Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

combat upgrade'in ardından template'lerimiz


MrBomb

Öne çıkan mesajlar

evet bildiğiniz gibi combat upgrade sayesinde bütün combat professionları elden geçirildi ve olabildiğince dengelenmeye çalıştı, hatta benim gördüğüm kadarıyla gayet de başarılı bi şekilde dengelendi. oyuncuların, combat upgrade'le birlikte özellikleri değişen meslekleri deneyip kendilerine uygun template'i bulmaları için respec sistemi getirildi ve hala da devam ediyo.

respec sistemiyle birlikte hangi profession'ları denediniz ve bu profession'larla ilgili yorumlarınız nedir? denemelerden sonra nasıl bi template'te karar kıldınız veya template'inizi nasıl değiştirmeyi düşünüyosunuz?[signature][hline]a.k.a "bay bomba"
SWG:
Ottkoo Jeliyeer of Eclipse Galaxy
Otkoo Jeliyeer of Bria Galaxy
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim yapmaya karar verdiğim template :
Lightsaber 0404, Master defender, 4200 heal, 3004 enhancer

Avantajları;
Oyundaki en iyi tank melee defense ve ranged defense çok iyi
Force aura sayesinde +500 defense daha var
Force valor +25 saber block ilavesi
Avoid incap zor durumlar için
1500'lük heal
Force infusion
meditasyon
force speed MLS olmamaktan kaynaklanan hız kaybını önlemek icin
Armor break %20 daha fazla hasar vermek icin
Root
Fire ve wound heal
Force run(1) (Yeni sistemde eger force run(2) veya force run(3) varsa forcerun(1) kullanamiyorsunuz sacma bir sey)

Dezavantajları
Area attack yok
MLS ile gelen accuracy ve hız yok (Crispic +70 melee accuracy ve force speed kullanılabilir)
Bleed, stun yok
master power yok :)


Şu an icin oldukça etkili bir template ilerde MLS'nin avantajları artarsa işler değişir tabii[signature][hline]Alante Freecrest
SWG - Eclipse
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

m bh m pistol carbine 4400

eline elite carbine veya proton carbine al. düzgün oynarsan unbeatable oluyorsun.ama melee bi karakter yanına gelirse kurtulman çok zor (burst run yapmazsan veya bi tepeye çıkmazsan)

m tka m pike m braw geri kalanı fencer defansı veya swnin crit. strike sütunu

melee için çok iyi skiller.jedi hariç kimin yanına giderseniz gidin defansınızdan dolayı size fazla damage veremiyolar pike ile verdiğiniz hasar 1kyı geçiyor playera.[signature][hline]Sonunu düşünen kahraman olamaz

Jerian Flameeye of
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

CU öncesinde Combat Medic 'tim. Halen daha Combat Medic'im, hatta CU'nun ilk dönemin de "paralize" ile çokta mesuttum, yine de elimden gitse de avantaj gerçeten SOE'yi takdir ediyorum "paralize" çok güçlü ve avantajlı kılıyordu.

CU öncesi ikinci mesleğim carbinner'di. Onu BH'ya çevirdim. BH'daki atak sayısı fazlalığı ilgimi çekti açıkcası.

Oyuna girdiğim 2003 yılından bei hayalimde hep smuggler ve pistooler vardı, bu respec dönemin de onu da denedim. Fakat kişinin kendisine "heal'i" etkin yapamaması (bir cm yada doktor gibi) beni rahatsız etti, şu anda yeniden eski template'ime geri dönmüş durumdayım ve Master Bounty Hunter ve Combat Medic'im her nekadar gönlüm smuggler ve pistooler'da kalsa da.

İyi günler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu anda respecle TKM master Brawl ve sw 4403 alabildim. MSW ve biraz fencer defleri alıp gruplarda tank olmayı düşünüyorum area taunt ile. Center of being baya işe yarıyo 164 dmgı 67 ye Düşürüyo. Pikeman'in area attackları yerine TKM yi tercih ediyorum o yüzden.
Rooted a çözüm var mı bu arada?
[signature][hline]Alomatik_2k
Üye - ?

Toledor: Mikinde sorunmu var

[Bu mesaj Alomatik_2k tarafından 25 Mayıs 2005 14:18 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Master Marksman, Master Bh, Master Carbine (ki rifle yaptım sonradan sebebini açıklarım), Pistol 0/0/0/3
Böyle bir template ile melee'ye karşı stopping shot kullanabileceginiz gibi master marksmanin getirdigi yuksek defence ve accuracylerin avantajını görürsünüz, fakat root yemi$ biri damage aldığından rootu kalkacak, bu sebeple maximum damage verebilecegimiz skill olarak riflemani aldım, stopping shot süresince uzaklaşmak, prone olmak, aim yapmak, üstüne sniper shotu koyup tekrar stand yapmak mümkün... bu saldırı iyi bir silah ile 1600e yakın damage verir (en son test ettiğimde armorlu birine ben intimidateliyken 1100 vurmuştu)
Belki insanlara komik ve gereksiz gelebilir prone yapıp aim + sniper vurmak, ama ölümcül olduğu kesin... fakat unutmayın ki tekrar stand yapılmazsa inanılmaz çok damage alınır proneken... ayrıca skill olarak çok zorlu player jedilar için riflemanin haritada gorunmeme ozelligi hizi a$iri yava$latsa da sinsi bir ilk vuru$ icin ideal olabilir... Tabii ki önemli olan ne oynamak istediğin...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

flameeye: m tka m pike m braw geri kalanı fencer defansı veya swnin crit. strike sütunu
melee için çok iyi skiller.jedi hariç kimin yanına giderseniz gidin defansınızdan dolayı size fazla damage veremiyolar pike ile verdiğiniz hasar 1kyı geçiyor playera.

demiş, ve de bn de tam onun dediği gibi melee kasıodum, aynı temp. fkt oyunda fln konuştugum çogu kisi cu ile beraber melee nin bittigini soledi. TKM, master pike, master brawler bnim cok bi isime yaramıcak mı sizce? zararın neresinden donulurse kardır..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Enteresan. İlgiyle okuyorum... Stack olmaması güzel olmuş. Yeni sistem de hala anlamadığım çok şey var ama. Bir de şunu merak ediyorum:
1.Artık saldırılabilir tek özellij health, doğru mu? Peki Irk seçimleri nasıl etkiliyor artık? mesela kalamari'lerin yüksek mind, düşük health durumu artık SADECE bir dezavantaj mı oldu? Yüksek mind herhangi bir işe yarıyor mu?

2. Dancer ve musician buff denen şey ne oldu? Mind wound heal diye bişey de yok, entertainerlar ne iş yapar?

3. Ranged - melee dengesi artık kuruldu diyebilir iyiz?

Teşekkürler...[signature][hline]City Of Heroes :
AdaSu Science Balster: AsaultRifle/Elec.Manup. L50
Usta Science Scraper: Dark Melee/Regeneration L48
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nuwanda aslında oyun tam olması gereken gibi olmuş. şöyle diyeyim: range kişiler uzak mesafeden melee kişileri alırlar. ama meleeler rangelerin yanına yaklaştımı rangein şansı kalmaz.

fakat her 10 kişiden 9unun stopping shotu aldığını düşünürsek meleelerin işi dahada zorlaşıyor.[signature][hline]Sonunu düşünen kahraman olamaz

Jerian Flameeye of
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
sostizm, 02 Haziran 2005 12:23 tarihinde demiş ki:
Enteresan. İlgiyle okuyorum... Stack olmaması güzel olmuş. Yeni sistem de hala anlamadığım çok şey var ama. Bir de şunu merak ediyorum:
1.Artık saldırılabilir tek özellij health, doğru mu? Peki Irk seçimleri nasıl etkiliyor artık? mesela kalamari'lerin yüksek mind, düşük health durumu artık SADECE bir dezavantaj mı oldu? Yüksek mind herhangi bir işe yarıyor mu?

2. Dancer ve musician buff denen şey ne oldu? Mind wound heal diye bişey de yok, entertainerlar ne iş yapar?

3. Ranged - melee dengesi artık kuruldu diyebilir iyiz?

Teşekkürler...


1. tüm ırkların healthi falan eşit artık sanırım sadece trodashanların +15 unarmed damage gibi ırksal özellikleri işe yarıyo

2. entertainerlere inspiration buff eklendi max 3 saat süren bu buff sayesinde %10 daka çok xp alıyosun yada craftinde başarılı olma şansın %10 artıyo.

3. Neredeyse evet.[signature][hline]Alo-matik
Üye - ?

Toledor: Mikinde sorunmu var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
sostizm, 02 Haziran 2005 12:23 tarihinde demiş ki:
Enteresan. İlgiyle okuyorum... Stack olmaması güzel olmuş. Yeni sistem de hala anlamadığım çok şey var ama. Bir de şunu merak ediyorum:
1.Artık saldırılabilir tek özellij health, doğru mu? Peki Irk seçimleri nasıl etkiliyor artık? mesela kalamari'lerin yüksek mind, düşük health durumu artık SADECE bir dezavantaj mı oldu? Yüksek mind herhangi bir işe yarıyor mu?

2. Dancer ve musician buff denen şey ne oldu? Mind wound heal diye bişey de yok, entertainerlar ne iş yapar?

3. Ranged - melee dengesi artık kuruldu diyebilir iyiz?

Teşekkürler...


sadece 1 e cevap verecem digerlerine guzel cevap verilmis human isen level 80de hamin 3k iken wookiee lerde 3.2k falan olabiliyor mind action hala onemli cunku silahlari kullanirken sirf onlari harciyorsun ne kadar coksa o kadar iyi yani :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Comandoyu ;ranged bir prof.'a support olarak alin çünkü speciali yok.Ben smuggler ile comando aldim.Area root çok hoşuma gidiyor.[signature][hline]Eamer Strider-eclipse
Aymar Ehe-eclipse
The Dark Side of the Force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
hashmet, 25 Mayıs 2005 11:14 tarihinde demiş ki:
Benim yapmaya karar verdiğim template :
Lightsaber 0404, Master defender, 4200 heal, 3004 enhancer

Avantajları;
Oyundaki en iyi tank melee defense ve ranged defense çok iyi
Force aura sayesinde +500 defense daha var
Force valor +25 saber block ilavesi
Avoid incap zor durumlar için
1500'lük heal
Force infusion
meditasyon
force speed MLS olmamaktan kaynaklanan hız kaybını önlemek icin
Armor break %20 daha fazla hasar vermek icin
Root
Fire ve wound heal
Force run(1) (Yeni sistemde eger force run(2) veya force run(3) varsa forcerun(1) kullanamiyorsunuz sacma bir sey)

Dezavantajları
Area attack yok
MLS ile gelen accuracy ve hız yok (Crispic +70 melee accuracy ve force speed kullanılabilir)
Bleed, stun yok
master power yok :)


Şu an icin oldukça etkili bir template ilerde MLS'nin avantajları artarsa işler değişir tabii

neredeyse benim yapacagim temple ayni ama nie 42xx heal aldin ve fr2 almadin. fire heal gene onemli ama sen zaten m defle normal proflari rahat yenecen. bence zor durumlar icin fr2 onemli. zaten nerflenmis olarak fr1 burst den bile yavasken.[signature][hline] oawaen-jedi padawan@infinity
fihek-master armorsmith@infinity

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
MrBomb, 25 Mayıs 2005 01:44 tarihinde demiş ki:
evet bildiğiniz gibi combat upgrade sayesinde bütün combat professionları elden geçirildi ve olabildiğince dengelenmeye çalıştı, hatta benim gördüğüm kadarıyla gayet de başarılı bi şekilde dengelendi. oyuncuların, combat upgrade'le birlikte özellikleri değişen meslekleri deneyip kendilerine uygun template'i bulmaları için respec sistemi getirildi ve hala da devam ediyo.

respec sistemiyle birlikte hangi profession'ları denediniz ve bu profession'larla ilgili yorumlarınız nedir? denemelerden sonra nasıl bi template'te karar kıldınız veya template'inizi nasıl değiştirmeyi düşünüyosunuz?


doktor denedim
buffların sürelerinin kısalması
doktorları grupla beraber aksiyona götürme açısından iyi olmuş
adrenal boost buff u +40 speed veriyor ve 15 dakika sürüyor

yani bu buffu alıp çıkıp hunting yapıp gelemiyorsunuz , haliylen doktorlarda eğlenceye dahil oluyorlar
bufflar artık çok gerekli olmadığından pvp sırasındada ölüp tekrar overt olabiliniyor anında.

Fakat
Doktor un iyileştirme sürelerinin uzatılması ve güçlerinin düşürülmesi kötü olmuş

Grupca hunting yapıyorsunuz , 3 4 piket 1 tanka saldırıyor , tank damage yedikçe heal atmak zorundasınız , heal atıyorsunuz ve bütün piketler gruptaki 7 kişinin arasından sizin boğazınızı sıkmaya geliyor. Heal lar attack , area heallar ise felaket. Area heal , area attack olarak algılanıyor herhalde npclerden , benim heal yarıçapımın dışından npc ler geliyor bana saldırmaya.

Bu kötümü ? hayır değil. Npc ler akıllı , ama doktorun gruptaki etkinliği grubu ayakta tutmak ve doktor sınıfının defansları diğer savaşçı karakterlerin yanında düşük ve bir healdada bütün npc lerin doktora çullanması , "vay efendim sen nasıl heal edersin gel buraya gibisinden " defansları düşük olan doktora zor anlar yaşatıyor. Gerçi ne zaman heal etsem , gerek ranged , gerek single hep yerdeyim.

Heal konusunda bir başka sıkıntıda delayler. Healing yeteneği olmayan karakter bile benimle eş zamanlı heal ediyor (level1 claslara verilen basic healing)

Wound heal zamanları rezalet durumda. 70 wound heal için 40 sn delaymi beklenir be yuh.
healer jedi 200 300 wound alıyor 1 sn de.

aynı şekilde ben phase 4 healing kutularını doldurdum , injury treatment +10 ve üzerimdeki itemlarla beraber +60 ı geçiyor, injury treatment speed +10 ve ben 1000 ila 1100 arası heal basıyorum (paket ne kullanırsanız kullanın) healer jedi geliyor delay beklemeden 1500 1500 heal ediyor. Jedi doktor mu olsam diye düşünüyorum bazen.

Heal delaylerde uzun kaçmış....
Master doktor ile gelen healing , ismini unuttum , 300 den yukarı heal yaptığını pek göremedim. Oda bir hayal kırıklığı

birde combat sırasında heal edeceğiniz grubun bf ler 250 den yüksekse 1 oyuncunun HAM ı yarıdan full e çıkarmanız 3 heal (ranged , single heal) ve buda 3 heal sırası kadar beklemeniz anlamına geliyor ....[signature][hline]www.scuniverse.com
www.scuniverse.com/forum
Ayrton Senna is not dead

Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Arkansis, 03 Haziran 2005 13:32 tarihinde demiş ki:
said:
MrBomb, 25 Mayıs 2005 01:44 tarihinde demiş ki:
evet bildiğiniz gibi combat upgrade sayesinde bütün combat professionları elden geçirildi ve olabildiğince dengelenmeye çalıştı, hatta benim gördüğüm kadarıyla gayet de başarılı bi şekilde dengelendi. oyuncuların, combat upgrade'le birlikte özellikleri değişen meslekleri deneyip kendilerine uygun template'i bulmaları için respec sistemi getirildi ve hala da devam ediyo.

respec sistemiyle birlikte hangi profession'ları denediniz ve bu profession'larla ilgili yorumlarınız nedir? denemelerden sonra nasıl bi template'te karar kıldınız veya template'inizi nasıl değiştirmeyi düşünüyosunuz?


doktor denedim
buffların sürelerinin kısalması
doktorları grupla beraber aksiyona götürme açısından iyi olmuş
adrenal boost buff u +40 speed veriyor ve 15 dakika sürüyor

yani bu buffu alıp çıkıp hunting yapıp gelemiyorsunuz , haliylen doktorlarda eğlenceye dahil oluyorlar
bufflar artık çok gerekli olmadığından pvp sırasındada ölüp tekrar overt olabiliniyor anında.

Fakat
Doktor un iyileştirme sürelerinin uzatılması ve güçlerinin düşürülmesi kötü olmuş

Grupca hunting yapıyorsunuz , 3 4 piket 1 tanka saldırıyor , tank damage yedikçe heal atmak zorundasınız , heal atıyorsunuz ve bütün piketler gruptaki 7 kişinin arasından sizin boğazınızı sıkmaya geliyor. Heal lar attack , area heallar ise felaket. Area heal , area attack olarak algılanıyor herhalde npclerden , benim heal yarıçapımın dışından npc ler geliyor bana saldırmaya.

Bu kötümü ? hayır değil. Npc ler akıllı , ama doktorun gruptaki etkinliği grubu ayakta tutmak ve doktor sınıfının defansları diğer savaşçı karakterlerin yanında düşük ve bir healdada bütün npc lerin doktora çullanması , "vay efendim sen nasıl heal edersin gel buraya gibisinden " defansları düşük olan doktora zor anlar yaşatıyor. Gerçi ne zaman heal etsem , gerek ranged , gerek single hep yerdeyim.

Heal konusunda bir başka sıkıntıda delayler. Healing yeteneği olmayan karakter bile benimle eş zamanlı heal ediyor (level1 claslara verilen basic healing)

Wound heal zamanları rezalet durumda. 70 wound heal için 40 sn delaymi beklenir be yuh.
healer jedi 200 300 wound alıyor 1 sn de.

aynı şekilde ben phase 4 healing kutularını doldurdum , injury treatment +10 ve üzerimdeki itemlarla beraber +60 ı geçiyor, injury treatment speed +10 ve ben 1000 ila 1100 arası heal basıyorum (paket ne kullanırsanız kullanın) healer jedi geliyor delay beklemeden 1500 1500 heal ediyor. Jedi doktor mu olsam diye düşünüyorum bazen.

Heal delaylerde uzun kaçmış....
Master doktor ile gelen healing , ismini unuttum , 300 den yukarı heal yaptığını pek göremedim. Oda bir hayal kırıklığı

birde combat sırasında heal edeceğiniz grubun bf ler 250 den yüksekse 1 oyuncunun HAM ı yarıdan full e çıkarmanız 3 heal (ranged , single heal) ve buda 3 heal sırası kadar beklemeniz anlamına geliyor ....

Master defender almayan full template jedinin normal mesleklere göre 1,5 kat güçlü olmasinin tek nedeni kendini güzel bir şekilde heal edebilmesi.Rifleman 1.7kya kadar vurabiliyor çünkü ve 1500 heal atabilmek için tam 3 milyon jedi xpsi kasmak gerekiyor ki bu senin doctor kasmandan kat ve kat uzun sürer.Beni yanliş anlama daha uzun kastiğimiz için yada daha zor xp aldiğimiz için deil sadece normal bir meslekten 1,5 kat güçlü olabilmek için 'jedi' olabilmek için bu heala ihtiyacimiz var çünkü bir doctorun peşinden 2-3-5 bh gelmiyor.Sende doctorla stimd ve doctorun bacta shotunu kullanarak bizim kadar heal atabilirsin kendine.Şu anki Jedi correspondent görevini birakmak üzere.Açilan yer için bi kaç aday var.Bunlardan msnil denen norweçli kizimiz eğer devler onu seçerse heali elimizden alinmasi için elinden geleni yapacağini açikladi çünkü kendisi master healer ayrica master defendera nerf istemezse bh arkadaşlari gücenir diye gitti bh forumunda master defender ve heal nerflenmeli diye başlik açti.Sonra tepkilerden korkup bütün postlarini sildi.Developerlar bizim ne istediğimize bakmicaklar tabi ama bu msnili istemediğinizi belirtmek genede faydali olacaktir.Zaten şu anda bile sevmeyeni çok ,seçilirse butun jedi forumu kendi üstüne çöker tahminimce .[signature][hline]Eamer Strider-eclipse
Aymar Ehe-eclipse
The Dark Side of the Force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...