Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yardim Ederseniz!!!


ssercan

Öne çıkan mesajlar

Arkadaslar Sitede Arama Yaptim fakat bulamadım ozur Dİliyorum.Usendim Ve Acil Lazım bana vampire Scp Lazım Sdc Vampire Guildi masterinin Vamdpire Yapabilmesini İsriyorum ve palyerin sdc ten renginin 0482 olmasını istiyorum.hazir Var Mı yada Bana YOn Gosterin fazla Scp yazmayi Bİlmiyorum.+Ocllo Sehrinide Vericem valilik Gİbi Birsey De LAzım nası Olcuak yardim Pls!Eger yardim Ederseniz Cok isime yariycak Tesedkdkur ederim!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hazırı yok bende ama kücük bi karalama yaparsam

[itemdef i_vampitasi]
id i_stone //<---- buraya iyi bi stone id yaz.
name Vampir Birligi

on=@click
message Vampiric Empire of tcpip
return 1

on=@dclick
if (0)
if ( == )
target Kimi vampir ilan edeceksin sahipzz?
return 1
endif
else
src.sysmessage Suanda vampir birligi baskani oldun
tag.sahip
src.events e_vampir
src.name the vampirmaster
endif

on=@targon_char
src.targ.events e_vampir
src.targ.name the vampir

[events e_vampir]
on=@death
hits
say * Vampiric Resurrection *
return 1



--------------
şimdi cok basit bişi ama event i gelistir. region dan event check ile sehir disina atma ekle adam olur :-)[signature][hline]
Chaos Design & Hosting
Sindarin MMO Platformu
Msn : [email protected]


[Bu mesaj Tcpip tarafından 03 Eylül 2005 20:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[code=php]if (0)[/code] tag sahibi 0'da büyükse... tag değerleri 1,2,3 diye gidebiliyor mu? tag'ler boolean (0/1) değer almaz mı? yoksa 1,2,3,... ne anlam ifade eder?

[code=php]if (0)
if ( == )[/code] iki "if"i ardarda vermenin özel bir amacı var mı? yoksa "||" işaretçisiyle de ayırılabilir mi? => "(0) || ( == )" gibi...
ayrıca burada ki tag'lerin başında neden kaynağı yani "src" yok? olması gerekmez mi? => "src.tag.sahip" gibi...

[code=php]if
// bir iş yap
endif
else
// bir iş yap
endif[/code] şimdi bir "if" döngüsü "endif" ile kapatıldıktan sonra "else" yapılmasa da olur sanırım? ama amaç burada sanırım boşuna işlemciyi kastırmaktan kaçınmak? bunun yanında "else" sonuna da "endif" getirmek şart mı?

[code=php]on=@targon_char
src.targ.events e_vampir
src.targ.name the vampir

[events e_vampir]
on=@death
hits
say * Vampiric Resurrection *
return 1[/code] şimdi burada seçilen karakter vampir event'ini alıyor. vampir eventide ölen vampiri full hp ile diriltmeyi sağlıyor. bu değil mi?
"hits " demek "src.hits == " demek midir?

sphere'dan anlamayan bir insan olarak soruyorum, amacım öğrenmektir. kafanızı şişirdiysem affola ;)[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe


[Bu mesaj Ractamainus tarafından 03 Eylül 2005 20:52 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1- 0 == tag da her hangi bi deger varmı dır kontroludur.

2- if altında if kullandım cunku kolay mantıgı geliştirmek amacım || kullansa idim hatalı olurdu sahibi ise yada sahibi yoksa gibi bi anlam tasırdı. kasmak gereksiz orada.

3- taglar da src yok cunku taglar tasa ait.

4- endif else olmasının sebebi iki farklı if e ait olmaları yine mantıgı kurmakla ilgili kurana göre değişebilir.

5- event da on=@death de src olmaz. öleni resliyorum. eventi kafasına göre geliştirsin ben sacma bişi ekledim oylesine.

6- imla hatası affola.

7- GOOOOL Turkiye!!![signature][hline]
Chaos Design & Hosting
Sindarin MMO Platformu
Msn : [email protected]


[Bu mesaj Tcpip tarafından 03 Eylül 2005 22:17 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eğer yukarıda yazılanları anlamadıysan, insanlardan vampir sistemi scripti istemekten önce biraz sphere üzerine araştırma yapmanı tavsiye ederim ;)

çünkü çok karışık şeyler yok yukarıda ki sphere'den anlamadığımı belirtmiştim, buna rağmen sığ bilgimle yukarıdakileri anlayabildim...

bunun dışında tcpip'nin yazdığı sistem güzel bir örnek teşkil edebilir ama geliştirilmesi lazım bence. zaten kendisi de karaladığını belirtmiş. direkt olarak kullanmanı tavsiye etmem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yahu madem burası scriptsharing bölümü, paylaşmanın etiğine biraz saygılı olalım değil mi?
örneğin sen kendi vampir scriptini koysan önce başkalarından istiyeceğine?..
belki senin sistemi üzerinde oynamalar yapılır ve çok güzel bir sistem yaratılabilir. "paylaşmak" sadece script alış-verişi yapmak değildir yani...
onca zamandır şu forumu takip ederim, eğer herkes şu zamana kadar yukarıda yazdığım gibi davransaydı inanıyorum community olarak daha fazla bilgi sahibi olmuş, bilgi üretir hale gelmiştik ;)

bununla birlikte vampir sistemi kodu yok bende, diğer kodların olmadığı gibi :)[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya nebula ocak dan cektim bi kac bisi onuda topici adcdıkadan sonra buludugum icin vermedim dur veriyim tmm kızma :D


// ----------------------------
// TRIG.SCP - TRIGGER AYARLARI
// SON GUNCELLENME TARIHI: 1 Aralik 2001
// ----------------------------
VERSION=0.55

[TYPEDEF 2010]
ONTRIGGER=DCLICK
SRC.SYSMESSAGE You cannot eat that, it does not belong to you.
RETURN 1

[TYPEDEF 2011]
ONTRIGGER=DCLICK
RETURN 1

[TYPEDEF t_exitjail]
ON=@STEP
IF ( >5 )
SRC.GO BUCCANEER'S DEN
RETURN 1
ELSE
SRC.GO
RETURN 1
ENDIF

ON=@CLICK
IF ( >5 )
MESSAGE to Buccaneer's Den
RETURN 1
ELSE
MESSAGE to Britain
RETURN 1
ENDIF

ON=@DCLICK
IF ( >5 )
MESSAGE to Buccaneer's Den
RETURN 1
ELSE
MESSAGE to Britain
RETURN 1
ENDIF

[TYPEDEF t_gojail] //cQ
ON=@STEP
IF ( &statf_criminal )
SRC.MOVE 1,1
SRC.SYSMESSAGE Criminaller buradan gecemez.
RETURN 1
ENDIF
SRC.GO


[typedef t_pkres]
On=@Step
if ((&statf_dead) && ( > 5))
src.resurrect
src.update
endif

On=@DClick
if ((&statf_dead) && ( > 5))
src.resurrect
src.update
endif

[TYPEDEF 1000]
// Land Mine
DEFNAME=T_LANDMINE

ON=@STEP
IF ==0
EFFECT=3,i_fx_explode // explosion
SOUND=snd_SPELL_EXPLOSION
SRC.DAMAGE={5 20} // damage the person who stepped here.
MORE=1
TIMER=30 // reset in 30 seconds.
ELSE
SAY Click
ENDIF
RETURN 0 // allow player to walk here.

ON=@TIMER
MORE=0
RETURN 1 // don't allow decay

ON=@DCLICK
IF // make chance of disarm based on tinkering ?
MORE=1
TIMER=60
MESSAGE Mine is disarmed
ELSE
MESSAGE You fail to disarm the Mine!
IF RAND(2)
TRIGGER @STEP
ELSE
MESSAGE The mine does not go off. Close one!
ENDIF
ENDIF
RETURN 1 // No further processing required.

[TYPEDEF 1002]
// Gate to allow only mages into Wind.
DEFNAME=T_WINDGATE
ON=@STEP
IF > 70.0
SRC.MESSAGE Welcome to Wind!
SRC.GO Wind // or proper x,y,z address for Wind
ELSE
SRC.MESSAGE You are not a worthy mage to enter Wind!
ENDIF
RETURN 1

[TYPEDEF 1003]
// Trapped chest.
DEFNAME=T_TRAPCHEST
ON=@DCLICK
IF >=300
SRC.MESSAGE You disarm the trap and open the chest.
TYPE=T_CONTAINER
RETURN 0
ELSE
SRC.MESSAGE You fail to disarm the trap.
IF RAND(2)
SRC.MESSAGE The trap does not go off. Lucky.
TYPE=T_CONTAINER
RETURN 0
ELSE
EFFECT=3,i_fx_explode
SOUND=snd_SPELL_EXPLOSION
SRC.DAMAGE={20 35}
TYPE=T_CONTAINER
RETURN 0
ENDIF
ENDIF

[TYPEDEF 1004]
// Good noto res gate.
DEFNAME=T_GOODRESGATE
ON=@STEP
IF < 0
SRC.MESSAGE You are not fit to be here evil one!
RETURN 1
ENDIF
IF ! ( & 02 ) // Are they dead ?
SRC.MESSAGE You feel you are on holy ground.
RETURN 0
ENDIF
SRC.MESSAGE Return to life friend of goodness.
SRC.RESURRECT
RETURN 1

ON=@DCLICK // dclicking is the same as STEP
TRIGGER=@STEP

[TYPEDEF 3000]
//Guild Members Only Door
//Set the door to the Triger Type #, then Link the DOOR to the GUILDSTONE
//DO NOT LINK THE GUILDSTONE TO THE DOOR - YOUR GUILDSTONE WILL DISAPPEAR IN THE NEXT SAVE.
DEFNAME=T_GUILD_DOOR
ON=@DCLICK
IF ( == )
MOREP=


SRC.MESSAGE You've been allowed to pass through the door magically.
SRC.GO
ELSE
SRC.MESSAGE The door seems magically locked.
ENDIF
RETURN 1

// The following item is a barbarian sewing kit I made that only a barbarian class.
// Use this version of the kit if you only want a certain race or class use it.
// on the player.

[ITEMDEF I_BLOOD]
// This trigger works on the blood pools left by carving corpses. When the player dclicks the blood, it checks to see if the players skin color matches that of a vampire, in this example I used 038a as the vampire skin // color. It then makes a backpack check for a empty bottle, if there is a bottle, it creates a blood bottle in the players pack. When the vampire dclicks it, it heals him.
//blood
CATEGORY=Decoration - Dungeons and The Dead
SUBSECTION=Blood
DESCRIPTION=@
DUPELIST=0122b,0122c,0122d,0122e

ON=@DCLICK
IF ==038a // checks if player has xskin color of 038a
IF // checks if the players doesnt have bottles in their pack
SRC.MESSAGE You put some blood into a bottle.
SRC.SOUND=0240
SRC.CONSUME=i_BOTTLE_EMPTY //consumes 1 empty bottle
SRC.NEWITEM=i_bottle_blood //creates a bottle of blood - change this id# to match the bottle of blood.
SRC.ACT.BOUNCE
REMOVE
RETURN 1
ELSE
SRC.MESSAGE You don't have any empty bottles.
RETURN 1
ENDIF
ENDIF

[ITEMDEF I_HAIR_TIE]
//HAIR TIE
NAME=ponytail hair tie
ID=i_fishing_weight
TYPE=0

ON=@Create
COLOR=038a // grey color

ON=@DCLICK
IF ==i_hair_

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...