finch Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 binegin üzerindeyiz, server çöker, girersiniz, binek altınızdan silinir. şimdi sorum şu; girdigim an ne yaparsam o binek silinmez?[signature][hline]www.dudeband.com
sheref Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 hem Scriptsharing ile ilgili cevabı var bunun hemde player isen cevabı var, player isen cevabı, atak veren binek savede gider. ataklı kalmamalı... Scriptsharing cevabını arat =)[signature][hline]album|pati sözlük|Lominadze|news| blog|mail/msn|Founder of AAL'05| ***
thelegbra Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 hayvanın birine attack falan verdiği zaman, zaman kaybetmeden hayvanı shrink deedin ile kaldırıp tekrar çıkararak yenilemen lazım memory itemları, linkleri silinsin. sphere.ini'deki garbage collectionı kapatınca bir nebze azalıyor silinmesi ama, 56b'ye kadar save'de hayvan silinmesini o kadar da engelleyemiyoruz sanırım.[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds. Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers.
Chernobel Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 aslında şöyle bir çözümü var.. dielim serverda save 30 dk da bir alınıyor.. playerlarda bir item olucak.. 30 dk da bir check yapıcak.. bu checkler saveden 2 sn once olucak.. bu check sırasında alttaki atın id hp vs vs hepsini taglara kaydedicek.. 5 sn sonra ( save gectıgınde ) bir check daha yapıcak ve altında at yoksa taglardan o atı altına vericek... ama tabi 56b gelince bunların hepsinden kurtulucaz
go2hell Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 chernobel o kadar kastırmaya ne gerek yaw shrink deed ler max 500gp alıversin kucultuversin adam yaw :)[signature][hline]Nightwish Power go2hell will be a jeolog
Chernobel Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 aga playera al kucult falan diyemezsinki... sonuçta serverı elinden geldigince fixli yapmalısın.. ama tabi kastırmaya gerek yok... 56b yi beklios işte onun için
go2hell Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 56b bi cıksın bakalım hele :) 55r scriptleri .56b ye olucaktı demi? ole hatırlıyorum ?[signature][hline]Nightwish Power go2hell will be a jeolog
Chernobel Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 56 ile 55 serileri birbirine uyumlu 56b de 56 serisi olduuna göre uyumlu olur heralde
Pluton Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 uyumlu olmassa kafam girsin zaten okadar scpyi boşuan hazırlamıyoz[signature][hline]<C & E> I Love =o= HåD£§©ik 2°°3 - Plutøn 2°°5 Ultima Rlz!...
Chernobel Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2005 yani... onu kasana kadar runuo kasarım daha ii
Daniel Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 bir çözümü yok.[signature][hline]| Msn | Ölüm Ölüm Dediğin Nedir ki Gülüm ; War'a Geç Resliyim.
ultrAslan Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 bir çözümü var vampirhuma gibi her bineğin bir kontratı olur binek kaybolunca kontrata tıklarsın bineğin kaybolup kaybolmadını kontrol edersin kaybolduysa çıkartırsın bir tane daha aynısından olur biter. tabi ne kadar değer uğraşmaya tartışılır.[signature][hline]"eski açık sarı desene" ultrAslan'ı anlayanlar çoğalıyor..
Hell_Angel Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 said: Daniel_Xavie, 19 Ağustos 2005 14:15 tarihinde demiş ki: bir çözümü yok. var zorm.dll yok etmeyi önlüyodu yani ben bunu kullanıyodum bi zamanlar.[signature][hline] 4ever Be$ikta$ Quamen Norton_Antor, 05 Ağustos 2004 00:42 tarihinde demiş ki: mp3 günah kullanmayın
thelegbra Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 revision serisi zaten zorm.dll'yi sphere içine entegre ederek başladı, nolur 55r'den söz ederken + zorm.dll'den bahsetmeyin.[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds. Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers.
Coder Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 Arkadaşlar onun o kadar çok sebebi var ki hatırladığım actionu -1 oluyor yada layer horse değişiyor bi debug yapmıştım bi bulayım..[signature][hline] Coder Çözümün bir parcasi degilsen, sorunun bir parcasisindir. -Aynalar yalancıdır bu şehrin dört yanında ayna var -Gel biz şehrin havasına uymayalım ayrılmayalım -Ayrılmayalım bebeğim aynalar kandırdı beni!
Coder Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2005 hah buldum binek silinmesi sorunu hakkında 1-) Binek layerdan düşüyor bunu findid.i_mt_horse_tan.layer layer_horse tüm mtlere uygulayın 2-) at biniliyor konumdan düşüyor bunu da try uid..flags .flags> | statf_ridden yaparak fixleyebilirsiniz 3-) action düşüyor try uid..action 070 try uid..update bu şekilde fixleniyor[signature][hline] Coder Çözümün bir parcasi degilsen, sorunun bir parcasisindir. -Aynalar yalancıdır bu şehrin dört yanında ayna var -Gel biz şehrin havasına uymayalım ayrılmayalım -Ayrılmayalım bebeğim aynalar kandırdı beni!
Yeager Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2005 Bu arada arkadaşlar, 56b' ye geçerken yine scriptlerde oynama yapacaksınız. Yani gönül rahatlığıyla geçiremeyeceksiniz. Ama revizyon serisine geçer gibi de kasmayacaksınız..
Yeager Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2005 Ek olarak benim binek kaybolmasını engellemek için kullandığım script: [spo1=Mount fix][events e_horses] ON=@DCLICK local.horseuid= FORCHARMEMORYTYPE 02000 LINK.f_fix_horse ENDFOR RETURN 0 [FUNCTION f_fix_horse] FORCHARMEMORYTYPE 02000 IF ( == ) REMOVE ENDIF ENDFOR RETURN 0[/spo]
Öne çıkan mesajlar