skyly Mesaj tarihi: Şubat 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2005 Arkadaslar ben type i t_chair olan her itema bir trigger yapmak istiyorum. Simdi her türlü sandalyenin, bankin, tahtin vs.vs. type i t_chair. Bende bir oyuncuyu oturuyormu diye check yapacagim. Simdi triggerlara yazdim [typedef t_chair] altina on=@step zart zurt gerekenleri yazdim fakat hic bir sekilde sonuc alamadim. Ne yapmam gerekiyor? spheredefs ten mi bir degisiklik yapacaim bilemedim sizlere danisiyorum...[signature][hline]İyilik et, iyilik bul. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
skyly Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 arakdaslar bu konuyu gec bir zamanda acmistim o yuzden gormeyenler olmustur diye dusunuyorum. Bu yuzden tekrar soruyorum sizlere...[signature][hline]İyilik et, iyilik bul. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Albert Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 simdi ilk olarak, default bir type'i degistiremiyorsun bildigim kadariyla. yeni bir type yaparsin oda su sekilde olur. said: [typedef t_deneme] on=@dclick src.say Deneme. on=@click message [newbiefied] message return 1 on=@create color 0455 attr attr_newbie gibi gibi.[signature][hline]Bahtiyar, 10.07.1997 a.k.a Vikont De'valmont Gel gor beni, gor icerde, bak ne haldeyim! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
skyly Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 evet aynisini yaptim. [typedef t_chair] on=@step if () return 1 else src.newitem i_oturuyor src.act.equip return 1 endif ama zannediyorum typedef yeni typeler yaratmak icin kullaniliyor. Hic bir sey de olmadi oturunca[signature][hline]İyilik et, iyilik bul. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Albert Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 evet aynen oyle.[signature][hline]Bahtiyar, 10.07.1997 a.k.a Vikont De'valmont Gel gor beni, gor icerde, bak ne haldeyim! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
skyly Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 hmm olmadi ama tuh peki saol[signature][hline]İyilik et, iyilik bul. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ziplayan_kestane Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 said: Math-, 27 Şubat 2005 16:06 tarihinde demiş ki: evet aynen oyle. euhe[signature][hline]zıplayan kestane! a.k.a. mysterio & kancik a member of nMe, a Jedi Academy, Diablo II, Starcraft, Warcraft III & Call of Duty clan Anatolian Sunrise, Gnome Mage & Dwarf Rogue Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2005 Bir kişinin oturup oturmadığını check edemezsin. Hele ki default olan bir komutu hiç değiştiremezsin diye biliyorum. Yalnız dediğin gibi step ile yaptırtabilirsin. Ama t_chair yerine farklı bir komut kullan. [spo1=örneğin][itemdef oturak] id i_chair_stone name Oturak type oturak on=@create attr 010 [typedef oturak] on=@step if ! serv.newitem oturdu new.equip [itemdef oturdu] id i_gold type t_eq_script weight 0 on=@equip timer 4 on=@timer attr attr_decay cont.sysmessage gucunuzu toparliyorsunuz.. cont.hits + 5 remove return 1[/spo] scpin başarı şansını bilmiyorum ama denemekte fayda var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
skyly Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 dedigin dogru fakat yaptigin yanlis. Böyle yaparsan oyunda sadece bir tane sandalye olur ayrica onun yerine teker teker bütün sandalye çesitlerinin altina yaparsin bunu. Galiba öyle yapacagiz :) neyse saolun arkadaslar.[signature][hline]İyilik et, iyilik bul. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
simonare Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2005 PS: ayrıca tüm sandalyeleri yenilemen gerekecek. bence salla gitsin :-P[signature][hline]Sitemiz: Oasis UO Shard Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gumm Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2005 bunu sadece yeni bir eşya olarak çıkartabilirsin mesela bir yatak gerçi bu biraz kasar ama ( sanırım server açılacak tekrar ) script tayfanla yaparasın..[signature][hline]No Question ; No Answer ; No Problem ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Patonojen Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2005 [itemdef i_oturucu] id i_moongate_black type t_teleporter // t_chair i de dene name Oturak on=@create dispid i_chair on=@step if ( move 1 1 return 1 else src.newitem i_oturtma src.new.equip src.say ahanda oturdum mu? endif ben naptım bilmiyom ama dene sen :)[signature][hline]Dale dale elleri var yüzümde yüzümde kavurucu bakışları gözümde gözümde [Bu mesaj Tcpip tarafından 24 Mayıs 2005 19:10 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2005 İlk önce serverdaki tüm typeı aradığın şekilde olanları bulacak bir item yap(çift tıkladığında) Bunları sen belirle... Bunun dışında char.scp den human male ve famelae i bul, buna on=@step vererek eğer oturduğu itemin type ı istediğin gibiyse, src.sysmessage Oturdunuz. Enerji topluyorsunuz gibisinden yap ve stamina ve ya hit çoğalttır...[signature][hline]Mail|SKYBlog|Icq|Hadi, söyle sence ben neyim? Hayatta ne olursa olsun kazanan hep iyiler ve RP olsun... Saygılarımla... Rotweiler Quietsoul Master Paladin of Clearness Ce qui est impuissant, ce qui est peureux... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2005 Ve ya da, default sphereserver scp lerinin içinden chairi bul, onun eventine on=@step ekle human male/female ise de ve adama Oturdunuz dedirttir...[signature][hline]Mail|SKYBlog|Icq|Hadi, söyle sence ben neyim? Hayatta ne olursa olsun kazanan hep iyiler ve RP olsun... Saygılarımla... Rotweiler Quietsoul Master Paladin of Clearness Ce qui est impuissant, ce qui est peureux... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar