Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Druid Rehberi


Arloth

Öne çıkan mesajlar

said:
Pakize, 13 Temmuz 2005 20:06 tarihinde demiş ki:
bende onu merak ettim fakat cevap gelmedi :)


feral: bu tree hakkında tümüyle bir fikrim yok, lakin feral chargeın pvp de çok işe yaradığı yadsınamaz bir gerçek o yüzden 11 puan feralda pvpden zevk almak için ve hunter,warlock,mage gibi sınıflara karşı çok iyi bir avantaj vermesi açısından gerekli kanımca, ayrıca improved bashin pvpde, ferocitynin ise pve de tanklarken aggro tutmak için ne kadar yararlı olduğunu söylemeye gerek yok

balance: bu treenin ultimate olarak adlandırılan hurricane talentı çok güçsüz bir büyü, lakin balance treesinde iyice ilerlemiş bir druid oldukça yüksek damageler görebilir birazcık da +crit ve +spell damage ekipmanıyla. bu treede iyice ilerlemenin zaten getirisini vengeance isimli talent ile alıyor druid
bu vengeance 25 puan gerektiren
5 puan harcadın mı critical damageını % 100 arttıran bir talent
bu tree de ilerlemiş biri battlegroundda (alterac) topladığı cpyi oldukça arttırır diye düşünüyorum

restoration: hem pvpde hem pvede gerekli bir tree, pvpde özellikle nature's swiftness çok büyük bir avantaj veriyor druide
pve de ise özellikle end-game instancelarda innervate gibi bir büyü druidlerin grupta istenilirliğini büyük ölçüde arttırıyor

şimdi benim 9/11/31 buildimi yazayım, hem pve de oldukça iyi (MC'de 2. veya 3. sırada oluyorum heal listesinde) hem teke tek pvpde çok iyi hem de mass pvp de (nam-ı diğer alterac zerg) iyi zamanlamayla moonfire ve starfiredan yararlanabilirsiniz


Balance Talents (9 points)


Nature's Grasp - 1/1 point
While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds.


Improved Nature's Grasp - 4/4 points
Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%.


Nature's Reach - 2/2 points
Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%.


Swiftshifting - 2/3 points
After leaving a shapeshift form, reduces the casting cost of the next shapeshift by 40% if used with 6 seconds.




Feral Combat Talents (11 points)


Ferocity - 5/5 points
Reduces the cost of your Maul, Swipe, Claw, and Rake abilities by 5 Rage or Energy.


Improved Bash - 2/2 points
Increases the stun duration of your Bash ability by 1 second.


Sharpened Claws - 3/5 points
Increases your critical strike chance while in Bear, Dire Bear or Cat form by 3%.


Feral Charge - 1/1 point
Causes you to charge an enemy, stopping its movement and interrupting any spell being cast for 4 seconds.




Restoration Talents (31 points)


Improved Mark of the Wild - 5/5 points
Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.


Furor - 4/5 points
Gives you a 80% chance to gain 10 Rage when you shapeshift into Bear and Dire Bear form.


Nature's Focus - 5/5 points
Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.


Gift of Nature - 1/1 point
Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%.


Reflection - 5/5 points
Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.


Improved Rejuvenation - 4/5 points
Increases the effect of your Rejuvenation spell by 12%.


Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell.


Improved Regrowth - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%.


Innervate - 1/1 point
Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Balance;
Improved Wrath
Rank 5/5
Reduces the cast time of your Wrath spell by 0.5 sec.
5 puan vermeye değer , wrathi 1.5 snlik büyü yapıyor gerisini sen düşün.

Nature's Grasp
Rank 1/1
50 Mana
Instant cast 1 min cooldown
While active, any time an enemy strikes the caster they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only useable outdoors. 1 charge. Lasts 45 sec.
Balancedaki diğer en iyi talentlardan birisi.Bu ile Improved Nature's Graspi alırsan , sana vuran rakip anında root oluyor.

Improved Nature's Grasp
Rank 4/4
Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%.

Improved Entangling Roots
Rank 3/3
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while casting Entangling Roots.Orta karar bir talent , zarar alırsanız delay timedan etkilenmemenizi sağlıyor yani rakip size ne kadar vurursa vursun , root büyüsünün süresi uzamıyor.

Improved Moonfire
Rank 5/5
Increases the damage and critical strike chance of your Moonfire spell by 10%.Yine 5 puan vermeye değer güzel bir talent , verdiğin zararı ve kritik vurma şansını %10 arttırıyor Moonfireın.

Nature's Reach
Rank 2/2
Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%.
Daha uzaktan büyü atmanı sağlıyor , yanılmıyorsam 6 yard arttırıyordu max. mesafeyi.Buda oldukça yararlı.

Swiftshifting
Rank 3/3
After leaving a shapeshift form, reduces the casting cost of the next shapeshift by 60% if used within 6 sec.Ben bunu kendime göre değersiz buluyorum.Bu özellikten yararlanabilmen için , shapeshiftten çıktan sonraki 6sn içinde ne yapman gerekiyorsa yapıp tekrar shapeshift olman lazım.Çoğu oyuncu süreden şikayet ediyorlarki bencede haklılar.

Improved Starfire
Rank 5/5
Gives your Starfire spell a 15% chance to stun the target for 3 sec.Aslında güzel gibi görünen ama bence yine boş olan bir talent.3.5sn cast timea sahip bir büyü ve %15 şans ile 3 sn stun gülmemek için kendimi zor tutuyorum.Warlocklarda bulunan nightfall bu talenta 4 basar , 2ye katlar.Pvp de starfire atman zaten zor , heleki rakip roottan erken çıkarsa veya root olmazsa , birde üstüne %15 şans var ki bence çok düşük bi ihtimal , şansa dayalı oyun istiyorsan al yani

Omen of Clarity
Rank 1/1
120 Mana
Instant cast
Imbue the Druid's weapon with natural energy. Each hit has a chance of causing the caster to enter a Clearcasting state. The Clearcasting state reduces the Mana cost of your next damage or healing spell by 100%. The Omen of Clarity enchantment lasts 5 minutes.Başka bir gereksiz talent.Aslında güzel düşünülmüş ama şöyle bir handikap var , bear/cat formda silahlardan gelen özellikleri(chance on hit) kullanamıyorsunuz buda demek oluyor ki casterformda rakibe vurmanız gerek.Casterformda melee kapışmak ölüm demek.Düşük zırh + az dps.

Improved Thorns
Rank 5/5
Gives your Thorns spell a 25% chance to cause the target to take an additional 100% damage.%25 şans ile ekstra thorns zararı veriyor rakibi , 5 puan vermeye değmez bence.

Moonglow
Rank 5/5
Reduces the Mana cost of your Moonfire and Starfire spells by 10%.Moonfire ve Starfire büyülerinin harcadığı mana miktarını %10 düşürüyor.Orta karar bi talent.

Moonfury
Rank 5/5
Increases the damage done by your Starfire and Moonfire spells by 10%.Starfire ve Moonfireın verdiği zararı %10 arttırıyor.Fazla zarar vermek için ideal bir talent.Improved Moonfire ile beraber güzel oluyor :).

Nature's Grace
Rank 1/1
Your critical strikes with the Wrath, Starfire, and Moonfire spells grace you with a blessing of nature, reducing the casting time of your next Regrowth or Healing Touch spell by 1 sec.Wrath , Starfire ve Moonfire ile yaptığın kritik vuruşlar bir sonraki Healing Touch veya Rewgrowthun süresini 1sn kısaltıyor.İyi bir talent bence.

Weapon Balance
Rank 5/5
Increases the damage you deal with melee weapons by 10%.
Allah aşkına kaçınız casterformda melee yapıyorsunuz?gereksiz.

Vengeance
Rank 5/5
Increases the critical strike damage bonus of your Starfire, Moonfire, and Wrath spells by 100%.İşte Balance treedeki en güzel talent.Verdiğiniz kritik hasar bonusunu %100e çıkartıyor.Normalde %50dir.

Hurricane
Rank 1/1
665 Mana
Channeled 1 min cooldown
Creates a violent storm in the area surrounding the caster, causing 54 Nature damage to all nearby enemies every 1 sec, and reducing the attack speed of all nearby enemies by 20%. Lasts 10 sec. Druid must channel to maintain the spell.Bu kadar boş , gereksiz bir talent olamaz iddia ediyorum.Büyünün süresinden mi bahsedeyim , verdiği şey kadar zarar dan mı yoksa channeling olmasından mı?

Feral Charge hem pvp ye hem pve ye çok şey katıyor , bu yüzden feral tree'i, balance'a öneririm.Balance da 1-2 yararlı talent dışında fazla zarar vermek isteyenle
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

neverhoodun talent treesi doğru aslında sadece onda bir deişiklik yapılabilir oda furor u 5/5 yapıp natures reachi ada shapeshifting i 1 düşürmek olabilir.
nedeni ise ayı moda geçtiin anda feral charge yapabilmektir. çünkü furor 5/5 olursa ayı moduna geçtiinde %100 10 rage alıyosunki feral charge yapmaya yetiyo bu rage[signature][hline]Our time has come...

vayhan, 20 Haziran 2005 15:20 tarihinde demiş ki:
Selamlar
İki aydır WOW oynamaktayım. Çok başarılı oyun.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feral Combat Mastery
Ferocity Rank 5
Improved Bash Rank 2
Sharpened Claws Rank 3
Feral Charge Rank 1
Feral Combat Total: 11

Balance Mastery
Nature's Grasp Rank 1
Improved Nature's Grasp Rank 4
Improved Entangling Roots Rank 2
Nature's Reach Rank 2
Balance Total: 9

Restoration Mastery
Improved Mark of the Wild Rank 5
Furor Rank 4
Nature's Focus Rank 5
Gift of Nature Rank 1
Reflection Rank 5
Improved Rejuvenation Rank 4
Nature's Swiftness Rank 1
Improved Regrowth Rank 5
Innervate Rank 1
Restoration Total: 31

Böyle yapsam diyorum ben lakin Swiftshifting e ve Improved Moonfire a talent vermeden nasıl olur diye düşünüyorum ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

improved moonfire a vermene zaten gerek yok ama improved entangling rootsa da vermene gerek yok bence.onun yerine shapeshiftinge vermelisin ama bence furoru 5/5 yap[signature][hline]Our time has come...

vayhan, 20 Haziran 2005 15:20 tarihinde demiş ki:
Selamlar
İki aydır WOW oynamaktayım. Çok başarılı oyun.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
MukanKaan, 14 Temmuz 2005 18:52 tarihinde demiş ki:
neverhoodun talent treesi doğru aslında sadece onda bir deişiklik yapılabilir oda furor u 5/5 yapıp natures reachi ada shapeshifting i 1 düşürmek olabilir.
nedeni ise ayı moda geçtiin anda feral charge yapabilmektir. çünkü furor 5/5 olursa ayı moduna geçtiinde %100 10 rage alıyosunki feral charge yapmaya yetiyo bu rage


furoru 5 e çıkarmayı düşünüyorum gerçekten çünkü 4 puan % 80 ihtimal verse bile bazen çok kritik noktalarda (büyü yapan magee anında shapeshift charge) vermiyor 10 ragei "hassktr" diyip enrage e basıyosun :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feral Combat Mastery
Ferocity Rank 5
Improved Bash Rank 2
Sharpened Claws Rank 3
Feral Charge Rank 1
Feral Combat Total: 11

Balance Mastery
Nature's Grasp Rank 1
Improved Nature's Grasp Rank 4
Nature's Reach Rank 2
Balance Total: 7

Restoration Mastery
Improved Mark of the Wild Rank 5
Furor Rank 5
Nature's Focus Rank 5
Gift of Nature Rank 1
Reflection Rank 5
Improved Rejuvenation Rank 5
Nature's Swiftness Rank 1
Improved Regrowth Rank 5
Innervate Rank 1
Restoration Total: 33

Böyle olsa ? Hem Improved Rejuvenationdan kısmamış olurum diye düşünüyorum ??

said:
Arloth, 14 Temmuz 2005 14:56 tarihinde demiş ki:Swiftshifting
Rank 3/3
After leaving a shapeshift form, reduces the casting cost of the next shapeshift by 60% if used within 6 sec.Ben bunu kendime göre değersiz buluyorum.Bu özellikten yararlanabilmen için , shapeshiftten çıktan sonraki 6sn içinde ne yapman gerekiyorsa yapıp tekrar shapeshift olman lazım.Çoğu oyuncu süreden şikayet ediyorlarki bencede haklılar.

Hemde Arloth'un dediği gibi 6sn biraz kısa süre gibi geliyo bana çok kullanışlı gibi gelmedi Swiftshifting ama kullanıp çok faydalı derseniz bişilerden kısarım sanırım yine :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Imp. Rejuya verilen 1 puan Rank 10'da tick başına 6hp daha fazla iyileştiriyor. 5 rank verince 30, toplamda 4 tick te de 120hp farkettiriyor. 120 olarak bakınca evet fena değil ama birşeyden kısılacaksa bu imp reju. olmalı, lvlına göre o kadar da etkili bir talent değil bence.

edit : 6sn olayı o kadar da gereksiz değil. Özellikle instancelarda sık sık swiftshifted mesajı geliyor. Ama feral tree gözden geçirilirken iyileştirileceğini düşündüğüm bi talent. [signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .

[Bu mesaj axedice tarafından 14 Temmuz 2005 21:26 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Axedice , daha öncede yazdım bir örnek vermek istiyorum.Bnm talent spec. de gift of nature + imp. rej. var bu ikisi toplamda %20 bonus veriyor rejuvenation büyüsüne.Üzerimde bulunan itemlar +308 heal veriyor.Rej. büyüsü normalde 3sn de 189 hp verir , bu bahsettiğim talent/ekipmanlar ile 3 sn de 288 hp veriyor.Bu ekstra gelen hp büyünün süresi uzun olan büyülerde dahada fazla örn. healing touch ve regrowth.Critic heal attığım healing touch 3.9k hp veriyor.%60 şans ile critic heal veren regrowth iyice çoşuyor 1.8 - 1.9k arası hp veriyor + hot.Talent ve ekipman seçimi tamamen size kalmış bir olay , ben sadece örnek veriyorum.Imp. rej. alıcaksan faydalanmalısın bu bonusdan buda üzerine +heal item giymek demek oluyor.Seçtiğiniz talentlara uygun ekipman alırsanız max. fayda sağlarsınız.Aynısı balance'a yüklenip , +dmg veren gear lar giymek içinde geçerli veya feral'e yüklenip armor ve +str veren gear giymek.Imp. rej. alır da faydalanmazsa puanını boşa harcamış olur benim görüşüm.

Edit:Swiftshifting güzel talent , süresi kısa.10 - 12sn olsa imiş süresi çok daha iyi olurmuş.
[signature][hline]Arloth Orc/Warlock @ Burning Legion "You shall burn in flames"...
LorathTauren/Druid @ Sylvanas
-What is done , can not be undone-

[Bu mesaj Arloth tarafından 14 Temmuz 2005 21:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 8 ay sonra ...
Hepsini değil ancak çoğu yorumları okudum ben de 1-2 bir şeyler eklemek istiyorum.
şimdi en başta çok güzel yazmışsın neyden zevk alacaksanız ona göre verin talentları diye önceden belirtmişsin. yani sanırım bu konuya bir tek ben bu kadar karşı çıkıyorum daha oyunu bilmiyor olmamdan kaynaklanabilir kaldı ki henüz lvl 28'im (altın çağlarımdayım evet ) PvP'de yenilince ne oluyor? Hangi Horde'un tek gezdiğini gördünüz mesela? IF önündeki saçma boy ölçüşmelerinden bahsetmiyorum bile. Bir gruptaki warrior'un ölümü nasıl kısmen aynı gruptaki bir Druidin suçuysa aynı şey warrior için de geçerli. yani dmg vermek isteyen bir insan neden Druid açsın? neden bir Warrior ile aynı kefeye konsun?
bir de talentlardaki Omen of Clarity için hiç hoş şeyler yazmamışsınız benim ve gruplarımın çok hayatını kurtardı bu. baktın mana bitti iki sopa sallamanla (10sn di sanırım) clearcast olayına giriyorsun ve 5dk üstünde kalan bu büyünün cooldown'ı yok sanırım varsa da çok az. bu konuda bir yanlışım varsa uyarın lütfen çünkü bana çok yardımcı oldu şimdiye kadar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

*Druid karakterimi bıraktım
*Kaç tane patch oldu buna sınıftaki talentların çok büyük bir kısmının tamamen yenilenmesi dahil
*Aradan 8 ay geçmiş bir konu

Başkada bir şey yazmaya gerek yok sanırım...

Not:Zamanında konuyu ben açmıştım haliyle eskidi artık guide...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...