Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arkadasim jitteyi bir first strike yaratiga takiyor life 3 kalmis 4 yaratikla atak verdim hepsi 1e1 tek blockeri var block yapinca jitte uzerine counter alır ve damageler stacke yazilmadan yaratıklarıma -1-1 verip pacayı kurtarabilir mi? lutfen cevap yazip beni aydinlatabilir misiniz?
Mesaj tarihi:
bildigim kadariyla mumkun.

bunun disinda, acil cevap gerektiren kural sorulari vs. olursa irc.efnet.net uzerindeki #mtgjudge kanalinda sormanizi tavsiye ederim. surekli lvl3+ judge lar bulunuyo, yardimci oluyolar her turlu
Mesaj tarihi:
Eger jittenin uzerinde daha onceden counter yoksa o hareketle pacayi kurtaramaz bildigim kadariyla. Jitte'nin uzerine counter alabilmesi icin takili oldugu yaratigin damage vermesi gerekir ki bu da zaten damage dealingden sonra olur.[signature][hline]Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
Borderlander Saying
Mesaj tarihi:
Selamlar,

said:
Gaidin, 16 Haziran 2005 09:58 tarihinde demiş ki:
Eger jittenin uzerinde daha onceden counter yoksa o hareketle pacayi kurtaramaz bildigim kadariyla. Jitte'nin uzerine counter alabilmesi icin takili oldugu yaratigin damage vermesi gerekir ki bu da zaten damage dealingden sonra olur.


Haluk, olaydaki First strike durumunu kaçırma.

Güzel günler dilerim.[signature][hline]Berkin Bozdoğan

ShiftDelete.Net
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
bir judge'a sorulmuş

Q: If I have Umezawa’s Jitte equipped to a creature with First Strike can I apply First Strike damage, get counters on my Jitte, and then use them to either pump my creature, or put -1/-1 counters on an opponents' creature. In this instance, if I was attacking with two creatures, one of which has First Strike and is equipped by the Jitte, can I remove counters on the Jitte to give the blocking -1/-1 thereby reducing it's power/toughness during the combat step?

A: Yes that works. The reason is that the Jitte's ability will trigger when the equipped creature deals combat damage. If this equipped creature deals First Strike combat damage then the counters will be added to the Jitte and you will be able to remove these counters to activate the Jitte's ability before the normal combat damage step.[signature][hline]Old loves they die hard
Old lies they die harder...
×
×
  • Yeni Oluştur...