controls how fast the npc moves. The smaller the value, the faster the npc is. For example, if I have a horse chardef with default moverate (100) and another with moverate=60, the one with 60 will walk and run a lot faster than the other horse. This is great for making really difficult monsters to kill. RESLEVEL: This tells sphere what version of uo this monster is from, for example, a Wanderer of the Void will have RESLEVEL=3 (3=AOS) (see sphere_defs.scp for a complete list), so only accounts with RESDISP 3 or bigger can see this monster as he really is. NOTE: If you set a lower value for RESLEVEL, if the player doesn't have this npc anim he'll crash. RESDISPDNID: As you probably have seen, I used a lot of "as he really" is, exactly because of this setting, this tells the client what monster will the player see instead of the correct one. For example, this Wanderer of the Void will show as Wanderer of the Void for those who has ACCOUNT.RESDISP=3 or bigger, but for those who has smaller values it'll show as a c_spectre (if you so define). RESDISPDNHUE: This defines what color will the player see the monster if the RESDISPDNID id is shown to him (have an account.resdisp lower than the reslevel of this char) Here's an example for those new settings: [chardef 310] defname=c_Wailing_Banshee NAME=Wailing Banshee SOUND=snd_monster_zombie1 ICON=i_pet_wailingbanshee DAM=11,16 RESDISPDNID=c_spectre RESLEVEL=3 RESDISPDNHUE=01 ARMOR=20 CAN=MT_WALK|MT_FLY DESIRES=i_gold,e_notoriety,e_horses,c_man,c_woman,t_corpse CATEGORY=new Monsters SUBSECTION=AOS DESCRIPTION=Wailing Banshee ON=@Create NPC=brain_monster FAME={100 3000} KARMA={-5000 -6999} STR={126 166} INT={86 115} DEX={41 75} MAGICRESISTANCE={75.0 95.0} TACTICS={45.0 75.0} WRESTLING={50.0 70.0} ON=@NpcRestock ITEM=i_gold,{50 100} ITEM=i_reag_daemon_bone,{2 6}[signature][hline]Prophecy Kehanet yakında başlıyor... by suicide Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tcpip Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 yarım ingilizcem ile MOVERATE: ile npclerin yürüme (kosma) hızlarını kontrol edebiliyoruz. RESLEVEL: npc lere level veriyoruz bu level i görebilenlen (ayarı bi alttaki) npc yi oldugu gibi görüyor. göremeyenler ise daha kücük bi yaratık gibi (yada kafamıza göre daha büyük) görebiliyor.. yani çift body gibi bişi :) RESDISPDNID: playerların bir ustteki şeyin level kaca kadar görebilcegi ayarı RESDISPDNHUE: bu olayların renk ayarı sanırsam[signature][hline]Reklamlar--- Chaos Design & Hosting Sindarin MMO Platformu Ultimatr.Net Nimbus UO PvP Şart [Bu mesaj Tcpip tarafından 20 Eylül 2005 11:30 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
suicide Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Teşekkürler @TCPIP yeterince anlaşılır oldu ;)[signature][hline]Prophecy Kehanet yakında başlıyor... by suicide Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ractamainus Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 MOVERATE = NPC'lerin hızını belirliyor. Rakam düştükçe, NPC hızlanıyor. RESLEVEL = Efendim bu özellik ile NPC'leri sınıflandırabiliyoruz. Mesela buradaki örnekte "Wanderer of the Void"i kullanmışlar. Bu yaratık AOS'a ait, yani "reslevel=3" [tam listeyi sphere_defs.scp içinde bulabilirsin]. Bundan böyle bu yaratığı sadece account'ı "RESDISP 3" veya daha büyük olan oyuncular görebiliyor. NOT: Eğer reslevel için küçük değer girersen ve oyuncunun o animasyonu yoksa client çökermiş. RESDISPDNID = bu da resdisp'i, bazı yaratıkları görmesine olanak tanımayan oyuncuların, o yaratığın hangi animasyon ile görülmesini ayarlamayı sağlıyor. mesela "resdisp 2" olan bir oyuncu, yukarıdaki örnekteki "wanderer of the void"i(reslevel 3) "c_spectre" gibi görebilir. tabii böyle ayarlanırsa. RESDISPDNHUE = bu da vanderer of the void'i, spectre gibi gören oyuncular için "c_spectre"ın rengini ayarlıyor. amaç gerçek spectre ile wanderer of the void'in karışmaması yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
suicide Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Şimdi daha da anlaşılır oldu thanks..[signature][hline]Prophecy Kehanet yakında başlıyor... by suicide Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar