Bone Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Bende bu ekran kartı var. Çalıştırmadığı oyun yok. Ama hızlı çalıştırdığı oyun da yok. Mesela half-life ve morrowind de gözlemlediğim bir olay: Biraz uzakta, sanki duvarda bir üçgen beliriyor. İçi küçük noktalarla dolu. Sanki renderleyemiyormuş (ya da ne haltsa) gibi geliyor bana. Ayrıca GTA3'ü kare kare oynuyorum. Şimdi acaba OpenGL driverları yüklemediğimden felan mı oluyor bunlar? Yoksa ekran kartının dandikliğinden mi? Peki yeni ekran kartı alacaksam, Bana yardım eder misiniz? ASKA - VIA P4X266A anakarta, 128 mb ne iyi gider? Ben Leadtek Geforce 4 Ti 4200 düşünüyorum..[hline]
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Admin Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 winfast süper ddr ramli bikere sdramle ddr arası dağlar kadar fark var[hline]Grandmaster Hamburger www.dynamick.net King Of Chaos Ordum
Bone Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 sen de leadtek al diyorsun yani... peki benim ekran kartımı az da olsa düzeltme olanağımız var mı?[hline]
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Admin Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 en son patchlerini yaparsın ancak başka bi düzeltme yapamazsın o soruna winfast gf4 mx 64mb ddr var bende fiyatıda ucuz ve çokda güzel görüntü kalitesi var[hline]Grandmaster Hamburger www.dynamick.net King Of Chaos Ordum
Bone Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 http://www.ivmm.com/inno3d/sis/products_sis_315.html AGP Interface Support AGP 2.0 compliant configuration setting Support AG4 4X High Performance & High Quality 3D Accelerator Built-in high performance 256-bit 3D Engine Peak polygon rate: 10M polygon/sec @ 1 pixel/polygon with Gouraud shaded, point-sampled, linear and bilinear texture mapping. Peak fill rate: 333M pixels/sec, 333M texture/sec @ 10,000 pixel/polygon with Gouraud shaded and two bilinear textured, Z buffered and alpha blended Built-in 32-bit floating point format VLIW geometry transform/lighting engine *Object space to screen space transform *Supports back face culling *Supports up to 10 active light sources, including point, spot, *specular and fog *Supports hardware view volume clipping *Auto stereo T & L mode *Two side lighting *Primary and secondary color merging High Performance 2D Accelerator Built-in hardware command queue Built-in DirectDraw Accelerator Built-in GDI 2000 Accelerator, support *Stretch BitBlt *Gradient fill *Alpha blending fill *Anti-aliasing text drawing Complete TV Out / DVI / CRT2 Solution(option with SiS301/SiS301DH) A NTSL/PAL video encoder with Macrovision Ver7.1.L1 option for TV display. (option for SiS301/SiS301DH) A TMDS™ transmitter with bilinear scaling capability for TFT LCD panel display (option for SiS301) An analog RGB port to support a secondary CRT monitor display (option for SiS301) Mpeg-2/1 Video Decoder Built-in motion compensation logic Half pixel resolution in motion compensation Supports up to 20Mbit/sec bit rate decoding Supports VCD, DVD decoding Direct DVD to TV playback Specifications AGP 4x/2x bus interface 64MB/128MB SDRAM display memory 128-bit memory interface 24-bit 366MHz RAMDAC supports max. resolution 2048x1536 in 256/32K/64K/16M color depth @85Hz NI fresh rate OS Support: *Windows 95/98, Windows 2000, Windows ME, Windows NT4.0 Drivers Support: *Microsoft Direct3D for Windows 95/98 and Windows 2000 *OpenGL in Windows 95/98 and Windows NT [Bu mesaj Bonecrusher tarafından 10 Şubat 2003 20:53 tarihinde değiştirilmiştir]
Bone Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 ekran kartı sizce nasıl? geforce yerini tutabilir mi oyunlarda (çok derin özellikler istemiyorum. sadece oyun açısından) yani natural selectiondaki o salak üçgen içi bozulma olayı kalksın bir de jk2de duvarlarda noktaların kaplanması kalksın, başka bişi istemiyorum.. yani bu bozulmalar ekran kartından mı? yoksa sürücü yüklersem düzelir mi?
Bone Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 http://www.ivmm.com/download_inno3d.html hangi sürücüyü çekcem peki?
Grudge Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 hangi işletim sistemini kullanıyosun? bi de hiç bilmiyorum Sis chipsetleri nası ama bi 3D Benchmark programı kullanıp(yenilerden) hangi programı kullandığını buraya yazarsan. ben de benim kartı test edip (Asus v8170 Gforce 4mx440 ddr 64mb) sonuçları yazarım karşılaştırırız.
Bone Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 3d benchmark felan kullanmıyorum sadece oyunların düzgün çalışmasını istiyorum... windows me kullanıyorum.. ayrıca sitesinde bir sürü program var. ama sis 315 yok orda
Grudge Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 yani test programı diyorum zate oyun motorlarıyla test ediyo kartı hani sen de bi test edip sonuçları yazarsan karşılaştırırız. sen de ona göre kendine yeni bi kart mı alıyosun, sürücüleri falan mı güncelliyosun ona karar verirsin...
Sly-One Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 ben winfast a180 i tavsiye ediorum. 64mb agp8x 440 mx. fıstık gibi herşey..[hline][i]Güçlü ve şanslı olanlar genellikle yalnız olanlardır... -Xar
Grudge Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 http://download.sis.com/sisdlc/index.jsp gerçi referans sürücüleri ama bi dene istersen [Bu mesaj Grudge tarafından 10 Şubat 2003 23:09 tarihinde değiştirilmiştir]
Bone Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 hangi test programını çekeyim? bu arada yeni ekran kartı alamıyorum babam izin vermedi. ayrıca tatil bitmek üzere. tatil bitmek üzere en azından kartımın sürücülerini güncellersem birşeyler olur belki. sis sitesinde, "kartların kendi markalarının sitesinden çekmeniz daha iyi. bazı yeni özellikler konmuşsa, desteklemez bizimkiler. hatta bizim sürücüler çalışmayabilir bile" gibisinden bir yazı vardı. ondan debeleniyorum inno3d sitesinden çekmeye
Grudge Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 bilmem 3d mark iyidir sanırım ama bende çalışmıyodu bitanesi hangisi hatırlamıyorum sen indir bitanesini gözüne kestirip
Bone Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 10, 2003 http://download.com.com/3000-2121-5122338.html?tag=lst-0-3
Grudge Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 System Configuration Operating System Microsoft Windows XP DirectX Version 8.1 Mobo Manufacturer ASUSTeK Computer INC. Mobo Model A7S333 AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x CPU AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1533 MHz FSB 0 MHz Memory 512 MB Graphics Chipset NVIDIA GeForce4 MX 440 Driver Name ASUS V8170 DDR v28.32 Driver Version 6.13.10.2832 Video Memory 64 MB Program Version 3DMark2001 SE Resolution 1024x768 32bit Texture Format Compressed FSAA Disabled Z-Buffer Depth 24bit Frame Buffer Double Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L Test Results 3DMark Score 5355 3D marks Game 1 Car Chase - Low Detail 99.3 FPS Game 1 Car Chase - High Detail 39.8 FPS Game 2 Dragothic - Low Detail 87.6 FPS Game 2 Dragothic - High Detail 44.5 FPS Game 3 Lobby - Low Detail 89.8 FPS Game 3 Lobby - High Detail 45.1 FPS Game 4 Nature No hardware support Fill Rate (Single-Texturing) 438.1 MTexels/s Fill Rate (Multi-Texturing) 549.3 MTexels/s High Polygon Count (1 light) 26.3 MTriangels/s High Polygon Count (8 lights) 6.5 MTriangels/s Environment Bump Mapping No hardware support DOT3 Bump Mapping 63.8 FPS Vertex Shader 47.6 FPS Pixel Shader No hardware support Advanced Pixel Shader No hardware support Point Sprite 9.4 MSprites/s
Bone Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 nerden çektin 3dmarkı? ben çekemiyorum da download.com dan
Grudge Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 ftp adresine girip klasörleri kurcala
Bone Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 3D Mark2001 Project File 3DMArk Version: 200 SiS 315_315E D3D Hardware T&L 1024x768x32 bit 24 Bit Z-Buffering Compressed Texture Format Double Buffering 1720 3D marks Game 1-Low: 31.9fps Game 1-High: 16.1fps Game 2-Low: 21.5fps Game 2-High: 13.1fps Game 3-Low: 28.6fps Game 3-High: 15.9fps Single-Texturing Fill Rate: 109.2MTexels/s Multi-Texturing Fill Rate: 201.8MTexels/s High Polygon Count(1 Light): 5.8MTriangles/s High Polygon Count(8 Lights): 1.9MTriangles/s DOT3 Bump Mapping: 23.5fps Vertex Shader: 28.6fps Point Sprites: 5.6MSprites/s Intel Pentium 4 1.95Mhz Internal Clock 100Mhz External Clock Socket 423 MMX, CMov, RDTSC, SSE, SSE2 DirectX 8.0 DirectDraw 4.08.00.0400 SiS 315_315E Total Local Memory Video: 128 MB Texture: 128 MB Total AGP Memory: 48 MB Max Texture: 2048x2048
Grudge Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 benim ekran kartı şu ara 82$+kdv daha ucuzu da bulunur daha pahalısı da sen babayı ikna etmeye başla bence :) bu arada en baba skor Ati Radeon 9900 12000 küsür 3dMarks alet 350$'ın üstündeydi enson
Bone Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 D3D Software T&L 1024x768x32bit Z-buffering&Texture format : 32bit Triple Buffering Game Detail Level: Low (bir önceki high idi) 3DMARK Score: 2129 aynı testi, hardware ile yaptım, 1974 puan aldım
Bone Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 11, 2003 yazın pc almaya karar verdim. babam hastanesinde çalışan (ya da tanıdığı mı ne..) bir adamı gönderdi. monitör, istediğim geldi. cd-rom istediğim geldi. klavye istediğim geldi. 80 gb harddisk geldi. 512 mb ram geldi. ethernet kartı geldi. ama lg cd-writer'ın bir alt modeli geldi. Pentium 4 2.2 istemiştim, 2.0 geldi. aska mainboard geldi. tamam bunlar anlaşılabilir birşey. ama sound blaster auidgy istedim 128 mb leadtek geforce 4 istedim onlarda adam sorun çıkardı. şu bçttan ekran kartına sahip olmamın bir sebebi var, benim inadım. ulan ne güzel leadtek geforce 4 mx 440 gelmiştim. yok ben illa 128 mb istedim. 128 mb, 128 mb, al sana 128 mb. sonra adamı müdür aracığıyla aradık durduk. ne gelen vaaar, ne giden. kafa atasım geliyor kendime ya. bir oyun oynayamıyorum bu kartla.
Öne çıkan mesajlar