Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SOE den özür


SethValor

Öne çıkan mesajlar

http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Announcements&message.id=675

Gozlerime inanamadim. SOE yaptiği nerf den dolayı ozur diliyor...

Galiba okadar çok oyunu terkeden oldu ki, buyuk patrondan DEV lere cok ciddi bir fırça geldi.

Ama giden gitti, geri gelirmi bilmiyorum, oyundaki eski oyuncuların buyuk kısmı yok ortada.

Yazık ettiler, kendilerini kral zannetiler DEV ler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

jahaha
sizi dinliyoruz yazmışlar

onların ekranında forum açık değil
kullanıcı grafiği açık
-ne kadar aktif account var ? geçen aya göre %1.23 arttı efendim

-haa tamam iyi kalsın o zaman

-efendim oyuncular forumda kazan kaldırıyorlar pek çok şeyden şikayetçiler

-ver bakiyim şu satış grafiğini
hmm 2000 kişi ayrılmış fakat 1200 kişi oyunu almış
forumlara cevap vermeyin böyle devam ...


-efendim oyuncularımızın %30 unu kaybettik , eğer böyle giderse zarar edeceğiz
- ne oluyor neden böyle oldu ? bir foruma girip bakayım en iyisi ...[signature][hline]www.scuniverse.com
www.scuniverse.com/forum
Ayrton Senna is not dead

Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

forumları okumamasından kötüsü adamların oyunu oynadıklarıda yok..

"exp olayı hakkında kesin bilgi verirseniz , bug mı yoksa istediğimiz gibi mi olduğunu anlayabiliriz"..

çok gülmüştüm buna :D[signature][hline]www.kemirgen.net
Heyd - Jedi Padawan
Deadem - Master Bio-Engineer - Master Ranger
Hüsam - Level 50 Invul/NRG -(retired®)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
tunch, 24 Ağustos 2005 23:06 tarihinde demiş ki:"exp olayı hakkında kesin bilgi verirseniz , bug mı yoksa istediğimiz gibi mi olduğunu anlayabiliriz"..


ahah[signature][hline]Shewky Goldbreaker-----m.bh m.rifleman cm 4xxx-----FRF
------Bir süreliğine kapıyız------

Cem_Jedi, 20 Aralık 2004 19:03 tarihinde demiş ki:
beni kızdırmayın siteyi hackletirim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LucasArts'in SOE'den daha iyi olduguna dair en ufak bir inancim yok, musteri sogusleme konusunda daha beter olduklarina bile inaniyorum. Artik cikacak film dvd falan da kalmadi, neye gore expansion pack yapacaklar allah bilir.

Film geldi hop expansion, dvdsi cikiyo hop expansion, soundtrackine de expansion cikarttirir o LucasArts.[signature][hline]Morian Dae
Jedi Weakling

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lucas arts a kalmasın zaten iş
ama en azından SW nin özü olmuş olur SOE den kurtulursa
lucas kendisi el atsa bu işe çok çok daha iyi olmuştu, şu anda rank sistemini beklemiyordu jedi lar

başka bir şirket alsa şunuda kurtarsa şu oyunu
grafik motoru kötü deil çünki[signature][hline]www.scuniverse.com
www.scuniverse.com/forum
Ayrton Senna is not dead

Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Everquest'e gosterdikleri ozeni su oyuna gosterseler basindan kalkamayiz. Adamlarin launchpad'i bile SWG'ye bin basar. Nasil saglam, ne cakildigini gordum, ne frame atladigini gordum, ne lagini gordum ki grafikleri de SWG'den kat be kat ustun.

Zaten iyice mezlerle rootlarla elemental damagelarla ucmuslardi, bari EQ2'den adam calsinlar da oyun gelistirmeyi ogrensinler. EQ2 orda dakka basi adventure pack basiyor, biz daha burda publish diye bug fix yiyoruz.

14 yasinda bebeler mi var projenin basinda nedir anlamadim.[signature][hline]Morian Dae
Jedi Weakling

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben SOE'nin oyunun ilk çıktığı günden bu yana kat ettiği mesafeyi olumlu görüyorum.

Bana göre şu anda oyun çok daha güzel oldu ilk zamanlara göre.

Gelilim verilen örneğe, EQ2'deki grafikler iyi olabilir ama öncelikle unutulmaması gerekli olan biz burada FPS oyunu değil, MMORPG oynuyoruz.

Bence içerik derinliği bu açıdan daha önemli. Oyuncuya verdiği özgürlük daha önemli.

EQ2'de düz bir denizde yüzerken bir engele takılıp kalabiliyorsunuz. Gerçekçiliği olmadıktan sonra bence ne bir manası da kalmıyor grafik detayları.

Hep söylediğim gibi, oyunlardan alacağınız zevk sizin bakış açınızda gizlidir. Herşeyi oyundan beklememek lazım, 1998'de başladığım OSI'deki UO maceram da (ki hala devam ediyorum oynamaya) gördüğüm oyun mekaniği imkan vermese de oyuncular elf, orc olmasını bildiler. İlla ekranda elf şekilde yaratma opsiyonu olması gerekmedi.

Oyunun hala gelişmeye açık yanları tabi ki var, yok değil ama düşünürseniz hangi MMORPG'nin yok.

Bir Star Wars evreni hayranı olarak han solo benzeri karakterimden çok memnunum, mesela dün sadece 4 saatimi (hanımdan ve oğlumdan izin alarak tabi) yeni aldığım gemiye en uygun ekipmanı araştırmakla geçirdim ve bir dakika sıkılmadım. Kim demiş illa Jedi olunmalı diye değil mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Kumadam, 26 Ağustos 2005 13:58 tarihinde demiş ki:
Ben SOE'nin oyunun ilk çıktığı günden bu yana kat ettiği mesafeyi olumlu görüyorum.

Bana göre şu anda oyun çok daha güzel oldu ilk zamanlara göre.

Gelilim verilen örneğe, EQ2'deki grafikler iyi olabilir ama öncelikle unutulmaması gerekli olan biz burada FPS oyunu değil, MMORPG oynuyoruz.

Bence içerik derinliği bu açıdan daha önemli. Oyuncuya verdiği özgürlük daha önemli.

EQ2'de düz bir denizde yüzerken bir engele takılıp kalabiliyorsunuz. Gerçekçiliği olmadıktan sonra bence ne bir manası da kalmıyor grafik detayları.

Hep söylediğim gibi, oyunlardan alacağınız zevk sizin bakış açınızda gizlidir. Herşeyi oyundan beklememek lazım, 1998'de başladığım OSI'deki UO maceram da (ki hala devam ediyorum oynamaya) gördüğüm oyun mekaniği imkan vermese de oyuncular elf, orc olmasını bildiler. İlla ekranda elf şekilde yaratma opsiyonu olması gerekmedi.

Oyunun hala gelişmeye açık yanları tabi ki var, yok değil ama düşünürseniz hangi MMORPG'nin yok.

Bir Star Wars evreni hayranı olarak han solo benzeri karakterimden çok memnunum, mesela dün sadece 4 saatimi (hanımdan ve oğlumdan izin alarak tabi) yeni aldığım gemiye en uygun ekipmanı araştırmakla geçirdim ve bir dakika sıkılmadım. Kim demiş illa Jedi olunmalı diye değil mi?


tabi hıııııııııı hıııııııııııııııı[signature][hline]Shewky Goldbreaker-----m.bh m.rifleman cm 4xxx-----FRF
------Bir süreliğine kapıyız------

Cem_Jedi, 20 Aralık 2004 19:03 tarihinde demiş ki:
beni kızdırmayın siteyi hackletirim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Morian, 26 Ağustos 2005 12:59 tarihinde demiş ki:
Everquest'e gosterdikleri ozeni su oyuna gosterseler basindan kalkamayiz. Adamlarin launchpad'i bile SWG'ye bin basar. Nasil saglam, ne cakildigini gordum, ne frame atladigini gordum, ne lagini gordum ki grafikleri de SWG'den kat be kat ustun.

Zaten iyice mezlerle rootlarla elemental damagelarla ucmuslardi, bari EQ2'den adam calsinlar da oyun gelistirmeyi ogrensinler. EQ2 orda dakka basi adventure pack basiyor, biz daha burda publish diye bug fix yiyoruz.

14 yasinda bebeler mi var projenin basinda nedir anlamadim.


zaten soe nin en başından beri Launchpad denilen olayını bir türlü anlamış değilim , tamam downloadları yaptıracağın haberleri vereceğin bir arayüz lazım , e peki anladım belki launchpad çok gerekliydi ama 100 mb ram yiyip %60 işlemci kullanması nasıl bir saçmalıktır . Tamamen bakkal rüstemin programlama dehası[signature][hline]www.scuniverse.com
www.scuniverse.com/forum
Ayrton Senna is not dead

Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Kumadam, 26 Ağustos 2005 13:58 tarihinde demiş ki:
Ben SOE'nin oyunun ilk çıktığı günden bu yana kat ettiği mesafeyi olumlu görüyorum.

Bana göre şu anda oyun çok daha güzel oldu ilk zamanlara göre.

Gelilim verilen örneğe, EQ2'deki grafikler iyi olabilir ama öncelikle unutulmaması gerekli olan biz burada FPS oyunu değil, MMORPG oynuyoruz.

Bence içerik derinliği bu açıdan daha önemli. Oyuncuya verdiği özgürlük daha önemli.

EQ2'de düz bir denizde yüzerken bir engele takılıp kalabiliyorsunuz. Gerçekçiliği olmadıktan sonra bence ne bir manası da kalmıyor grafik detayları.

Hep söylediğim gibi, oyunlardan alacağınız zevk sizin bakış açınızda gizlidir. Herşeyi oyundan beklememek lazım, 1998'de başladığım OSI'deki UO maceram da (ki hala devam ediyorum oynamaya) gördüğüm oyun mekaniği imkan vermese de oyuncular elf, orc olmasını bildiler. İlla ekranda elf şekilde yaratma opsiyonu olması gerekmedi.

Oyunun hala gelişmeye açık yanları tabi ki var, yok değil ama düşünürseniz hangi MMORPG'nin yok.

Bir Star Wars evreni hayranı olarak han solo benzeri karakterimden çok memnunum, mesela dün sadece 4 saatimi (hanımdan ve oğlumdan izin alarak tabi) yeni aldığım gemiye en uygun ekipmanı araştırmakla geçirdim ve bir dakika sıkılmadım. Kim demiş illa Jedi olunmalı diye değil mi?


Şimdi öncelikle bazı söylediklerine karşı çıkarak şunu belirtmek isterimki oynadığımız oyun malesef beta görünümlü alpha. Neden Alpha diyorum bu oyuna ?

Kabul ediyorum bu oyun fps oyunu değil fakat bu oyunu cap limiti 30 olan fps de maksimum performansta oynamak için insanlar AMD 64 bit işlemciler ve DDR 533 2 GB ramlere sahip olmak zorunda değiller , ki bu oyun 2 sene önce yazıldı ve o zamanki sistemlerde çalışıyorsa aynı sistemlerde şu anda da sorunsuz çalışması gerekir , fakat her gelen update de sanki arka planda firmalar ile gizli donanım anlaşmaları olup olmadıklarını düşünmeden edemiyor insan.

SOE bu oyunu ilk çıkardığı zamandan bu zamana kadar arada katedilen tek mesafe bugfixler. Tabi 2 sene önceki bir bug un son publishde düzelmesi bir ilerleme olarak kabul edilebilir, zira oyuncuların çoğu ekran başında o bug yüzünden kanser olup eğlencelerinin içine edilmesi nasıl bir ilerleme olduğunu ap açık gözler önüne seriyor. Neyseki devlet el attı bugları ayda 1.2 milyon dolardan geliri fazla olan bir development team ile düzeltti. Bunada çok şükür , o kadar para veriyoruz bakın düzeltmeyebilirlerdi ...

"Gelilim verilen örneğe, EQ2'deki grafikler iyi olabilir ama öncelikle unutulmaması gerekli olan biz burada FPS oyunu değil, MMORPG oynuyoruz. "

Neden 100 milyon verilen bir MMORPG nin grafikleri kötü olsun ki ? Ayrıca MMO ların grafiklerinin kötü olması gerek , o oyunlar 2d oynanır gibi bir kurala bir ibareye oyun oynamaya başladığım günden itibaren rastlamadım.

"
Bence içerik derinliği bu açıdan daha önemli. Oyuncuya verdiği özgürlük daha önemli."

evet içerik olarak SW olduğunu bildiğimizden bilinç altı olarak kendimize atmosferi yaşattık , ama madalyonun öbür yüzünü çevirirsek bu oyunun ismini planet wars yapsak hiçbiriniz yüzüne bakmazsınız .

Oyuncuya verdiği özgürlük ise 2 3 güzel badge ve kitabın konusu ile ilgili görevleri yaptıktan sonra R2D2 nun bataryalarını ormanda 1000 m getirip götürtmekten başka bir işe yaramadı.

X ekseninde hapsetti bizi. Mission terminallerin başında refresh manyağı etti bizi.

"EQ2'de düz bir denizde yüzerken bir engele takılıp kalabiliyorsunuz. Gerçekçiliği olmadıktan sonra bence ne bir manası da kalmıyor grafik detayları."

Dathomir de pek çok kez rancorlara bike ımın saçma bir dal parçasına takılmasından dolayı kurda kuşa yem oldum. Ha şimdi sorabilirsin aklın neredeydi sağa sola manevra yap kaç , orası tehlikelerle dolu bir gezegen .

Bende şöyle bir cevap veririm
Rancor gördükte kaçmadıkmı ?
Paramız cebimizde yoktuda yenibike almadıkmı ?

Evet 2 sn de takılan bike dan düşüp hem bike ı patlatıp hemde clone centerdan çıkmak pek can sıkıcı olsa gerek. Ayrıca 20k lık bir bike ı almak için o anda vendorlar boş ise taa galaksinin öbür ucuna gidip dönmek te pek zamandan tasarruf gibi gelmiyor.
yapılması gereken tek şey can sıkıcı nesnelerin yanlarındaki rally pointleri ovalleştirmek , böylece bike ile giderken kafamı çevirip içeceğimi yudumlayabilirim ve daha çok zevk alabilirim.[signature][hline]www.scuniverse.com
www.scuniverse.com/forum
Ayrton Senna is not dead

Beş Hececiler

[Bu mesaj Arkansis tarafından 26 Ağustos 2005 15:16 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

grafik konusunda bence swg kötü degil vede EQ2 gibi bir oyunla karsilastirmakda cok ama cok sacma cunku aralarinda nerdeyse 1-1.5 yila yakin bir zaman var peki swg yapilirken daha iyi bi grafik olmazmiydi olurdu ama bence buda yeterli.
Oyunun özgürlük olayina geldigimizde özellikle wow gibi hayatimda oyndigim en sIkıcI oyundan daha cok özgürlük veriyor eq2 ilede karsilastirdigimizda ondanda cok özgürlük var bu oyunda ha ama sen bu oyunu sevmiyorsan buyur cancel account yapan kisilerin arasina sende katil ha 1 eksik ha 1 fazla benim icin fark etmez serverlarda oynuyan tek kisi bile kalsam bu oyun benim icin yeteri kadar eglendirici
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Malesef dediklerinize katılmıyorum. Herkesin oyun anlayışı ve beklentileri farklı olabilir buna şüphe yok.

Benim daha önceki yazımda da belirtmeye çalıştığım şey illa grafiksel detaylara odaklanmamanız.

SWG evrenin heyacanına kapıldık da devam ettik, ben 1998'den beri OSI/Atlantic'de oynamaya devam ediyorum oyun görsel olarak çok gerilerde kalmışsa bile benim için arkadaşlarımla buluşup bir şeyler yapabilmemi sağlayabiliyor. Bana göre herşey bir hevesin sonucu değil diye düşünüyorum

Bir yanlış anlamaya mahal vermemek için şunu da belirtmeden geçmek istemiyorum. SWG diğer MMORPG'ler gibi gelişmeye devam eden bir oyun. Değerlendirme yaparken bunuda dikkate almanızı salık veririm.

Gelelim MMORPG yaşamına, 1993-95 arasında text bazlı MUD'lardan sonra ilke göresel bazda UO ile tanıştık 1998'de. Ve şunu gödük ki bu tarz oyunlar karakterini yaşattığın, oynadığın evren ile bütüleştiğin oyunlar.

Malesef sizlerin şu noktaya odaklandığını görüyorum, herşeyi oyundan bekliyorsunuz. Bir üst yazımda da belirttiğim gibi oyunun size sunmadığı imkanları siz ve arkadaşlarınız yaratabilirsiniz.

İlla bir misson terminal'den görev yada quest almak değildir iş, adında RPG ibaresi olan bir oyunda sizler de görev yaratabilirsiniz.

BU yapılamaz demeyin, bir çok defa gördüm ve yaptım. Gerek UO'da gerekse SWG'de gerekse EQ1 ve 2'de bunları yapabildim. Eski postlarımı inceleme şansınız olursa hem SWG hem de UO için bir çok hikayeyi bu oyunların içinden çıkarıp, avlara ve questlere dayandırabildik.

Bir çok MMORPG oyuncusunun bu günlere hangi aşamalardan geldiğimizi unuttuğunu üzülerek görmekteyim. Çok kısıtlı oyun imkanları ile şu anda yaptıklarımızdan daha fazlasını yapabilirken, gelişen teknoloji, grafik ve sistemler ile artık daha tembel, daha mekanik düşünür hale gelindi malesef.

Lütfen şu siteyi ziyaret edin : http://www.atlantic-orcs.org/
ve inceleyin, 1997'lerde başlayan UO macerasın da kısıtlı imkanlar ile neler yapıldığını görün. Şu anda elimzideki grafikleri neredeyse kusursuza yaklaşmış oyunlarda sadece xp ve item peşinde olmak ile o dönemi bir kıyaslayın.

Oyadığımız oyunun önce role play sonra mussively multiplayer bir oyun olduğunu düşünürsek bir çok şeyi daha anlayışla karşılayacağız diye düşünüyorum.

Son söz olarak şu anda piyasada ki hiçbir oyunun keza buna Ultima Online dahil sürekli yenilenme ve gelişme içinde olduğunuda unutmamak gerektiğini düşünüyorum.

[Bu mesaj Kumadam tarafından 26 Ağustos 2005 17:40 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
xieon, 26 Ağustos 2005 17:24 tarihinde demiş ki:
grafik konusunda bence swg kötü degil vede EQ2 gibi bir oyunla karsilastirmakda cok ama cok sacma cunku aralarinda nerdeyse 1-1.5 yila yakin bir zaman var peki swg yapilirken daha iyi bi grafik olmazmiydi olurdu ama bence buda yeterli.
Oyunun özgürlük olayina geldigimizde özellikle wow gibi hayatimda oyndigim en sIkıcI oyundan daha cok özgürlük veriyor eq2 ilede karsilastirdigimizda ondanda cok özgürlük var bu oyunda ha ama sen bu oyunu sevmiyorsan buyur cancel account yapan kisilerin arasina sende katil ha 1 eksik ha 1 fazla benim icin fark etmez serverlarda oynuyan tek kisi bile kalsam bu oyun benim icin yeteri kadar eglendirici

hmm beni baz alarak söylediysen ben accountumu cancel ettim bu saçmalığa dayanamayarak.

Evet wow da serbest takılma zamanları neredeyse yok gibi istediğini yapamıyorsun ama en azından combat sistemi olarak oyun sWG den daha iyi ve SWG onun kopyası bunu kabul etmemiz gerek. öte yandan SWG de combat yapmak zorunda olmadan da eğlencebileceğimiz bir oyun olduğu için combat konusunda daha fazla eleştiriye gitmeyeceğim ama oyunu oynuyanların yüzde olarak çoğunluğu merchant vs vs gibi işler ile uğraşmak yerine combata yönelik oynuyorlar benim gözlemlerim bu ...[signature][hline]www.scuniverse.com
www.scuniverse.com/forum
Ayrton Senna is not dead

Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kumadama sonuna kadar katılıyorum..oyunu xp ve item için oynuyor herkes.sürekli bir grind var.ben kaç defa hiçbirşey yapmadan saatlerce dolaşarak oyunda kaldığımı bilirim. Çünkü SW evrenine hastayım ve buoyundan kopmaya niyetim yok.

Jedi olmak istiyorsanız bile işi grind'e dökmeyin.Zevk alın. Jedi olmaya kasanların questleri bile okumadığına iddiaya girerim.

grafiğin bir oyunda çok az yeri vardır. Buna online örneği olarak Ultima, single örneği olarak civilization 1-2 verebilirim. Sizin kendinizi evrenin havasına sokmanız lazım. Bir kere kimse rp yapmıyor. Zaten eğlenemessiniz. SW'nin diğer tüm MMORPGlerden avantajı arkasında çok büyük bir evren olması ve rp yapılabilmesi. Bunu kullanın.[signature][hline]Gilean's Blog - Life with Gilean
Maedhros, 20 Haziran 2005 01:01 tarihinde demiş ki:
kocakarı mocakarı dene ondan sonra gel konus hehe
nasıl emiyo bi bilsen
cidden arkadaslar deneyin diyorum baskada bişi demiyorum yani...

Zegna, 30 Temmuz 2005 23:11 tarihinde demiş ki:HOLLALEY SEN KIMSIN LAN
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kumadam söylediklerine katılıyorum güzel şeyler fakat bunlar şu anki oyuncu kalitesi ile ilgili bir durum , yani ego tatmini karizma wannabeliği , insanlar role play yapmayı akıllarından geçirmiyorlar.

Yaş oranı bakımından bakıldığından şu sıralar daha genç oyuncuların power gaming olarak adlandırılan oyun stiliyle ne kadar az zamanda o kadar çok xp , kutuları doldurma ve en güçlü olma üzerine kurulu oyun.

CU dan sonra daha da bu yöne gitti çünki CU dan önce istediğiniz gibi takılabiliyordunuz neredeyse çoğu şey CU dan sonra combata endekslendi ve siz ister istemez birşeyi geliştirmek isterken combata sokma çabası içerisinde sizi oyun.[signature][hline]www.scuniverse.com
www.scuniverse.com/forum
Ayrton Senna is not dead

Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Gilean, 26 Ağustos 2005 18:47 tarihinde demiş ki:
oyunu xp ve item için oynuyor herkes.sürekli bir grind var
+1
Jedi olmak istiyorsanız bile işi grind'e dökmeyin.Zevk alın. Jedi olmaya kasanların questleri bile okumadığına iddiaya girerim.
herkez değil
[signature][hline]Shewky Goldbreaker-----m.bh m.rifleman cm 4xxx-----FRF
------Bir süreliğine kapıyız------

Cem_Jedi, 20 Aralık 2004 19:03 tarihinde demiş ki:
beni kızdırmayın siteyi hackletirim


[Bu mesaj Gwindon tarafından 27 Ağustos 2005 03:16 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...