Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Binegin silinmesi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
hayvanın birine attack falan verdiği zaman, zaman kaybetmeden hayvanı shrink deedin ile kaldırıp tekrar çıkararak yenilemen lazım memory itemları, linkleri silinsin.

sphere.ini'deki garbage collectionı kapatınca bir nebze azalıyor silinmesi ama, 56b'ye kadar save'de hayvan silinmesini o kadar da engelleyemiyoruz sanırım.[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds.
Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers.
Mesaj tarihi:
aslında şöyle bir çözümü var..
dielim serverda save 30 dk da bir alınıyor.. playerlarda bir item olucak.. 30 dk da bir check yapıcak.. bu checkler saveden 2 sn once olucak.. bu check sırasında alttaki atın id hp vs vs hepsini taglara kaydedicek.. 5 sn sonra ( save gectıgınde )
bir check daha yapıcak ve altında at yoksa taglardan o atı altına vericek... ama tabi 56b gelince bunların hepsinden kurtulucaz
Mesaj tarihi:
bir çözümü var vampirhuma gibi her bineğin bir kontratı olur binek kaybolunca kontrata tıklarsın bineğin kaybolup kaybolmadını kontrol edersin kaybolduysa çıkartırsın bir tane daha aynısından olur biter.
tabi ne kadar değer uğraşmaya tartışılır.[signature][hline]"eski açık sarı desene"
ultrAslan'ı anlayanlar çoğalıyor..
Mesaj tarihi:
said:
Daniel_Xavie, 19 Ağustos 2005 14:15 tarihinde demiş ki:
bir çözümü yok.


var zorm.dll yok etmeyi önlüyodu yani ben bunu kullanıyodum bi zamanlar.[signature][hline] 4ever Be$ikta$
Quamen

Norton_Antor, 05 Ağustos 2004 00:42 tarihinde demiş ki:
mp3 günah kullanmayın
Mesaj tarihi:
revision serisi zaten zorm.dll'yi sphere içine entegre ederek başladı, nolur 55r'den söz ederken + zorm.dll'den bahsetmeyin.[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds.
Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers.
Mesaj tarihi:
Arkadaşlar onun o kadar çok sebebi var ki

hatırladığım actionu -1 oluyor yada layer horse değişiyor bi debug yapmıştım bi bulayım..[signature][hline] Coder
Çözümün bir parcasi degilsen, sorunun bir parcasisindir.

-Aynalar yalancıdır bu şehrin dört yanında ayna var
-Gel biz şehrin havasına uymayalım ayrılmayalım
-Ayrılmayalım bebeğim aynalar kandırdı beni!
Mesaj tarihi:
hah buldum
binek silinmesi sorunu hakkında

1-) Binek layerdan düşüyor bunu
findid.i_mt_horse_tan.layer layer_horse

tüm mtlere uygulayın

2-) at biniliyor konumdan düşüyor bunu da
try uid..flags .flags> | statf_ridden

yaparak fixleyebilirsiniz

3-) action düşüyor

try uid..action 070
try uid..update

bu şekilde fixleniyor[signature][hline] Coder
Çözümün bir parcasi degilsen, sorunun bir parcasisindir.

-Aynalar yalancıdır bu şehrin dört yanında ayna var
-Gel biz şehrin havasına uymayalım ayrılmayalım
-Ayrılmayalım bebeğim aynalar kandırdı beni!
Mesaj tarihi:
Bu arada arkadaşlar, 56b' ye geçerken yine scriptlerde oynama yapacaksınız. Yani gönül rahatlığıyla geçiremeyeceksiniz. Ama revizyon serisine geçer gibi de kasmayacaksınız..
Mesaj tarihi:
Ek olarak benim binek kaybolmasını engellemek için kullandığım script:
[spo1=Mount fix][events e_horses]
ON=@DCLICK
local.horseuid=
FORCHARMEMORYTYPE 02000
LINK.f_fix_horse
ENDFOR
RETURN 0
[FUNCTION f_fix_horse]
FORCHARMEMORYTYPE 02000
IF ( == )
REMOVE
ENDIF
ENDFOR
RETURN 0[/spo]
×
  • Yeni Oluştur...