Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

rome total war - multiplayer


karakedi

Öne çıkan mesajlar

Beyler soyle ornek vereyim denge konusuna...
Romeda ki denge olayi malesef biraz fason basimdan gecen olay..
4 yildizli greek komutani ve full spartan soldiers (ki yanlis hatirlamiyorsam 17 att. 17 def. 2 hp korkunc defense ability)hafif tepe bi yere dumduz cektim 4 sira adam ufka kadar uzaniyoruz karsidada rome un konsey ordusu var 2 bayrak full once biri sonra biri gelicek..ki oynadiysaniz bu adamlar 3 altin rutbeli yani 9 exp li adamlardir ve cok saglam ordu cok saglam generalden bahsediyorum...
Greek hattim abartisiz merkezden geriye dogru 20 derece esnedi gelen random attackler sonucu ama tek birimim routlamadi gelen iki ordu eriyip gitti mizraklar arasinda..
Acikcasi chartagadaki fillerde nasibini aldi o mizraklardan bi arakdasla attigimiz oyunda cok benzer bi taktigi bana yapti..ve 20 defansli chartaga sacred birimlerim greek ordusunu uzdu tabi neden mizrak boyutu..
Farkli iki oyun tadindan bahsediyoruz rome ve medieval farkli oyunlar ozunden itibaren ortak paydalari total war olmalari..
Acikcasi rome bulmam yuklemem beni kasar kingdoms diyorum crusade diorum america diyorum teutonic diyorum :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

phalanxlara önden saldırılmaz abi tabi ki yatar önden giden hehe etrafını çevreleyeceksin ve o adamların hareket esneksizliğinden yararlanacaksın ben daha bir kaç gün önce bu sebeple yenildim 2 tane armorı olan 4 tane spartalı vardı ordu da :p

Atlıların charge'ının başarı olmasının önemi de charge ettiğin grubun moralinin düşmesine büyük ölçüde bağlı. Sen eğer koca orduya bir köşesinden tek bir atlı birliği ile charge ediyorsan tabi birşey olmaz. Benim bahsettiğim olaylarda da karşımdaki adamlar belki chosen swordsman değildi tamam ama orta-iyi derece infantry üniteleriydi. Şimdi gelip phalanxlara charge ediyorum ölmüyolar demeye başlamayın da :p

Ben medieval fazla oynamadığım için onun hakkında yorum yapamam ama rome hakkında yorumlarınız hatalı bence çünkü dedikleriniz tam tersini tecrübe ettiğim çok oldu heh. O iki hit point'in bence asıl olayı oyunun süper ünitelerini bir miktar oktan korumak, ok karşında sapır sapır dökülmesinler diye koyulmuş birşey.

Oklar hep vuruyo falan demiş biri de ama onun da net etki olarak daha yeni tersini tecrübe ettim. Sycthian horse archerlar 3 seri oku atıyor benim normal phalanxlara ve o gruptan sadece 2 kişi ölüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok Sina, allaha şükür phalanxlara karşıdan saldıracak kadar düşmedik daha. Elbette ki sürekli açık arayıp kanatlardan veya arkadan saldırıyorum, gel gör ki etki hiç değişmiyor yani. 2-3 phalanx'a karşı rout eden bir atlı birliği.

Atlıların charge'ının en büyük özelliği direkt olarak moral düşürmesi değil. Çok kısa sürede çok büyük zaiyat verdirerek moral düşürmesi ve hatta rout ettirmesi. Bunun için de MTWII'de tek bir ağır zırhlı atlı grubu yeterli oluyor gayet.Ha illa diyorsan ki "Ben daha temas etmeden morallerini bozup kaçmalarını sağlayacağım" buyrun Ritterbrüder verelim size 2 grup.

Oklar hep vuruyor diyen de bendim, sonuna kadar da arkasında dururum bu sözün. Çok iyi hatırlıyortum çünkü, bir siege sırasında 2 grup Roman Archer'ım vardı duvarlarda, düşmanım da komple phalanx ve phalanx'ların bir üstü phalanx'lardan oluşuyordu. (İsmi gelmedi aklıma şimdi) Normal phalanx'lar resmen her oku yediler -ki inanın sonuna kadar zoomlayıp son adam ölünceye kadar izledim, bütün oklar hedefini buldu-. Bir phalanx grubu tamamen temizlendikten sonra -ki ammo'nun yarısı hala duruyordu yani-, daha kaliteli phalanx grubuna saldırttım okçuları, 2 adam öldü ölmedi. Aynı oranda ok atıldı, okların tamamı iki grubu da vurdu ama ilk grup oklarla rahatça ölürken, 2. grup ölmedi. Vurulmama olayı da değil, adamlar takır takır vuruldular ama oklardan etkilenmediler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Siege sırasında kale duvarının önünde dizililerdi hepsi.

Hepsi bana dönük bir şekilde bekliyorlardı işte, önce dediğim gibi bir grup Hoplite'a saldırdım, okların yarısıyla tamamı öldü.

Ardından Armoured Hoplite'lara saldırdım. Geri kalan okların tamamı 2-3 adam öldürebildi. Vuruluyorlar, *ting* sesi geliyor adamlardan, kafayı şöyle bir sallıyorlar, sonra hiçbirşey olmamış gibi durmaya devam ediyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ardeth said:
rtwde de herşey stat değil, sizin 3 tane hoplite birliğini şehir koridoruna bakın kaç birlik adam alıyor o zaman sdf :p


special ability'lerden bahsetmiyorum, pike wall formasyonu m2tw'de de var. saldırı animasyonlarının çeşidine göre aşırı değişik sonuçlar oluyor m2tw'de. 1h + kalkan, 2h sword, 2h axe, halberd, spear, hepsinin değişik sonuçları var. şahsen sevmiyorum bu durumu o ayrı heh.

burada sözle 3 sayfa dövüşeceğinize oyunda göğüs göğüse çarpışsaydınız bu arada lol, mundar olmuş başlık
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir tek bazı cıbıl barbar tipler var onun etkilediği, mal meydanda koşturan adamlara zumlayıp oynarken kuşkulu bakışlar istemeyen kişilere seçenek sunmuşlar. (:P)

yalnız çok manyak bir mod 1-2 husus hariç, rtw sevmiş herkesin denemesini tavsiye ederim. ben 100 yıllık bir süreyi 2 ayda filan oynamıştım, "epikkk gameplayyy" denen olayı hakeden bir oyun olmuş çıkmış. rome total realism vardı rakibi ama ona basmış çok feci heh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

regional recruitment denen sistem sayesinde bölgedeki government düzeyine göre yerel asker çeşitleri recruit edebiliyorsun ama sadece belli ünitelerle sınırlı. romalılar galyalı dandini süvari yetiştirebilir ama bir galyalı asla lejyoner yetiştiremez, gibi. gene paris'ten triarii çıkaramıyor roma. veya londra'dan spartalılar fırlamıyor. recruitment viewer programında gösteriyor detayıyla, çok sağlam bir sistem.

mesela girit'te cretan archer yetiştirebiliyorsun eğer client kingdom kurarsan orada. sistem bunun gibi durumları simüle ediyor. her yerde herşeyi yetiştiremiyorsun ayrıca bu sistemle. alplerde yetişmesi gereken özel birimler sadece 2-3 bölgede yetiştirilebiliyor mesela. generic birim otomatik dağıtmıyor yani belli ülkelere.

neyse yani okumak lazım biraz faq'ı filan, moddan ziyade başlıbaşına yeni oyun gibi neredeyse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dediğim olayı yapman lazım, custom battle'daki liste yanlış çünkü adamlar oyunun izin verdiği azami birim sayısını kullanmışlar. custom için liste de kaldırmamış, hepsi birbirine girmiş. teknik mevzu. ha yaptığın halde hala sorun varsa foruma bir bak çünkü şahsen denemedim dediğim gibi.

bunu diyorum:
said:

Q: In custom battles or multiplayer the unit selection is missing units.
A: All of the regionals cause a problem for the custom battle / multiplayer list. There is a special EDU for custom battles / multiplayer in the "...Rome- Total WarEBmp custom game edu" folder. Rename your campaign EDU then place the EDU from that folder into the "...Rome - Total WarEBData" folder. When you want to play a campaign again, switch back to your original EDU. EB v1.1 now comes with the trivial script, which will automatically switch the files for you. To play custom battles or multiplayer battles with all of your factional units, run the "Play Multiplayer" option of the trivial script.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...