Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mio Reklamları


-Legendary-

Öne çıkan mesajlar

Cici bayanlar mio deyince belki tanımazsını hani yeni bir deterjan markası çıktı o.
İlk reklamında diğer firmalarında reklamlarıyla dalga geçiordu, Ve ben kopmuştum: "Anti tartarlı, çifte cafcaflı mio" falan...
Yeni bir reklam daha çıktı kel adamın tekini abüdük zubüdük konuşturuolar bence çok güzel.
Ancak insanlar reklamları bu kadar begenmelerine ragmen acaba kaç kişi mio kullanıo?.
Adamlar reklamların masrafından iflas edebilirler..
görüşleri bekliom....
(bu topic daha önce açıldıysa şimdiden sorry forumda yeniyim)
[hline]a.k.a LaResistance!

Let me ask you one question
Is your money that good
Will it buy you forgivness
Do you think that it could
I think you will find
When your death takes its toll
All the money you made
Will never buy back your soul


[Bu mesaj -Legendary- tarafından 23 June 2003 17:27 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj Emaleth tarafından 23 June 2003 17:55 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hmmm, hade bunu vizyon bölümüne taşıyalım.
bi değişiklik daha gerekiyordu ilk mesajda, onu da yapıverdim elim değmişken :)

bi de yorum şeyttirelim:

haklısın. mio reklamları bence de reklam sektörü adına tatlı bir durum. sektörde hep bööle p&g ve lever tarzı side-by-side demolu reklamlarla dalga geçen reklam filmi yapma saplantısı vardır, ara ara uygun bi proje gelir, kimi zaman müşteriye bile sunulmadan tırsılır, kimi zaman müşteri yeteri kadar cesaret göstermez, sonuçta o iş hep yatar. o bakımdan yayında böyle bir kampanya görmek beni çok mutlandırdı :)

diğer yandan, p&g ve lever gibi boktan reklam yapar gibi görünen şirketler aslında medya harcaması şampiyonlarıdır ve bu işe tahmininizden çok daha fazla parayı, gerekli analizleri hep yaparak çatır çatır yatırırlar ve o sıkıcı gibi görünen iğrenç reklamlar aslında (ağlayarak söylüuorum) DOĞRUdur! yurdum ev hanımı bu reklamlardan "bilgi" almaktan, çocuklarına anti-tartarlı diş macunu almaktan, çamaşırlarına aktif hedecik beyazlığı vermekten, ciltlerine ph oranı şeytmekten ve provitamin b5'ten hoşlanmaktadırlar!

elimde mio kampanyasının dönüşüyle ilgili bilgi ne yazık ki yok. gönlüm istiyor ki başarılı olsun, gerçekten satış artırsın, ama mantıklı tarafım da "höt be ema" diyor, "olamaz ki..."

bir ihtimal var. daha genç ev sahipleri (kadın ve erkek, şehirli, eğitimli, daha modern, daha avrupai bir kitleden bahsediyorum) reklamlardan hoşlanıp bu markaya kaymış olabilirler. ama onların da sayısı, memleket şartlarına bakıldığında okyanusta damla tadında :/

mio yetkilileri bunun farkındadır mutlaka, belki de "niche" tabir ettiğimiz bir marka stratejisinin peşinden koşuyorlardır, bilemeyiz, tahmin edebiliriz :)

sonuç itibariyle şahsi kanaatimce yaratıcılık ve yenilikçilik bakımından seyir değeri olan, hatta ne yalan söyliim şahane bir kampanyadır. devamını dilerim :)

[Bu mesaj Emaleth tarafından 23 June 2003 17:55 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eleştirilecek bir yanı pek yok.
prodüksiyon tahminimizden biraz daha kötü çıktı o kadar...

bi de ev tüketimi (yani litrelik ayran tüketimi) hanımların elinde olduğu için futbol temasının pek doğru olmadığını konuşmuşluğumuz var ama o açığı direct marketing ile kapatıciiz :)) zaten, olay futbol merkezli olsa da ineğimiz pek şirin olduğu için fazla "male-oriented" sayılmaz.

oldu mu?
:))
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lam mio dedik sütaş yaptınız rezillik hade başka topice:D
adamlar deterjanı süt yaptılar yaw dininden imanından çıkarırlar insanı yaw[hline]a.k.a LaResistance!

Let me ask you one question
Is your money that good
Will it buy you forgivness
Do you think that it could
I think you will find
When your death takes its toll
All the money you made
Will never buy back your soul
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Disappear, 24 June 2003 03:07 tarihinde demiş ki:
suta$ $u ara cok kotu reklamlar yapiyo
hele o huptrikmi ne varya gicik oluyom inegin biri [cizgi] altinda kaykayla ucuyomus gibi bide arkadan sutasdan size terazi lastik cimnastik bir bilmemne diyo iyy kil oluyom ... huptrik bilmeceleriymi$ hadeeee..
dondursakdami huptirsek dondurmasaktami huptirsek

(thread başından beri baktığımız yerden bakarsak) hüptrik'in core hedef kitlesi 2-10 yaşında çocuklar.
yani sen reklamı beğenmesen de olur.
geri dönüşü gayet iyi bir kampanyadır. böyle bilin :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"bi değişiklik daha gerekiyordu ilk mesajda, onu da yapıverdim elim değmişken"

eline sağlık, "ema eli değmiş" diye bir atasözü yaratsak cuk oturur mu? :)

bu mio reklamlarını çıkartamadım yaf, show tv'de filan mı çıkar bu? seyredeyim bir ara meraka kapıldım..

ayraniç reklamı o kadar fena değil yahu, güzel yapılmış en azından ama belki de futbola pek meraklı olmadığımdan bana cazip gelmedi. ayraniç'in rövaşatası süper ama.. :-p

ha bu arada "temizlik ürünü reklamlarında bilgilendirilmekten hoşlanan yurdum insanı" kitlesine uyuyorum ;) ama en çok hoşlaştığım reklamlar sprite reklamları gibi esprili imaj reklamlarıdır. yani her kitleye giriyorum bütün reklamlarını izleyebilirim ema abla.. :-p[hline]BonePART, the WJ Master 15 June 2003 02:37 tarihinde demiş ki:
abi soluyorum ya reha muhtar mehmet ali birand bide bizim bakkalın mixi senin sesin sam
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Throndor, 24 June 2003 19:37 tarihinde demiş ki:
Saçma sapır konuşan herif her çıktığında sinirlerim oynuyor.. Televizyonda en nefret ettiğim şeylerler listesinde başı çeken olay embesil taklidi yapan insanlar..


gerçek embesillerden iiler,
enazından gerçek olmadıgını bilip halkına acımıosun[hline]a.k.a LaResistance!

Let me ask you one question
Is your money that good
Will it buy you forgivness
Do you think that it could
I think you will find
When your death takes its toll
All the money you made
Will never buy back your soul
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...