Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

56b new things


suicide

Öne çıkan mesajlar

Türkçeleştiren ve biraz açıklayan olursa çok makbule geçer :D

On 56B we have some other fields like MOVERATE,RESLEVEL,RESDISPDNID and RESDISPDNHUE. They sound some difficult and strange thing but they aren't. Here's the explanation for them:

MOVERATE: This setting (that can only be writed at the npc chardef) controls how fast the npc moves. The smaller the value, the faster the npc is. For example, if I have a horse chardef with default moverate (100) and another with moverate=60, the one with 60 will walk and run a lot faster than the other horse. This is great for making really difficult monsters to kill.

RESLEVEL: This tells sphere what version of uo this monster is from, for example, a Wanderer of the Void will have RESLEVEL=3 (3=AOS) (see sphere_defs.scp for a complete list), so only accounts with RESDISP 3 or bigger can see this monster as he really is.

NOTE: If you set a lower value for RESLEVEL, if the player doesn't have this npc anim he'll crash.

RESDISPDNID: As you probably have seen, I used a lot of "as he really" is, exactly because of this setting, this tells the client what monster will the player see instead of the correct one. For example, this Wanderer of the Void will show as Wanderer of the Void for those who has ACCOUNT.RESDISP=3 or bigger, but for those who has smaller values it'll show as a c_spectre (if you so define).

RESDISPDNHUE: This defines what color will the player see the monster if the RESDISPDNID id is shown to him (have an account.resdisp lower than the reslevel of this char)

Here's an example for those new settings:

[chardef 310]
defname=c_Wailing_Banshee
NAME=Wailing Banshee
SOUND=snd_monster_zombie1
ICON=i_pet_wailingbanshee
DAM=11,16
RESDISPDNID=c_spectre
RESLEVEL=3
RESDISPDNHUE=01
ARMOR=20
CAN=MT_WALK|MT_FLY
DESIRES=i_gold,e_notoriety,e_horses,c_man,c_woman,t_corpse
CATEGORY=new Monsters
SUBSECTION=AOS
DESCRIPTION=Wailing Banshee

ON=@Create
NPC=brain_monster
FAME={100 3000}
KARMA={-5000 -6999}
STR={126 166}
INT={86 115}
DEX={41 75}
MAGICRESISTANCE={75.0 95.0}
TACTICS={45.0 75.0}
WRESTLING={50.0 70.0}

ON=@NpcRestock
ITEM=i_gold,{50 100}
ITEM=i_reag_daemon_bone,{2 6}[signature][hline]Prophecy
Kehanet yakında başlıyor...
by suicide
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yarım ingilizcem ile

MOVERATE: ile npclerin yürüme (kosma) hızlarını kontrol edebiliyoruz.

RESLEVEL: npc lere level veriyoruz bu level i görebilenlen (ayarı bi alttaki) npc yi oldugu gibi görüyor. göremeyenler ise daha kücük bi yaratık gibi (yada kafamıza göre daha büyük) görebiliyor.. yani çift body gibi bişi :)

RESDISPDNID: playerların bir ustteki şeyin level kaca kadar görebilcegi ayarı

RESDISPDNHUE: bu olayların renk ayarı sanırsam[signature][hline]Reklamlar---
Chaos Design & Hosting
Sindarin MMO Platformu
Ultimatr.Net
Nimbus UO PvP Şart

[Bu mesaj Tcpip tarafından 20 Eylül 2005 11:30 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MOVERATE = NPC'lerin hızını belirliyor. Rakam düştükçe, NPC hızlanıyor.

RESLEVEL = Efendim bu özellik ile NPC'leri sınıflandırabiliyoruz. Mesela buradaki örnekte "Wanderer of the Void"i kullanmışlar. Bu yaratık AOS'a ait, yani "reslevel=3" [tam listeyi sphere_defs.scp içinde bulabilirsin]. Bundan böyle bu yaratığı sadece account'ı "RESDISP 3" veya daha büyük olan oyuncular görebiliyor.
NOT: Eğer reslevel için küçük değer girersen ve oyuncunun o animasyonu yoksa client çökermiş.

RESDISPDNID = bu da resdisp'i, bazı yaratıkları görmesine olanak tanımayan oyuncuların, o yaratığın hangi animasyon ile görülmesini ayarlamayı sağlıyor. mesela "resdisp 2" olan bir oyuncu, yukarıdaki örnekteki "wanderer of the void"i(reslevel 3) "c_spectre" gibi görebilir. tabii böyle ayarlanırsa.

RESDISPDNHUE = bu da vanderer of the void'i, spectre gibi gören oyuncular için "c_spectre"ın rengini ayarlıyor. amaç gerçek spectre ile wanderer of the void'in karışmaması yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...