Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

[Formula 1] 2005 Turkiye GP


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Pist, yaris, organizasyon falan guzeldi. Anadolu Atesi, bando ve ucaklar da guzel olmus, Sertab kotuydu sadece :) Opera mi okudu, ciglik mi atti, mars mi okudu belli degil. Eurovision kazandi ya, direk cakmislar Sertab'i.

Kotu yonleri de az degildi ama.. Seyirci otoparklarina bir asfalt bile dokulmemis, resmen tarla. Paddock park alanina elle tek tek tas dosemeyi bilmisler ama. Otoparka giden yol zaten 3-4 serit, ikisini de babalarla kapatmislar ne akla hizmet yaptilarsa, onbinlerce araba iki tane dandik seritten gitmeye calisiyor.. Sanki alan kisitli, heryer dag bayir iste, yap 6 serit kim naparsa yapsin, rahatlasin oralar. Bu arabalarin icinde bir de Ring Service otobusleri var hatta, insan ozel girilemeyen bir serit yapar onlara.

Yemek yerleri zaten rezaletti, 130.000 biletli seyirciye 5-10 tane kulube dikmisler, iclerinde ev mangali kadar ufacik bir mangal, 10 kisilik kuyruk yarim saatte ilerliyor. 8 YTL'ye sattiklari kofte-ekmek ufacik ekmegin icine konan 3 tane dandik kofteden ibaret. Bildigimiz 500'luk kola 5 YTL. SU 3 YTL. Yeme icme konusunda rezalet ve kazikti yani, hadi duzgun hizmet verseler gene daha az kaziklanmis sayacaz kendimizi. Tuvaletler bi derece yeterliydi ama onlar bile daha fazla olabilirdi.

Yaris acisindan hemen hemen hersey iyiydi, kursude ikincilik odulu verilirken biraz karisiklik oldu sadece. Bir de siralamada Minardi'nin (idi sanirim) lastikleri alev aldiginda taa diger uctaki pit garajindan Minardi gorevlileri degil de bizim pist gorevlilerimiz kosmaliydi sondurmek icin. Bugunku GP2 biterken damali bayrak sallanmadi bir de, hatta kontrol kulesinde insan yoktu, ufak bir detay da olsa..

Bir de Minardi'nin para kazanmak adina bir tisorte 100 YTL etiket koymasi ilginc geldi ;p[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b]
kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek?
Mesaj tarihi:
evt baggio yla aynı şeyleri yazmışız, =) abi hakkaten admlar bi uçtan koştular ulan araba patlasa dier takımların şeyinde olmıcak
fiyatlar çok yüksekti ya dönerken bakkala uğrayıp 2 büyük su 2 tane 500 ml lik içeçek aldık - ist parktaki 1 su fiyatınaydı

ama girişte bedava su dağıttı belediye o çok iiydi

toz toprak konusu işallah seneye ortadan kaldırılır[signature][hline]Uçurumun kenarında olsan da sırf hayata gıcıklık olsun diye tekrar gül!!!!!
Mesaj tarihi:
Kalkmaz o sanmiyorum :)

"Toza parkediversinler, biraz cim falan ekin yeter iste, kim kaplayacak bilmemkac kilometrekare alani asfaltla simdi.. Aldik nasil olsa F1'i artik."

Ben Cuma-Cumartesi'den tecrube ettigim icin direk evden canta goturdum, geceden dondurulmus 6 tane ufak su, 4 tane kola, sandvic vs :p[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b]
kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek?


[Bu mesaj Baggio tarafından 21 Ağustos 2005 22:17 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
said:
Baggio, 21 Ağustos 2005 22:03 tarihinde demiş ki:
Bugunku GP2 biterken damali bayrak sallanmadi bir de, hatta kontrol kulesinde insan yoktu, ufak bir detay da olsa..


TV den izlerken gördüm,yarış biterken kulenin yanından birisi sallıyordu damalı bayrağı.[signature][hline]shinsetsu desu..
Nystal - Undead Priest - Haumarush - Sabbatum guild
Mesaj tarihi:
said:
Kasanova, 21 Ağustos 2005 23:22 tarihinde demiş ki:
Ya beyler bişey sorucam benim bi akrabam anlattı da bu montoya küçükken araba hırsızlığı mı ne yapıomuş doğru mu bileniniz var mı ? Yoksa akraba yazıyo mu :)


zaten at hirsizi tipli bi herif.[signature][hline]agostos 2005
Mesaj tarihi:
Yarış ve prganizasyon tek kelime ile çok çok başarılı idi. Tek problem girişteki traif sıkışıklığı idi ama onada 100.000 kişiden fazla olan seyirciyi düşününce hak vermek lazım. Yarışı start finishden önceki 2. tribunden izledim %80 sollama önümüzde yapıldı ve en keyfilisi ise 320 ile gelen araçların 90a yavaşlama anında disklerin bir anlık kıpkırmızı olmasıydı. Schuminin tam önümüzde kazası gönülleri üzerken izleme keyfi verdi.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak
Kızımız Duru
Mesaj tarihi:
Schuminin antremanda yoldan çıktığı 9. viraj çok acaip bişi. 3 bölüm olan 8. virajı bitirdikten sonra o ivme ile frenı doğru tutturmak lazm. Bir salise fazla frene basmak direk spinle sonuçlanıyor.

Yarışın yarısına kadar heyecen boldu ama yarıdan sonra sıktı Montoya olayına kadar.[signature][hline]This Cat Scratches Free.
Mesaj tarihi:
renaultun magzalarda satılan t-shirt ve sapkaları cok guzeldi.ben en cok renaultunkini begendim.renkleri hosuma gitti.seneye kesin alıcam.orda herkesin ustundeydi takımların şapka t-shirt vs.cok pahalı geldi almadım ama seneye kesin alcam kafaya koydum.paraya kıyıcam.sizce en guzel takım malzemeleri hangisinindi?
Mesaj tarihi:
Alonso'ya kasıntı, şımarık falan diyoruz ama adamı takdir ettim. Cool olma adına aşırı kasıntı ve gıcık bir tip olan Kimi arabadan indi direk giderken Alonso elini uzattı sonra Montaya'nın sırtını sıvazladı. Ödüller verildikten sonra Kimi'ye yaklaşıp elini sırtına atarak foto çekildi. Şahsen ben Kimi ve Montoya'danda benzer yakınlıkta hareket görmek isterdim ama yapamazlar nede olsa COOL'lar. Demek ki neymiş Cool olmakla Kazmalık arasında ince bir çizgi varmış...
Mesaj tarihi:
said:
Haplo, 23 Ağustos 2005 22:30 tarihinde demiş ki:
Ödüller verildikten sonra Kimi'ye yaklaşıp elini sırtına atarak foto çekildi.
Kanli bicakli dusman da olsalar o poz o sekilde verilir zaten her podyumda.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b]
kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek?
Mesaj tarihi:
Benim demeye çalıştığım Alonso yaklaştı foto için Kimi'de ve Montoya'da hiç hareket yok sanki adam yokmuş gibi. Fotoya bakarsanız anlarsınız bir tek Alonso elini uzattmış diğerleri kazma gibi. Sonuçta birbirlerinden nefret etmeleri beni ilgilendirmez. Ben yarışın sonunda bu centilmen hareketleri görmek istiyorum, kazmalıkları değil...
Mesaj tarihi:
99' yilinda schumi mika kapismasindan sonra izledigim en guzel yaristi...
son dakikaya kadar heyecan vardi ama reklamlar sinir etti ahh kanal d...
montoya ya cok uzuldum adam kasti o kadar 333 km cikti bu demek pistte yapilan en yuksek hizdi...
en hizli tur zamanini da o atti...
ama kader...
Mesaj tarihi:
Beyler 8.ci virajın inişinde kesinlikle çökme var. hem tozlar çizgi şeklinde aralıklı gözüküyor hem de araçlar gelirken yaylanıyor.

Bunun olmaması gerekli değil mi?. Yaklaşık 10 kere izleyişten sonra emin oldum.(Ayrıca coultard da orada çökmeler olduğunu ve araçın altının bazen yere sürttüğü söylemişti. Gazeteden okumuştum. ). Resmen araçlar hafif yaylanıyor orayı geçerken ve tozların da yerleşimi hafif engebeli bir durum olduğunu gösteriyor.

Acaba bu sorun her şey ucu ucuna yetiştiği için mi var? Yoksa gerçekten mi gözden kaçmış. Nedense çok sinirimi bozan, " Abi olamaz böyle bir şey yaaa !!! " dedirten bir durum. Acilen çözülmesi gerekli. Sonuçta tüm ünlü uluslararası organizasyonlar da burada yarışacak. Neden durumun bu olduğunu bana açıklayabilecek var mı ?[signature][hline]What we do in life,echoes in eternity.
Mesaj tarihi:
ya şu aracın yanması olayına kıl oldum ben. o saraya girdi adam ya yanan araçla! başka ülke olsa bahçeye yaklaştırmaz öyle bi yere o haldeki bi aracı.[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true
Mesaj tarihi:
dela benim dediim, ekibi başka türlü ayarlatırlardı başka ülkelerde. Sallıyorum Kremlin Sarayının önünde olsa ortalık yerinden oynar bea..[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true
×
  • Yeni Oluştur...