Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

128 SDRAM SiS 315 ekran kartı hakkında, ya da yeni ekran kartı mı alsam?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bende bu ekran kartı var. Çalıştırmadığı oyun yok. Ama hızlı çalıştırdığı oyun da yok.

Mesela half-life ve morrowind de gözlemlediğim bir olay:

Biraz uzakta, sanki duvarda bir üçgen beliriyor. İçi küçük noktalarla dolu. Sanki renderleyemiyormuş (ya da ne haltsa) gibi geliyor bana.

Ayrıca GTA3'ü kare kare oynuyorum.

Şimdi acaba OpenGL driverları yüklemediğimden felan mı oluyor bunlar? Yoksa ekran kartının dandikliğinden mi?

Peki yeni ekran kartı alacaksam, Bana yardım eder misiniz? ASKA - VIA P4X266A anakarta, 128 mb ne iyi gider? Ben Leadtek Geforce 4 Ti 4200 düşünüyorum..[hline]
Mesaj tarihi:
http://www.ivmm.com/inno3d/sis/products_sis_315.html

AGP Interface
Support AGP 2.0 compliant configuration setting
Support AG4 4X

High Performance & High Quality 3D Accelerator

Built-in high performance 256-bit 3D Engine
Peak polygon rate: 10M polygon/sec @ 1 pixel/polygon with Gouraud shaded, point-sampled, linear and bilinear texture mapping.
Peak fill rate: 333M pixels/sec, 333M texture/sec @ 10,000 pixel/polygon with Gouraud shaded and two bilinear textured, Z buffered and alpha blended
Built-in 32-bit floating point format VLIW geometry transform/lighting engine
*Object space to screen space transform
*Supports back face culling
*Supports up to 10 active light sources, including point, spot, *specular and fog
*Supports hardware view volume clipping
*Auto stereo T & L mode
*Two side lighting
*Primary and secondary color merging

High Performance 2D Accelerator

Built-in hardware command queue
Built-in DirectDraw Accelerator
Built-in GDI 2000 Accelerator, support
*Stretch BitBlt
*Gradient fill
*Alpha blending fill
*Anti-aliasing text drawing

Complete TV Out / DVI / CRT2 Solution(option with SiS301/SiS301DH)
A NTSL/PAL video encoder with Macrovision Ver7.1.L1 option for TV display. (option for SiS301/SiS301DH)
A TMDS™ transmitter with bilinear scaling capability for TFT LCD panel display (option for SiS301)
An analog RGB port to support a secondary CRT monitor display (option for SiS301)

Mpeg-2/1 Video Decoder

Built-in motion compensation logic
Half pixel resolution in motion compensation
Supports up to 20Mbit/sec bit rate decoding
Supports VCD, DVD decoding
Direct DVD to TV playback

Specifications

AGP 4x/2x bus interface
64MB/128MB SDRAM display memory
128-bit memory interface

24-bit 366MHz RAMDAC supports max. resolution 2048x1536 in 256/32K/64K/16M color depth @85Hz NI fresh rate
OS Support:
*Windows 95/98, Windows 2000, Windows ME, Windows NT4.0
Drivers Support:
*Microsoft Direct3D for Windows 95/98 and Windows 2000
*OpenGL in Windows 95/98 and Windows NT

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 10 Şubat 2003 20:53 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
ekran kartı sizce nasıl? geforce yerini tutabilir mi oyunlarda (çok derin özellikler istemiyorum. sadece oyun açısından)

yani natural selectiondaki o salak üçgen içi bozulma olayı kalksın

bir de jk2de duvarlarda noktaların kaplanması kalksın, başka bişi istemiyorum..

yani bu bozulmalar ekran kartından mı? yoksa sürücü yüklersem düzelir mi?
Mesaj tarihi:
hangi işletim sistemini kullanıyosun?

bi de hiç bilmiyorum Sis chipsetleri nası ama bi 3D Benchmark programı kullanıp(yenilerden) hangi programı kullandığını buraya yazarsan. ben de benim kartı test edip (Asus v8170 Gforce 4mx440 ddr 64mb) sonuçları yazarım karşılaştırırız.
Mesaj tarihi:
3d benchmark felan kullanmıyorum

sadece oyunların düzgün çalışmasını istiyorum...

windows me kullanıyorum..

ayrıca sitesinde bir sürü program var. ama sis 315 yok orda
Mesaj tarihi:
yani test programı diyorum
zate oyun motorlarıyla test ediyo kartı
hani sen de bi test edip sonuçları yazarsan karşılaştırırız. sen de ona göre kendine yeni bi kart mı alıyosun, sürücüleri falan mı güncelliyosun ona karar verirsin...
Mesaj tarihi:
http://download.sis.com/sisdlc/index.jsp

gerçi referans sürücüleri ama bi dene istersen

[Bu mesaj Grudge tarafından 10 Şubat 2003 23:09 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
hangi test programını çekeyim?

bu arada yeni ekran kartı alamıyorum babam izin vermedi. ayrıca tatil bitmek üzere.

tatil bitmek üzere en azından kartımın sürücülerini güncellersem birşeyler olur belki.

sis sitesinde, "kartların kendi markalarının sitesinden çekmeniz daha iyi. bazı yeni özellikler konmuşsa, desteklemez bizimkiler. hatta bizim sürücüler çalışmayabilir bile" gibisinden bir yazı vardı. ondan debeleniyorum inno3d sitesinden çekmeye
Mesaj tarihi:
System Configuration
Operating System Microsoft Windows XP
DirectX Version 8.1

Mobo Manufacturer ASUSTeK Computer INC.
Mobo Model A7S333
AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x

CPU AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1533 MHz
FSB 0 MHz
Memory 512 MB

Graphics Chipset NVIDIA GeForce4 MX 440
Driver Name ASUS V8170 DDR v28.32
Driver Version 6.13.10.2832
Video Memory 64 MB

Program Version 3DMark2001 SE
Resolution 1024x768 32bit
Texture Format Compressed
FSAA Disabled
Z-Buffer Depth 24bit
Frame Buffer Double
Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L

Test Results
3DMark Score 5355 3D marks

Game 1 Car Chase - Low Detail 99.3 FPS
Game 1 Car Chase - High Detail 39.8 FPS
Game 2 Dragothic - Low Detail 87.6 FPS
Game 2 Dragothic - High Detail 44.5 FPS
Game 3 Lobby - Low Detail 89.8 FPS
Game 3 Lobby - High Detail 45.1 FPS
Game 4 Nature No hardware support

Fill Rate (Single-Texturing) 438.1 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 549.3 MTexels/s

High Polygon Count (1 light) 26.3 MTriangels/s
High Polygon Count (8 lights) 6.5 MTriangels/s

Environment Bump Mapping No hardware support
DOT3 Bump Mapping 63.8 FPS

Vertex Shader 47.6 FPS
Pixel Shader No hardware support
Advanced Pixel Shader No hardware support

Point Sprite 9.4 MSprites/s
Mesaj tarihi:
3D Mark2001 Project File

3DMArk Version: 200

SiS 315_315E
D3D Hardware T&L
1024x768x32 bit
24 Bit Z-Buffering
Compressed Texture Format
Double Buffering

1720 3D marks
Game 1-Low: 31.9fps
Game 1-High: 16.1fps
Game 2-Low: 21.5fps
Game 2-High: 13.1fps
Game 3-Low: 28.6fps
Game 3-High: 15.9fps
Single-Texturing Fill Rate: 109.2MTexels/s
Multi-Texturing Fill Rate: 201.8MTexels/s
High Polygon Count(1 Light): 5.8MTriangles/s
High Polygon Count(8 Lights): 1.9MTriangles/s
DOT3 Bump Mapping: 23.5fps
Vertex Shader: 28.6fps
Point Sprites: 5.6MSprites/s

Intel Pentium 4
1.95Mhz Internal Clock
100Mhz External Clock
Socket 423
MMX, CMov, RDTSC, SSE, SSE2

DirectX 8.0
DirectDraw 4.08.00.0400

SiS 315_315E
Total Local Memory
Video: 128 MB
Texture: 128 MB
Total AGP Memory: 48 MB
Max Texture: 2048x2048
Mesaj tarihi:
benim ekran kartı şu ara 82$+kdv
daha ucuzu da bulunur daha pahalısı da
sen babayı ikna etmeye başla bence :)

bu arada en baba skor Ati Radeon 9900
12000 küsür 3dMarks
alet 350$'ın üstündeydi enson
Mesaj tarihi:
D3D Software T&L
1024x768x32bit
Z-buffering&Texture format : 32bit
Triple Buffering

Game Detail Level: Low (bir önceki high idi)

3DMARK Score: 2129


aynı testi, hardware ile yaptım, 1974 puan aldım
Mesaj tarihi:
yazın pc almaya karar verdim. babam hastanesinde çalışan (ya da tanıdığı mı ne..) bir adamı gönderdi.

monitör, istediğim geldi.
cd-rom istediğim geldi.
klavye istediğim geldi.
80 gb harddisk geldi.
512 mb ram geldi.
ethernet kartı geldi.

ama lg cd-writer'ın bir alt modeli geldi.
Pentium 4 2.2 istemiştim, 2.0 geldi.
aska mainboard geldi.

tamam bunlar anlaşılabilir birşey.

ama sound blaster auidgy istedim
128 mb leadtek geforce 4 istedim

onlarda adam sorun çıkardı.

şu bçttan ekran kartına sahip olmamın bir sebebi var, benim inadım.

ulan ne güzel leadtek geforce 4 mx 440 gelmiştim.
yok ben illa 128 mb istedim.
128 mb, 128 mb, al sana 128 mb.

sonra adamı müdür aracığıyla aradık durduk. ne gelen vaaar, ne giden.

kafa atasım geliyor kendime ya. bir oyun oynayamıyorum bu kartla.
×
×
  • Yeni Oluştur...